גרוש ילדי העובדים הזרים...

א פרסקי

New member
סורי קשה לי להאמין

ביבי אולמרט קצב והרשימה עוד ארוכה תאבי בצע כולם
 

NoaModiin

New member
תאבי בצע, אבל עם גבולות

ונשמה של בני אדם... יש נושאים שבהם על אף שמפעילים שיקולים פוליטיים, צריך לתת את הדעת גם על נושאים הומניים. זה אחד מהם. ועם כל מה שאני חושבת עליהם (שדי קרוב למה שאתה חושב עליהם) עדיין אני מאמינה שהפעילו שיקול דעת הומני. בבני אדם לא משחקים. ואין פתרון קסם. כל פתרון שתתן יהיה כואב, לכאן או לכאן.
 

ye44

New member
אז אם אתה מאבד את האמונה

אז אולי תנסה את מזלך בחו"ל ? אתה אומר תאבי בצע אין חוק נגד זה ! כולם אוהבים כסף ! עשית את זה בדרך חוקית לגיטימי, פשעת תשלם את המחיר ! זאת מדינה מתוקנת. לשבת ולילל הכי קל ,אי אפשר לפתור את בעיות העולם אפשר רק לצמצם נזקים . כשבנקים וחברות קורסות בזה אחר זה ואתה רואה שהמדינה שלך עומדת איתן מול גלי צונאמי אתה לא יכול לזלזל באלו שדאגו שהכלכלה שלך תהיה איתנה . נכון אתה כרגע עזבת עבודה אז מבחינת האמוציות שלך אתה נסער ובא לך להאשים מישהו אבל כשתחזור למעגל העבודה ותיכנס למסלול המצב רוח יחזור היידה ביבי היידה שרה
 
עצוב מאוד

שהכותרת '‫תאמינו קצת בעומדים בראש מדינתכם' נראית לי דמיונית לגמרי ושאני בכלל לא יכול לדמיין מצב שבו זה קורה
 
עם כל הצער שבדבר

אין פה מקום להתחשבות. מדינת ישראל פשוט לא יכולה להרשות זאת לעצמה. בכל מקום רואים עובדים זרים שמלבד העובדה שהם לוקחים מקומות עבודה (והם כן) הם הופכים את אזורי הקינון שלהם ל...לא נעימים למגורים. זה קרה בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב, זה קורה בחצי משכונת נחלאות בירושלים. וזה הולך ומתפשט. הם תופסים אזורים ומחלקים אותם ל'ליטל ניגריה\סודן\רומניה\פיליפינים\צ'יינה\אחר' מדינת ישראל ואוכלוסיית היהודים בה מספיק קטנות כך שלכמות המהגרים אליה יש השפעה גדולה למדי. וחוץ מזה לא מצאתי את השורה 'Bring Me Your Poor, Your Tired, Your Hungry' בהכרזת המדינה. וללא שום צער בדבר זה כמו עם היחס לערבים. אם לא נהיה "כובשים ורעים" וניתן להם לעבור במחסומים עפ פרח ונשיקה פיגועי התופת יהפכו אותנו למיעוט נכחד פה. אז אין מה לעשות אולי זה נראה מבחוץ לא טוב אבל זה מה יש וזה הדבר הנכון לעשות. בנוגע לישראלים באמריקה: אלו הכי גרועים. עוד לא שמעתי על הולנדי שמחפש נופש בלי הולנדים (או כל דוגמא לכל עם אחר ביקום
). ואני מתפלא שלא מחמירים את התנאים איתנו שם...
 

ye44

New member
לגרש עכשיו ומייד ! ../images/Emo88.gif../images/Emo88.gif../images/Emo88.gif

הם נזק בלתי הפיך למדינה ברגע שתיתן להם פתח מבחינה חוקית המדינה תוצף באלפי זרים שידאגו להיזדיין ולהביא ילדים !!! כולנו נצטרך לממן אותם דרך תלושי השכר שלנו ,ביטוח לאומי יקרוס וכמו שנאמר "עניי עירך קודמים" אז בבקשה בלי להיות יפה נפש אני יודע שאתה אדם טוב אז תפעיל את ההיגיון . אתה יודע למה הישראלים לא רוצים לעבוד ? כי המעסיקים שלהם רוצים לשלם מתחת לשכר מינימום ! אז תופסים כמה כושים תמורת 10 ש"ח לשעה מעבידים אותם 15 שעות ביממה סבבה לא ? אחינו אני עובד בת"א אני יודע מה קורה שם , יש מאפייה אלימות סמים פשע זנות לך תסתובב בתחנה המרכזית הישנה מדינה בתוך מדינה והם מתפשטים. שיחזרו מהיכן שבאו על ילדיהם והוריהם, תפנים הם פה אנחנו נדפקים ! נשבר לי הזין מהמנטרה היינו בשואה עם נרדף וכו' .כל חיינו נהיה נרדפים אף אחד לא סובל יהודים בעולם הזה ואם תעשה סקר אנונימי בין אוכלוסיות העולם 90 אחוז ירצו שתתנדף ! לא רוצה אותם ולא אוהב אותם ! הם נזק חד וחלק ! שהממשלות שלהם ידאגו להם . לא המצאנו את משטרת ההגירה זה קיים בכל העולם. כשנפרצו החומות בגרמניה ב 90 הייתי שם וניסיתי לעבוד היה לי חבר גרמני שהיה שוטר בפרנקפורט ,כל יום היו תופסים מעסיקים גרמנים שהעסיקו " אסולים " דהיינו אפריקאים בזמנו שילמו קנס 50000 אלף מרק שזה מקביל ל 20000 יורו ! ומי שהיה נשוי והביא ילדים המדינה שילמה להם 500 מרק לחודש עבור מחייה כי הם חיו בעוני .פשוט הרסו את המדינה . לך תסתובב בערים המרכזיות באירופה 50 אחוז זרים 50 אחוז מקומיים . המון אפריקאיים טורקים צפון אפריקאיים פשוט גועל נפש שלא לדבר על המסגדים שבונים להם שם בשכונות אתה מתחיל לאבד את הצביון וזה הכי מפחיד !
 
../images/Emo45.gif

עניי עירך קודמים,אני עובדת כבר הרבה שנים בת"א, לפעמים כשאני עולה למונית שרות אני לרוב לא בטוחה אם אני באפריקה או בפיליפינים זה כבר לא לעניין המצב הזה.
 
נכון מאוד

אני גרה ברמת גן, וכבר רואה מלא משפחות ניגריות ומשפחות פיליפניות פה אצלינו בשכונה. הם הרי לא ימשיכו לגור בגטו של התחנה המרכזית, הם פולשים ויפלשו לתוך שכונות המגורים שלנו. לטפל בהם ויפה שעה אחת קודם!
 
מה ההבדל בין משפחה ניגרית...

ומשפחה אתיופית? בהנחה שהניגרים יתגיירו, אני לא רואה כל הבדל.
 

ye44

New member
ברור שאתה לא רואה

כשהעין השניה תסתדר אתה תראה אותם יותר טוב ליד הבית שלך
ואז תזעיק את ה
 

ye44

New member
בוא נודה פעם אחת עלה אמת אנחנו לא

פחות גזענים משאר העולם ! האתיופים לא סובלים רוסים הרוסים לא סובלים אתיופים ואנחנו ילידי הארץ לא סובלים את רובם ! מה הם הביאו לנו בעלייה שלהם ? פשע שתייה זנות ורמאות זוכר את תחילת שנות ה 90 הדלת המסתובבת ? הגיעו לקחו סל קליטה וברחו לקנדה גרמניה או לרוסיה חזרה .אתה יודע איזה נזק נגרם כלכלי הם גרמו לקופה הציבורית ? ראית חדשות היום בערוץ 1 ילדים בגיל 12 מכורים לוודקה ! מהיכן התרבות הזאת ? מקיבוץ יד מרדכי ?
לא למדינה כזאת פיללנו ! בשנות ה 70 80 גדלנו על ערכים ואידאולוגיה לכאן או לכאן . השתייה החריפה שלנו הייתה מקסימום בקבוק בירה מכבי או שנדי . גם לעבריינים היה כבוד לא רצחו ילדים ולא שברו את הראש לזקנים בשביל דמי הביטוח לאומי . ועזוב אותי מהקלישאה שהם עושים צבא אז 10 20 אחוז נורמלים ומה עם השאר ? אתה יכול לרכוש היום דירה ? נהייתה פה צפיפות מטורפת כל בית מסריח במרכז מעל מיליון ש"ח ! אין שטחים ואין דיור לזוגות צעירים וגרושים כמוני וכמוך ! למי הם טובים לאוסם ? שטראוס ? שימכרו להם עוד מיליון במבה במילוי נוגט או מיליון מילקי ושלא יזבלו את המוח שהם נותנים תעסוקה כל המפעלים שלהם נהפכו לאוטומטים ללא מגע יד אדם ! הדור שלנו אכל קש מהעלייה הזאת, זאת האמת בלי צביעות
שולח את כולם חזרה מהיכן שבאו תחזיר לי את ישראל הישנה והטובה של שנות ה 70 וה 80 הלוואי והבת שלי הייתה חווה את התקופה הזאת ! מה הם חווים היום בתור נערים אייך לשתות וודקה עם רד בול אוXL נרגילות ?
 
מסכים איתך...

אבל מי שהרס את המדינה או גרם במו ידיו להרס אלו ראשי הממשלה שהעדיפו להיות יפי נפש מאשר מודקים או חכמים. עד שאלו לא ימצאו פתרון לכך אנחנו בבעיה, אבל מה שלא יהיה המדינה לא תחזור לעולם למדינה בה אנו גדלנו כילדים - וההפסד כולו של הילדים שלנו. אפשר לראות את זה בהרבה תחומים - בזה אני מסכים איתך...אבל, וזה אבל גדול, הפתרון לא נמצא בגירוש מיידי של כל העובדים הזרים וילדיהם. כרגע הם נותנים למדינה פתרון תעסוקתי לעבודות שלא אתה ולא אני מוכנים לעשות אותם.
 
יודע למה המוסלמים בונים מסגדים ברחבי אירופה?

כי נותנים להם לשמר את דתם - וכאן מתחילה ההשתלטות. מה שאני אומר זה שצריך לגייר את עובדי הזרים ורק אז לאפשר להם להישאר כאן. עניי עירי קודמים? כן, אבל בינתיים מי שעושה את כל העבודות המסריחות אלו העובדים הזרים. הפרזיטים מעדיפים לחיות ע"ח המדינה.
 

ye44

New member
לא בדיוק אתה יודע כמה מקבל קבלן

ניקיון ואחזקה על עובד שהוא מעסיק ? משהו כמו 45 ש"ח לשעה אתה יודע כמה הוא מפריש מקסימום 20 22 ש"ח . תכפיל 25 ש"ח לעובד כפול 8 שעות עבודה כפול שתי משמרות בלבד ויש גם מסביב לשעון שומרים וכו' קיבלת 400 ש"ח לעובד ליום ! יש לו, לפחות בין 50 ל 100 עובדים כמה קיבלנו ? בין 20000 ל 40000 ש"ח ליום לפני מיסים נוריד 50 אחוז מיסים ונכפיל ב 24 ימי עבודה הנטו החודשי שלו לאחר הוצאות הסעות מנהלי אזור פקידות 250000 ש"ח לחודש נקי וזה לא כולל שבתות שהוא גם מעסיק שומרים וכו' אתה מבין למה ישראלים לא רוצים לעבוד ? עכשיו אם לא הייתה לו אפשרות להעסיק זרים אז הוא היה משלם כמו גדול והולך הבייתה עם 100000 150000 ש"ח לחודש במקום 250000 עכשיו אתה מבין אחי ?
 
במספרים אף פעם לא היתה לי בעיה...../images/Emo3.gif

כבר כתבתי במקום אחר - שייכנסו לתמונה שלטונות החוק, הן לגבי השכר והן לגבי אכיפה של חוקי ההעסקה. רק אח"כ נוכל לטפל בבעיית העסקתם של העובדים הזרים. בכל מקרה, אני לא רואה מישהו מלבד פיליפינים למשל שיטפלו בקשישים סיעודיים - גם תמורת 100 ש"ח לשעה.
 
למעלה