גרוש ילדי העובדים הזרים...

kleo patra

New member
היכן שהמדינה כשלה- נכנסים הפיליפינים?!!

אם לא היו הפיליפינים -אז לא היתה עזרה לקשישים? המדינה היתה מאתמצת למצוא פתרונות הפיליפינים הם כ"א זול וזמין- לכן נח למדינה להתנער מהאחריות שלה כלפי קשישים.
 
../images/Emo45.gifכשלא תהיה אופציה

אחרת , ניקח כל עבודה , העיקר להתפרנס. וכן הקשישים לא ישארו בלי עזרה,הפיתרון ימצא מתוכנו. מדינה כל כך קטנה עם כל כך הרבה בעיות לא צריכה על הכתפיים שלה גם בעיות של מדינות מעולם שלישי (עיין ערך כשלונות שנחלנו עם העדה האתיופית).
 
ואם יציעו לך עכשיו 100 ש"ח לשעה...

היית הולכת לטפל בקשיש, לרחוץ אותו, להאכיל אותו ולנגב את צרכיו כל שעה?
 
../images/Emo45.gif תשובה אמיתית

לא אעשה זאת רק משום שעבודתי האמיתית+ 3 ילדיי תופסים לי את רוב היום, אבל מי שאינו עובד/מעוניין לעבוד מדוע שלא יקח?
 

SupermanZW

Well-known member
גם תמורת 1000 ש"ח לשעה לא תעשי זאת

הסיבה בקישור.
 
זו בדיוק הבעיה...

הדג מסריח מהראש ועד שלא יימצא פתרון אחר הפיליפינים למשל הם הפתרון. קודם למצוא פתרון - אח"כ אין שום מניעה להגיד יפה שלום לכל הפועלים הזרים. אל תסתכלי רחוק אלא רק 200 מ' קדימה, אל שני הבניינים החדשים שמקימים בשכונה. יודעת מי הפועלים שם? סינים. הם זולים יותר אפילו מהערבים. זה מגוחך. מי שצריך לתת את המענה הנכון לכך ישן שנת ישרים עכשיו וחושב על סדרת ההשרדות שהוא מופיע בה כמעט כל יום בכנסת.
 

מייקי73

New member
האמת היא שאין לי תשובה חד משמעית

אני מאד מסכימה עם הטיעונים לשני הצדדים. כשמדובר בגורל בני אדם אין טיעון מנצח בעיניי. זאת גם הסיבה שהתקשתי לענות על השאלה של מיצה לגבי עונש למי ששכח את ילדו במכונית. אבל אני חושבת שילד שנולד וגדל פה, מרגיש שזאת ארצו לכל דבר. בארצות הברית, שהיא המחמירה ביותר בתחום המהגרים, כשילד נולד שם, הוא אוטומטית מקבל אזרחות. היתה מאחורי זה הרבה מחשבה, אני בטוחה. אז צריך למנוע כניסה של עובדים זרים והתפשטות שלהם, אבל את אלה שכבר נולדו וחיים כאן כל כך הרבה שנים, את אלה שרוצים לתרום למדינה, להתגייס לצבא ולהיות חלק מאיתנו, לדעתי יש לתת להם אזרחות. .
 
למעלה