דה רוק עושה רוק בוטום לטייקר ואנגל

Triple H

New member
אני לא מבין אותכם אנשים

אתם באמת מייצגים את עצמכם כמפגרים מושלמים עכשיו. טוב אולי כי אתם ילדים קטנים בני 15 ומטה חוץ מאילן שלא זוכרים שהוגן כבר עבר את כל זה את הסרטים את התוכניות בקיצר כל מה שרוק עושה עכשיו, הוגן כבר עבבבבבבבבבבבבבבבבבבררררררררררררררררר את זה. אתם לא קולטים ? הוגן ע-ב-ר את מה שעובר עכשיו רוק אפילו הרבה יותר מרוק. הוגן היה בהרבה תוכניות טלויזיה מאוד מפורסמות יותר מרוק, הוגן השתתף בהרבה סדרות יותר מרוק, הוגן השתתף בהרבה בסרטים שהם גם היו שוברי קופות באותה השנים לפני 12 או 13 שנה יותר מרוק. אילן אתה אמור להצדיק את זה, אני חושב שאתה יודע על מה אני מדבר, אתה היית באותה תקופה, אני לא מבין איך אתה יכול להגיד שרוק יותר פרפורמר יותר טוב מהוגן זה פשוט אבסורט להגיד את זה. הוגן אולי מתאבק "גרוע" יותר מרוק אבל הוגן פרופרמר הכי טוב שידע עולם ההאבקות. לי פשוט נמאס להגיד מאה פעם שמתאבקים גדולים לא מהעולם הזה כמו לו טאז אמרו שהוגן הוא הפרפורמר הכי טוב בעולם ההאבקות.
 

hirshfe

New member
כמה תיקונים

לו טאז שאמר שהוגן הוה הפרומר הגדול בכל הזמנים, אמר את זה לפני שדה מה שהוא היום אבל בתור אחד שגדל על הוגן, ורואה את מה ש´ורה עכשיו. דה רוק עכשיו לא פחות גדול מהוגן בזמנו, הם פחות או יותר במדרגה שווהץ אבל, להוגן מעולם לא היה שובר קופות (אני לחא סופר את רוקי שלוש, ולא את המומיה 2, כי בשניהם לא הוגן, ולא דה רוק היו דמויות חשובות כי באותה מידה אתה יכול להגיד שלגסי ונטורה היו שלושה שוברי קופות) בכח מקרה אני באמת חושב שמר דווין גונסון שחקו טוב ביותר ממר טרי בולאה. אבל, החשיפה להאבקות שהוגן התחיל את הפריצה הגדולה שלו. היתה בהרבה יותר קטנה מהחשיפה להאבקות שדה רוק התחיל. די להזכיר את עובדה שלא היה אינטרנט, וידאו היה מצרך נדיר ולא היו PPV. כדי לבגיע למסקנה שהוגן בתקופת השיא שלו היה גדול יותר מדה רוק עכשיו. אבל אני חושב שכרגע דה רוק נערץ יותר, ובקרוב הוא גם יעבור את הוגן מבחינה היסטורית
 

Triple H

New member
נערץ יותר ?

אני מציע שתסתכל שוב ברסלמניה 18 בקרב של הוגן נגד רוק שכביכול הוגן ברסלמניה 18 היה היל ורוק היה פייס, רק תסתכל למי צעקו בוז ולמי הריאו. וזה שאתה אומר שרוק שחקן יותר טוב מהוגן, זאת הדעה שלך אישית. ואפילו לא היה וויכוח מי שחקן יותר טוב. זה כמו להגיד מי שחקן יותר טוב ארנולד שוואצרנייגר או סילבסטר סטאלון (שניהם כמובן באותה רמה) אבל עם תעשה סקר ברחוב כל אחד יגיד את הדעה שלו כי כל אחד אוהב את השחקן שלו. עם כבר התחלת לדבר על החשיפה בזמנים אז זה עוד פלוס ענק להוגן, הוגן הצליח ופרץ בגדול לעולם ולהחשף בזמן כמו שאמרת שלא היה אינטרנט, וידאו והרבה PPV, זאת אומרת שאפילו בתנאים קשים ובלי האמצעים האלה כמו אינטרנט וידאו והרבה PPV הוגן התפרסם בתור הפרפורמר הטוב בעולם ההאבקות ועל רוק כבר אין צורך להגיד שהחשיפה של רוק הייתה בתנאים טובים ועם כל האמצעים האלה. אני מאמין שרוק לא היה מגיע לקצוץ מה שהוגן עכשיו עם היה מתאבק בזמנים של הוגן. היו מלאה מתאבקים מהשורה הראשונה בשנות ה80 במקביל להוגן לדוגמא מאצ´ו מן רנדי סבג´, הוגן וסאבג´ התאבקו במקביל באותו זמן אבל הוגן התפרסם יותר מסאבג´ ומכל מתאבק שהיה אז למרות שלא היו כל האמצעים שיש עכשיו.
 
אז?

אם יהיה קרב בין ברוקלין בראולר לאנגל כולם ישרקו בוז לאנגל ויריעו לברוקלין, זה עושה אותו יותר טוב? הוגאן לא היה בשום שובר קופות. ועכשיו לא מזמינים אותו לסטרדיי נייט לייב, ג´יי לנו, או כל דבר דומה, כי פשוט אין לו את זה.
 

HBK

New member
מההה???

אנשים אתם שמים לב מה אתם אומרים פה בכלל??? הרוק יעבור את הוגאן מבחינה היסטורית?? איפה אתם חיים בכלל הבחור יעלם תוך שנה שנתיים או לעולם הסרטים או שפשוט יעלם והוגאן? בלעדיו האיבקות לא הייתה נראית כמו שהיא היום! האיש שעשה את המהפכה בשנות ה80.. דמות מוכרת כמעט בכל חור בעולם! תשאל כל נער או אפילו ילד בכל מקום בעולם וגם בישראל מי זה האלק הוגאן והוא ידע תשאל מי זה הרוק? לא בטוח שכולם ידעו
 

ohadp3

New member
אה כן וHBK

אם תשאל מי זה דה רוק, בישראל או בעולם, ידעו מי זה, בגלל הסרט (שהוא שובר קופות) שהוא עשה, והסרט נתן פירסום ענקי להאבקות בכל העולם
 

ohadp3

New member
TRIPLE H

אנחנו כרגע לא מציגים את עצמנו כמפגרים מושלמים, אתה מציג את עצמך כמפגר, הוגן אף פעם לא היה בשום שובר קופות, הוא היה בסרט הכי גרוע אי פעם!!!! הסרט שהכי לא נמכר!!!! אבל לא שוברי קופות!!!! רוק פרפורמר ומתאבק הרבה יותר טוב מהוגן!!!! והוא גם יותר מעניין!!! הוגן משעמם מוות כבר!!!!!!!! אני פעם נרדמתי בסגמנטים שלו (ברצינות, לא בצחוק, ראיתי ראו שהוא היה אלוף בלילה ונרדמתי ליד המחשב)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אז תפסיק לזיין ת´שכל ותסתום, כי הוגן לא יותר טוב מרוק! ובקשר לשון מייקלס לדעתי הוא היחיד שיותר מעניין מרוק, כי מייקלס אף פעם לא חזר על עצמו! ולא היה לו קטצ´פרייז, אבל הוא תמיד היה מעניין ויש לו כישורי מיקרופון מדהימים!
 

Triple H

New member
תגובות

בן פורגס כמו תמיד אין שום הגיון בדברים שלך רק שטויות בגלל זה אני מציע לכולם לא לשים לב לזה בכלל. OHADP3 כמו שאמרתי יש הבדל גדול בין דעות לעובדות, מה שאתה מנסה לקשקש פה זה דעות אישיות שלך ותשאיר את הדעות האישיות שלך בקופסא הקטנה לך שנקרא "ראש" כי אותנו לא מעניינות הדעות שלך ומה אתה חושב על הוגן אותנו מעניין מה הם באמת העובדות. והעובדות הם שהוגן הוא (ה)פרפורמר הוא (ה)טוב בעולם ההאבקות וזאת (ה)עובדה ו(ה)עובדה הזאת הוכיחה את עצמה כבר מליון פעם כשהוגן מופיע.
 
פעם ראשונה שדד מן כתב את השם שלי

נכון. בוא נביא לו מדלייה, או לפחות תמונה של טייקר בלי חולצה שהוא יוכל לאונן עליה.
 

t-man

New member
אנשים חלאס אם השטויות

זה באמת לא משנה אם זה הוא ,עזבו העיקר שאין ריבים והעלבות הדדיות
 
TRIPLE H.........

דבר ראשון את רוקי שנאו ברסלמניה בגלל שהרסלמניה הייתה בקנדה!!! ושם לא אוהבים את רוק, והוגאן שנחשב אז כאגדה שחזרה לWWE אחרי שנים בגלות. דבר שני, הסרטים שהוגאן עשה היו גרועים ביותר, הוא בקושי שיחק ולא היה שחקן ראשי. רוק שבר שיא כמו שכבר אמרנו כשקיבל את הסכום הגדול ביותר שאיי פעם קיבל שחקן בהופעת בכורה כשחקן ראשי (לא סתם אומרים שרוקי הוא היורש של שוורצנגר) אני ראיתי את הסרט והוא שיחק מצויין בסרט שובר קופות . אז תסביר לי איך אתה משווה את רוק להוגאן או לכל מתאבק אחר בכל הקשור לכישוריי מיקרופון????????? אני לא היחיד שאומר את זה,זה פשוט נכון,רוק נולד עם זה ויש לו את זה יותר מכל אחד אחר!! ואחי תיזכור, אנחנו מדברים רק על כישוריי מיקרופון ולא על האבקות! (למרות שגם בזה רוק עדיין לא מגיע לרמה השלילית של הוגאן ) הדבר היחיד שמחזיק את הוגאן כעת הוא הכריזמה שלו והכישוריי מיקרופון שלא מדגדגים את רוק. נקודה!!!!!!!!!
 

dudedude

New member
דעתי בעניין

אני חושב שאי אפשר להחליט לגבי הוגן. מצד אחד הוא מקבל תגובות באמת מדהימות מהקהל באולם, מצד שני הרייטינג בתקופה שהוא היה האלוף והשתתף במיין איבנטים רק ירד. לדעתי (דעה, לא עובדה, אני רק מבהיר את זה כי יש כאן כמה אנשים שלא יודעים להבדיל) הוגן היה פריפורמר טוב בקנה מידה של הזמנים שלו אבל לא בקנה מידה של היום. הקהל מריע לו בהסתמך על העבר, בגלל התקפי נוסטלגיה. צורת הדיבור שלו לא מעניינת והקאץ´ פרייס שלו לא ממש עושה את זה. זה שהקהל מריע להוגן זה לא בגלל מה שהוא עושה אלא בגלל מה שהוא היה. בגלל הכבוד שרוחשים כלפיו. גם אם הוגן יבוא ולא יעשה כלום הוא יקבל תשואות.
 

system Rulz

New member
תגובה וסיכום שלי.

התחלתי לראות רסלינג רק בגלל הוגן, וכמה שאני אוהב אותו ושונא את רוק אני חייב להודות שלרוק יש כישורי מיקרופון שגבוהים בכמה דרגות משאר המתאבקים בהיסטורייה של הספורט הזה. על מה שכתבתי עכשיו אין בכלל מה להתווכח כי אלא עובדות. עוד משהו שבטוח זה שרוק מתאבק טוב יותר מהוגן (אני מדבר על כישורים בתוך הזירה לא כישורי מיקרופון) רק תראו קרבות שלו נגד פולי ואוסטין. הוגן הוא כנראה מקום שני בכל הזמנים במיקרופון. הנאום שלו כשהוא התחבר לNWO הוא פשוט קלאסי. עכשיו לגבי הסרטים: הוגן הופיע בסרטי ילדים כי בתקופה שהוא היה מלך הרסלינג אז הרסלינג הלך יותר בכיוון של ילדים קטנים. חוץ מזה הסרטים של הוגן טובים מאוד ביחס לקהל יעד שאליהם הוא מותאם (ילדים) עובדה שכאני הייתי בן 7 בערך אני מאוד אהבתי את הסרטים שלו. חוץ מזה אחד המפיקים של מלך העקרבים היה וינס מקמהן בכבודו ובעצמו אז תחשבו על זה גם. למרות כל מה שכתבתי עדיין אני מעדיף את הוגן הרבה יותר מאשר רוק (לא כיום) אין מה לעשות הוגן הוא אגדה הוא זה שעשה את העסק הזה למה שהוא היום!! ודד מן אין לך מושג ברסלינג, ואתה סתם אחד שמתחבא מאחורי כינויים.
 

Triple H

New member
בן התכוונת אליי ?

עם כן אז אני לא יודע על מה אתה מדבר אני לא שום סטינקי דד מן. ובמקום סתם להמציא המצאות מטומטמות (טוב נו אתה בן, בלהגיד שטויות אתה מומחה) פשוט תודה בזה שאני וHBK צודקים.
 

אילן די

New member
כן, אתם היחידים שצודקים

בעוד כל הפורום, וכנראה כל מעריצי ה- WWE טועים.
 

HBK

New member
בחיאת אנשים

עוד כמה שנים אנחנו נראה איך רוק יזכר בהיאבקות.. הוגאן הטביע את החותם שלו על 2 עשורים שלמים מהאיבקות הרוק בטוח לא יעשה את זה! וזה למה הקהל מריע להוגאן עוד לפני שהוא פותח את הפה והרוק צריך לצרוח ולהשתולל בשביל לקבל יחס.. ועוד משהו אני בכלל חושב שהפרפומר הטוב ביותר הוא שון מייקלס זה מה שאני חושב וזאת דעתי ובויכוח לגבי רוק-הוגאן אני בצד של הוגאן גם בגלל שאני ממש לא סובל את הרוק וזכותו של כל אחד בפורום להביע את דעתו
 
גם ביג בוס מן הטביע את חותמו

על 2 עשורים של האבקות.... וואו! ויש כל כך הרבה מתאבקים שמתאבקים כבר 15 שנה, ולמישהו מזיז מהם? ודי כבר עם ה"להשתולל ושטויות" , רוק יודע לחתוך פרומו יותר טוב מהוגאן. נקודה. זה שאתה וHBK היחידים שאומרים את זה אומר משהו, לא? שים לב שרוק מצליח גם לשתף את הקהל בקטעים שלו, דבר שאוסטין מצליח, וגם פלייר, אבל הוגאן?? הקהל צועק יחד איתו eat your vitamins? say your prayers? לעומת זאת הקהל שואג WHAT או FINALLY, THE ROCK HAS COME BACK TO ׁCITYׂ IF YOU SMELLLLLL WHAT THE ROCK IS COOKING וכדומה אני יודע שההודעה נראית מפגרת , אבל היא מתאימה לאיש וT MAN אתה לא תגיד לי "לא לריב" כי אני לא הכנסתי קללה או עלבון אחד להודעה שלי, לעומת DEAD MAN כאן ובתור הותיק ביותר בפורום , חוץ מעל ה@ש , אפילו לפניך , "מר T" , הייתי מצפה שתתייחס בהתאם ואל תתלהב כי הצבע שלך כחול.
 

t-man

New member
בן תתחיל להירגע

אז מה אם אתה יותר ותיק ממני כדי שתתחיל להרגיע וכמה שיותר מהר "להתייחס בהתאם"- מה זה אומר להביע?!,אני יודע שיש אנשים כמו דד מן וכמוך שנהנים לריב וזה נותן להם ריגושים בחיים אבל הויכוח הזה נמשך יותר מדי זמן והוא צריך להפסיק באיזה שלב אז אני באמת מציע לך לקחת רגיעון ולהפסיק לריב
 
למעלה