דה רוק עושה רוק בוטום לטייקר ואנגל

חח לגבי ותיקים בן אתה לא הכי ותיק

אולי בין הכי ותיקים אבל אני מהיום הראשון שפתחו פה את הפורום אני כאן ואני עוד מהימים של האתר הקודם והפורום הקודם בישראל אורג וכו´ ( חחחחח באתי להשויץ) צוחק לא לקחת את זה רציני אבל בארמת אני מהיום הראשון בפורום הזה והוא מאוד השתפר ונהיה חכם ונחמד יותר
 

Triple H

New member
בן מנסה ליצור פה אוירה של

טלנובלה, עוד מעט הוא יבוא כמו אנדרטייקר וידרוש כבוד כי הוא הכי ותיק פה. פשוט תתבגר כבר ילד.
 
מזיז לי את ה...

לעומת זאת TRIPLE H מעניין אותי איך אתה יודע "כל כך הרבה פרטים עליי" אם בעצם ההודעה הראשונה שלך היתה לפני שבועיים מממממ מעניין והצלחת לעלות פרטים היסטוריים שהיו לפני שהיית פה בכלל מממ מעניין וזה שאתה מדבר בדיוק כמו דד מן, ושכולם מתווכחים איתך, ואתה עדיין צודק? ממ מעניין וT MAN אני לא אריב איתך, כי אתה פשוט לא שווה את זה. יופי שאתה מעלה תמונות, ושהפורום נעשה טוב, אבל לך תגן על מישהו שאכפת לו.
 

t-man

New member
דבר ראשון

בן תפסיק לכתוב כל כך בזילזול ("אתה לא שווה את זה...")אחי מה אם קצת כבוד-כשאני כותב משהו שמיועד אליך אני כותב אותו בצורה הכי מכובדת,אבל אתה מחזיר בתגובה כל כך אגרסיבית ואני לא בא להתנשאות אבל אולי אתה כותב בצורה שמתאימה לגיל שלך ואולי עוד כמה שנים תבין שלריב זה לא הדבר הכי חיובי בעולם ולפעמיים כדי להפסיק עם הדברים שטותיים. דבר שני זה לא סוד שאני ודדן מן אף פעם לא הסתדרנו אבל לכל בן אדם מגיעה הזדמנות שנייה אז תנו לו אותה,אני אישית חושב שכמה שלדד מן היתה התנהגות ילדותית הוא תרם לפורום כמו שאתה תורם לפורום אז אנשים עזבו את הנושא הזה כי זה משרה אווירה לא נעימה ואפילו נקמנית,וזה בסדר שיש ויכוחים לגיטימים בפורום(הרוק-הוגאן-מי יותר טוב?)ואתם לא חייבים להגיע להסכמה אבל אל תרדו לפסים אישיים כי אז מתחיל ליכלוך רציני שלא יגמר. דבר אחרון אחי זה אחלה שאתה אחד הותיקים אבל כאן זה לא צבא זה שיש לך פז"מ לא אומר שזה נותן לך פריבילגיות מיוחדות ואתה שווה לכל חבר בפורום הזה-בן לי אין שום דבר נגדך ואני מקווה שגם לך יש את אותה ההרגשה ,תמיד היה ביננו כבוד הדדי ואני מקווה שהוא ימשך.
 
זה כל הקטע

פסים אישיים? לא קיללתי, לא איימתי, ולא אמרתי כלום לעומת זאת קיבלתי תגובות של "בן פרגוס האידיוט הזה שוב, מה הוא מבין" ואז הגיע ההודעה שלך של "תפסיקו לריב שניכם" אז TRIPLE H , כדאי שתתחיל להרגיע , ומהר.
 

t-man

New member
בן אתה צודק

TRIPLE H אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה תלמד מטעויות שעשה דד מן,אתה לא חייב להסכים אבל אל תקלל או תרד לפסים אישיים("בן, בלהגיד שטויות אתה מומחה")-תסכימו לא להסכים. ולגבי שאר החברים בבקשה אל תפתחו את הנושא של "נראה לי שזה דד מן" כי זה גורר לתגובות שרשרת לא חיוביות שלא בריאות לפורום וכך אני חושב שנוכל להתמקד במה שבאמת חשוב-היאבקות.
 

Triple H

New member
טי מן אתה צודק

אני מתנצל. אבל בבקשה אל תקראו לי יותר דד מן כי אני זה לא הוא. אני יודע את כל מה שדד מן עשה אני ראיתי אבל באותו זמן עוד לא השתתפתי בפורום רק הצצתי ורק לאחרונה אמרתי WHAT THE HELL והצטרפתי.
 

Triple H

New member
בן פורגס אני לא יודע עליך כלום

כמו שאמרתי אני לא השתתפתי בפורום וכפי שמת לב רק לאחרונה כמו שאתה אומר לפני שבועיים הצטרפתי והתחלתי להתכתב פה אבל זה לא אומר שאני לא הסתכלתי על מה שקורה כאן, אני רק הסתכלתי אבל לא התכתבתי, וראיתי אותך מתווכח עם הדד מן הזה ועם כולם וראיתי את דד מן מתווכח איתך ועם כולם אתם פשוט שתי אנשים שמחפשים אנשים לריב איתם. אני יודע פרטים היסטוריים עליך ? כלום אני לא יודע עליך כי אתה לא מעניין אותי, מה, זה שאמרתי שאתה בן 15 זה פרט היסטורי ? היה לי פשוט ניחוש מוצלח. וממתי אסור להתווכח ? עם אני מתווכח אז זהו אני דד מן אז זהו נתנו לי סטיגמה ? ואל תשקר גם, אני לא אמרתי שאני צודק. ומי זה כולם ? אתה ועוד שתיים ? זה שאתה לא יודע להתווכח בצורה נורמלית וחושב שבציניות השטותית שלך אתה יכול לפתור הכל זאת כבר בעיה שלך. בן אדם אתה חי באשליות פשוט תתבגר.
 

Triple H

New member
לא אילן דווקא ההפך

אני לא יודע לגבי הפורום כי רק ואני וHBK ועוד שלושה אנשים מנהלים את הדיון וזה לא כל הפורום. אבל מה שבטוח זה שאני יודע שהרוב הגדול של מעריצי ה WWE חושבים כמוני וכמו HBK אתם פשוט לא קולטים את זה. עם בסמקדאון יש את רוק והוגן, רוב הגדול בא לראות את הוגן וזאת עובדה כבר כמה פעמים ראיתי את הוגן בסמקדאון והריאו לו הכי חזק מרוק ומכל אחד אחר, אפילו מטריל אייץ´ שהייתי שח שהוא ניצח את הוגן לפני מלך הזירה בכל זאת גם עם הוא הפסיד הריאו להוגן.
 

system Rulz

New member
אוף!

"אבל מה שבטוח זה שאני יודע שהרוב הגדול של מעריצי ה WWE חושבים כמוני וכמו HBK אתם פשוט לא קולטים את זה" כן בטח תמשיך לחיות באשליות. תיכנס לסיכום שנת 2001 באתר של סלאש רסלינג ותבדוק מי היה המתאבק הכי שנוא ב10 שנים האחרונות. (שלא תבינו לא נכון, אני אוהב את הוגן בהרבה יותר מרוק, אבל יש גבול) זה שהוא מקבל תגובות יותר חזקות זה בגלל שרוק עושה אותו דבר כבר כמה שנים והקהל כבר התרגל אליו והוא טיפה נמאס. זה כמו שאם עכשיו נגיד מאצ´ומן יחזור אז מאצ´ומן יקבל תגובה מאוד חזקה אבל עדיין זה לא אומר שהוא יותר טוב מרוקי.
 
אולי כן ואולי הוא פשוט הכי טוב

בכל הקשור לכישורי מיקרופון חוץ מזה, אני בטוח שסרטים כן קשורים לרמת היכולת עם המיקרופון, אפילו מאוד קשורים, תארו לכם את הוגאן משחק במלך העקרבים כמו שנראה לי הוא שיחק בקארטה קיד!! רוק פשוט טוב יותר, מה לעשות, הוא הכי טוב!! אתם רוצים שיעיפו את המתאבק עם כישורי המיקרופון הטובים בהיסטוריה?!? גם ככה הריטינג יורד
 
למעלה