דיג´ימון העונה ה8 ביפן! טוסו ליפן

digimon digital

New member
דיג´ימון העונה ה8 ביפן! טוסו ליפן

טוסו ליפן וקנו את דיג´ימון הסרט 8 כולל מערכת דיוידי ב76$ ! כולל כל הפרקים של העונה ה1 ה2 ה3 ה4 ה5 וה6 את ה7 ניתן להסיג בסין טסתי לא קניתי זה עולה יותר מ700$ זה עולה בסביבות 1297$ כולל מע"מ ! זה המון בארך 200,000 שקל זה שווה אבל שיגוע! חבר שלי קנה והוא רואה כבר את העונה ה4! הוא יודע כל מה שיש בעונה ה3 שווה כולל שהוא בפרק האחרון בדיג´ימון4! מה לעשות אלה החיים למען העולם הדיגיטלי אני יעשה הכל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

star_female

New member
אה.. o.o;; טוווב...

העונה הרביעית די רק התחילה ביפן לפני כמה חודשים...... ועד כמה שידוע לי, יש רק 7 סרטים בינתיים (ואני אפילו לא בטוחה שכולם יצאו). *לא מאמינה שהיא ענתה להודעה הזאת*
 

Snake Bandage

New member
אוווווקיי...

העונה הרביעית (דיג´ימון פרונטיר) רק התחילה ביפן, והסרט השביעי יצא שם בקיץ הזה. ועד עכשיו מתוכננות רק עוד שתי עונות אחרי פרונטיר, חמישית ושישית. אין שום תוכניות לעונה שמינית... לפחות בינתיים.
 

הלדין

New member
עונה שמינית?

מישהו יכול לומר לי, במטותא, איזו עונה בדיוק סיימה את שידוריה בערוץ 1 לפני כמה חודשים? זו שמסתיימת בכיבוש ארץ דיג´ימון ע"י בני האנוש.(הרי הדיג´ימונים לא צריכים שותפים. הרעיון של הדיג´יגורלים במקור,נדמה לי, היה להשתמש כמקור כוח לדיג´יגדילה של הדיג´ימונים שלהם[בכל העונות ששודרו אי פעם בערוץ 1 לא נענתה השאלה אם דיג´יגדילה צורכת אנרגיה כה רבה, אז מהו מקור האנרגיה של הדיג´יכלים? המקור היחיד שאני יכול להעלות על הדעת הוא הדיג´יגורלים בעצמם). ואם אני כבר פה, אולי תשיבו לי על עוד כמה שאלות: 1) בעיקרון, קן צודק. הדיג´ימונים אינם אמיתיים והובהר עוד בדיג´ימון המקורית שאהבת הדיג´ימונים אינה נובעת מהם אלא למעשה תוכנתה בהם. אם קן יפגע בדיג´ימון, תוכנת עולם דיג´ימון תאתחל אותו בשלב הנמוך ביותר של הדיג´יגדילה שלו. 2) אם הם ביקשו למנוע מבני אנוש גישה לארץ דיג´ימון, מדוע בסופו של דבר הם כן נתנו לבני אדם גישה ועוד לילדים?
 

star_female

New member
מאיפה להתחיל... o.o;;

העונה שהסתיימה בערוץ 1 היא העונה השנייה (Digimon Adventure 02 ביפנית). היא ממש לא הסתיימה בכיבוש העולם הדיגיטלי ע"י בני אנוש. סצנת העתיד מתרחשת בעולם האמיתי. מה בדיוק קרה שם אני לא יודעת וזה לא מוסבר... הדיג´ימונים *כן* צריכים שותפים. כן, הם משתמשים באנרגייה שלהם בשביל להתפתח (כמו שהוסבר בפרק הלפני-אחרון של העונה הראשונה), הדיג´יכלי רק מתווך ביניהם. אבל האנרגייה באה מתוך הדיג´יגורלים ולא יכול להיות לה מקור אחר. הרי הם מתפתחים כדי להגן על הדיג´יגורלים... אמנם אהבת הדיג´ימונים מתוכנתת בהם, אבל הם עדיין יצורים בעלי בינה. הם חושבים, והם מודעים למעשיהם. וורמון בגד בקן. זה היה מאהבה, אבל זה מראה שהוא חשב מה לעשות... אם הוא סתם היה מתוכנת לאהוב את קן, הוא לא היה עושה דבר כזה. לדעתי הדיג´ימונים נולדים עם האהבה הזאת, אבל הדיג´יגורל צריך גם להוכיח את עצמו... וורמון אהב את קן בגלל איך שהוא היה כשהוא היה ילד וניסה כל הזמן להחזיר אותו להיות טוב כמו פעם. זה שהם מאותחלים... זה נכון. אבל אני לא חושבת שהם ממש אוהבים למות ~_~ והם עדיין מרגישים כאב, אז אסור לפגוע בהם. גם אם הם לא מתים באמת- וגם זה לא בטוח... אדוני האופל ואפוקלימון מתו, ודיג´ימונים לא יכולים להיוולד מחדש אם הכפר הראשוני לא במצב טוב. והדיג´ימונים כן אמיתיים. הרי הם היו גם בעולם האמיתי. וחוץ מזה, גם אם הגוף שלהם לא היה ממשי, הם לא סתם תוכנות, כי יש להם דעת והם חושבים בשביל עצמם. הם נתנו גישה לבני אדם מכיוון שבני אדם היו נחוצים בשביל להציל את העולם הדיגיטלי. הם השתמשו בילדים בגלל התמימות שלהם... אמרו את זה בפרקים האחרונים של העונה השנייה. ילדים לא יחשבו (לבד) להרוס את העולם הדיגיטלי, אלא רק לעזור. בגלל זה הם לא נתנו למבוגרים להיכנס לשם.
 

הלדין

New member
תעמולה שקרית...

בדיוק העניין- ילדים הם פסיכופאתים. כאשר ילד הופך לנער, זה כבר מעיד על שהוא הטמיע את העכבות המוסריות המיוחדות לכל החברה אבל תמימות היא המצאה. ילד שתיתני לו צעצוע, הוא לא ינסה לשחק איתו, הוא ינסה לפרק אותו. דמייני לך ילד ישראלי שייתנו לו דיג´ימון(את כבר יכולה לחשוב על מעבר לארצות הברית). וילדים יפניים אינם שונים בהרבה מילדים ישראליים אלא פשוט קיימת פילוסופיה שונה לגמרי לגבי "הקטטות והמריבות" של הקטנים ביפן. ארץ דיג´ימון הייתה קיימת עוד לפני בוא הדיג´יגורלים הראשונים והרי הם נתקלו במגה דיג´ימונים. אומנם חלפו אלפי שנים והיה לדיג´ימונים זמן רב להתפתח אבל קשה לראות מה חיובי כל כך בלהפוך לסוללות מהלכות של מפלצות ממוחשבות. הדיג´ימונים אינם מגנים על הדיג´יגורלים. הם משתמשים בדיג´יגורלים באופן בלתי מודע כסוללות כדי לטפל בבעיה ודאגתם לדיג´יגורלים היא כמו שאת בטח תדאגי למכונית שלך. *המכונית* של וורומון לא נסעה- היה על וורומון למות כדי שקן יקלוט את ייעודו האמיתי כעבדו של וורומון ולא כאדונו. עליך לזכור כי במהלך כל החלק הראשון של העונה קן סירב לתת לוורומון להתפתח, יש להניח שאם קן היה נענה לבקשתו של וורומון, הוא לא היה משמיע שום רעש. העובדה שהדיג´ימונים הצליחו להתקיים בעולם האמיתי מעידה עד כמה התערבבו העולם האמיתי והעולם הדיגיטלי. קיומם של הדיג´ימונים היה אמור להטריד את הדיג´יגורלים- לא לשמח אותם. אגב, לא הבנתי משהו- בעונה הראשונה הזמן של העולם הדיגיטלי לא היה מסונכרן לזמן האמיתי אבל בעונה השנייה, כן, מה קרה?
 

Digi Lista

New member
לאחר שאפקולימון הופיע...

רצף הזמן הפך להיות זהה בשני העולמות,העונה השנייה מתרחשת אחרי העונה הראשונה ואפשר להתייחס לזה כאילו בארבע שנים לא קרה כמעט כלום(פרט לסרט ולחלק המסביר על הדיג´גדילה הגנטית). העולם הדיגיטלי אכן היה קיים לפני העונה הראשונה וגם היו דיג´יגורלים מראים אותם קצת לפני תחילת הקרב מול אפוקלימון. לגביי התמימות של הילדים,אני חושבת שמדובר בעובדה שלפני ההרפתקאה והפגישה עם הדיג´ימונים הילדים היו פשוט ילדים רגילים, שובבים,ספורטאים...אולם אחר כך כשנודע להם שהגורל של העולמות הוא בידיהם הם איבדו את התמימות שהייתה בהם ועברו שלב של התבגרות פנימית(גילוי תכונות פנימיות)כדי להעצים את התכונה שלהם שקשורה בסמל(כמובן שלכול אחד יש גםחלק מהתכונות של האחרים)...
 

star_female

New member
אני רואה שחשבת על זה הרבה...

לדעתי אנחנו פשוט רואים את הדברים בצורה שונה. אני יותר... אופטימית. אבל זאת עובדה שתמימות היא מה שנתנה לילדים להיכנס לעולם הדיגיטלי. סה"כ זאת סדרה לילדים. אפשר למצוא בה את כל הדברים שכתבת... או שאפשר פשוט להנות ממנה כמו שהיא בלי מסרים נסתרים על זה שאין תמימות בעולם וכל זה. לגבי הדיג´יגורלים הראשונים... אנחנו לא יודעים את הסיפור שלהם. כשהעולם הדיגיטלי נוצר, היה בו גם טוב וגם רוע... אז כשהרוע התחזק, מספיק כדי לאיים על העולם הדיגיטלי, הילדים הראשונים נקראו כדי לעזור. אממ, הדיג´ימון הוא לא עבד של הדיג´יגורל והדיג´יגורל הוא לא עבד של הדיג´ימון... הם *שותפים*. בגלל זה הם נקראים ככה. הם צריכים אחד את השני כדי להציל את העולמות שלהם. והדיג´ימונים כן אוהבים את השותפים שלהם... גם אם בהתחלה הם תוכנתו לכך, אח"כ התפתחו ביניהם חברויות אמיתיות (הרי טיקיי ופאטאמון רבו.. זה לא היה קורה אם הוא רק היה מתוכנת. והדיג´ימונים של העונה הראשונה מאוד שמחו לחזור לדיג´יגורלים שלהם בפרק חג המולד... הם כן אוהבים אותם, למרות שהם כבר לא זקוקים להם בשביל להציל שום עולם). למה שהקיום של הדיג´ימונים יטריד את הדיג´יגורלים? אם זה בגלל שהעולמות התערבבו... זה לא חייב להיות דבר רע. חוץ מזה, ארץ דיג´ימון היא מקום אמיתי... היא נוצרה ממידע של מחשב, אבל היא מקום אמיתי, ולא רק זה, היא אפילו שער בין כל ה"מציאויות" (אני מדברת על אדוונצ´ר וטיימרס... לפי המשחקים, ריו עבר לעולם של טיימרס כדי לעזור להם והחליט להישאר שם. או משהו כזה. לא ראיתי את טיימרס, אז אני לא יודעת מה הוא עושה, אבל קראתי את זה באתר עם FAQ ממש טוב). בקשר לזמנים, בפרק האחרון של העונה הראשונה ג´נאי אמר שכשאפוקלימון הגיע לעולם הדיגיטלי הזמנים בעולם האמיתי ובעולם הדיגיטלי הסתנכרנו. אני לא זוכרת בדיוק למה (הממ... אני צריכה לראות את זה שוב), אבל יש סיבה.
 

הלדין

New member
למעשה

ארץ דיג´ימון אמורה להיות בתיאוריה אנימאציה של הרשת כלומר התיפקודים השונים של המחשבים קיבלו צורה ממשית. הדבר מובהר עד כאב באחד הפרקים- ליאומון הוא "אנטיוירוס" ואוגרמון הוא "וירוס". מביני דבר יכולים גם לזהות דיג´ימונים שמייצגים תיפקודים אחרים שאינם "אנטיוירוס" ו-"וירוס". "מגה גקומון" לדוגמה הוא בלי ספק מייצג לוח אם. מה שאני שמתי לב הוא ההבדל בין קן בחלק הראשון לבין קן בחלק השני. מדוע הם היו צריכים לקחת ממנו את הביטחון העצמי שלו? והיה קטע של ג´ו שמסביר לקודי שאפילו הישארות מאחור היא משהו חשוב ומשתמש בסצינה מהעונה הראשונה כדי להדגים זאת. הבעיה היא שמה קרה שם הוא שג´ו פשוט פחד ולא מדובר בשום אצילות נפש.... למעשה אני יכול לדעת מה קורה בעונה השלישית והרביעית רק כדי שאבין על מה אתם מדברים...
 

star_female

New member
אממ..

בקשר לזה שארץ דיג´ימון היא כמו מחשב, זה נכון... יש 3 סוגי דיג´ימונים- וירוס, דאטה וחיסון (אנטי-וירוס)... וגם אמרו בעונה האשונה שארץ דיג´ימון בנוייה על רשת המחשבים של כדור הארץ (או משהו כזה). בקשר לקן... טוב, קודם הם נצחו את קימרמון (כלומר, הוא לא בלתי מנוצח כמו שהוא חשב) ואז הוא גילה שהוא הרג והתעלל באלפי יצורים חיים, והדיג´ימון שלו מת לו בידיים. לי זה היה מוריד את הביטחון העצמי o.o;;
 

הלדין

New member
אני לא הייתי מושפע מזה...

אבל לי אף פעם לא הייתה חיית מחמד לכן אני כנראה לא יכול לשפוט באובייקטיביות. הבעיה היא שקן התאושש אבל עם ההתאוששות הביטחון העצמי עדיין המשיך להיות על שפל המדרגה. חוץ מזה, אפילו אם אלה יצורים חיים, קן יכול להסביר, לעצמו לפחות, שהוא היה נתון לשליטת גורם זר באותו זמן ולכן הוא לא היה אחראי לגמרי לפעולותיו. הדבר היה משפר את דימויו בפני עצמו אם כי זה היה מפחית מרצונו לסייע לאחרים. האם כותבי הסדרה הסבירו למה הדיג´ימון ששלח קן לים האפל רצה בכלל בנבג האופל של קן? אני לא מבין דבר שני- בעונה הראשונה אנג´וומון השמידה ליידי דווימון, מדוע הייתה לה בעיה לעשות את זה עוד פעם.(או שמא לה לא הייתה בעיה, הייתה בעיה עם הדיג´ימון-נץ שחלק איתה את סילפימון) מה שמזעזע אותי הוא לחשוב שדיג´ימון קשוח כמו אוגרמון דיג´יגדל למומימון והוא בסופו של דבר די קשוח.
 

Digi Lista

New member
אממ...

קן חשב שהכול זה בסך הכול משחק וכשהוא גילה מה באמת קורה הוא חטף הלם רציני ובטחונו העצמי ירד לאפס, אישית אני בהחלט יכולה להבין אותו, כשבנאדם מגלה שהטעות שעשה הייתה רצינית ופגעה באחרים זה לא המצב הכי נעים ולא משנה העובדה שמישהו אחר שלט בו(זה אגב התגלה רק אחר כך) ואחרי שהוא היה כול כך רע ואכזר הוא גילה שהוא סמל טוב הלב מה שמראה עד כמה הוא אמור להיות רגיש לדברים שהוא עשה, כמובן שזאת רק דעתי.
 

ash 1

New member
בעונה הראשונה מגה קאבוטרימון עזר לה

למעשה עם אתם זוכרים הוא הציל אותה ברגע האחרון מהנשק של ליידי דווימון בעזרת השיריון שלו אחרת היא היתה גמורה ובקשר לסילפימון זה לא גדילה גנטית של אנג´וומון ואקווילמון אלה של גטומון ואקווילמון
 

yoo

New member
טוב...היות והדיבוב ביפנית יותר טוב

בהרבה אני חושב שזו הוצאה דיי משוגעת אבל אולי זה טוב.. אחת הסיבות שאני לא צופה נלהב של דיג´ימון היא בגלל הדיבוב המביש שהיה מההתחלה... (זה נורא! אי אפשר לדעת מתי הם מתבדחים מתי מדברים ברצינות, מתי עצובים מתי מדברים ברגש מתי שמחים)
 

Morphia

New member
הדיבוב ביפנית...

יהיה לעד הכי מוצלח, פשוט בגלל שזה המקור, זה כמו שאי אפשר לתרגם דברים מעברית לאף שפה אחרת ושהמשמעות האמיתית תשאר. לעד הדברים ישראו מוצלחים בשפת המקור. מה גם שהשמרנות של האמריקאים דאגה שתהיה כזאת צנזורה, שרוב הלך הדברים והרעיונות (כולל העלילה) הלכו לאיבוד בחדרי העריכה...
 

הלדין

New member
אותו דבר

קיימת רציפות של תודעה בין שלבי הדיג´יגדילה(או אסבור כך עד שמישהו יוכיח אחרת) וגאטומון בלי ספק נזכרה בקרב הקודם שלה עם ליידי דווימון כאשר פגשה את ליידי דווימון הנוכחית. אם היא השמידה אותה בפעם הקודמת, ולא שזה היה קל, מה מונע מגאטומון כחלק מסילפימון, לעשות את זה עוד פעם? ליידי דווימון היא דיג´ימון אבל ידוע שהיא דיג´ימון מהסוג הלא נכון אשר סילפימון נוצרה בעיקר כדי להשמיד אותו. האם ידוע למישהו מהו סולם הדיג´יגדילה של דווימון ואיזה שלב הוא דווימון?
 

star_female

New member
אני חושבת

שזה בגלל יולי... סילפימון ידע שהיא רגישה להרג של דיג´ימונים, ולא חשוב מאיזה סוג, אז הוא לא רצה לפגוע בה, ועשה את זה רק בגלל שליידי-דוימון איימה על החיים של יולי ואנשים אחרים. (ד"א, סילפימון זה בן.) ליידי-דוימון, זאת לא אותה אחת כמו בעונה הראשונה? יכולה להיות בכלל יותר מאחת?
 

burhtk1

New member
אה לגבי דווימון

דווימון הוא דיג´ימון אלוף הסולם שלו לא ממש מדוייק אבל לפי הקלפים דמי דווימון דיג´י גדל לדווימון ודווימון (רק לפי הקלפים)גדל למיוטיסמון בערון יש לו עוד דיג´י גדילות למשל אחת מהם היא ליידי דווימון וכול המשרתים של דימון (לא זוכר את שמותם כי לא ראיתי את העונה בעברית)הם הדיג´י גדילות של דווימון וכמובן כולם יודעים שמיוטיסמון מגה דיג´י גדל לונום מיוטיסמון (שזאת המגה דיג´י גדילה החלשה שלו)וגם את ברייל מיוטיסמון או מלו מיוטיסמון בעברית (שזה המגה החזק של מיוטיסמון) ועם אני לא טועה אז זהו...מקווה שעזרתי
 

הלדין

New member
אני לתומי חשבתי שדידידווימון

דיג´יגדל למפלצת השחורה המפחידה ששימשה את קן כבהמת רכיבה. לפי אילן היוחסין שתיארת, דידידווימון אמור להיות הצאצא של מיוטסימון בדרך כלשהי אבל מצד שני הדבר נכון רק לגבי פוקימונים. שמתי לב שהם התחילו להשתולל עם הדיג´יגדילה. המגה היה רק ההתחלה. בעצם מה קרה שיש בעונה השניה כל כך הרבה מגה דיג´ימונים? קן השמיט במקרה שגריימון לא היה הניסוי הראשון שלו עם הדיג´יכלי? זה סותר את ההנחה שהדיג´יגדילה צורכת אנרגיה כל כך הרבה ועם כל רמה מדובר בכמות גדולה יותר של אנרגיה- רמת האנרגיה הדרושה למגה דיג´יגדילה היא עצומה. הדיג´יגדילה המשולבת היא בכלל בדיחה וטורפת את כל הקלפים לגבי הדיג´יגדילה- לפי התיאוריה בהודעות הקודמות שלי, על קן לדוגמא, להרגיש כאילו מישהו שאב ממנו את כל האוויר ואני בטוח שעם יעלו בעוד רמה או שתיים, זה פשוט יהרוג את הדיג´יגורל המסכן.
 
למעלה