דיג´ימון העונה ה8 ביפן! טוסו ליפן

star_female

New member
...

כל ה"מגה" דיג´ימונים בעונה השנייה... בזה אפשר להאשים את הדיבוב ~_~ אף אחד מהדיג´ימונים של הדיג´יגורלים בעונה השנייה לא גדל לצורת המגה שלו, חוץ מפאילדרמון. כל הדיג´יגדילות המשולבות... הם אולטימט. ובכלל לא תרגמו לעברית את הארמור... ~_~ זה מייאש עם הדיבוב הזה. לפחות בינתיים בעונה השלישית הם אמרו את השלבים כמו שצריך. בקשר לקן, תזכור שיש בו את נבג האופל ובעצם הדיג´יכלי השחור הוא מקור הכוח שלו לשליטה בדיג´ימונים... אז הכוח בא מהאוקיינוס האפל ונבג האופל. לא רק מקן. חוץ מזה, שהוא לא גרם לאף דיג´ימון לגדול למגה כשהוא היה השליט... סקאלגריימון הוא אולטימט... בנוגע לדיג´יגדילה המשולבת... זה כבר יותר מורכב. כמו שמישהו ציין קודם, וזה לא היה לגמרי ברור... הדיג´ימונים לא משתלבים כשהם עושים ´ג´וגרס´ (אני מעדיפה להשתמש במושג היפני בגלל שגם באנגלית זה מבלבל)... אחד מהדיג´ימונים משתמש באנרגייה של האחר כדי לעלות שלב. פאילדרמון הוא האולטימט של וימון... שקואמון הוא האולטימט של ארמדילומון (טוב לדעת שלדבר הזה אין קשר ישיר לאנג´מון...) וסילפימון הוא האולטימט של הוקמון (ובגלל זה הוא בן). הם פשוט משתמשים באנרגייה של סטינגמון, אנג´מון וגטומון כדי להתפתח (מהם מגיעה האנרגייה לדיג´יגדילה). ולפאילדרמון יש אנרגייה לדיג´יגדול לאימפריאל-דרמון (דריימון קיסרי) מאזולונגמון... אה, ואין רמה מעל מגה אז אף אחד לא יכול לגדול עוד 2 שלבים מהצורה הכי מפותחת שלו.
 

burhtk1

New member
אומנימון גדל!

את אומרת שאף דיג´ימון לא יכול ליגדול 2 שלבים מהצורה הכי מפותחת (מגה) אבל אומנימון התחבר עם אימפריאל דרמון צורת לוחם (אימפריאל דרמון זה דריימון קיסרי רק שדריימון קיסרי זאת טעות מהתרגום העברי)וגדל לאימפריאל דרמון צורת פלאדין והנה יש לך דיג´ימון שגדל 2 שלבים מהצורה הכי מפותחת (מתי שאני אומר גדל זאת אומרת התחברות אבל גם זאת "דיג´י גדילה" -שינוי-)
 

star_female

New member
טוב...

דבר ראשון אומנימון הוא מגה (הוא Fusion של 2 מגה... הוא יותר חזק, אבל עדיין מגה). והוא לא התחבר עם אימפריאל-דרמון... אם כבר, הוא נתן לאימפריאל-דרמון אנרגייה כדי לשנות מצב לאימפריאל-דרמון מצב פאלאדין. (אם הם התחברו זה *ממש* לא נראה ככה בסרט...) דיג´יגדילה = התפתחות... מתבצעת רק כשהדיג´ימון גדל לשלב הבא. גם אם הוא מאוד מתחזק אבל נשאר באותו שלב, זה לא דיג´יגדילה (יש לזה שמות אחרים - שינוי מצב, פיוז´ן...)
 

burhtk1

New member
לזה אני מיתכוון...

את אמרת שאף אחד לא יכול לגדול עוד 2 שלבים מ"הצורה הכי מפותחת" (שזה מגה) ואני יודע שהוא רק נתן לו אנרגייה בשביל לשנות מצב אבל בכול אופן זה שינוי...מתי שאני אומר גדל אני מתכוון שינה מצב...כתבתי את זה בהודעה שעברה לא?(אפילו שהם לא היתחברו אבל בכול אופן אומנימון שינה מצב)אני יודע שאין גדילה יותר ממגה...!
 

burhtk1

New member
משהו קטן על ליידי דווימון...

בקלפים ליידי דווימון גודלת מדווימון וגטומון שחורה וזה מסביר למה אנג´וומון לא אוהבת אותה בגלל שכמעט לכול דיג´ימון יש סוג שחור זאת אומרת למשל גטומון גודלת לאנג´וומון שהיא טובה (מלאכית) אבל גטומון שחורה גודלת לליידי דווימון (ערפדית) זאת הסיבה שגטומון\אנג´וומון תמיד שונאת את ליידי דווימון...כי זה הצד הרע שלה (עם אני טועה במשהו אז תכתבו לי כול מה שכתבתי זאת הדעה שלי ועוד כמה דעות...)
 

burhtk1

New member
הסבר

דיג´י גדילת היתמזגות זאת בעצם צריכה להיות דיג´י גדילה רגילה של דיג´ימון למשל המושלם של אוקמון זה סילפימון לא חייב את גטומון אבל אפשר צורה אחרת שזאת היא ההתמזגות...גם כן של אקס וימון זה פיילדרמון לא חייב את סטינגמון נכון שזה קצת מסובך אבל זה ככה...
 

semXgamgy

New member
בתחת שלי....

אפילו לפוקימון אין עונה 8... הכי הרבה אולי עונה 4 לדיג,ימוןת וזהו...
 

Digi Lista

New member
תירגע!

אתה יכול להגיד את אותם הדברים בלי לתת כותרת כזאת לא נחמדה,בפעם הבאה אני לא אהסס למחוק!
 
למעלה