דיון בכנסת על דו"ח וינוגרד

Ja Tomer

New member
נו באמת

אתה מנסה לשכנע אותי שהתכוונתי למה שאתה ענית עליו? אתה באופן קבוע עונה על מה שנוח לך ולא לעניין. אתה צריך לפרש - פשוטו כמשמעו את המשפטים שלי ולא להוסיף להם פרשנות מלומדת מבית המדרש של ממתיק סוד1. וכן - יש הבדל בין הילדים של ראש הממשלה לאחיינים של אשתו של. כאן מדובר בחינוך ישיר של אבא - וכאן מדובר בבני משפחה רחוקים יחסית, בטח לא מקרבה ראשונה ובטח לא חונכו ע"י האיש שעליו מדובר. אבל כמובן שגם את מה שכתבתי עכשיו - אתה תסחוף לכיוון אחר שנוח לך יותר. ככה זה - כשאין טיעון - עוקפים את הנושא ודנים בנושא אחר.
 
אני לא מנסה לשכנע אותך בשום דבר

שאלתי אותך למה התכוונת במשפט שציטטתי לך, ועובדה שהתשובה שלך לא רחוקה ממה שחשבתי. כך שתסיק לבד את המסקנות...
 

Ja Tomer

New member
כנראה שכחת מאיפה התחיל השרשור

וכל נושא הלסביות שדחפת לפה היה כל כך לא רלוונטי.... אז להסיק מסקנות מהפינג-פונג שלך זה קצת קשה.
 

Leibovitz

New member
מה הקשר?

תדברי כמה שאת רוצה. זה לא קשור בכלל לנתניהו. אבל אהוד וילדיו קשורים לאהוד אולמרט בחבל התבור. זו משפחה מורעלת וומוזרה שבפינג פונג פוליטי השתלטה על המדינה, כשחצי מילדיה בכלל ברח ומהארץ.
 

timeless1

New member
לא? ../images/Emo6.gif

זה ועוד איך קשור לנתינהו, ובטח קשור לאשתו של נתינהו, שהוא הרי האחיין שלה. מניין איך ממשפחה ימנית שכזאת, יצא איזה הסרבן הפוליטי הראשון
ושלא נדבר על הבגידה הידועה של נתינהו באשתו. [האמ האמ] ושוב, הילדים של אף אחד מן המועמדים אינם רלוונטים לכלום. גם לא צורת חינוך ילדיו, ולא מה שילדיו עושים או לא לא עושים. זכותם של הילדים שלו לרדת מן הארץ ולפתח לעצמם חיים משל עצמם הרחק מאור הזרקורים והחיטוט המאסיבי שעושים פה לאנשים בקרביים. ואם כבר אתה מציין רק את "המגרעות" של משפחת אולמרט, אל תשכח שהמשפחה כזאת גם אימצה ילדה. אבל היי, למה לציין גם את הדברים הטובים, אם אפשר לנגח.
 

Leibovitz

New member
אחיה של שרה אינם אחיו של ביבי

אם טרם זה נודע לאוזנייך. מה זה לאמץ ילד(ה)? אחרי שיצאו לאולמרטים 3 ילדים מוזרים מתוך 4 אז למה שהם לא ירצו עוד אחת נורמלית בבית? שוןם ארצי לא היה הסרבן הראשון. מאיפה הקרצת את זה? לבגוד באשה זה סביר גם קלינטון עשה את זה. נשיאי צרפת גדלו על זה. מין אינו מנוגד לפוליטיקה. השמאלנים תמיד תוקפים את שרה וילדיהם עם המטפלת וכו' ועוד סיפורי אגדה. קיימת לזכותם הגנת זכות הדיבור וזכות הציבור לדעת גם שטויות ושקרים. אז למה לא להפיץ ולחזור על דיברי אמת כשהם קשורים לאולמרט? תפקידנו לחשוף כל דבר ובלבד שהוא אמת. ותפקידם של תומכי אולמרט לנסות ולהסיט את הויכוח לשוליים כדי למזער את הפגיעה.
 
נראה לי שהתבלבלת בינו לבין פטרונך נתניהו

כי נתניהו הוא זה שרוקד על הדם ועושה שימוש ציני בכאבם של המשפחות השכולות. לדמגוג הזה אין אלוהים, ולא במובן התנ"כי של המילה.
 

Leibovitz

New member
"פטרוני" (ואינני בכלל חבר ליכוד) תומך מאוד

ומחזק את המשפחות השכולות ומשפחות החטופים. להבדיל מאולמרט שכבר נשבר לו מהם. הרי מה אולמרט המשתמט הזה מבין בחיילים? אינני חושב שצריכים להכניס את אלוהים לסיפור, כל סוג של אלוהים, כי אנחנו מדברים על יחסים בין בני אדם בלבד.
 
למעלה