מקרה מבחן - הסיפור של קייזר צ'יפס.
לקייזר צ'יפס (תחת השם פרווה) (ואין שום קשר לכשרות, בדקי
היה חוזה הקלטות חתום, כמעט אלבום שלם מוקלט ואפילו כמה סינגלים כבר לפני עשור. בסופו של דבר, חברת התקליטים פשטה את הרגל ולהקת הגראנג' החליטה "לשנות כל מה שהם יכלו מלבד את עצמם." התוצאה הייתה אלבום בכורה (כקייזר צ'יפס, וד"א כ-ל מי שהיה בפרווה הוא גם בקייזר צ'יפס! וכל מי שבקייזר צ'יפס היה בפרווה, זה אותם אנשים בדיוק) שזכה בביקורות מהוללות, פרסים והזניק אותם לאחת הלהקות המצליחות ביותר ברחבי האימפריה ואף מחוצה לה. המרחק בן גראנג' ובריטפופ הוא דיי אסטרונומי (לדעתי לפחות), ובb-sides של האלבום הראשון עדיין אפשר לראות עקבות של הסגנון הישן. עברו הרבה מעריצים השירים האלה הם האהובים ביותר, אני לא סובלת אותם. אז להם זה עבד. לקילרס לעומת זאת, זה ממש לא והדיסק החדש שלהם הוא אחד הנקטלים ביותר שהיו אי פעם. אישית, אני לא אוהבת כלהקות עושות "שינוי." אם יש תהליך שאפשר לשמוע אותו אז לפעמים אני יכולה להתרגל, אבל אני חושבת שכולנו אוהבים להקות בזכות המוזיקה שלהם קודם כל, אז אם הם משנים את המוזיקה למשהו שאנחנו לא אוהבים - גם אם הם עושים את זה טוב מאוד, אנחנו עדיין לא נאהב את זה. מצד שני, יש גם את בעיית ההתקעות או במילים אחרות - מקרה אואזיס. אני מאוד אוהבת אותם, אבל רוב השירים שלהם נשמעים אותו דבר ככה שמלבד כמה יצירות באמת גאוניות, או כמה שירים שיצאו בתקופה כזאת שהן נכנסו להיסטוריה כמתחילות הבריטפופ, רוב השאר הוא סתם.