דיוני סדרות #86

דיברגנט חדש

Well-known member
מה אתם אומרים על העונה השנייה של סופרמן ולויס|?|
סיימתי כבר לראות את 4 הפרקים הראשונים של העונה וטרם התחברתי.
את העונה הראשונה ממש אהבתי.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
תלוי איפה זה קורה בדיוק, אבל כנראה שלא פושע, כי 16 זה גיל ההסכמה ברוב המדינות בארה''ב.
אני זוכר שנאמר בסדרה שזה לא חוקי.
ג'סטין שוכב עם איזה בחור שמאשים את בריאן בהטרדה מינית ואז סוחט אותו לבטל את התביעה אחרת הוא יספר למשטרה שהוא שכבר איתו והוא קטין.
ונראה לי שגם אבא של ג'סטין רצה להתלונן על בריאן למשטרה, אבל אשתו עצרה אותו.
פילדלפיה, פנסילבניה.
הסדרה לא מתרחשת בפילדלפיה (איפה שמתרחשים השלוש שניות הראשונות של הנסיך המדליק)
אלא ב... (בודק כי אני בטוח שזה לא פילדלפיה אבל אני לא זוכר את שם העיר שזה כן מתרחש בה)... פיטסבורג
אבל נכון שזה בפנסילבניה.
ואל תשגעו אותי עם חוקים ושטויות טכניות בריאן וג'סטין מושלמים סוף נקודה סטופ כדור הארץ נגעתי באדום.
לא סתרתי את זה שהם היו מושלמים יחד (בסופו של דבר)
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
מה אתם אומרים על העונה השנייה של סופרמן ולויס|?|
סיימתי כבר לראות את 4 הפרקים הראשונים של העונה וטרם התחברתי.
את העונה הראשונה ממש אהבתי.
גם אני ראיתי בנתיים את ארבעת הפרקים הראשונים לעונה.
לא היה משהו מדהים, אבל גם רוב העונה הראשונה הייתי חצי אדיש.
בנתיים העלילות של לואיס ושל לנה ממש לא מעניינות אותי.
אבל אלו של קלארק, הבנים והבחור השחור דווקא אני אוהב.
 

keren or5

Well-known member
לא קים, אני התכוונתי להווארד.
(אבל פליז בואו לא נצית את הויכוח מחדש כדי שאצליח ללכת לישון הלילה :-D)
חח אוקי. לא ידעתי שיש לזה היסטוריה. גם לא ידעתי בכלל שהוא שנוא. זה לא שאני אוהבת אותו במיוחד, אבל לשנוא? לא יודעת, זה מוזר, הוא נראה לי ממש סבבה של בן אדם לכל הפחות.
נראה לי שבריאן קיני עונה להרבה מההגדרות של אנטי גיבור, אם כי זה לא מדע מדויק.
אבל הוא הדמות הראשית והוא סוג של נבל חלק גדול מהזמן. בעיקר בהתחלה.
טכנית הוא אפילו פושע (שוכב עם נער בן 16)
לעעעעע דיי הגזמת. או שאתה זוכר לא נכון. הוא א פעם לא נבל. הוא אדג'י וקצת אסהול לפעמים אבל לא נבל. לגבי זה שג'סטין בן 17. נדמה לי שבגרסה הבריטית הוא היה בן 16, אז אולי מפה הבלבול. בכל מקרה דיי אל תציג את זה כאילו הוא פדופיל, אולי זה טכנית לא היה חוקי במדינה הספציפית שהוא גר בה, אבל דיי נו. נער בן 17 יכול להסכים לסקס, דיי. יש מדינות שבהם בגיל 17 זה חוקי אז זה ממש רנדומלי גיל ההסכמה ובמקרים כאלה להגיד שזה פשע זה קצת לא פייר. זה פשע, אבל גם לא לשלם מס הכנסה זה טכנית פשע, ולעשן מריחואנה בחלק מהמקומות זה פשע ובחלק לא. לקרוא לו פושע בגלל זה, זה לא פייר.
האמת טכנית גם דון דרייפר הוא פושע כי הוא גנב זהות של מישהו ונראה לי שזה פשע. אבל אני בטוחה שזה הדבר האחרון שמפריע לאנשים עם הדמות שלו
פרנק הוא פרנק הוא קטגוריה משל עצמו נראה לי.
חחח... תכלס.

אוהו לא צחקת:-D סתם אבל אני אוהבת את החפירות היפות שלך גם אם לא יודעת אם אני מסכימה
תודה |לב| את לא חייבת להסכים. הדיון זה מה שהכי מעניין!

ואל תשגעו אותי עם חוקים ושטויות טכניות בריאן וג'סטין מושלמים סוף נקודה סטופ כדור הארץ נגעתי באדום.
תכלס. הגיף |מאוהב|
אני מפרידה בין המקרים של אנטי גיבור אישיותי, שפשוט אין לו את האישיות ה"מושלמת" או קרובה למושלמת או מקסימה שבעבר היתה חייבת להיות לכאורה לגיבורים,
לאנטי גיבור שהוא פושע של ממש, כזה שבצד הלא נכון של החוק ושביצירות העבר חייב היה מעצם זה להיות הנבל של היצירה, אבל בעידן החדש אנחנו רואים את היצירה מהצד שלו ולכן הוא הגיבור.
תראי, תמיד יהיו ויכוחים לגבי אם דמות נכנסת לטרופ מסויים, כפי שראית עם ההתנגדויות שלנו לחלק מהאנטי גיבורות שניק הביא. אני רק רוצה לחדד שאני פחות דיברתי על אנטי גיבורים באופן כללי, אלא על טרנד מסויים שהיה בתקופה מסויימת של סוג מסויים של סדרות. אני מייחסת את האוס לזה כי זה היה באותה תקופה והוא עונה על מספיק תנאים:
1. גל שהתחיל כתגובת נגד לאובר צ'יזיות והתייפייפות של רוב הגיבורים של הסדרות באותה תקופה.
2. הסדרה שמה במרכזה את האנטי גיבור, הוא לא חלק מאנסמבל, הוא הדמות הראשית ולרוב הסדרה גם קרויה על שמו.
3. מטרת רוב הסדרות האלה היא בדיוק ליצור בנו את האמביוולנטיות של מצד אחד הוא הדמות הראשית והוא מורכב ויש לו כל מיני צדדים, מצד שני הוא עושה דברים נוראיים. זה לא שאני יודעת שכל היוצרים התכוונו לזה, אבל מהטקסט של כל הסדרות האלה זה מרגיש כאילו זו הכוונה. וזה סממן יותר חשוב לי בדיון הזה מאשר אם הגיבור הוא טכנית פושע או לא. (בקטגוריה הזאת בעיני האוס יותר מתאימה מדקסטר שפחות איתגרה את הגיבור שלה בעיני מאשר האוס את האוס בעיני).
4. הסדרות האלה יותר זכו להכרת איכותיות וגם דיי התחילו את עידן תור הזהב בטלוויזיה. האפיל שלהם הוא פחות ברייטינג ויותר באיכותיות שלהם.
5. הסיבות שהם הצילחו קשורות לטכנולגיה. אלו סדרות שלא היו יכולות להיות משודרות בערוצים הרגילים שרצו להציג תוכניות הולסם לכל המשפחה, היוצרים של הסדרות האלה הצליחו לעשות אותם בגלל רשתות הכבלים שפחות התעסקה ברייטינג, ונתנה ליוצרים שלהם יד חופשית לעשות מה בא להם - הסופרנוס ב-HBO, מד מן ושובר שורות ב-amc, דקסטר בשואוטיים. דווקא פה האוס באמת יוצא דופן.
6. הסטרימינג שמאוד עזר לסדרות האלה. שובר שורות למשל חייבת את ההצלחה שלה לנטפליקס לא פחות מל-amc. עידן הסטרימיג איפשר לצופים לעקוב אחרי עלילה מתפתחת שלרוב הסדרות האלה הייתה, ושהיה יותר קשה לעקוב אחריהם בלי הסטרימינג.

כמובן שזה תמיד עדיין לדיון, וגם מי אנטי הירו באופן כללי עוד יותר, אבל אני פשוט התכוונתי יותר למשהו מסויים.
 

didalf

Well-known member
לעעעעע דיי הגזמת. או שאתה זוכר לא נכון. הוא א פעם לא נבל. הוא אדג'י וקצת אסהול לפעמים אבל לא נבל. לגבי זה שג'סטין בן 17. נדמה לי שבגרסה הבריטית הוא היה בן 16, אז אולי מפה הבלבול. בכל מקרה דיי אל תציג את זה כאילו הוא פדופיל, אולי זה טכנית לא היה חוקי במדינה הספציפית שהוא גר בה, אבל דיי נו. נער בן 17 יכול להסכים לסקס, דיי. יש מדינות שבהם בגיל 17 זה חוקי אז זה ממש רנדומלי גיל ההסכמה ובמקרים כאלה להגיד שזה פשע זה קצת לא פייר. זה פשע, אבל גם לא לשלם מס הכנסה זה טכנית פשע, ולעשן מריחואנה בחלק מהמקומות זה פשע ובחלק לא. לקרוא לו פושע בגלל זה, זה לא פייר.
תודה!!!!

תכלס. הגיף |מאוהב|
מגיע לך עוד אחד
 

dilia snake

Well-known member
אוקיי, זה היה יותר פלאט מאז... נצח?

היילי מגיעה לבית חולים, מי שבא להיות איתה זה לא הבעל שלה אלא פלאט.

הבחור שמשחק את דילן ב-MED קיבל את הקש הקצר והוא בא לטפל בבחור שהיילי הצילה, דילן הוא רופא ילדים. למה לא הביא את וויל? אתם יודעים, הגיס שלה.

הבחור הרע, זה שהיילי הצילה במקום הקורבן שלו(לא שהיא יכלה לדעת) אנס נשים במשך 12-15 שנה ואף אחד לא עצר אותו, היה בשיקגו אנס סדרתי במשך שנים ואף אחד לא קלט את זה(!!!!!!!!!!!!!!!!!!) כאילו מה?????????? איפה בנסון שצריך אותה? מה לעזאזל נסגר?

הפרק היה הזוי מידי.

ויולט שוכבת עם צ'יף הסימטרי, וכולם משכנעים אותה שזה לא יחסי מרות וזה ממש בסבבה לקיים איתו יחסים רומנטיים. ומשווים את זה לסטלה וסברייד, לא זה לא דומה(לא שכול היחסים בתחנה תקינים, כול הקטע עם קצינים ששוכבים עם נשים בדרגה נמוכה מהן, גם אם הם לא מפקדים עליהן ישירות וגם אם הן פרמדיקיות)

נותנים לגאלו להוריד חתול מעץ כדי לגרום לו להרגיש טוב, הייתי אומרת שהסדרה הגיעה לסוג של שפל, אבל השפל זו הפסקה הקודמת.

ומה נסגר עם וונדי מהצתות? זה כבר פתטי, איך שהיא הולכת אחרי שסברייד כמו כלבה מיוחמת בזמן שהוא עם אישה אחרת

אז אם אני מנחשת נכון, למגי חזר הסרטן. למה??????????? שהם אמרו שהיא בהריון חשבתי שזו טעות, כי היא נראית לי מבוגרת מידי. אבל חשבון זה לא הקטע שלי, אבל כן, צדקתי יש לה גוש ברחם ולא תינוק.

המשולש המיותר בהיסטוריה מגיע לסיומו, אחרי שהבת של מה שמה תופסת את קרוקט מנשק את אימא שלה.

אין אית'ן, שוב למה?

ושמישהו ייתן לשרון עוד הזדמנויות לטפל באנשים זה נראה כאילו היא ממש נהנת מזה, במקום לשחק בגננת כול היום.

סטיבי חוזרת לבעלה, טוב שיהיה.
 
נערך לאחרונה ב:

Lhuna3

Well-known member
לפיטי יש עוד פלאשבקים מבולבלים, עם דיבורים לא ברורים (קובל הוא ככל הנראה מנהל כלשהו, וה-4% של דילן בסאנסט פארק לא יספיקו בשביל משהו...)

אגב הפתיח מאוד יפה.

דברים שמארק ואנחנו מגלים מפיטי:
- יש קבוצה סודית שפועלת נגד הניתוק.
- מארק לא נראה לו מאושר שם, למרות שהוא לא זוכר שם את אישתו, הוא ממשיך לסחוב איתו את הכאב.
- פיטי מעלה את האפשרות שאולי מה שהם עושים שם זה למשל לרצוח אנשים בלי שהם יודעים, ולכן הם חייבים לגלות את האמת.
(הניחוש שלי, אגב, הוא שחברת לומון באמת דווקא עושה משהו שהוא לכאורה טוב לעולם, למרות שהם עושים את זה בצורה נוראית. אבל עוד נראה. רק מקווה שנגלה עוד בעונה הראשונה.)
- הוא גם השאיר מפה של הארגון שהוא צייר מאחורי התמונה עבור מארק שבפנים. וכתב שם השערה שיש שם מקום שאנשים גרים בו.
- יש מחלקה בלומון שאנשים באמת לא יכולים לצאת ממנה אף פעם, גם פיזית.
- יש או היתה לפיטי בת בשם ג'ון שמנגנת בגיטרה.

דברים שאנו לומדים מראיון של נציגת לומון בטלויזיה:
- 4 מדינות בארה"ב שוקלות חקיקה נגד הניתוק.
- יש סערה ציבורית בעקבות עובדת שם שנכנסה להריון ע"י האינית שלה שניהלה רומן עם מישהו בעבודה, ואין לנו עוד פרטים אבל אפשר לדמיין איזה בלאגן זה בשביל האאוטית שהיא זו שאמורה ללדת ולגדל את הילד שלא רצתה ואין לה מושג ממי הוא, ואולי היא בכלל נשואה... או שמא במקרה כזה החברה יכולה היתה להחליט לתת לה ללדת ולגדל את הילד בפנים ע"י האינית, או... (יש כל מיני אפשרויות אז לא אפרט את כולן).

חוץ מזה השכנה/המנהלת היא לא מנותקת (התחלתי לחשוד בזה כבר) והיא מרגלת אחרי מארק.
אבל לא גילתה את פיטי.
וננזפת ע"י ההנהלה על כך, דרך אותה נציגת לומון שראינו בטלויזיה.

האלי המסכנה עושה מאמצים נוספים לברוח שכמובן נכשלים.
אוף אני שונאת את הטרופ הזה של בנאדם שנכלא ע"י פסיכופאט (במקרה זה ארגון) ולא יכול לברוח או להזעיק עזרה! זה מתסכל ונוראי כל כך. (אחת הסיבות שפרשתי מהסדרה ה-OA אחרי מעט פרקים.)
וה-break room הוא חדר שטיפת מוח אכזרי בדיוק כמו שחשבתי.

אירווינג משכנע את מארק לקחת אותה לסיור ב"אגף הנצחיות" בטענה שזה יתן לה תחושת משמעות (פחחח).

בדרך לשם הם נתקלים במחלקת אופטיקה ועיצוב, שמורכבת רק משני אנשים (כריסטופר ווקן* שכבר פגשנו ועוד אחת) ולומדים עוד כל מיני דברים מהצוות שלנו:
- אין להם מושג כמה מחלקות יש.
- המחלקות הן לפי מאפיינים של העובדים (כך הם חושבים).
- מחלקת אופטיקה ועיצוב נוטים לאלימות וניסו פעם לבצע הפיכה נגד שאר המחלקות (מה שזה לא אומר) ולכן צומצמו לשניים ולכן גם יש כזו הפרדה מוחלטת בין הצוותים. ככה דילן חושב, אבל אירווינג ומארק לא מאמינים שזה נכון.

הדבר היחיד שאפשר להבין מזה באמת זה שהמידור שם הוא מאוד מאוד חזק ואין להם מושג מכלום (שזה היה ברור גם קודם), ובכל זאת הצליחה להתפתח שם איכשהו תרבות פנימית של רכילות ושמועות (כנראה פייק ברובן).

באגף הנצחיות יש פסלים של המנהלים הקודמים, כולם ממשפחת איגן (WE ARE ALL EAGAN :-D)
והקלטה של המייסד קייר איגן שבה הוא אומר משהו כמו:
"זיהיתי 4 מאפיינים שמרכיבים כל נפש אדם: פחד, שמחה, צער ורשעות, והיחס ביניהם קובע את האישיות. נכנסתי לתודעה שלי והצלחתי לאלף אותם, ואם תעשו כמוני, העולם יהפוך לשלוחה שלכם / איבר נוסף שלכם".
אוקיי, אז הוא פשוט... המציא את שטיפת המוח? או שיש בזה משהו מעבר? ככה לי זה נשמע בינתיים.

בחוץ: פיטי מתמוטט ומת מ"מחלת ההתמזגות מחדש", אבל הוא השאיר את הטלפון שלו במרתף של מארק שמוצא אותו, ומישהו מתקשר אליו.

* ומסתבר שגם בכלל לא זיהיתי שאירווינג הוא ג'ון טורטורו!
 

מילי08

Well-known member
אוקי יש לי חפירה על זה. תחגרו חגורות. וזה גם אולי משהו שרציתי להרחיב עליו בשירשור של דקסטר אבל לא היה לי כוח אז.
אני מקווה שאת חוקרת באקדמיה או משהו כי את כותבת נהדר ותמיד יש לך מסקנות מעניינות. או שתתחילי לכתוב בלוג הגיגים (ניק יכול לתת לך פינה קבועה כאן לדעתי :-] )
אז הקטע הוא שבסביבות שנות ה-2000 התחיל הקונספט של ה"אנטי גיבור". זה כשלעצמו היה אקט חתרני, כי עד אז רוב הטלוויזיה התמקדה באנשים טובים, ולפעמים הראתה מציאות הרבה יותר מתוקה וסכרינית מהחיים. ואני מבינה את החתרנות בזה. הבולטים בז'אנר הזה היו כמובן הסופרנוס, שובר שורות ומד מן, אבל לדעתי בהחלט האוס ודקסטר גם נכללים. יו לאורי אפילו אמר שכשהוא עשה את האודישן להאוס (ולסדרה לא הייתה עוד שם אז), הוא היה בטוח שהאוס הוא הדמות המשנית ו-ווילסון הוא הדמות הראשית כי הוא כזה חמוד וחיובי ולא מעצבן כמו האוס. תזכרו כמה מזמן זה היה ואיך בד"כ הציגו רופאים בטלוויזיה. לזמנו להציג רופא נרקסיסט ודיי משוגע כמו האוס באמת היה חתרני.
נכון |כן|
לפתע המון סדרות שמציגים את הצדדים הפחות יפים של האנושות. זה היה מרענן מאוד... הדמות הראשית של האנטי גיבור (ששימו לב הוא תמיד גבר, וכמעט תמיד לבן וסטרייט),
|כן| |כן|
ופשוט במקום שהאס-הול יהיה בתפקיד המשני כמו שהיה עד אז בד"כ, הוא בתפקיד הראשי. תמיד ראיתי את הסדרות האלה מעט ממרחק. הבנתי שזה סיפור, הבנתי שזה בסדר והגיוני שהדמות תעניין אותי מאוד, אבל אני לא בהכרח צריכה להיות תמיד בעדה, להיפך. זה היה ברור לי שאני לא צריכה
הנה משהו שמתאים בול ובדיוק היום ראיתי
1645875232213.png
. הבדלתי את שובר שורות מהאחרים בגלל ששם באמת הרגשתי שהיה ניסיון חזק להראות את ההשלכות של המעשים שלהם
כל מה שכתבת כאן זאת כנראה הסיבה שמעולם לא צפיתי בשובר שורות ושעד היום אני לא אוהבת סדרות שבהן הפושעים או הפשעים הם במרכז, גם אם אלו נחשבות סדרות מופת (אוז, סופרנוס, דקסטר וכו'). אני לא רוצה להזדהות עם אנשים שבוחרים בדרך "הרעה" מכל סיבה שהיא.
עונה 5 של בואג'אק ספוילרים
ניתוח נהדר. תודה. ראיתי את הסדרה ואהבתי את הסיפור אבל פחות התחברתי אליה כי קשה לי להתחבר רגשית לדמויות מצוירות. בכל מקרה לא ידעתי לגבי ההחלטה של היוצר. מאוד מעניין
אני לא רוצה שנחזור לתקופה שהכל היה ורוד וקיצ'י בטלוויזיה (וגם לא נראה שלשם אנו הולכים), אבל אני בהחלט מרגישה שהיוצרים באופן כללי למדו שצריך לעשות את הסדרות האלה קצת אחרת, ולשים יותר דגש על השלכות של מעשים של הדמויות האלה.
|כן|
לא חושבת שיש סיכוי שאני אוכל לא לאהוב בכל ליבי את בריאן קיני למשל. אני אצטרך לחשוב על זה יותר, אבל על פניו כשאני נזכרת בסדרה, בריאן קיני עדיין נראה לי פחות בעייתי משאר הגיבורים שציינתי. לייק הוא דוש הרבה פעמים בלי ספק, אבל לא מרגישה שהוא בעייתי באותו מובן של האחרים, לא מתקרב אפילו. ובלי קשר קונטקס מאוד חשוב גם. הכי גאים שיש לא הייתה חלק מגל האנטי גיבורים. לא מבחינת הזמן שהיא שודרה ולא מבחינת מה שהיא ניסתה לעשות. היא גם לא הייתה פופולארית כמו שאר הסדרות שציינתי.
אמנם אף פעם לא צפיתי בהכי גאים שיש בצורה עקבית ורצופה ואני חושבת שגם לי היתה תמיד בעיה עם בריאן, אבל עד כמה שזכור לי הוא כן הוצג בצורה קצת יותר עגולה. הוא לא רק דוש, זה פשוט עוד מאפיין אופי שלו.
האוס ראיתי רק ממש קצת ואני נוטה להסכים, אבל זה אנטי גיבור מסוג שונה בעיני, כלומר הוא פשוט "דוש" גדול, אבל לא פושע (כאמור ראיתי רק איזה שניים-שלושה אז אולי אני טועה). לא התחברתי לדמות הדוש שלו, ולכן פרשתי ממש מהר. (מסתבר שעם רוצח וסוחר סמים קל לי יותר מאשר עם סתם בנאדם חרא).
:-D
נכון, מבחינת גיבורות נשיות, למרות שכבר יש היום רבות מאוד, אנחנו עדיין בשלב שעצם זה שהיא אישה זה מה שמייחד אותה מהגיבור הסטנדרטי, אז כשנגיע לאנטי-גיבורות אמיתיות נהיה במצב טוב.
יש נסיונות אבל אני חושבת שאנחנו באמת עוד לא שם. מצד שני, כשהמיזוגניה היא עדיין פרדיגמה שלטת, לדעתי מהלך כזה עלול ליצור גל שנאה נוסף לנשים. כנ"ל לגבי אנטי גיבור שחור או גיי. כי קל יותר להזהדהות עם כבר לבן וסטרייט מאשר עם כל סוג אוכלוסיה אחר
אבל הנה כתבה עם דוגמאות לאנטי-גיבורות:
אוקיי, יש בזה משהו, אבל ההשפעה שלהן שונה מזו של הגבר וברוב המקרים הן לא הדמות הראשית
(וכל הכבוד לי שהצלחתי לקרוא את הכל ברצף :-P:)
חח ניק
אבל כמו שאמרתי, גם בלי הדברים הלא חוקיים, אני לחלוטין מחשיבה אותו כאנטי גיבור, כי הוא לא סתם בן אדם דוש, הוא רופא דוש, כאשר רופאים תמיד הוצגו כאנשים נחמדים שרוצים לעזור לעולם ולרפא אנשים. גם מבחינת השנים זה ממש מסתדר עם הגל של האנטי גיבור.
|כן|
אני מייחסת את האוס לזה כי זה היה באותה תקופה והוא עונה על מספיק תנאים:
1. גל שהתחיל כתגובת נגד לאובר צ'יזיות והתייפייפות של רוב הגיבורים של הסדרות באותה תקופה.
2. הסדרה שמה במרכזה את האנטי גיבור, הוא לא חלק מאנסמבל, הוא הדמות הראשית ולרוב הסדרה גם קרויה על שמו.
3. מטרת רוב הסדרות האלה היא בדיוק ליצור בנו את האמביוולנטיות של מצד אחד הוא הדמות הראשית והוא מורכב ויש לו כל מיני צדדים, מצד שני הוא עושה דברים נוראיים. זה לא שאני יודעת שכל היוצרים התכוונו לזה, אבל מהטקסט של כל הסדרות האלה זה מרגיש כאילו זו הכוונה. וזה סממן יותר חשוב לי בדיון הזה מאשר אם הגיבור הוא טכנית פושע או לא. (בקטגוריה הזאת בעיני האוס יותר מתאימה מדקסטר שפחות איתגרה את הגיבור שלה בעיני מאשר האוס את האוס בעיני).
4. הסדרות האלה יותר זכו להכרת איכותיות וגם דיי התחילו את עידן תור הזהב בטלוויזיה. האפיל שלהם הוא פחות ברייטינג ויותר באיכותיות שלהם.
5. הסיבות שהם הצילחו קשורות לטכנולגיה. אלו סדרות שלא היו יכולות להיות משודרות בערוצים הרגילים שרצו להציג תוכניות הולסם לכל המשפחה, היוצרים של הסדרות האלה הצליחו לעשות אותם בגלל רשתות הכבלים שפחות התעסקה ברייטינג, ונתנה ליוצרים שלהם יד חופשית לעשות מה בא להם - הסופרנוס ב-HBO, מד מן ושובר שורות ב-amc, דקסטר בשואוטיים. דווקא פה האוס באמת יוצא דופן.
6. הסטרימינג שמאוד עזר לסדרות האלה. שובר שורות למשל חייבת את ההצלחה שלה לנטפליקס לא פחות מל-amc. עידן הסטרימיג איפשר לצופים לעקוב אחרי עלילה מתפתחת שלרוב הסדרות האלה הייתה, ושהיה יותר קשה לעקוב אחריהם בלי הסטרימינג.
|כן|
 

מילי08

Well-known member
חייבת להודות שאני לא ממש מתחברת לסדרה וכנראה יש סיבה שלא צפיתי בדאונטאון אבי. אין לי סבלנות לתככים ומזימות
המשרתת המניאקית של גברת ראסל עושה עיסקה עם אוסקר ואן-ריין.
קו העלילה שלה ממש מעצבן. היא מוצגת (ומשוחקת) בצורה די שטחית
בל בגלל גברת ראסל, מר ראסל מאיים על הבחור המסכן שיעזוב את גלדיס המסכנה.
הכל מתוך המטרה של גברת ראסל שגלדיס תתחתן עם מישהו ממעמד הכי גבוה שאפשרי.
קצת מזכיר את מה שהיה עם המחזר (?) של הדודה של מריאן כשהדודה המבוגרת יותר (סורי, לא הפנמתי שמות) מבהירה לו שלא יקרה ביניהם כלום. בשני המקרים היה נראה לי שהגברים רציניים בכוונות שלהם אבל לא נתנו להם סיכוי להוכיח את עצמם.
העורך דין גם נמצא במלון שבו הן ישנות והוא מנשק את מריאן (נשיקה לפני חתונה!!! צריך עכשיו לזרוק אותה לבאר :-P:)
כן... זה היה נראה לי קצת מוגזם ותיאור לא אופייני לתקופה. וגם מריאן בעצמה אמורה להיות חסודה כמו כל הבנות בתקופה והנשיקה היתה צריכה להיות פחות צרפתית ויותר כמו בסרטים של פעם כשהם רק מזיזים את הראש :-D




בגזרת המשרתים של משחפת ואן-ריין - מגלים שהמשרתת המבוגרת יותר מטפלת באמא שלה בזמנה הפנוי. ואמא שלה די נוראית אליה.
גם היה משהו עם המשרת ולא הבנתי. שעמד מחוץ לבניין וצפה במשהו
וחוץ מזה פגשנו את מר מקאליסטר, "שומר הסף החברתי" של גב' אסטור - שהיא מלכת החברה הגבוהה או משהו כזה - בגילומו של נית'ן ליין. וגב' ראסל התחבבה עליו בהחלט.
שמתברר שאין לו שום בעיה עם האנשים החדשים
באופן כללי היא עשירה בטירוף, מה כל כך חשוב לה המעמד הזה של הישנים. זה גם לא שהיא לבד, מדברים על זה שיש קבוצה גדולה של עשירים חדשים,
גם אני תהיתי לגבי זה. למה לא להקים קבוצה חדשה? מן הסתם הם יצליחו לדחוק את הישנים כי לחדשים יש יותר כסף ואיתו מגיעה גם השפעה
 

dory30

Well-known member
בהחלט יצירה יפה ומעניינת של סטיבן פרירס (הבמאי של יחסים מסוכנים, נאמנות גבוהה ושערורייה אנגליח למדי), שעוסקת במקרה הרמאות המפורסם במי רוצה להיות מיליונר בשנת 2001. בפרק הראשון, מציגים את צ'ארלס אינגרם ומשפחתו- שהתשתתפו בשעשועון ואף גילו דרך מקורית לפרוץ למאגר התשובות.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
קצת מזכיר את מה שהיה עם המחזר (?) של הדודה של מריאן כשהדודה המבוגרת יותר (סורי, לא הפנמתי שמות) מבהירה לו שלא יקרה ביניהם כלום. בשני המקרים היה נראה לי שהגברים רציניים בכוונות שלהם אבל לא נתנו להם סיכוי להוכיח את עצמם.
על פני השטח זה מזכיר את זה, אבל זהלדעתי מאוד שונה.
למחזר של גלדיס נאמר שאם הוא ייסוג אז הוא יקבל עזרה בעבודה ממר ראסל ואם הוא ימשיך לחזר אחריה מר ראסל יחסל את היכולת שלו לעבוד. כלומר הוא ממש קיבל מקל וגזר. נראה לי שהגיוני שאפילו אם הוא באמת רצה להיות עם גלדיס שהוא בחר לסגת.
לעומת זאת למחזר של דודה איידה לא הוצגו ככה לא מקל ולא גזר. רק נאמר לו שאם הוא יתחתן עם דודה איידה הוא לא ירוויח מזה כסף או מקום לחיות. הוא לא אוים בשום עונש למקרה שהוא יתחתן איתה. ולא הוצג לו שום פרס על לסגת מהחיזור אחריה. כלומר במקרה שלו זה פשוט חשף שהוא רצה אותה רק בשביל כסף/מקום לחיות.
שמתברר שאין לו שום בעיה עם האנשים החדשים
נכון שנראה שלמר מקאליסטר אין בעיה עם האנשים החדשים, אבל זה לא אומר שאין לו בעיה עם זה שהם נחשבים למעמד נפרד מהמעמד של הישנים.
גם אני תהיתי לגבי זה. למה לא להקים קבוצה חדשה? מן הסתם הם יצליחו לדחוק את הישנים כי לחדשים יש יותר כסף ואיתו מגיעה גם השפעה
הקטע כאן הוא שזה מרגיש מאוד כאילו הישנים הם כמו אצולה של ניו-יורק.
בארצותך אירופה תמיד היו בעבר האצילים והמתעשרים החדשים יותר. כאשר ההבדל העיקרי הוא שלהיות אציל זה לא רק כסף, אלא גם השפעה פוליטית. זה היה מקום באירועים של המלך ולכן קירבה לאוזנו וגם במקרים כמו באנגליה מקום בפרלמנט - בית האצילים. כל זה מאוד משמעותי בארצות של לפני דמוקרטיה. העניין הוא שבארצות כאלו היו עשירים חדשים שפשוט קנו תארי אצולה. בניו-יורק לא היה אפשר לקנות תואר אצולה כי לא היה דבר כזה. כמובן שגם לא היה מלך ובעיקרון לא היה כוח פוליטי מולד כמו לאצולה. אבל כנראה שכן היה להם כוח פוליטי, אולי בגלל שהם היו שמות שרוב ניו-יורק הכירה, אולי בגלל שהם פשוט החזיקו השפעה פוליטית מסוימת שירדה בסוג של תורשה. כי ראינו באמת שכל אנשי המועצה היו אנשים מהישנים.
 

Lhuna3

Well-known member
לפיטי יש עוד פלאשבקים מבולבלים, עם דיבורים לא ברורים (קובל הוא ככל הנראה מנהל כלשהו, וה-4% של דילן בסאנסט פארק לא יספיקו בשביל משהו...)

אגב הפתיח מאוד יפה.

דברים שמארק ואנחנו מגלים מפיטי:
- יש קבוצה סודית שפועלת נגד הניתוק.
- מארק לא נראה לו מאושר שם, למרות שהוא לא זוכר שם את אישתו, הוא ממשיך לסחוב איתו את הכאב.
- פיטי מעלה את האפשרות שאולי מה שהם עושים שם זה למשל לרצוח אנשים בלי שהם יודעים, ולכן הם חייבים לגלות את האמת.
(הניחוש שלי, אגב, הוא שחברת לומון באמת דווקא עושה משהו שהוא לכאורה טוב לעולם, למרות שהם עושים את זה בצורה נוראית. אבל עוד נראה. רק מקווה שנגלה עוד בעונה הראשונה.)
- הוא גם השאיר מפה של הארגון שהוא צייר מאחורי התמונה עבור מארק שבפנים. וכתב שם השערה שיש שם מקום שאנשים גרים בו.
- יש מחלקה בלומון שאנשים באמת לא יכולים לצאת ממנה אף פעם, גם פיזית.
- יש או היתה לפיטי בת בשם ג'ון שמנגנת בגיטרה.

דברים שאנו לומדים מראיון של נציגת לומון בטלויזיה:
- 4 מדינות בארה"ב שוקלות חקיקה נגד הניתוק.
- יש סערה ציבורית בעקבות עובדת שם שנכנסה להריון ע"י האינית שלה שניהלה רומן עם מישהו בעבודה, ואין לנו עוד פרטים אבל אפשר לדמיין איזה בלאגן זה בשביל האאוטית שהיא זו שאמורה ללדת ולגדל את הילד שלא רצתה ואין לה מושג ממי הוא, ואולי היא בכלל נשואה... או שמא במקרה כזה החברה יכולה היתה להחליט לתת לה ללדת ולגדל את הילד בפנים ע"י האינית, או... (יש כל מיני אפשרויות אז לא אפרט את כולן).

חוץ מזה השכנה/המנהלת היא לא מנותקת (התחלתי לחשוד בזה כבר) והיא מרגלת אחרי מארק.
אבל לא גילתה את פיטי.
וננזפת ע"י ההנהלה על כך, דרך אותה נציגת לומון שראינו בטלויזיה.

האלי המסכנה עושה מאמצים נוספים לברוח שכמובן נכשלים.
אוף אני שונאת את הטרופ הזה של בנאדם שנכלא ע"י פסיכופאט (במקרה זה ארגון) ולא יכול לברוח או להזעיק עזרה! זה מתסכל ונוראי כל כך. (אחת הסיבות שפרשתי מהסדרה ה-OA אחרי מעט פרקים.)
וה-break room הוא חדר שטיפת מוח אכזרי בדיוק כמו שחשבתי.

אירווינג משכנע את מארק לקחת אותה לסיור ב"אגף הנצחיות" בטענה שזה יתן לה תחושת משמעות (פחחח).

בדרך לשם הם נתקלים במחלקת אופטיקה ועיצוב, שמורכבת רק משני אנשים (כריסטופר ווקן* שכבר פגשנו ועוד אחת) ולומדים עוד כל מיני דברים מהצוות שלנו:
- אין להם מושג כמה מחלקות יש.
- המחלקות הן לפי מאפיינים של העובדים (כך הם חושבים).
- מחלקת אופטיקה ועיצוב נוטים לאלימות וניסו פעם לבצע הפיכה נגד שאר המחלקות (מה שזה לא אומר) ולכן צומצמו לשניים ולכן גם יש כזו הפרדה מוחלטת בין הצוותים. ככה דילן חושב, אבל אירווינג ומארק לא מאמינים שזה נכון.

הדבר היחיד שאפשר להבין מזה באמת זה שהמידור שם הוא מאוד מאוד חזק ואין להם מושג מכלום (שזה היה ברור גם קודם), ובכל זאת הצליחה להתפתח שם איכשהו תרבות פנימית של רכילות ושמועות (כנראה פייק ברובן).

באגף הנצחיות יש פסלים של המנהלים הקודמים, כולם ממשפחת איגן (WE ARE ALL EAGAN :-D)
והקלטה של המייסד קייר איגן שבה הוא אומר משהו כמו:
"זיהיתי 4 מאפיינים שמרכיבים כל נפש אדם: פחד, שמחה, צער ורשעות, והיחס ביניהם קובע את האישיות. נכנסתי לתודעה שלי והצלחתי לאלף אותם, ואם תעשו כמוני, העולם יהפוך לשלוחה שלכם / איבר נוסף שלכם".
אוקיי, אז הוא פשוט... המציא את שטיפת המוח? או שיש בזה משהו מעבר? ככה לי זה נשמע בינתיים.

בחוץ: פיטי מתמוטט ומת מ"מחלת ההתמזגות מחדש", אבל הוא השאיר את הטלפון שלו במרתף של מארק שמוצא אותו, ומישהו מתקשר אליו.

* ומסתבר שגם בכלל לא זיהיתי שאירווינג הוא ג'ון טורטורו!
איפה כולם? לא פרשתם כבר נכון? :-(
@keren or5 @טוני החתול
 

dilia snake

Well-known member
אתם יושבים, קבלו את הארה שהייתה לי במהלך הסופ"ש: במשרדים של הסדרה, בחדר סודי רק מעט אנשים יודעים שהוא קיים ותחת מנעול ובריח, ישנו מחולל תסריטים אוטומטי לשעת חירום.

לא שופטת, לעשות 23 שנה סדרה על פשעי מין זה לא קל וגם לכותבים מגיע לנוח מידי פעם.

כי אין מצב שבן אדם ישב וכתב פרק שההבדל היחידי בינו לבין עשרות פרקים שכבר ראינו זה היחסים בין רולינס לקריסי(שכנראה מישהו הוסיף ברגע אחרון, כי כנראה צצה לו במייל תזכורת או משהו שחייבים להזיז את העניינים שם הלאה).

אז הפרק הזה קיבלנו טוויסט בעלילה, ומגרסה מעפנה לעונה 3 של דרדוויל עברנו לסרט של ג'יימס בונד.

זה כבר מגוחך לגמרי מה שקורה עם וויטלי, רגע אחד הוא רוצה להרוס לסטייבלר את החיים ועכשיו הוא קם על צד שמאל ורוצה להשתלט על ניו יורק או משהו עם מגה-תוכנית.

בחיי שלדילן מק'דרמוט הפרק היה רק חסר החתול הלבן(ואז הוא היה שובר את רמת הקריפיות של עצמו, שוב)
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
ראיתי גם את הפרק החדש של Severance
אני עדיין לא בטוח אם אני אוהב, אבל כל עוד תמשיכו גם לראות אז גם אני כנראה
איפה כולם? לא פרשתם כבר נכון? :-(
@keren or5 @טוני החתול
התחלתי לכתוב תגובה לפני שעות אבל אז הייתה הפסקת חשמל.
למזלי זה שמר את מה שהספקתי לכתוב.
לפיטי יש עוד פלאשבקים מבולבלים, עם דיבורים לא ברורים (קובל הוא ככל הנראה מנהל כלשהו, וה-4% של דילן בסאנסט פארק לא יספיקו בשביל משהו...)
אהבתי לאורך הפרק איך שעשו את הקטעים המבלבלים שהוא רואה כאילו חצי הוא בעבודה וחצי הוא בבית של מארק. כלומר זה היה פריקי בקטע טוב.
אגב הפתיח מאוד יפה.
אכן
- יש סערה ציבורית בעקבות עובדת שם שנכנסה להריון ע"י האינית שלה שניהלה רומן עם מישהו בעבודה, ואין לנו עוד פרטים אבל אפשר לדמיין איזה בלאגן זה בשביל האאוטית שהיא זו שאמורה ללדת ולגדל את הילד שלא רצתה ואין לה מושג ממי הוא, ואולי היא בכלל נשואה... או שמא במקרה כזה החברה יכולה היתה להחליט לתת לה ללדת ולגדל את הילד בפנים ע"י האינית, או... (יש כל מיני אפשרויות אז לא אפרט את כולן).
משהו בעייתי נוסף זה שהאיני תראה את הבטן שלה גדלה וגדלה, וכמובן תבין שגדל התינוק שלה שם. אבל אז הלידה רוב הסיכוי תהיה מחוץ לעבודה ותהיה חופשת לידה. ככה שבשביל האיני היא פשוט רגע אחד תהיה בהריון ורגע לאחר מכן היא פשוט תהיה לא בהריון והיא לעולם לא תראה את התינוק.
חוץ מזה השכנה/המנהלת היא לא מנותקת (התחלתי לחשוד בזה כבר) והיא מרגלת אחרי מארק.
היה לי די ברור כבר פרק קודם שהיא לא מנותקת
וננזפת ע"י ההנהלה על כך, דרך אותה נציגת לומון שראינו בטלויזיה.
זה היה קטע מוזר
האלי המסכנה עושה מאמצים נוספים לברוח שכמובן נכשלים.
אוף אני שונאת את הטרופ הזה של בנאדם שנכלא ע"י פסיכופאט (במקרה זה ארגון) ולא יכול לברוח או להזעיק עזרה! זה מתסכל ונוראי כל כך. (אחת הסיבות שפרשתי מהסדרה ה-OA אחרי מעט פרקים.)
וה-break room הוא חדר שטיפת מוח אכזרי בדיוק כמו שחשבתי.
מה שהכי מטריד אותי זה שהפרק הסתיים ועדיין לא ראינו את הלי אחרי החדר.
מעניין אותי אם היא תפסיק לנסות לעזוב עכשיו.
אני גם תוהה איך יסבירו לאאוטי שלה למה יש לה חתכים.
אירווינג משכנע את מארק לקחת אותה לסיור ב"אגף הנצחיות" בטענה שזה יתן לה תחושת משמעות (פחחח).
אני לא יודע מה יותר מטריד, אגף הנצחיות, או כמה שאירווינג מטורף עליו.
בדרך לשם הם נתקלים במחלקת אופטיקה ועיצוב, שמורכבת רק משני אנשים (כריסטופר ווקן* שכבר פגשנו ועוד אחת) ולומדים עוד כל מיני דברים מהצוות שלנו:
- אין להם מושג כמה מחלקות יש.
לא ברור איך הם מכירים אנשים ממחלקות אחרות, אבל לא בטוחים כמה מחלקות יש. זה משהו שהם אמורים להבין שהוא מוזר
- המחלקות הן לפי מאפיינים של העובדים (כך הם חושבים).
לא הבנתי את זה
- מחלקת אופטיקה ועיצוב נוטים לאלימות וניסו פעם לבצע הפיכה נגד שאר המחלקות (מה שזה לא אומר) ולכן צומצמו לשניים ולכן גם יש כזו הפרדה מוחלטת בין הצוותים. ככה דילן חושב, אבל אירווינג ומארק לא מאמינים שזה נכון.
וגם מה זה הפיכה בעצם? נגד מי?
הדבר היחיד שאפשר להבין מזה באמת זה שהמידור שם הוא מאוד מאוד חזק ואין להם מושג מכלום (שזה היה ברור גם קודם), ובכל זאת הצליחה להתפתח שם איכשהו תרבות פנימית של רכילות ושמועות (כנראה פייק ברובן).
מאוד מוזר
בחוץ: פיטי מתמוטט ומת מ"מחלת ההתמזגות מחדש", אבל הוא השאיר את הטלפון שלו במרתף של מארק שמוצא אותו, ומישהו מתקשר אליו.
לא נראה לי ברור אם הוא מת בסוף או לא.
* ומסתבר שגם בכלל לא זיהיתי שאירווינג הוא ג'ון טורטורו!
לא כתבתי את זה פרק קודם?
 

Lhuna3

Well-known member
אני עדיין לא בטוח אם אני אוהב, אבל כל עוד תמשיכו גם לראות אז גם אני כנראה
אני גם עוד לא יודעת אם אני אוהב את זה בסופו של דבר, אבל בינתיים זה לגמרי מסקרן אותי מספיק בשביל להמשיך.
אז מקווה שגם תמשיכו.
משהו בעייתי נוסף זה שהאיני תראה את הבטן שלה גדלה וגדלה, וכמובן תבין שגדל התינוק שלה שם. אבל אז הלידה רוב הסיכוי תהיה מחוץ לעבודה ותהיה חופשת לידה. ככה שבשביל האיני היא פשוט רגע אחד תהיה בהריון ורגע לאחר מכן היא פשוט תהיה לא בהריון והיא לעולם לא תראה את התינוק.
גם נכון.
זה היה קטע מוזר
כל הקטע של ההנהלה המסתורית שאף אחד אף פעם לא רואה ולא שומע ישירות (מה שמעורר גם תהיות על עצם קיומה) זה גם כן טרופ מאוד קלישאתי כבר.
מה שהכי מטריד אותי זה שהפרק הסתיים ועדיין לא ראינו את הלי אחרי החדר.
מעניין אותי אם היא תפסיק לנסות לעזוב עכשיו.
כן, אני מניחה שהרוח שלה תהיה הרבה יותר שבורה וכנועה אחרי העניין הזה, אבל מקווה שלא לגמרי.
אני גם תוהה איך יסבירו לאאוטי שלה למה יש לה חתכים.
כן, ימציאו משהו כמו שהמציאו למארק, אבל אני ממש מקווה שזה בכל זאת יגרום לה לחשוד.
אני גם מקווה שנראה אותה יותר בחוץ בפרק הבא.
לא נראה לי ברור אם הוא מת בסוף או לא.
המממ, נדמה לי שראינו אותו מוכנס מכוסה כולו כמו שעושים עם גופות, אבל יש סיכוי כלשהו שזה שקר.
אבל לדעתי הוא מת.
לא כתבתי את זה פרק קודם?
לא חושבת, אבל אולי זה הזכרון הגרוע שלי.
 

lemon lyman

Well-known member
אוקי יש לי חפירה על זה. תחגרו חגורות.
איזה כיף שאת חופרת |אקדמאי| |4U||מאוהב|
ה כי אני רואה חלק מהקהל והתגובה שלו אליהם ואני לא רוצה להיות משוייכת לאנשים שאוהבים את הסדרות האלה מכל הסיבות הלא נכונות.
למה?
אגב באותו יום שאת כתבת את ההודעה הזאת שלך היה באחד העיתונים גם כתבה על העניין
אבל שם גם הזכירו שבמקביל גם פוליטיקאים כאלה נהיו פופולריים
(אין לי כבר את העיתון אז אני לא זוכרת איך בדיוק זה נאמר שם)
זה מה שגם מפריע לך ?

והייתי המומה מהשנאה לסקיילר.
אני גם לא אהבתי אותה אבל גם לא אהבתי את וולטר
אצלי יש משהו אחר (ודיברתי על זה בזמנו עם שיר מהפורום)
שבסדרה אחרת שאני והיא ראינו (ריי דונובן)< אני יודעת שאת לא ראית אותה>
הגיבור ראשי ו-וולטר די דומים בהתנהגות שלהם ובמניעים שלהם ( עושים דברים מפוקפקים\ופשעים "לטובת" הקיום של המשפחה שלהם)
אבל את ריי אני אוהבת ואת וולטר אני לא
ותירוץ שלי לעניין זה כי ריי הוא lovable בעיני
באיזה מקום זה מפריע לי כי אני מרגישה צבועה|מובך||מובך||מובך||מובך||מובך|
אני לא רוצה שנחזור לתקופה שהכל היה ורוד וקיצ'י בטלוויזיה
שאני קוראת את השורה הזאת ובכלל מה שכתבת בהודעה הזאת
ונזכרת בהודעה שלך בזמנו על פארקס אז עכשיו ההודעה שלך על פארקס מקבלת אצלי משמעות אחרת כי לא ידעתי שאת שונאת אנטי גיבורים (תאמת חשבתי שאת דווקא אוהבת אותם )
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה