דיוני סדרות #89

dilia snake

Well-known member
אז כן, ברור שברת'ה תנצח. אבל ציפיתי אולי למשהו אכזרי יותר אחרי ההשפלה של שבוע שעבר.

ברור שרייקס הבריז למריאן ואגנס צדקה, ריחמתי על מריאן נורא (אבל היא תהיה עם לארי, והוא בחירה טובה יותר בכול מקרה).

אני מתה על המבטים של כריסטין ברנסקי, היא צריכה לקבל פרס רק על מה שהיא עושה עם העיניים שלה(רואים שהיא שחקנית מהשורה הראשונה).

זה באניסטר שהלשין על השף, נכון? ובסוף זה נראה כאילו הוא הגיע לאיזו שביתת נשק עם צ'רץ' (?).

הנשף היה נחמד, אבל אין לי סבלנות לכול הריקודים האלו(ואיך הם דחסו כ"כ הרבה אנשים בתקופה הזאת? שלא נדבר על חזרות וכאלה).

ואני שמחה שעדיין רואים את פגי ועכשיו מעניין אם בעונה השנייה יראו מה קרה לה ולאימא שלה בפילדלפיה.

וצ'מברליין (y) אני חושבת שהיא ואיידה הן הדמויות הכי אהובות עלי בסדרה.

אגב, אני רק בפרק הזה הבנתי שאורורה היא גם דודנית שלהן, איכשהו פספסתי את זה עד עכשיו.
גם אני, כאילו היא תמיד קראה לאגנס דודה. אבל חשבתי שזה בקטע של חיבה כזה.
היא הדמות הכי אהובה עלי שם, ואני ממש מקווה שבעונות הבאות נראה אותה מתפתחת לאישה מעניינת ובטוחה בעצמה.
דווקא היא נראית דיי פרווה לטעמי.
מר מקאליסטר, שגם רוצה מאוד להיות בנשף, משכנע אותה שעדיף לה להתקפל עכשיו, והיא נאלצת להיענות לדרישות.
אני לא אוהבת אותו. הוא תמיד נראה מוגזם מידי/קריקטורה ולא נעים לשמוע אותו.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
טוב כבר מאוחר אז אני אכתוב יותר מחר
מריאן מארגנת את יום החתונה הסודית עם רייקס, שלכולנו ברור שהולכת להיות train wrack באופן כזה או אחר.
איידה חושדת במשהו ובסוף מצליחה להוציא ממריאן את התוכנית בערך. היא מנסה להניא אותה אבל כשנכשלת נפרדת ממנה בחיבוק ועוזרת לה להסתיר מאגנס.
אורורה רואה שוב את רייקס מפלרטט בגלוי עם בחורה עשירה אחרת, ובבוקר היא מגיעה להזהיר את מריאן, לא שזה כבר שינה הרבה, כי הזבל הזה בכלל הבריז לה מהמפגש בבית של גב' צ'מברליין, ואילץ אותה להגיע אליו למשרד לשמוע מפיו את האמת, שהוא "הולך על" מישהי אחרת.
לפחות היא מגיעה בזמן הביתה למנוע מלארי ראסל למסור לאגנס את ההודעה על החתונה.
ובסוף בנשף - שאליו מגיע גם רייקס בחוצפתו עם החברה החדשה שלו ומשפיל אותה עוד יותר - היא רוקדת עם לארי והוא גם מלווה אותה הביתה (כלומר חוצה איתה את ה"כביש").
כמה חבל שכל כך שקוף לנו מה הולך לקרות בהמשך.
רייקס באמת נוראי לחלוטין. זה שהוא המשיך לגרום לה להאמין שהוא מתכוון להתחתן איתה.

די ברור באמת שמריאן תהיה בעתיד עם לארי. במידה מסויימת זה מרשים שיוצר הסדרה לחלוטין השאיר את זה כעלילה להמשך. זה מרגיש לי כמו ביטחון מלא בזה שיהיו עוד עונות.
אגב, אני רק בפרק הזה הבנתי שאורורה היא גם דודנית שלהן, איכשהו פספסתי את זה עד עכשיו.
גם אני, כאילו היא תמיד קראה לאגנס דודה. אבל חשבתי שזה בקטע של חיבה כזה.
אני לא יודע איך פיספסתן את זה. זה לא משהו אסייתי שקוראים לחברים של ההורים דודה. ואף אחד שם לא קורא ככה למישהו שהוא לא דודה שלו.
חוץ מזה שבפרק הראשון אגנס אומרת למריאן שאורורה היא אחיינת שלה דרך בעלה (בעלה של אגנס).
אגב זה אומר שהיא טכנית בת דודה של אוסקר, אב לא של מריאן.
זה באניסטר שהלשין על השף, נכון? ובסוף זה נראה כאילו הוא הגיע לאיזו שביתת נשק עם צ'רץ' (?).
לא נראה לי. איך הוא היה מגלה שהשף הוא לא צרפתי או שיש לו אישה. נראה לי הרבה יותר הגיוני שהאישה של השף באמת מצאה אותו.
חוץ מזה למה שבאניסטר ירצה לנקום בשף?
לדעתי באניסטר כן חושב שצ'רץ' הוא זה שהלשין עליו אבל מתכוון לקחת זמן עם הנקמה שלו.
הנשף היה נחמד, אבל אין לי סבלנות לכול הריקודים האלו(ואיך הם דחסו כ"כ הרבה אנשים בתקופה הזאת? שלא נדבר על חזרות וכאלה).
אני דווקא אהבתי את הריקודים. לא חשבתי על הבעייתיות של לצלם את זה תחת מגבלות קורונה.
אבל כן הדהים אותי שהם מצליחים לעשות כאלו ריקודים שבהם כל הזוגות זזים במקביל תוך כדי סיבוב בלי שאיזשהו זוג יתנגש באחר.
ואני שמחה שעדיין רואים את פגי ועכשיו מעניין אם בעונה השנייה יראו מה קרה לה ולאימא שלה בפילדלפיה.
אני לא מאמין שהיא תעלם מהסדרה.
לדעתי היא גם תספר למריאן ומריאן תעזור לה למצוא את התינוק. אולי אפילו גם אגנס תעזור לה.
וצ'מברליין (y) אני חושבת שהיא ואיידה הן הדמויות הכי אהובות עלי בסדרה.
אני חשבתי שיותר יראו כעס על צ'מברליין על כך שהיא לא עצרה את מריאן מהתוכניות שלה.
אבל תכלס בסופו של דבר גם איידה ידעה על התוכנית של מריאן ולא עצרה אותה.

אגב, לא הייתי בטוח בכלל לגבי הדמות של אורורה לאורך כל הסדרה. כלומר לגבי האם היא אדם טוב.
אבל זה שהיא הלכה לבית של צ'מברליין, כשהיא יודעת שזה אסור חברתית ויכול לפגוע בה, בשביל להזהיר את מריאן, מראה לי שהיא אישה טובה באמת. לפחות במידה מסויימת.
אוסקר ממשיך בנשף לחזר אחרי גלדיס.
המאהב הסודי שלו אדאמס כמובן לא מרוצה אבל אוסקר שוב מבטיח לו שהכל ישאר ביניהם כמו עכשיו.
(מרגיש כמו דברים שכבר ראינו.)
אני מניח שהחיזור של אוסקר אחרי גלדיס ימשיך לכל עונה הבאה (ואולי יותר)
וזה ממש חבל לי. בא לי משהו אחר מהסיפור שלו.
אומנם לפעמים סדרות מרחיקות לכת כשהן מציגות את הדמות הלהטבית בתור סוג של קדוש מעונה - אחד שתמיד משתדל לעשות טוב וסובל - וזה יכול להיות מוגזם. אבל אני גם לא רוצה שהוא יהיה נבל.
גב' אסטור מסרבת לקבל את גב' ראסל לביקור בביתה. (בעקרון היה לה תירוץ, אבל הצורה באמת היתה משפילה.)
ראסל מרגישה מושפלת ומבטלת את הזמנת ביתה קארי לנשף היציאה.
מה שאומר שגם שאר הנערים והנערות המתוכננים לריקוד המרכזי כנראה לא יוזמנו כי הוריהם לא יגיעו.
גלדיס אומללה ומאוכזבת כמובן.
גם קארי מאוכזבת, ושמחתי לראות שלגב' אסטור הרבה יותר אכפת מהבת שלה מאשר לברת'ה, והיא הולכת להשפיל את עצמה קצת בפני ברת'ה, שזה לא מספיק לה, והיא מציבה תנאי שגב' אסטור עצמה תגיע לנשף עם ביתה וגם תדאג שאגנס ואיידה יגיעו!
מר מקאליסטר, שגם רוצה מאוד להיות בנשף, משכנע אותה שעדיף לה להתקפל עכשיו, והיא נאלצת להיענות לדרישות.
מה שמאלץ את אגנס ואיידה גם לבוא בשביל לא להסתכסך עם אסטור (אבל אגנס "שומרת לעצמה את הזכות להמשיך לריב עם ראסל" בהמשך. מאוד בוגר.)
בסופו של דבר באמת גברת ראסל ניצחה בגלל שהיא הייתה יותר מוכנה לסכן את האושר של הבת שלה. וזה די חרא מצידה.
אם כי זה אולי גם בגלל שלגברת אסטור כבר אין בעל אז היא יותר נסמכת על החברה של הבת שלה.
שתיהן אבל קשוחות וקטלניות.
אולי במקרה הזה גם היה לגברת ראסל יותר מקום להפסיד.
ואולי גם עצם ההשפלה של מה שהיה בסוף הפרק הקודם (בנוסף לכך שהיא נדחתה בתחילת הפרק הזה וכל מה שהיה בפרק הראשון של העונה) חישל אותה לעצב של הבת שלה.
עוד שני דברים קטנים שקרו בפרק, שמן הסתם יתפתחו בעונה הבאה לסיפור/המשך:

* אוסקר מצליח לחלץ מאגנס הודאה שהיא עצובה על כך שגב' סקוט התפטרה.

* לנשף מגיעה גם הבחורה שהמשרת הקירח ניסה לחדש איתה קשר בפרק הקודם ונראה שהיא חשובה לו (ואני מנחשת שהיא ביתו, אבל יכול להיות גם סוג של אהובה?)
הדבר השני ברור שדורש עוד התייחסות בהמשך.
אבל לגבי הדבר הראשון לא נראה לי. חוץ מזה שזה הרגיש לי כמעט מיותר - זה היה ברור שלאגנס חבל שפגי התפטרה. העניין היחיד הוא שאוסקר גרם לה להודות על זה בפניו.
בהמשך לזה אולי באמת אגנס תעזור לפגי למצוא את הבן שלה. אבל גם בלי הסצנה הזאת הייתי מצפה שהיא תעזור.
 

Lhuna3

Well-known member
דווקא היא נראית דיי פרווה לטעמי.
בינתיים כי אמא שלה די רמסה אותה. אני לגמרי צופה שבעונה הקרובה נראה אותה פורחת.
אני לא אוהבת אותו. הוא תמיד נראה מוגזם מידי/קריקטורה ולא נעים לשמוע אותו.
אין לי משהו נגדו, אבל נכון, הוא סטריאוטיפי מוקצן.
אני לא יודע איך פיספסתן את זה. זה לא משהו אסייתי שקוראים לחברים של ההורים דודה.
לקרוא לחברים של ההורים דוד/ה, לפעמים אפילו לסתם אנשים מבוגרים כשאתה ילד, זה דווקא מאוד אמריקאי.
(יכול להיות שגם אסייתים נוהגים ככה, לא שמעתי על זה).
לא נראה לי. איך הוא היה מגלה שהשף הוא לא צרפתי או שיש לו אישה. נראה לי הרבה יותר הגיוני שהאישה של השף באמת מצאה אותו.
גם לדעתי.
אגב, לא הייתי בטוח בכלל לגבי הדמות של אורורה לאורך כל הסדרה. כלומר לגבי האם היא אדם טוב.
אבל זה שהיא הלכה לבית של צ'מברליין, כשהיא יודעת שזה אסור חברתית ויכול לפגוע בה, בשביל להזהיר את מריאן, מראה לי שהיא אישה טובה באמת. לפחות במידה מסויימת.
אני לא מתנגדת לזה שהיא טובה, אבל בוא לא נשכח שמדובר בקרובת משפחה שלה, אז להגן עליה מסקנדל זה גם להגן על השם הטוב של עצמה ומשפחתה.
אני מניח שהחיזור של אוסקר אחרי גלדיס ימשיך לכל עונה הבאה (ואולי יותר)
וזה ממש חבל לי. בא לי משהו אחר מהסיפור שלו.
אומנם לפעמים סדרות מרחיקות לכת כשהן מציגות את הדמות הלהטבית בתור סוג של קדוש מעונה - אחד שתמיד משתדל לעשות טוב וסובל - וזה יכול להיות מוגזם. אבל אני גם לא רוצה שהוא יהיה נבל.
נכון, לצערי הוא באמת מצטייר כרגע כדמות חד-מימדית ונכלולית-משהו, וחבל.
אם כי זה אולי גם בגלל שלגברת אסטור כבר אין בעל אז היא יותר נסמכת על החברה של הבת שלה.
רגע, איך הסקת שאין לה כבר בעל? ממה שקלטתי בפרק הזה היא אמרה לקארי: "אבא שלך כבר never around" שזה נשמע לי כאילו הוא עסוק מאוד או נוסע הרבה או אולי בוגד בה אפילו, אבל לא שהוא מת או שהתגרשו.

אבל לגבי הדבר הראשון לא נראה לי. חוץ מזה שזה הרגיש לי כמעט מיותר - זה היה ברור שלאגנס חבל שפגי התפטרה. העניין היחיד הוא שאוסקר גרם לה להודות על זה בפניו.
בדיוק בגלל שזה הרגיש מיותר, כי כבר הבנו בפרק הקודם שזה חבל לה, אני מסיקה שלא סתם הדגישו את זה שוב, אלא שזה הכנה להמשך הקשר ביניהן בהמשך (אולי אכן בעניין הבן של פגי ואולי משהו אחר).
 

dilia snake

Well-known member
אז פרק ספיישל "עדי עושה ראנטים שהיא שיכורה" כולל על פרקים שראיתי אתמול בזמן שאני לא שיכורה וטכנית לא מגיע להם ראנטים. כמובן שאני אתחרט על זה.

טוב אז הפרק היה הרבה פחות מחורבן ממה שחשבתי, אולי כי אני שיכורה נורא, אולי כי אני עייפה מידי בשביל שלחץ הדם שלי יגיע ל-200.

דווקא הפרק עבד יחסית טוב גם בלי ג'ס, זאת אומרת היו חיכוכים בין האנשים אבל לא משהו יוצא דופן. כמו מריבה בין שריל להאנה שאחר כך תירוצו בגלל שהאנה באבל. הייתי מגלגלת עיניים אם לא הייתי עסוקה בלנקר מול המסך.

אני חושבת שזה הפרק עם אחת מודעות הליהוק הכי מעליבות אי פעם "דרוש בחור שנראה כמו ניתוח פלסטי כושל" זה היה קשה להתרכז גם בזמן רגיל כי זה נראה זוועת עולם ואז היה בחור שנראה כמו תאונת רכבת. איפה הם מצאו את האנשים האלו? שאני אדע לא להתקרב.

מה נסגר עם הכותבים שכבר שבוע שני ברציפות התמקדו בגברים ששונאים נשים? למה לא יכלו לתת לנו לנוח אחרי הפרק הקודם? הטראומה עוד טרייה.

הו, היי איזבל! (איזבל הייתה בסצנה הראשונה אחרי המסך עם השם של הסדרה).

לא הבנתי למה היו צריכים בסוף את הקטע עם שרה ואבא שלו, גם ככה כולנו מרגישים רע, חלקנו לא הורידו עדיין מהמנגל את בובות הוודו של הכותבים למרות שעברו כבר שבועיים.

עכשיו קלטתי שעוברים לשעון קיץ, אבל אני לא במצב להזיז את השעון יד והשעון ליד המיטה שעה קדימה(???) מזל שבטלפון זה זז לבד.

כן, איזבל, ספרי לנו איך את מרגישה על זה שהם רצחו את ג'ס, כי הקהל עדיין רוצה את הראשים של הכותבים של MW.

לאיזבל יש אבא שהוא דיי שמוק, והוא עובד עבור רשת מלונות ואימא שלה הייתה גם ב-FBI והיא מתה ואיזבל הלכה להיות ב-FBI כדי להרגיז את אבא שלה או משהו או שזה היה בצחוק? מי הולכת לקריירה שהיא יכולה להיהרג בה כדי להרגיז את אבא שלה? ראית מה קרה לג'ס.

למה האחרים לא מדברים על המוות של ג'ס? מילא סקולה וטיפ אבל גם מגי הכירה והייתה איתו ביחסים טובים, דיי בוודאות.

גם פה היו גברים ששונאים נשים. למה? ותתאמו אנשים זה שאנחנו בCBS לא אומר שצריך להתחרפן.

השיטה האמריקאית מחורבנת זה למה יש שם כ"כ הרבה רוצחים סדרתיים. כאילו את יכולה לרצוח אדם בכול מדינה ובגלל השיטה שלהם לא יעלו עלייך. זה מעניין לחשוב על זה.

אין לי משהו מעבר לומר על זה.

כרגע המצב הוא ש-10% מהזמן זה אני מקלידה מה שאני חושבת ו-90% זה אני מתקנת שגיאות , כי אני מקלידה מהר בלי לחשוב על מה שאני עושה ויש לי שגיאות כתיב ותחביר מביכות לגמרי, אבל מצד שני אני מספיק פיכחת כדי לתקן את עצמי, אז יש עוד תקווה.

טוב אז פה לא דיברו על ג'ס, תודה לאלוהים שלא קיים.

סקוט כמעט ולא היה הפרק כי הייתי בטוחה שינצלו את הזמן לחפור שום במאמי אישיוז שלו, זה נראה כמו אחד התיקים האלו.

אז הם נתנו לנו שיעור בפסיב אגרסיב מצד אחד הם אומרים שהם הלכו לתקן שגיאות של הממשל הקודם אבל גם הממשל הנוכחי לא מושלם, כן וואטאבר.

אישה שחורה בתפקיד התובעת הכללית(שרת משפטים?) של ארה"ב אתם משלימים יופי את החסר גם בלי העזרה שלי.

רק עכשיו אחרי 14 פרקים קלטתי את השמות הפרטיים שלו וו והשני שאני שיכורה מידי לזכור איך קוראים לו יש לו אחות שמטיילת עם עוד שני אנשים והחלטתי שהיא והחברים שלה עושים שלישייה כי סיבות.

פה לא שנאו נשים מה שהופך את הפרק הזה לאהוב עליי מבין השלושה, כאן עסקו בחושפי שחיתויות וטיוח והפאשלות שקרו בזמן הנסיגה מאפגניסטן נחמד מצדם להתעסק בחומר חדש.

אני חושבת שלוו יש חבר חדש ומישהו עקב אחריהם בסוף הפרק וזה ייגמר רע, אני חושבת.

מסקנה, אני צריכה לעשות ראנטים שאני פיכחת, אני נחמדה מידי שאני שיכורה.
 

Lhuna3

Well-known member
וואו הממשק של אפל טיוי פלוס בדפדפן הוא הגרוע בעולם!!

מה-שמה שמארק הלך לפגוש בסודיות בקולג' גאנז מתחילה להסביר לו שהיא זאת שאחראית לשבבים ולמיזוג של פיטי וכל זה, ואת כל העניין הבעייתי מוסרית.
ואז מופיע גריינר, והיא רוצחת אותו ונותנת את כרטיס האבטחה שלו למארק להעביר לאיני.

מארק מזועזע חוזר הביתה ומשקר לאלכסה שנשארה אצלו לישון, והיא הולכת.
בבוקר הוא יוצא מוקדם מהרגיל לזרוק את שקית הזבל עם בגדיו מליל הרצח, ונתפס ע"י קובל "השכנה".

בוקר בלומון.
מסתבר שצדקת ניק, והם פשוט סגרו את מחלקת זיקוק נתוני-מקרו שלא תהיה להם גישה חופשית למסדרונות יותר.
ומילצ'יק גם ילווה כל אחד מהם מהמעלית למחלקה.

מילצ'יק מוצא את הכרטיס שדילן גנב ומחזיר אותו לברט, שעובד על "הכנות אחרונות" למשהו, נראה כאילו הוא מצייר תמונה של קיר(?)
אני לא לגמרי בטוחה למה הכוונה, האם ברט יודע כבר שהאאוטי שלו החליט לפרוש וההכנות הן לפרידה שלו, או שאולי זה ההכנות לגאלה של משפחת איגן שמוזכרת כצפויה בשבוע הבא בהמשך הפרק?
מילצ'יק גם מבטיח לו הפתעה מיוחדת - אז פה הוא מתכוון לפרישה?

דילן יוצא מהמעלית נרעש, כי מבחינתו עברו רק שניות מאז שהתעורר בבית שלו וראה את הבן שלו.
מילצ'יק נאלץ להסביר לו שיש אפשרות של "שעות נוספות" למקרי חירום ומספר לו שלא התייעץ על כך עם קובל.
דילן רוצה לדעת את השם של הבן שלו, אבל מילצ'יק לא מגלה ומנסה לפייס אותו עם הבטחות לפרסים, אבל בשביל דילן עכשיו הכל השתנה.

מארק מגיע למשרד.
(לרגע חשבתי שנוכחות הכרטיס אבטחה בכיסו איכשהו גרמה לזה שהוא ישאר עם התודעה של האאוטי והוא לא ידע את הדרך למחלקה כשמילצ'יק הולך מאחוריו, אבל זה לא מה שקרה, הוא סתם היה קצת בשוק מהנוהל החדש.)

קובל עדיין עוזרת לדבון עם התינוקת, ודבון מספרת לה על היולדת העשירה שלא זכרה אותה ומעלה את החשד המובן מאליו - שהיא היתה מנותקת בשביל ללדת.
קובל מנסה למסמס את הרעיון.
היא מנסה גם לחקור את דבון האם מארק חושב שהוא רואה לפעמים את אישתו המתה... (מה שיובן לנו יותר בסוף הפרק...)

לומון.
אירווינג ממציא איזה תירוץ מגוחך ללכת לראות את ברט (למה לא כתוב "סבון" על מכלי הסבון בשירותים? צריך לברר במחלקת אופטיקה ועיצוב! הוא חמוד כזה! |לב|)

ואז מילצ'יק מופיע עם פרס מיוחד להאלי על הגעה ל-75% אחוז זיקוק נתונים (למרות שהיא הגיעה רק ל-73%) - חמש דקות של MDE - חוויית מוזיקה וריקוד! עם סגנון מוזיקה לבחירתה, והיא בוחרת בשם הפרק defiant Jazz
מה שמתחיל סצינה הזויה באופן הכי נפלא של ריקודים של כולם חוץ מדילן הנסער עדיין.
אני מתה על איך שכולם רוקדים, איזה מהממים וחמודים חחח (ומארק מוצא בכיס את כרטיס האבטחה), אבל הרקדן הכי מוכשר הוא מילצ'יק, שרוקד עם כולם ומנסה לעודד גם את דילן לקום, מה שהופך את העניין פתאום לקריפי עד שדילן שיש לו עוד בראש את הבן שלו מתנפל על מילצ'יק ונושך אותו עד זוב דם.
מילצ'יק רוצה לדווח לקובל אבל דילן מאיים עליו ברמז שילך גם ויגלה לה על ה"שעות נוספות".

כשהמחלקה נשארת לבד דילן מספר לכולם מה קרה.
האלי מייד מזהה את זה כהזדמנות למצוא את הדרך להעיר את עצמם בחוץ, והם מהמרים שאפשר להשתמש בכרטיס האבטחה של גריינר להגיע לחדר האבטחה.
כולם בעניין, אירווינג מנסה קצת להתנגד אבל רצונו לראות את ברט גובר על הצייתנות שלו, וברגע שיוצאים לדרך הוא פורש מהם לכיוון אופטיקה ועיצוב.

מארק והאלי מוצאים בחדר האבטחה את המתגים עם השמות שלהם וההוראות איך להעיר מישהו מרחוק.
(המתג של דילן היה למעלה ושל שלושת האחרים למטה.)
דילן מתנדב להשאר בלומון ולהעיר אותם למרות שנראה שזו משימה שתדרוש 2 אנשים.

קובל מגיעה ומתבשרת דרך "נציגת מוצעת המנהלים" שגריינר מת. המועצה מסכימה לדבר עם קובל ישירות ולראות את ההוכחות שלה שנעשה מיזוג לפיטי - בגאלה של משפחת איגן בשבוע הבא.

אירווינג מגיע לאו"ע היישר לאירוע הפרידה מברט - שהאאוטי שלו החליט (?) לפרוש.
כולם נראים שמחים חוץ מאירווינג שמבין שזה כמו מוות של האיני של ברט. ציפיתי שלברט עצמו גם יהיה קשה יותר להפרד מאירווינג, וזה גורם לי לתהות האם יש מצב שהוא עם מילצ'יק במזימה (קצת חשדתי גם בפרקים קודמים).
בכל מקרה אירווינג ההמום חוזר למחלקה ואומר להם:
LET'S BURN THIS PLACE TO THE GROUND
יס!
ובזאת גם הצייתנות שלו נמחקה סופית וכולם באמת בעניין.

בחוץ.
מארק בבית שותה ומגגל את קולג' גאנז.
(מתעכבים על ידיעה על מלגות לסטודנטיות לרוקחות ופסיכולוגיה.)
אלכסה מגיעה ומארק השתוי מתנהג כמו אידיוט והיא עוזבת.

ואז הוא מדביק מחדש את תמונת אישתו שקרע בפניה - ומתגלה בפנינו שהיא גב' קייסי!
 

dilia snake

Well-known member
אני בטוחה שיש איפה שהוא מילון שליד המילה קרינג' יש תמונה מהפרק הזה.

אלוהים, הסדרה הייתה שבועיים בחופש והדחקתי לגמרי כמה זה גרוע. מי אישר את זה לשידור?

פלאשבק, איך יודעים שזה פלאשבק? פילטר ופאות גרועות ואפילו לא טיפה איפור כדי לגרום לזה להיראות אמין יותר.

בפרקים הקודמים ויויאן וגריף הסתירו מעטפה עם משהו שאסור לסאם לגלות. מה הגילוי הנוראי? גריף היה תחת השפעת אלכוהול שהוא נהג וככה הייתה התאונה שבגללה עשו לסאם ניתוח לב ואז ויויאן והוא טייחו את זה ובגלל זה גריף לא ניתוח את סאם(בואו לרגע נתעלם מהקטע האתי) למה יש מעטפה חומה אם הם טייחו וגריף אפילו לא עשה בדיקה שתוכיח שהיה לו אלכוהול בדם? וזה נראה לי עניין גדול מידי גם ככה על משהו כזה, לא שאבא שלך כמעט הרג אותך זה עניין קטן אבל זה הלך בראש שלי למקומות גרועים יותר.

עכשיו אני לא יודעת אם המה שמו עם השם ההודי המסובך(סמומריטי? הבחור שהיה בגיבורים) הוא שחקן גרוע או שהדמות שלו נראית כמו פרודיה על פסיכולוגים/פסיכיאטרים משנות ה-80. אבל תחושת הבטן שלי אומרת שזה שניהם, כי לא אהבתי את השחקן הזה בשום מקום.

יש אחת לכמה זמן תסמונת נדירה שנהייתה פופלרית, אני לא זוכרת כמה פעמים ראיתי בחודשים האחרונים את התסמונת שהגוף מייצר בתוך עצמו אלכוהול. הבעיה שקל לנחש את זה מקילומטרים.

בכול מקרה פרשתי מהסדרה הזאת, אני מחבבת את העיניים הדפוקות שלי יותר מידי.
 

מילי08

Well-known member
ראיתי את פרק 9 של העידן המוזהב ודווקא אהבתי. הלך קצת שונה ממה שציפיתי. אבל אין לי כוח להגיב כי נראה לי שזאת תקופת האלרגיות שלי ואני רוצה להיצמד לטישו ולטלוויזיה. אני גם לא רוצה לקרוא מה כתבתם כדי שאני אזכור על מה צריך להגיב.
אני מקווה שהשבוע יהיה לי זמן להגיב מהעבודה אבל לא בטוחה. בעקבות על השינויים לוקחים אותנו ל"סיור לימודי" והנוכחות כנראה חובה |שפם|. העיקר שעוד מעט פסח ויהיה לי קצת חופש.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
וואו הממשק של אפל טיוי פלוס בדפדפן הוא הגרוע בעולם!!
וואי, זה באמת נוראי. תמיד משהו משתבש בשלב כלשהו

מה-שמה שמארק הלך לפגוש בסודיות בקולג' גאנז מתחילה להסביר לו שהיא זאת שאחראית לשבבים ולמיזוג של פיטי וכל זה, ואת כל העניין הבעייתי מוסרית.
ואז מופיע גריינר, והיא רוצחת אותו ונותנת את כרטיס האבטחה שלו למארק להעביר לאיני.
זה היה די מוזר איך שגריינר הופיע כשהוא עומד בצד השני של הקיר מהאישה ההיא ככה שהוא ראה את מארק, אבל לא ראה אותה. זה הרגיש כמו הזיה.
אבל אז היא הרגה אותו אז כנראה שלא.
מארק מזועזע חוזר הביתה ומשקר לאלכסה שנשארה אצלו לישון, והיא הולכת.
בבוקר הוא יוצא מוקדם מהרגיל לזרוק את שקית הזבל עם בגדיו מליל הרצח, ונתפס ע"י קובל "השכנה".
כן, זה היה מוזר כזה. וחשבתי שדווקא בגלל שהוא עושה משהו מוזר עם האשפה אז היא תחטט לו באשפה ותגלה את הבגדים עם דם עליהם.
בוקר בלומון.
מסתבר שצדקת ניק, והם פשוט סגרו את מחלקת זיקוק נתוני-מקרו שלא תהיה להם גישה חופשית למסדרונות יותר.
ומילצ'יק גם ילווה כל אחד מהם מהמעלית למחלקה.
אני תמיד צודק (אפילו כשאני לא זוכר שזה מה שאמרתי)
ותכלס זה גם הגיוני.
מילצ'יק מוצא את הכרטיס שדילן גנב ומחזיר אותו לברט, שעובד על "הכנות אחרונות" למשהו, נראה כאילו הוא מצייר תמונה של קיר(?)
אני לא לגמרי בטוחה למה הכוונה, האם ברט יודע כבר שהאאוטי שלו החליט לפרוש וההכנות הן לפרידה שלו, או שאולי זה ההכנות לגאלה של משפחת איגן שמוזכרת כצפויה בשבוע הבא בהמשך הפרק?
מילצ'יק גם מבטיח לו הפתעה מיוחדת - אז פה הוא מתכוון לפרישה?
המסיבת פרישה של ברט לא הייתה מאוחר יותר באותו יום? אז הוא בטח ידע על זה כבר.
דילן יוצא מהמעלית נרעש, כי מבחינתו עברו רק שניות מאז שהתעורר בבית שלו וראה את הבן שלו.
מילצ'יק נאלץ להסביר לו שיש אפשרות של "שעות נוספות" למקרי חירום ומספר לו שלא התייעץ על כך עם קובל.
דילן רוצה לדעת את השם של הבן שלו, אבל מילצ'יק לא מגלה ומנסה לפייס אותו עם הבטחות לפרסים, אבל בשביל דילן עכשיו הכל השתנה.
האמת שהפתיע אותי עד כמה זה השפיע על דילן. עד עכשיו הוא היה כל כך צייתן. פחות בקטע של הערצה ויותר בקטע של להיות מסופק מפרסים.
מארק מגיע למשרד.
(לרגע חשבתי שנוכחות הכרטיס אבטחה בכיסו איכשהו גרמה לזה שהוא ישאר עם התודעה של האאוטי והוא לא ידע את הדרך למחלקה כשמילצ'יק הולך מאחוריו, אבל זה לא מה שקרה, הוא סתם היה קצת בשוק מהנוהל החדש.)
אני לא חשבתי שהוא נשאר עם התודעה של האאוטי שלו, אבל גם לי זה הרגיש כאילו הוא עומד ללכת לאיבוד.
קובל עדיין עוזרת לדבון עם התינוקת, ודבון מספרת לה על היולדת העשירה שלא זכרה אותה ומעלה את החשד המובן מאליו - שהיא היתה מנותקת בשביל ללדת.
קובל מנסה למסמס את הרעיון.
היא מנסה גם לחקור את דבון האם מארק חושב שהוא רואה לפעמים את אישתו המתה... (מה שיובן לנו יותר בסוף הפרק...)
עדיין מאוד מוזר עד כמה קובל משקיעה בלחקור דברים על מארק. אבל סוף הפרק בהחלט הופך את זה לברור יותר (ובמקביל מוזר ולא ברור יותר)
לומון.
אירווינג ממציא איזה תירוץ מגוחך ללכת לראות את ברט (למה לא כתוב "סבון" על מכלי הסבון בשירותים? צריך לברר במחלקת אופטיקה ועיצוב! הוא חמוד כזה! |לב|)
כן, זה מאוד חמוד שהוא ממציא תירוץ.
ואז מילצ'יק מופיע עם פרס מיוחד להאלי על הגעה ל-75% אחוז זיקוק נתונים (למרות שהיא הגיעה רק ל-73%) - חמש דקות של MDE - חוויית מוזיקה וריקוד! עם סגנון מוזיקה לבחירתה, והיא בוחרת בשם הפרק defiant Jazz
מה שמתחיל סצינה הזויה באופן הכי נפלא של ריקודים של כולם חוץ מדילן הנסער עדיין.
אני מתה על איך שכולם רוקדים, איזה מהממים וחמודים חחח (ומארק מוצא בכיס את כרטיס האבטחה), אבל הרקדן הכי מוכשר הוא מילצ'יק, שרוקד עם כולם ומנסה לעודד גם את דילן לקום, מה שהופך את העניין פתאום לקריפי עד שדילן שיש לו עוד בראש את הבן שלו מתנפל על מילצ'יק ונושך אותו עד זוב דם.
מילצ'יק רוצה לדווח לקובל אבל דילן מאיים עליו ברמז שילך גם ויגלה לה על ה"שעות נוספות".
וואו הסצנה הזאת באופן כללי הייתה כזאת הזויה. והיה כזה מצחיק איך שהאנשים השונים רקדו. במיוחד מארק לדעתי.
ואז זה שדילן מתנפל על מילצ'יק ועוד נושך אותו!
כשהמחלקה נשארת לבד דילן מספר לכולם מה קרה.
האלי מייד מזהה את זה כהזדמנות למצוא את הדרך להעיר את עצמם בחוץ, והם מהמרים שאפשר להשתמש בכרטיס האבטחה של גריינר להגיע לחדר האבטחה.
כולם בעניין, אירווינג מנסה קצת להתנגד אבל רצונו לראות את ברט גובר על הצייתנות שלו, וברגע שיוצאים לדרך הוא פורש מהם לכיוון אופטיקה ועיצוב.
אני כל כך שמח שדילן כבר סיפר להם את האמת. לחלוטין מרגיש שבפרק הזה דברים מאוד מתקדמים
מארק והאלי מוצאים בחדר האבטחה את המתגים עם השמות שלהם וההוראות איך להעיר מישהו מרחוק.
(המתג של דילן היה למעלה ושל שלושת האחרים למטה.)
דילן מתנדב להשאר בלומון ולהעיר אותם למרות שנראה שזו משימה שתדרוש 2 אנשים.
זה נורא בקלות איך שהם מתגנבים מהחדר הנעול ואף אחד לא שם לב. אבל כנראה באמת יש מעט מאוד עובדים שם. ומנהל האבטחה לא הגיע לעבודה בגלל שהוא מת. אבל בהחלט מוזר שאין מישהו שכל תפקידו זה להשגיח על המצלמות הרבות.
קובל מגיעה ומתבשרת דרך "נציגת מוצעת המנהלים" שגריינר מת. המועצה מסכימה לדבר עם קובל ישירות ולראות את ההוכחות שלה שנעשה מיזוג לפיטי - בגאלה של משפחת איגן בשבוע הבא.
האם באמת נראה את ההנהלה הגבוהה סוף סוף?
אירווינג מגיע לאו"ע היישר לאירוע הפרידה מברט - שהאאוטי שלו החליט (?) לפרוש.
כולם נראים שמחים חוץ מאירווינג שמבין שזה כמו מוות של האיני של ברט. ציפיתי שלברט עצמו גם יהיה קשה יותר להפרד מאירווינג, וזה גורם לי לתהות האם יש מצב שהוא עם מילצ'יק במזימה (קצת חשדתי גם בפרקים קודמים).
בכל מקרה אירווינג ההמום חוזר למחלקה ואומר להם:
LET'S BURN THIS PLACE TO THE GROUND
יס!
ובזאת גם הצייתנות שלו נמחקה סופית וכולם באמת בעניין.
זה גדול כשהוא אומר את זה. ובמקביל גם לדילן נמאס מהם לחלוטין אז עכשיו כולם בקטע של מרד.
לא נראה לי שברט במזימה עם מילצ'יק. היה את הסצנה שברט ומילצ'יק מדברים וברט מציין את זה שהוא נשלח לחדר ההפסקה ושהוא לא רוצה לחזור לשם.
לדעתי פשוט מילצ'יק הכריח את האאוטי של ברט לעזוב וברט נאלץ לקבל את זה כי אין לו ברירה והוא מנסה להעמיד פנים שהוא בסדר עם זה.
בחוץ.
מארק בבית שותה ומגגל את קולג' גאנז.
(מתעכבים על ידיעה על מלגות לסטודנטיות לרוקחות ופסיכולוגיה.)
לא שמתי לב לזה.
אלכסה מגיעה ומארק השתוי מתנהג כמו אידיוט והיא עוזבת.
זה שהוא קורעאת התמונה של אשתו מולה היה די נוראי.
ואז הוא מדביק מחדש את תמונת אישתו שקרע בפניה - ומתגלה בפנינו שהיא גב' קייסי!
לא הייתי בטוח בהתחלה שזאת היא. למעשה תכננתי לקרוא תגובה על הפרק כדי לוודא שזה לא רק היה נראה לי שזאת היא. פשוט התמונה לא הייתה ברורה כל כך אז לא הייתי בטוח.
אני לא זוכר אם הבהירו שאני צדקתי בהנחה שלי בשבוע שעבר שהיא לא עברה ניתוק.
אבל אולי היא עברה משהו אחר. קשה לי להאמין שהיא יודעת שמארק הוא בעלה כי לא ראיתי שום יחס מיוחד שלה אליו.

בכל מקרה בכל הקטע הזה שרואים את מארק בבית שלו ואז מדבר עם אלכסה ואז רודף אחריה בחוץ ואז חוזר פנימה - כל הזמן חשבתי שהאיני שלו עומד להתעורר. כי חשבתי שאולי דילן (או דילן ועוד מישהו) נשארו מאחור במשרדים כדי להפעיל את "פרוטוקול שעות נוספות" הזה. די הופתעתי שזה לא קרה בסוף.
אם כי לא ברור לי איך דילן או מישהו היה יכול להשאר במשרדים מעבר לשעות, הם בטח מוודאים שכולם יוצאים. יש שם שומר שיכול לרשום את כל מי שיוצא.
 

Lhuna3

Well-known member
זה נורא בקלות איך שהם מתגנבים מהחדר הנעול ואף אחד לא שם לב. אבל כנראה באמת יש מעט מאוד עובדים שם. ומנהל האבטחה לא הגיע לעבודה בגלל שהוא מת. אבל בהחלט מוזר שאין מישהו שכל תפקידו זה להשגיח על המצלמות הרבות.
כן, בגדול כל נושא האבטחה שם, שמבחינות מסוימות היא סופר-הדוקה, ומבחינות אחרות (שמשרתות את העלילה) לגמרי רשלנית, הוא לא הגיוני כל כך, ואני חוששת שזה קצת חיפוף של הכותבים בנושא הזה.
אני אשמח להתבדות ושהכל יראה מובן בסוף, אבל לא מצפה ליותר מידי, נראה לי שפשוט נצטרך להחליק את זה.
 

מילי08

Well-known member
אז גב' ראסל יצאה המנצחת הגדולה של העונה.
רק חבל שהניצחון הזה היה חשוב לה פי 1000 יותר מהבת שלה, כי אני ממש רוצה לחבב אותה וזה מפריע לי.
נכון אבל ראו שהיא התרגשה כשהבת חיבקה אותה. והבת גם קצת מעצבנת אותי. משהו בעיני עגל האלה מביא לי את הסעיף
(אוי, שאני לא אשכח.. רציתי להגיד כבר לפני כמה פרקים שהחלוק הכחול הזה שלה מעלף! הייתי בטוחה שזאת שמלה יוקרתית בסגנון ה"חדש" כשהיא לבשה את זה בפעם הראשונה, אבל אז החליפה בגדים למשהו פחות נוח. אבל הצבע והגזרה שלו - וואו)
איידה חושדת במשהו ובסוף מצליחה להוציא ממריאן את התוכנית בערך.
היה קצת מפתיע שהיא עלתה על זה בכזאת קלות. ברור לי שהיא לא טפשה כמו שאגנס מנסה להציג אותה, אבל מכאן ועד לניחוש מיידי על סמך המזוודה בלבד זה קצת מוגזם.
אורורה רואה שוב את רייקס מפלרטט בגלוי עם בחורה עשירה אחרת, ובבוקר היא מגיעה להזהיר את מריאן, לא שזה כבר שינה הרבה, כי הזבל הזה בכלל הבריז לה מהמפגש בבית של גב' צ'מברליין, ואילץ אותה להגיע אליו למשרד לשמוע מפיו את האמת, שהוא "הולך על" מישהי אחרת.
אורורה התבררה כאחת שבאמת אכפת לה. הפתיעה אותי. אם כי בעיני היה קשה לראות בזה פלרטוט..
לגבי רייקס - שינוי ההחלטה והדעה שלו ברגע אחד נראו מאוד לא הגיוניים ועוד בלי להסביר למריאן כלום או לפגוש אותה מראש ולהגיד לה שהוא שינה את דעתו. לא הכי מסתדר לי עם הדמות, ומרגיש לי יותר כמו קיצור דרך תסריטאי כדי להגיע לאן שהם רוצים
לפחות היא מגיעה בזמן הביתה למנוע מלארי ראסל למסור לאגנס את ההודעה על החתונה.
לארי ממש חמוד
אגב, אני רק בפרק הזה הבנתי שאורורה היא גם דודנית שלהן, איכשהו פספסתי את זה עד עכשיו.
גם אני לא הבנתי את זה מראש. לא חושבת שאמרו משהו על אילן היוחסין שם
מסתבר שהשף הצרפתי של ראסל, מסייה בודן, הוא בכלל סתם איזה ג'וש בורדן מקנזס שהתחזה, ואישתו בדיוק מצאה אותו, מה שמאלץ אותו להחשף מיידית.
קו עלילה קצת מטופש בעיני. כבר היה עדיף שימצאו איזה תירוץ אחר כדי להעיף אותו (ואז להחזיר)
גב' ראסל מייד מפטרת אותו ומזמינה שף צרפתי אמיתי וסנובי, שבערב הנשף משתכר ומפשל
עוד סצינה לחלוטין לא ברורה. הציגו אותו בכוח כסנוב בלי שהוא מכיר את העבודה או האנשים ואז הופכים אותו לשיכור בן רגע? הוא אמור להיות בעל שם אבל שף שמשתכר ביום העבודה הראשון שלו, ומאחר שלא הסבירו לנו כלום אני מניחה שזאת פעם ראשונה, ולכן אף אחד לא היה מגדיר אותו כהכי טוב. גם כאן הייתי מצפה לאיזו החלטה אחרת שתעיף אותו. למשל שהוא הכין ארוחה שלא תואמת לסטנדרטים או משהו
גב' אסטור מסרבת לקבל את גב' ראסל לביקור בביתה. (בעקרון היה לה תירוץ, אבל הצורה באמת היתה משפילה.)
ראסל מרגישה מושפלת ומבטלת את הזמנת ביתה קארי לנשף היציאה.
זה היה ממש בוטה מצד גברת אסטור ובמקרה הזה הבנתי לחלוטין את העמדה של גב' ראסל ביחס לקארי
גם קארי מאוכזבת, ושמחתי לראות שלגב' אסטור הרבה יותר אכפת מהבת שלה מאשר לברת'ה, והיא הולכת להשפיל את עצמה קצת בפני ברת'ה, שזה לא מספיק לה, והיא מציבה תנאי שגב' אסטור עצמה תגיע לנשף עם ביתה וגם תדאג שאגנס ואיידה יגיעו!
שיחקה אותה לגמרי. ממש החזיקה את אסטור בביצים. אבל את צודקת, לא ראיתי את זה בהיבט של היחס של האמהות אל הבנות
מה שמאלץ את אגנס ואיידה גם לבוא בשביל לא להסתכסך עם אסטור (אבל אגנס "שומרת לעצמה את הזכות להמשיך לריב עם ראסל" בהמשך. מאוד בוגר.)
:-D לא שומרת טינה בכלל
גם מר ראסל מצידו סוג של סוחט את אחת המשפחות העשירות ביותר (אבל עדיין פחות ממנו) בשביל לאלץ אותן להגיע לנשף, ולשמח את אשתו.
העניין הוא שגב' ראסל לא מוצגת כדורסנית אלא כמחושבת כדי להגיע לאן שהיא רוצה. מר ראסל מוצג כנבזה ודי מניאק. אני אוהבת את זה כי כשאנחנו רואים אשה קשוחה (אולי לא אנחנו אנחנו אבל כחברה) ישר חושבים עליה כעל מרשעת בעוד הגבר שיתנהג אותו דבר יהיה אסרטיבי
אוסקר ממשיך בנשף לחזר אחרי גלדיס.
המאהב הסודי שלו אדאמס כמובן לא מרוצה אבל אוסקר שוב מבטיח לו שהכל ישאר ביניהם כמו עכשיו.
(מרגיש כמו דברים שכבר ראינו.)
אוסקר ממש מעצבן אותי
למרות ששוב, חבל ששקוף לנו שהיא תצטרך לעבור קצת "תלאות" עם אוסקר שרוצה לנצל אותה לפני שתזכה לאהבה אמיתית. [גלדיס]
אני מקווה שלא ימשכו את זה יותר מידי זמן ויחתכו את זה בזמן כמו עם מריאן -רייקס
גב' אסטור מאיימת במרומז על גב' ראסל בנשף, שהיא יכולה לנקום בה אח"כ אם היא תרצה, אבל ראסל בטוחה בעצמה ומציעה לה להיות חברות.
יצאה ממש מלכה בעיני
ובבית משפחת סקוט מגלות פגי ואמא שלה במקרה, שהתינוק שהיא ילדה לא מת אלא נמסר לאימוץ ע"י אביה, שהסתיר מהן את העניין כל הזמן, מתוך אמונה שהוא מגן כך על שמה הטוב.
אוקיי, זה קרה הרבה יותר מהר משציפיתי.
הן כועסות עליו ונוסעות למצוא את הבן.
הכעס של פגי על אבא שלה לא היה לי ברור מההתחלה. הנחתי שהיא כועסת עליו כי הוא עשה משהו לבן אבל פה גילינו שהיא לא ידעה כלום. אבל הכעס כלפיו כי הוא דאג לה כבת ורצה שהיא תעבוד בעבודה שונה לא היה מוצדק. היא יכולה להתווכח איתו על זה אבל לא להתמרמר כמו שהיא עשתה
* אוסקר מצליח לחלץ מאגנס הודאה שהיא עצובה על כך שגב' סקוט התפטרה.
"כן|
* לנשף מגיעה גם הבחורה שהמשרת הקירח ניסה לחדש איתה קשר בפרק הקודם ונראה שהיא חשובה לו (ואני מנחשת שהיא ביתו, אבל יכול להיות גם סוג של אהובה?)
זה קטע שיש לו קו עלילה אבל אף אחד לא באמת יודע איך קוראים לו :-D
ברור שרייקס הבריז למריאן ואגנס צדקה
זהו, שאותי זה הפתיע. כלומר היה לי ברור שאגנס קלטה אותו באמת אבל הייתי בטוחה שהם באמת יתחתנו ורק אז נגלה את האופי האמיתי שלו.
ריחמתי על מריאן נורא (אבל היא תהיה עם לארי, והוא בחירה טובה יותר בכול מקרה).
כן, היתה מסכנה, אבל למען השם איזו שחקנית איומה!! קשה לי להרגיש משהו כלפיה כי השחקנית מנותקת לגמרי מהדמות.
בכל אופן, לארי הוא לגמרי בחירה הרבה יותר מוצלחת
אני מתה על המבטים של כריסטין ברנסקי, היא צריכה לקבל פרס רק על מה שהיא עושה עם העיניים שלה(רואים שהיא שחקנית מהשורה הראשונה).
|כן| לגמרי
זה באניסטר שהלשין על השף, נכון? ובסוף זה נראה כאילו הוא הגיע לאיזו שביתת נשק עם צ'רץ' (?).
נראה לי שלא גילינו את זה בסוף, לא? או שפספסתי משהו
אני מאוד מחבבת את שני הבאטלרים. שונים אבל דומים, עם הסגנון המאופק שלהם והקידות הקטנות והרשמיות הגמורה.
אני גם אוהבת איך סגל המשרתים בכל בית ממש תומכים בהם ומזדהים איתם. root for them לא מוצאת מילה שתתאר את זה יותר טוב
ואני שמחה שעדיין רואים את פגי ועכשיו מעניין אם בעונה השנייה יראו מה קרה לה ולאימא שלה בפילדלפיה.
אני רוצה להאמין שיהיה לה עוד קשר עם בנות ואן-ריין ולא עלילה נפרדת
וצ'מברליין (y) אני חושבת שהיא ואיידה הן הדמויות הכי אהובות עלי בסדרה.
כנ"ל. דמויות עגולות ובעלות אופי ונוכחות
 

מילי08

Well-known member
שכחת לשמור לפני ששלחתי וזה לא שלח לי שתי הערות..
דווקא היא נראית דיי פרווה לטעמי. [גלדיס]
לגמרי...
אני לא אוהבת אותו. הוא תמיד נראה מוגזם מידי/קריקטורה ולא נעים לשמוע אותו.
כנ"ל. הוא מעצבן וגם לא ברור מה הסיפור שלו
אני לא יודע איך פיספסתן את זה. זה לא משהו אסייתי שקוראים לחברים של ההורים דודה. ואף אחד שם לא קורא ככה למישהו שהוא לא דודה שלו.
חוץ מזה שבפרק הראשון אגנס אומרת למריאן שאורורה היא אחיינת שלה דרך בעלה (בעלה של אגנס).
אגב זה אומר שהיא טכנית בת דודה של אוסקר, אב לא של מריאן.
עכשיו כשאתה אומר אני נזכרת במשהו כזה באמת
אבל כן הדהים אותי שהם מצליחים לעשות כאלו ריקודים שבהם כל הזוגות זזים במקביל תוך כדי סיבוב בלי שאיזשהו זוג יתנגש באחר.
:-D ולכן היו חזרות לפני כן כנראה
לדעתי היא גם תספר למריאן ומריאן תעזור לה למצוא את התינוק. אולי אפילו גם אגנס תעזור לה.
אולי זה באמת יהיה מה שיחבר מחדש בין אגנס ופגי
אגב, זה השאיר לגמרי באוויר את הכמעט רומן בין פגי לבוס שלה בעיתון
אגב, לא הייתי בטוח בכלל לגבי הדמות של אורורה לאורך כל הסדרה. כלומר לגבי האם היא אדם טוב.
אבל זה שהיא הלכה לבית של צ'מברליין, כשהיא יודעת שזה אסור חברתית ויכול לפגוע בה, בשביל להזהיר את מריאן, מראה לי שהיא אישה טובה באמת. לפחות במידה מסויימת.
|כן|
וזה ממש חבל לי. בא לי משהו אחר מהסיפור שלו.
אומנם לפעמים סדרות מרחיקות לכת כשהן מציגות את הדמות הלהטבית בתור סוג של קדוש מעונה - אחד שתמיד משתדל לעשות טוב וסובל - וזה יכול להיות מוגזם. אבל אני גם לא רוצה שהוא יהיה נבל.
|כן||כן|
ואולי גם עצם ההשפלה של מה שהיה בסוף הפרק הקודם (בנוסף לכך שהיא נדחתה בתחילת הפרק הזה וכל מה שהיה בפרק הראשון של העונה) חישל אותה לעצב של הבת שלה.
אני חושבת שזה עונה על ההגדרה של המטרה מקדשת את האמצעים. ברטה בעד הבת שלה, אבל כמו שהיא חושבת שצריך להיות
לקרוא לחברים של ההורים דוד/ה, לפעמים אפילו לסתם אנשים מבוגרים כשאתה ילד, זה דווקא מאוד אמריקאי.
אני גם חושבת שזה מין ביטוי כבוד ולא בהכרח ביטוי של קרבה משפחתית
אני לא מתנגדת לזה שהיא טובה, אבל בוא לא נשכח שמדובר בקרובת משפחה שלה, אז להגן עליה מסקנדל זה גם להגן על השם הטוב של עצמה ומשפחתה.
יש בזה משהו אבל לי היה נראה שזה מפריע לאורורה בשביל מריאן ולא בגלל השם הטוב
נכון, לצערי הוא באמת מצטייר כרגע כדמות חד-מימדית ונכלולית-משהו, וחבל.[אוסקר]
בדיוק
 
נערך לאחרונה ב:

Lhuna3

Well-known member
נכון אבל ראו שהיא התרגשה כשהבת חיבקה אותה.
לא יודעת, לא בטוחה שזה לא היתה רק הבעת שביעות רצון מהנצחון שלה.
כשקארי חיבקה את אסטור זה היה נראה לי אמיתי יותר ההתרגשות של האמא.
והבת גם קצת מעצבנת אותי. משהו בעיני עגל האלה מביא לי את הסעיף
:-( מאמינה שתשני את דעתך בעונה הבאה.
אורורה התבררה כאחת שבאמת אכפת לה. הפתיעה אותי. אם כי בעיני היה קשה לראות בזה פלרטוט..
חחח בעיני זה היה פלירטוט מאוד ברור הפעם (בניגוד לפעם הקודמת שאפשר היה להטיל ספק).
לגבי רייקס - שינוי ההחלטה והדעה שלו ברגע אחד נראו מאוד לא הגיוניים ועוד בלי להסביר למריאן כלום או לפגוש אותה מראש ולהגיד לה שהוא שינה את דעתו. לא הכי מסתדר לי עם הדמות, ומרגיש לי יותר כמו קיצור דרך תסריטאי כדי להגיע לאן שהם רוצים
אני מסכימה איתך שהוא לא נבנה צורה משכנעת, כלומר גם אם אני יוצאת מהנחה שהוא כל הזמן רקד על שתי (או יותר) חתונות והעמיד פנים איתה, לא מסתדר לי שהוא משך אותה ממש עד לרגע האחרון להגיע למפגש. זה נראה מרושע ממש.
קו עלילה קצת מטופש בעיני. כבר היה עדיף שימצאו איזה תירוץ אחר כדי להעיף אותו (ואז להחזיר)

עוד סצינה לחלוטין לא ברורה. הציגו אותו בכוח כסנוב בלי שהוא מכיר את העבודה או האנשים ואז הופכים אותו לשיכור בן רגע? הוא אמור להיות בעל שם אבל שף שמשתכר ביום העבודה הראשון שלו, ומאחר שלא הסבירו לנו כלום אני מניחה שזאת פעם ראשונה, ולכן אף אחד לא היה מגדיר אותו כהכי טוב. גם כאן הייתי מצפה לאיזו החלטה אחרת שתעיף אותו. למשל שהוא הכין ארוחה שלא תואמת לסטנדרטים או משהו
שוב צודקת, בתכלס כל הסיפור הזה לא תרם כלום. אולי המטרה היתה להוסיף קצת דרמה לערב הנשף, אבל זה לא ממש השיג את זה. וצודקת לגמרי לגבי חוסר ההגיון בנוגע לשף.
שיחקה אותה לגמרי. ממש החזיקה את אסטור בביצים. אבל את צודקת, לא ראיתי את זה בהיבט של היחס של האמהות אל הבנות
מתחילת העונה היא רק משתמשת בכל הנושא של נשף היציאה של גלדיס בשביל המטרה היחידה שעומדת לנגד עיניה - להתקבל בחברה, ולצורך זה רומסת את גלדיס ולא רואה אותה בכלל, וזה מפריע לי להינות מהניצחונות (הבאמת מרשימים שלה) ולהריע לה כמו שהייתי רוצה.
העניין הוא שגב' ראסל לא מוצגת כדורסנית אלא כמחושבת כדי להגיע לאן שהיא רוצה. מר ראסל מוצג כנבזה ודי מניאק. אני אוהבת את זה כי כשאנחנו רואים אשה קשוחה (אולי לא אנחנו אנחנו אבל כחברה) ישר חושבים עליה כעל מרשעת בעוד הגבר שיתנהג אותו דבר יהיה אסרטיבי
|כן| מסכימה.
יצאה ממש מלכה בעיני
פה כן.
זה קטע שיש לו קו עלילה אבל אף אחד לא באמת יודע איך קוראים לו :-D
חחח קוראים לו "המשרת הקירח" :p
כן, היתה מסכנה, אבל למען השם איזו שחקנית איומה!! קשה לי להרגיש משהו כלפיה כי השחקנית מנותקת לגמרי מהדמות.
|כן| זה נכון וממש חבל.
אני מאוד מחבבת את שני הבאטלרים. שונים אבל דומים, עם הסגנון המאופק שלהם והקידות הקטנות והרשמיות הגמורה.
אני גם אוהבת איך סגל המשרתים בכל בית ממש תומכים בהם ומזדהים איתם. root for them לא מוצאת מילה שתתאר את זה יותר טוב
בית גריפינדור ובית האפלפאף :-D
(כי אף אחד מהם לא מספיק רע בשביל להיות סלית'רין)
 

Lhuna3

Well-known member
המסיבת פרישה של ברט לא הייתה מאוחר יותר באותו יום? אז הוא בטח ידע על זה כבר.
אוקיי, אז מה היתה ה"הפתעה" שמילצ'יק הבטיח לו?
אני לא זוכר אם הבהירו שאני צדקתי בהנחה שלי בשבוע שעבר שהיא לא עברה ניתוק.
אני לא חושבת שהובהר לנו שום דבר לגביה עד עכשיו.
ואנחנו יודעים די בוודאות שהיא היתה בעונש ב"חדר המנוחה" (למרות שכמובן הכל יכול להיות הצגה, אבל לא נראה לי).
מה שאני מבינה (כמובן הכל יכול להיות שגוי) זה שהיא כנראה מנותקת בלי אאוטי, חיה רק בתוך לומון. שלומון או ביימו את התאונה שלה בחוץ כדי שיחשבו שהיא מתה, או ניצלו תאונה אמיתית שקרתה לה אבל היא לא מתה ממנה בשביל להגיד שהיא מתה ולהשאיר אותה רק בפנים. למה? אין לי מושג.
גם לא ברור לי אם היא עבדה בלומון לפני כן.
מה שכן ההתנהגות שלה בלומון בהחלט יותר מוזרה מכל השאר ואפשר להניח שזה קשור למצבה המיוחד.
אבל אולי היא עברה משהו אחר. קשה לי להאמין שהיא יודעת שמארק הוא בעלה כי לא ראיתי שום יחס מיוחד שלה אליו.
אני גם די בטוחה שהיא לא יודעת.
בכל מקרה בכל הקטע הזה שרואים את מארק בבית שלו ואז מדבר עם אלכסה ואז רודף אחריה בחוץ ואז חוזר פנימה - כל הזמן חשבתי שהאיני שלו עומד להתעורר. כי חשבתי שאולי דילן (או דילן ועוד מישהו) נשארו מאחור במשרדים כדי להפעיל את "פרוטוקול שעות נוספות" הזה. די הופתעתי שזה לא קרה בסוף.
אני גם ציפיתי למשהו כזה.
מניחה שיקרה בפרק הבא!
אם כי לא ברור לי איך דילן או מישהו היה יכול להשאר במשרדים מעבר לשעות, הם בטח מוודאים שכולם יוצאים. יש שם שומר שיכול לרשום את כל מי שיוצא.
זה נכון, אבל גם ראינו שהם יכולים להשאר שעות נוספות לפעמים אם הם רוצים. (נדמה לי שבאחד הפרקים שמישהו מהם נשאר מרצונו מאוחר יותר).
 

מילי08

Well-known member
אז פרק ספיישל "עדי עושה ראנטים שהיא שיכורה" כולל על פרקים שראיתי אתמול בזמן שאני לא שיכורה וטכנית לא מגיע להם ראנטים. כמובן שאני אתחרט על זה.
:-D
טוב אז הפרק היה הרבה פחות מחורבן ממה שחשבתי, אולי כי אני שיכורה נורא, אולי כי אני עייפה מידי בשביל שלחץ הדם שלי יגיע ל-200.
פספסתי את הש"ח בשישי, אני אמשיך כבר לפרק הבא
אני חושבת שזה הפרק עם אחת מודעות הליהוק הכי מעליבות אי פעם "דרוש בחור שנראה כמו ניתוח פלסטי כושל" זה היה קשה להתרכז גם בזמן רגיל כי זה נראה זוועת עולם ואז היה בחור שנראה כמו תאונת רכבת. איפה הם מצאו את האנשים האלו? שאני אדע לא להתקרב.
:-D אוי ואבוי. מזל שלא ראיתי
לא הבנתי למה היו צריכים בסוף את הקטע עם שרה ואבא שלו, גם ככה כולנו מרגישים רע, חלקנו לא הורידו עדיין מהמנגל את בובות הוודו של הכותבים למרות שעברו כבר שבועיים.
:-D אני מניחה שצריך לעשות להם קלוז'ר מול הצופים
עכשיו קלטתי שעוברים לשעון קיץ, אבל אני לא במצב להזיז את השעון יד והשעון ליד המיטה שעה קדימה(???) מזל שבטלפון זה זז לבד.
כל עונה אני מברכת על המצאת הטלפון שיודע להתעדכן בעצמו ולא מסתמך על הזכרון הגרוע שלי

הבעיה העיקרית שלי עם סדרת האם היא עם שתי הדמויות הבכירות, המנהלת (איזבל?) וההוא שמסתובב עם מבט היסטרי וידיים על המותניים ונראה כאילו הוא בדרך לחטוף שבץ. עשו אותם לא מאוזנים. היא יותר מידי אדישה (ולא משדרת סמכות בשיט) והוא טמפון היסטרי שצריך לסגור בחדר ולתת לכל השאר לעשות את העבודה שלהם ברגוע. שניהם ממש מעצבנים, אבל שני הצוותים חמודים
השיטה האמריקאית מחורבנת זה למה יש שם כ"כ הרבה רוצחים סדרתיים. כאילו את יכולה לרצוח אדם בכול מדינה ובגלל השיטה שלהם לא יעלו עלייך. זה מעניין לחשוב על זה.
לי נראה שמשהו רקוב מהיסוד בחברה האמריקאית, וסליחה מאלו מבינינו שחיות שם בכיף. אני כמובן לא מכירה לעומק וכל הידע שלי לקוח מעולם הטלוויזיה, אבל מתישהו הבנתי שאם מתארים עניין כלשהו באופן דומה בכל כך הרבה תכנים טלוויזיונים, אז כנראה יש לזה מקור אמיתי
כרגע המצב הוא ש-10% מהזמן זה אני מקלידה מה שאני חושבת ו-90% זה אני מתקנת שגיאות , כי אני מקלידה מהר בלי לחשוב על מה שאני עושה ויש לי שגיאות כתיב ותחביר מביכות לגמרי, אבל מצד שני אני מספיק פיכחת כדי לתקן את עצמי, אז יש עוד תקווה.
:-D אצלי זה מצב רגיל גם בלי היות שיכורה |מובך|. מה זה אומר עלי?
מסקנה, אני צריכה לעשות ראנטים שאני פיכחת, אני נחמדה מידי שאני שיכורה.
בואי בכל מצב
 

מילי08

Well-known member
לא יודעת, לא בטוחה שזה לא היתה רק הבעת שביעות רצון מהנצחון שלה.
כשקארי חיבקה את אסטור זה היה נראה לי אמיתי יותר ההתרגשות של האמא.
לי היו ווייבים של התרגשות שלה כאמא, ולא כנצחון. היא עוד השאירה את היד על החזה. בעיני זה היה רגע מתוק
אני מסכימה איתך שהוא לא נבנה צורה משכנעת, כלומר גם אם אני יוצאת מהנחה שהוא כל הזמן רקד על שתי (או יותר) חתונות והעמיד פנים איתה, לא מסתדר לי שהוא משך אותה ממש עד לרגע האחרון להגיע למפגש. זה נראה מרושע ממש.
בדיוק. אם רצו להציג אותו כדוש לא הצליח להם. הוא יצא חרא ברגע הזה ועד עכשיו הוצג כתמים וטוב לב
שוב צודקת, בתכלס כל הסיפור הזה לא תרם כלום. אולי המטרה היתה להוסיף קצת דרמה לערב הנשף, אבל זה לא ממש השיג את זה. וצודקת לגמרי לגבי חוסר ההגיון בנוגע לשף.
הייתי צריכה לצאת מקודם וכתבתי את התגובה מהר ובלי לעבור עליה כי אני קולטת עכשיו שהחסרתי מילה פה ושם, אבל אני שמחה שהבנת אותי
מתחילת העונה היא רק משתמשת בכל הנושא של נשף היציאה של גלדיס בשביל המטרה היחידה שעומדת לנגד עיניה - להתקבל בחברה, ולצורך זה רומסת את גלדיס ולא רואה אותה בכלל, וזה מפריע לי להינות מהניצחונות (הבאמת מרשימים שלה) ולהריע לה כמו שהייתי רוצה.
נכון, מקבלת את דעתך. אבל מה שיפה בעיני זה שהיא מוצגת כדמות מאוד עגולה. היא לא סתם רעה או סנובית (כמו גב' אסטור לצורך העניין) והיא לא שיה תמימה וטובת לב כמו מריאן. היא אשה עם רבדים, ולפעמים החלקים הרעים שלה יותר בולטים
בית גריפינדור ובית האפלפאף :-D
(כי אף אחד מהם לא מספיק רע בשביל להיות סלית'רין)
:-D נכנסת לזה חזק
 

dilia snake

Well-known member
:-D אני מניחה שצריך לעשות להם קלוז'ר מול הצופים
זה היה מיותר ובכייני ונועד לסחוט את הלימון הרקוב הזה עד הסוף.
הבעיה העיקרית שלי עם סדרת האם היא עם שתי הדמויות הבכירות, המנהלת (איזבל?) וההוא שמסתובב עם מבט היסטרי וידיים על המותניים ונראה כאילו הוא בדרך לחטוף שבץ.
:-D:-D. אני דווקא אוהבת את השחקנית של איזבל, אבל ואו לא יכולתי לחשוב על תיאור יותר טוב לג'ובל.
אבל שני הצוותים חמודים
בראש שלי מגי וסקולה יהיו יום אחד ביחד(ולא מגי ו-OA).
לי נראה שמשהו רקוב מהיסוד בחברה האמריקאית, וסליחה מאלו מבינינו שחיות שם בכיף. אני כמובן לא מכירה לעומק וכל הידע שלי לקוח מעולם הטלוויזיה, אבל מתישהו הבנתי שאם מתארים עניין כלשהו באופן דומה בכל כך הרבה תכנים טלוויזיונים, אז כנראה יש לזה מקור אמיתי
לא יודעת אם זה קשור למשהו רקוב או משהו(כאילו ברור שהרוב רקוב, עם העליונות הלבנה והקטע הוא שעדיין הם לא השתחררו מהקטע של העבדות והקפיטליזם) אבל זה לא מפתיע שיש כ"כ הרבה מקרים של רוצחים סדרתיים ואנשים שנעלמים ובנות שנחטפות ואז אחרי 20 שנה הן היו כול הזמן במרתף של השכן ממול או משהו. שלא נדבר על השיטה של המדינות שאין ביניהן תקשורת ואז אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה בלי שיקשרו את זה.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אוקיי, אז מה היתה ה"הפתעה" שמילצ'יק הבטיח לו?
התכוונתי שסרט בטח כבר ידע שהוא פורש.
זה שהוא מקבל מסיבה היה אולי הפתעה. או אולי אפילו פשוט זה שתהיה הקלטה של האאוטי שלו.
אני לא חושבת שהובהר לנו שום דבר לגביה עד עכשיו.
ואנחנו יודעים די בוודאות שהיא היתה בעונש ב"חדר המנוחה" (למרות שכמובן הכל יכול להיות הצגה, אבל לא נראה לי).
מה שאני מבינה (כמובן הכל יכול להיות שגוי) זה שהיא כנראה מנותקת בלי אאוטי, חיה רק בתוך לומון. שלומון או ביימו את התאונה שלה בחוץ כדי שיחשבו שהיא מתה, או ניצלו תאונה אמיתית שקרתה לה אבל היא לא מתה ממנה בשביל להגיד שהיא מתה ולהשאיר אותה רק בפנים. למה? אין לי מושג.
גם לא ברור לי אם היא עבדה בלומון לפני כן.
מה שכן ההתנהגות שלה בלומון בהחלט יותר מוזרה מכל השאר ואפשר להניח שזה קשור למצבה המיוחד.
אני זוכר שבהקשר לגברת קייסי, המנהלת אומרת למארק שגם עובדים שלא עברו ניתוק יכולים לקבל זמן בחדר מנוחה.
אבל כמובן שזה גם ייתכן מאוד שהיא שיקרה לו.
נראה לי מתאים שזה מצב כמו שאת מתארת.
זה נכון, אבל גם ראינו שהם יכולים להשאר שעות נוספות לפעמים אם הם רוצים. (נדמה לי שבאחד הפרקים שמישהו מהם נשאר מרצונו מאוחר יותר).
וואלה, זכור לי משהו כזה.
למרות שזה מוזר שזה בכלל מותר להם. כי ככה הם בעצם דופקים את האאוטי שלהם בכך שמשאירים לו פחות זמן אחרי עבודה.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אני מכניס כאן את המלצתי הרשמית והחזקה לסדרה Our Flag Means Death
לעונה הראשונה יש 10 פרקים שכל אחד בערך חצי שעה.
זאת קומדיה על פיראטים במאה ה18. במרכזה אציל עשיר שהפך לפיראט בעיקר משעמום.
טאיקה וואיטיטי (ת'ור: רגנרוק, מה אנחנו עושים בצללים, ג'וג'ו ראביט) הוא מהמפיקים של הסדרה, ביים את הפרק הראשון וגם מככב בתפקיד משני.

הסדרה כמובן מצחיקה, אבל מעבר לזה גם נוגעת ללב יותר ויותר ככל שהעונה מתקדמת.
חוץ מזה זאת ספינת פיראטים אז בכל הסדרה כמעט אין נשים, אבל יש רומנטיקה. אז אתם יודעים מה זה אומר.

our flag means death 01.jpg
 

Lhuna3

Well-known member
אני מכניס כאן את המלצתי הרשמית והחזקה לסדרה Our Flag Means Death
לעונה הראשונה יש 10 פרקים שכל אחד בערך חצי שעה.
זאת קומדיה על פיראטים במאה ה18. במרכזה אציל עשיר שהפך לפיראט בעיקר משעמום.
טאיקה וואיטיטי (ת'ור: רגנרוק, מה אנחנו עושים בצללים, ג'וג'ו ראביט) הוא מהמפיקים של הסדרה, ביים את הפרק הראשון וגם מככב בתפקיד משני.

הסדרה כמובן מצחיקה, אבל מעבר לזה גם נוגעת ללב יותר ויותר ככל שהעונה מתקדמת.
חוץ מזה זאת ספינת פיראטים אז בכל הסדרה כמעט אין נשים, אבל יש רומנטיקה. אז אתם יודעים מה זה אומר.

צפה בקובץ המצורף 44814
כמובן שאני רוצה לראות, אבל יש מצב שיגיע מתישהו בשנה הקרובה ליס? נטפליקס? אמאזון?
 
למעלה