די! נמאס כבר מרנין! על מה היא בוכה עכשיו?

lightflake

New member
די! נמאס כבר מרנין! על מה היא בוכה עכשיו?

אם היא כל כך רוצה להיות יהודייה שתתגייר כבר הם אשמים שהם עושים קבלת שבת? היא מעצבנת אותי בטירוף ובערבית: יאללה חלאס!
 

cat h

New member
היא לא מכבדת את דת שלנו

היא אוכלת בזמן הקידוש (אסור לאכול עד שמוציאים לחם) ולא עומדת כשמקדשים. אחרי זה היא מצפה שיכבדו אותה? נמאס מההתרפסות הזו בפניה.
 
היא לא חייבת לעמוד...

היא לא יהודייה אי אפשר לחייב אותה,למרות שבשביל הכבוד כן הייתי מכבדת
 

cat h

New member
כל אדם צריך לכבד דת אחרת

כאשר הוא נמצא בטקס של הדת הזו. ככה זה נהוג.
 

Jovencita linda

New member
צריך אבל לא חייב

תאמין לי שאם זה היה ההפך לא הייתי מכבד את התפילה שלהם.. וגם אני לא
 

omer719

New member
../images/Emo45.gif נכון מאוד. אבל מצד שני...

אפשר להבין אותה, תראו מה עושים לאנשים יחידים בוילה, היא ערבייה היחידה, לאון הוא ההומו היחיד, ועושים להם הרבה עוול, זה לא יפה מה שרנין עושה, אבל אני יכול להבין למה היא עצובה ומרגישה לבד.
 

ליאורי13

New member
אף אחד לא חייב אותה לעמוד,לכן לא עמדה נכון?

אבל לקום וללכת באמצע זה חוסר כבוד נתעלם מהכבוד, איפה ההליכות והנימוסים? הרי היא הייתה צריכה לספוג משהו מהאנגלים,לא?
 

Lomsahne

New member
אם היית מבין קצת אז היית יודע שהבנות

לא חייבות/צריכות לעמוד כשמקדשים. תעזבו כבר את הבנאדם בשקט היא ישבה בשולחן בזמן הקידוש וכיבדה אותם.אנשים תבינו זאת לא הדת שלה לא הדרך חיים שלה והיא לא חייבת שום דבר לאף אחד.רק תחשבו איך אתם הייתם מרגישים אם המצב היה הפוך,אני באופן אישי הייתי עושה את אותו דבר מכבר את הברכות של הדת השניה ועוזב את השולחן.
 

cat h

New member
חחחח אם אתה הייתי מבין

אצלנו עורכים קיוןש כל שישי ויש קטע שחייבים לעמוד בו. אולי אתה לא מבין. אם אני הייתי בטקס דתי של דת אחרת הייתי מכבדת אותו ולא עושה דברים יוצאי דופן. חנפן.
 

Lomsahne

New member
גם אנחנו עושים קידוש כל שישי

וזבא שלי ז"ל היה רב {השם משפחה שלי זה כהן אם מעניין אותך לדעת} ובברכת יום שישי הנשים לא צריכות לעמוד.היא לא עושה דברים יוצאי דופן היא מכבדת את הקידוש עד כמה שהיא מודעת ויכולה,אבל בארץ שלנו תמיד יודעים להעביר ביקורת זה בסדר תמיד קל לרדת על מישהו אחר על השונה על המיעוט ותאמין לי שאני רחוק מלהיות יפה נפש או צדקן {ואני אפילו נוטה לכיוון ימין בדעותי} אני פשוט לא חושב שיש מקום לעשות עליוהם עליה.
 

cat h

New member
אז אצלנו נהוג לעמוד ("יום השישי...)

וזה לא קשור לזה שהיא ערביה היא עושה דברים שצורמים לי וזה מרגיז שכולם מתחנפים אליה.
 

Lomsahne

New member
סבבה זכותך אבל...

משום מה אני מקבל את התחושה שזה דווקא כן קשור להיותה ערבייה. אם תוציא מהמשוואה את כול העניניים שקושרים לדת רנין היא אחת מהתמודדים הנקיים פה {אף אחד לא יכול לצאת נקי לגמרי בעיני מהתוכנית הזאת} אפילו צבר לפי דעתי שהוא אחד האנשים הטובים תמיד יהיו שיגידו שהוא מתנשא ועוד...
 
מצחיק הוויכוח שלכם, אעפ"י שאסור לגוי להיות בכ

בכלל בשום קידוש, סדר או מה שלא יהיה .. עפ"י ההלכה אין לאדם שאינו יהודי עפ"י ההלכה שזה אומר או אחד שייתגיר עפ"י הלכה, או מישהו שנולד לאימא יהודיה (לפי הדת הולכים על האימא ולא האבא להבדיל ממוסלמים) לא עומד סביב השולחן כאשר יש קידוש או נניח בחגים , אבל מאחר וזה תוכנית שאינה ברוח הדת כמובן, ויש עניין של נימוסים והליכות אז הנימוסים מחייבים את כולם להיות נוכחים מסביב השולחן ואם כולם עומדים זה כולל מי שאינו חושבאו באמת אינו שייך לזרם הזה או אחר, מלבד זאת אין לעזוב שולחן ולא משנה כרגע עניין דתי כאן בכלל אין לעזוב שולחן שיושבים לאכול בו עד שכולם מסיימים. כול התנהגות אחרת היא מבזה ולא משנה כרגע אם זה בגלל קידוש או סתם ארוחה. ברגע שיושבים 3 אנשים סביב שולחן האוכל כול מי שישב מחוייב לכול היושבים עד סיום הארוחה. אז לעזאזל איך אחת כמו רני'ן שלמדה באנגליה, לא יודעת את חוקי הנימוס המינמלים?
 

ליאורי13

New member
תכלס! נראה לי שבסוף ימאס לחברי הבית ממנה

היא לא מכבדת את הזולת,אבל היא דורשת שיכבדו אותה פאק! כמה אפשר להתחנף לאחת כזאת?
 

ShukyD

New member
כבר כמה פעמים נאמר פה

שאי אפשר להיות עד כדי כך פלסטינאית את רוצה שישמעו ויכבדו את דעתך אבל לא מוכנה לקבל דעות של אחרים ודרך חיים מסויימת חלאס, אף אחד לא יהיה כמוך, אף אחד לא ישתנה מהקצה לקצה בגללך וכבר אמרתי - בטח לא אם תמשיכי להתבכיין ולהיות חסרת סבלנות מה שכן העוף של אשר נראה טעים
 
למעלה