די! נמאס כבר מרנין! על מה היא בוכה עכשיו?

ShukyD

New member
אני מה זה מבסוט שהוא השתיק אותה

נמאסה עליי כבר עם השטויות שלה מתנהגת לא בסדר, הוא מדבר על זה עם אחרים היא באה אומרת "אתם מדברים עליי פה" שתלך מה היא רוצה הוא היה חלק מהסיטואציה בדיוק כמו שהיא הייתה, זכותו לדבר על זה השתיק אותה יפה יפה רק עשתה קצת רעש אחרי זה "נמאס לי מהפוזות של כולם" והיא הפוזאיסטית הכי גדולה שתלך מתחת לשמיכה שלה ותבכה המחסור בסיגריות בטח לא עוזר להם..
 

יניבל1

New member
אני לגמרי עם שי בקטע

בכלל תמיד אמרתי שנאי מעדיף אחד כמוהו ,עם כל המגרעות שבו, שהוא לפחות מדבר דוגרי וגם לעניין , ולא איזון דרמה קווין סתומה שמשחקת משחקים (בורחת לשי באמצע הויכוח ואחר כך חוזרת ומתלוננת שמדברים עליה מאחורי הגב) ואחת שכל מה שהיה לה להגיד להגנתה בדיון זה "פוזות! אתם כל הזמן עסוקים בפוזות!". היא פשוט בדיחה , אני מקווה שהתקרית הזו המאיסה אותה על חברי הוילה , ומקווה שתעשו בשכל ובראשון תצביעו נכון באסאמסים .
 

ליאורי13

New member
אתה עדיין מקשיב לו?

ועדיין מסכים עם שי? שים לב כמה דיעות ותהפוכות הוא עבר בשיחה אהה וגם לא הפסיק לדבר שעות תוך כדי שהוא משבח על הדרך את עצמו
 

יניבל1

New member
ממליץ לך לקרוא את ההודעה התחתונה שלי באשכול

ובמקרה הנקודתי הזה הסכמית עם דבריו , בקשר לתמונה הגדולה זה כבר משהו אחר.........
 

d a n 6

New member
ממש רע לה שהם שמחים ועושם שבת בכיף

היא פשוט לא פתוחה לזה שהם חוגגים משהו שקשור לדת שהיא אל שלה והיא עוד קוראת להם צרי אופקים
 

ליאורי13

New member
זה שהיא צרת אופקים לא חדש

אף טיעון שלה לא מצדיק מה שהיא עושה כל שישי
 

יניבל1

New member
והכיי מצחיק זה

שהם ,בתור חילונים תל אביבים, שמים זין על הקידוש הזה בדיוק כמוה, אבל היא עדיין עושה להם סצנות . פרובוקטורית קטנה .
 

קמבילי

New member
שי אמר ליד השולחן שלא צריך ללכת לבדוק מה איתה

ולנחם אותה, כי האוכל חם, כולם ליד השולחן, ואי אפשר לחכות לה. אם היא רוצה ללכת שתלך. הוא צודק וכולם הסכימו איתו ובאמת איש לא ניגש אליה, אבל אחרי האוכל מישהי דאגה לעדכן את רנין. לא ראיתי מי זו היתה אבל לא קשה לנחש שזו היתה מיקי, והיא גם סילפה את מה ששי אמר. רנין התרגזה וקראה לשי, וכאן התחיל פיצוץ. שי שאל אותה מי אמר לה ורנין לא רצתה להגיד. טיפשה, הייתה צריכה לומר. בכל מקרה הוא הסביר לה, היא התנצלה בפניו, ועכשיו היא בוכה לבדה בחדר. לדעתי היא עושה טעות גדולה בהתנהגות שלה ביום שישי. כשהתארחתי אצל נוצרים הלכתי איתם לכנסיה ואמרתי אמן כמו כולם. כשהייתי בהודו השתתפתי בטקסים של ההינדים. ככה היא היתה צריכה להתנהג ולא להיות דרמה קווין. היא מזיקה לעצמה מאד ונראית מגוחכת.
 

יניבל1

New member
איך אתה משווה בכלל?

דבר ראשון, בלי להעליב, אבל להגיד אמן בכנסיה כשאתה לא נוצרי זה דבילי, כי אתה לא מאמין לא בנצרות לא ובישו (צריך ליהות ממש ממש טיפש כדי להאמין). פה אף אחד לא הכריח אותה לא להגיד אמן ולא להשתחוות לאיזה פסל , בסך הכל שמתוך נימוס לא תהרוס לאחרים , אבל לך תדבר עם פרובוקטורית עם מנטליות של ילדה בת 14.
 
חחחחח היא קיללה את המצלמה

ראתה את המצלמה זזה התסכלה עליה ואמרה למצלמה "פאק יו" חחחחח וכיסתה את עצמה בשמיכה
 

lightflake

New member
שוב בוכה ומקללת

חידה: מי מדבר עברית מתפלל בערבית ומקלל באנגלית? נכון, רנין! חחח.. עכשיו היא קיללה את המצלמה שהתכוונה אליה Fuck you...
 

יניבל1

New member
טוב חזרתי עכשיו הביתה

ואני לא מאמין למה שנאי רואה החבר'ה יושבים להם בחוץ משתכרים, ולכו תדעו איפה זה יגמר ומה מראים לי כבר רבע שעה? את רנין בוכה מתחת לשמיכה? "Sרמה טלוויזיונית" תגידו לי מה זה החרא הזה? שיזרקו כבר את ההבכיינית הזו ! איזו תרומה יש לה לתוכנית שמשאירים אותה עם ההתבכיינויות שלה? מה היא עוד מוסיפה? דיבור פרחי של ערביה טיפוסית? זיוף בקולי קולות של שירי דיסני? אני פשוט שונא אותה
 

BBB13

New member
אשר כופה את הדת שם על כולם

עושה מניפולציות ומכין חביתות מדוללות עם חלב כדי לגנוב ביצים לחלות שלו של שישי
 
למעלה