האי בעונה 1+2 היא בעצם הגדלה של השמניה עובודת

dekel1111111111

New member
האי בעונה 1+2 היא בעצם הגדלה של השמניה עובודת

בהאי בעונה ראשונה ושנייה יש המון דברים שמזכירים את השמנייה בעונה הראשונה והשניה האי בעונה הראשונה והשניה הם בעצם הגדלה של השמניה והנה מספר עבודת : חבורת פושעים - הגדלה של ניצן פושעת מהשמניה . ציידי הטמרים -הגדלה של הכפיל ניני בעונה מספר 3 של השמנייה. כוח למדא - כוח הטימרים. פיסטוק כוח העיינים -מזכיר את דורי עם הכוח הדמיון להמציא פטנטים בדיונים . תום אבני שישחק את העוזר של השריף ממש הזכיר את דניאל דומה מאוד לאותו תפקיד . סול - מזכיר את אדם שאוהבים אותו כל הבנות אנה וליבי תאומות מזכיר את איה וניני תאומים ואנשים שבעונה הראשונה היו טובים ובשנייה הם היו רעים דומה מאוד ללילי שבעונה הראשונה היא הייתה בין הרעות אבל בסוף העונה השנייה היא עוזרת . מסקנה עונה האי זה הגדלה של השמנייה . העונה השלישית היא כבר מיוחדת . וכן אני עדין רוצה שיהיה פרק סיום אחר ולא טרגי של השמנייה
 

barak97

New member
מה הקשר? ../images/Emo40.gif

עוד שנייה תגיד שהחיים זה לא הכל דומה לסימפסונס בגלל שבשניהם יש תינוקת T_T
 

ny22

New member
מנהל
../images/Emo8.gif

"...שהחיים זה לא הכל דומה לסימפסונס בגלל שבשניהם יש תינוקת..."
 

ny22

New member
מנהל
אני לא אתייחס לכל ההודעה רק ש...

אנה וליבי לא תאומות... ההשוואה שלך בין תום אבני לדניאל היא השווה בין העונה הקודמת של "האי" לבין העונה הנוכחית, ולא בין העונה הקודמת של "האי" ל"השמינייה". אולי זה שב"השמינייה" גם לדמות של תום אבני קראו דניאל, וכמו פה בהתחלה גם כולם (הדמויות והצופים) חשבו שהוא טוב (רק שפה לא ברור אם דניאל משתף פעולה עם גורם כל.שהו או שפשוט שתלו אצלו מצלמה וזהו...) לגבי מה שאמרת על פיסטוק ותום אבני זה נראה לי יותר פירוש שלך + תוספת. כי אם תחשוב על זה דקל ניתן לדמות כמעט בין כל דבר לכל דבר. אבל אם זה מזכיר לך - זו זכותך המלאה לחשוב כך... אגב, שאלה לגבי פרק הסיום שאתה רוצה - אתה רוצה שבמקומו יעשו אחד אחר, או שימשיכו את הסדרה לעוד פרק או שניים ואז יגמרו?
 

dekel1111111111

New member
ny22

בעצם דבר ראשון את צודת הם אנה וליבי בעונות הראשונות הם לא היו תאומות אבל היו ממש באופן מעשי אבל היו ממש צמודים כמו איה וניני . לדוגמה אחת נכנסת לבית ספר למחסה השנייה מצטרפת אלה שאיימה על השוטר בעונה הראשונה . זוכרים . דניאל התכוונתי לשמנייה לבין העוזר של השריף בעונה השנייה רייק שהוא היה טוב וגם רע ביחד כמו דניאל שהיו לו צדדים טובים ומה את אומרת על העובודת הבאות : חבורת פושעים - הגדלה של ניצן מהשמנייה היא הייתה פושעת בעונה השנייה ציידי הטמרים הגדלה של ניני הכפיל מהעונה השלישית של השמנייה אם שיהיה פרק איחוד פרק סיום כפול אין בעייה בסבבה רק שישנו את הסוף שהפך את השמנייה לטרגדיה , ועדין אפשר להזמין כי הרבה מאוד מהשמנייה מנחים או משתתפים בסדרות של ערוץ הילדים .
 

ny22

New member
מנהל
קודם כל אני בן...חחח...

א. הבנתי. לגבי ניצן - מסכים. לגבי ציידי הטיימרים - זה לא בדיוק ששיכפלו את ניני, זה דניאל עם הפנים שלו. פה מדובר באותם אנשים מהיסטוריה אחרת. ולא אנשים אחרים ששמו להם את הפנים של אותה חבורה... לגבי השחקנים, אני חושש שזו תהיה קצת בעיה היות וחלקים כבר חתומים על חוזה עם יס, מה שלא מאפשר להם להשתתף בהפקות של הוט (למיטב ידעתי).
 

8דושנקה8

New member
לא חייבים לקחת את הסוף של השמינייה כטרגדיה

עובדה שהוא השיג את המטרה שלו- עברו כבר שלוש שנים מאז שידור הפרק ועדיין הוא בלתי נשכח. אני חושבת שאולי עדיף לתשיעייה לחיות חיים רגילים ונטולי סכנות לשם שינוי. ואם הם באמת חברים טובים הם יתחברו מחדש כמו שמרמז המבט של איה ואדם בסוף הפרק. אני למשל כתבתי עונה רביעית לשמיניה שבה הם מתחברים שוב ונזכרים.
 

dekel1111111111

New member
תגובה לדונשקה וגם MY@22 אריסטו שזה טרגדיה

לא אני קובע שזה טרגדיה , הפילוספוף הידוע אריסטו קובע שהסדרה היא טרגדיה לפי כל הכללים של טרגדיה 1. יחידת זמן - עונות 1-3 2. טוב לא מושלם השמנייה , הם חכמים אבל עושים טעיות 3. הרעים שהם לא בדיוק רעים ולפעמים גם הם עוזרים 4. שזה מעגל שהם יודעים שהם מסתכנים אבל בכל זאת תמיד אנשים משכנים אותם להשתמש בכוחות שלהם עונות 2-ושלוש 5 . סיבה ותוצאה . סיבה שהם עשו טעיות אבל בצורה מעשית מגיע להם עונש להוריד את חצי הכוח אבל האם בצורה נפשית צריכה זה המשחק של הטרגדיה . רק הבדל ממקום מוות זה חצי מוות יחי הבדל הקטן . 6.מקהלה בטרגדיה - שיר פתיחה של השמנייה בשלוש עונות .
 

dekel1111111111

New member
8דושנקה תגובה ,אריסטו קובע שזה טרגדיה

לא אני קובע שזה טרגדיה , הפילוספוף הידוע אריסטו קובע שהסדרה היא טרגדיה לפי כל הכללים של טרגדיה 1. יחידת זמן - עונות 1-3 2. טוב לא מושלם השמנייה , הם חכמים אבל עושים טעיות והשמנייה במעמד גבוה חנונים = מלכים 3. הרעים שהם לא בדיוק רעים ולפעמים גם הם עוזרים 4. שזה מעגל שהם יודעים שהם מסתכנים אבל בכל זאת תמיד אנשים מפתים משכנים אותם להשתמש בכוחות שלהם עונות 2-ושלוש 5 . סיבה ותוצאה . סיבה שהם עשו טעיות אבל בצורה מעשית מגיע להם עונש להוריד את חצי הכוח אבל האם בצורה נפשית צריכה זה המשחק של הטרגדיה . רק הבדל ממקום מוות זה חצי מוות יחי הבדל הקטן . זה בדיוק השאלה המוסרית שלמעשה מגיע עונש לבין התוצא 6.מקהלה בטרגדיה - שיר פתיחה של השמנייה בשלוש עונות ושיר סיום של קטע מתוך הטרגדיה
 

ny22

New member
מנהל
לא יפה לומר ככה....

לבנאדם יש דעה ויפה שהוא עומד עליה...
 

8דושנקה8

New member
אבל צריך לדעת להפריד

סוף לא טוב הוא לאו דווקא סוף טרגי. אחרי הכל הרעים מתו והשמינייה מוגנת ותזכה לחיים רגילים. בלי משימות מטורפות, בלי חטיפות, בלי לסכן את החיים שלהם. ועם סיכוי טוב להתחבר מחדש, זאת טרגדיה לדעתך? זה אולי סוף סגור אבל כול אחד יכול לפרש אותו אחרת, ואני מעדיפה לחשוב שהמבט של אדם ואיה מרמז על התאהבות מחדש.
 

ny22

New member
מנהל
אני לא בדיוק יודע מהי ההגדרה

של אריסטו לטרגדיה, אבל גם אם ע"פ אריסטו זו טרגדיה, זה לא אומר שככה את צריכה לראות את זה...
 

ny22

New member
מנהל
סבבה, אז זו טרגדיה ע"פ אריסטו...

אולי זו טרגדיה מבחינה תאטרלית (שזה מה שאתה מתכוון אליו דקל אאל"ט). מאיה (דושנקה) טוענת אם הבנתי אותה נכון שמבחינה פרקטית זה לא חייב להיות טרגדיה, כי אחרי הכל מדובר בסדרת נוער ולא באיזה מחזה. ודקל, אם זה טרגי, מה הבעיה בכך? אין בזה כל פסול.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אז כנראה שלא הבנת נכון את הכללים של אריסטו

קודם כל, הכללים של אריסטו לטרגדיה מתייחסים למחזות בלבד, הרי סדרות טלוויזיה הן קונספט שונה לגמרי ופועלים בדרך שונה לגמרי ממחזות. אבל, נניח וניסית לבדוק אותם על "השמיניה", יש הרבה סעיפים לא מדוייקים במה שאמרת. נראה כאילו אתה ממש משתדל להפוך את "השמיניה" לטרגדיה (ולמה, לעזאזל?
) 1. הכללי של אריסטו אומרים: "חובה לשמור על אחדות העלילה, הזמן והמקום". אכן, בשמינייה יש אחדות בעלילה כמו כל סדרת טלוויזיה שמכבדת את עצמה, אך אין אחדות בזמן ובמקום! "עונות" זו ממש לא יחידת זמן כמו שאתה טוען. האם אנחנו הצופים יודעים כמה זמן עבר בין העונה השניה לשישית? האם אנחנו הצופים יודעים בכמה יחידות זמן בעלילה התרחשה עונה? האם העונה הראשונה התרחשה במשך שנה שלמה חצי שנה? יכול להיות שהעונה הראשונה אפילו התרחשה במשך שבועיים, אין לנו שמץ של מושג... כנ"ל לגבי הלוקיישנים. בטרגדיות של אריסטו יש אחידות בלוקיישנים. ב"שמינייה" מעונה לעונה הלוקיישנים משתנים (פרט לבית משפחת דביר, הלוקיישן היחידי שנשאר אחיד). היה את הכיתה של ט'6, היה את הספרייה, היה את המצפה.. 2.כשמדובר בטוב לא מושלם, לא מדובר באנשים טובים שהטעויות שלהם הם טעויות של ילדים בני 15. מדובר בטעויות טרגדיות. הדמות היחידה שעולה לי בראש שמתאימה להגדרה זו דדי, ועל דמות אחת אי אפשר להגדיר טרגדיה... לא הבנתי גם איך הגעת למסקנה שחנונים נחשבים למעמד גבוה? חנונים נחשבים בד"כ לפי הסטיגמה לאנשים במצב חברתי נמוך מאוד... 3. הרעים בשמינייה היו "לא בדיוק רעים ולפעמים גם עוזרים"? למי בדיוק דניאל עזר? למי מולי עזר? 4. לא שמעתי בכלל על כלל כזה בטרגדיה של אריסטו.. אשמח אם תביא קישור למקום שאפשר לראות את הכלל הזה ואת הכלל החמישי שהבאת. 6. הכוונה ב"מקהלה" היא לא שיר פתיחה. המקהלה בטרגדיה מלווה את כל העלילה, משמיעה במהלך המחזה "לקחים" ומסרים חברתיים לציבור הרחב. השיר "מול כל העולם" ממש לא עומד בתנאים האלו.. עוד כלל שבחרת להתעלם ממנו: "טרגדיה היא חיקוי אומנותי של מציאות חיים נעלה". השמינייה זו סדרה לא מציאותית. לא יודע מה איתך, אני לא מכיר אנשים עם כוחות למדא, לא שמעתי על מכונות טורבו-טיים אמיתיות וגם לפי מה שידוע לי אין כזו כת בשם "סקורפיו". עוד כלל בטרגדיה של אריסטו, בכל טרגדיה יש גיבור אחד. בשמינייה יש שמונה(תשעה) על כן ובהתאם לכל מה שאמרתי, שנינו יכולים לסכם עכשיו שהשמינייה היא לא טרגדיה
 

dekel1111111111

New member
תגובה B R A Y E R

הטרגדיה (מיוונית:Τραγωδία) היא מחזה - יצירה ספרותית בעלת עלילה, אירועים וחוויות עזות. הטרגדיה התפתחה ביוון הקדומה מן המזמורים שבהם ליוו את קורבן התיש בחגו של דיוניסוס. שני הסוגים הספרותיים העיקריים בדרמה היוונית הם הקומדיה והטרגדיה, שמהוות ניגוד אחת לשני. נכון , אבל אתה צריך לחשוב דבר ראשון שביון העתיקה לא היה טלויזה היה תאטרון , אני לוקח את זה , שאם אריסטו היה אומר היום , הוא היה מכניס גם את הטלויזה ברור . תגובה למספר 2 1. הכללי של אריסטו אומרים: "חובה לשמור על אחדות העלילה, הזמן והמקום". אכן, בשמינייה יש אחדות בעלילה כמו כל סדרת טלוויזיה שמכבדת את עצמה, אך אין אחדות בזמן ובמקום! "עונות" זו ממש לא יחידת זמן כמו שאתה טוען. האם אנחנו הצופים יודעים כמה זמן עבר בין העונה השניה לשישית? האם אנחנו הצופים יודעים בכמה יחידות זמן בעלילה התרחשה עונה? האם העונה הראשונה התרחשה במשך שנה שלמה חצי שנה? יכול להיות שהעונה הראשונה אפילו התרחשה במשך שבועיים, אין לנו שמץ של מושג... כנ"ל לגבי הלוקיישנים. בטרגדיות של אריסטו יש אחידות בלוקיישנים. ב"שמינייה" מעונה לעונה הלוקיישנים משתנים (פרט לבית משפחת דביר, הלוקיישן היחידי שנשאר אחיד). היה את הכיתה של ט'6, היה את הספרייה, היה את המצפה. למשל בעונה 2 פרק המשפט חלק א וב אמרו פשוט אחרי חצי שנה , התשובה כן יודעים את את הזמן , אני מתחיש בזה כיתה ט" 6 היא המפקדה פחות או יותר כמו עונה שנייה ושלישית שאותה גברת בשינוי אדרת . . הרעים בשמינייה היו "לא בדיוק רעים ולפעמים גם עוזרים"? למי בדיוק דניאל עזר? למי מולי עזר? להזכירים בהתחלה ראש העיר שרצה את הצבא הציל בעונה השמנייה לקח אותו את אשמה עליו , דניאל הרג איזה רשע אחד , . הכוונה ב"מקהלה" היא לא שיר פתיחה. המקהלה בטרגדיה מלווה את כל העלילה, משמיעה במהלך המחזה "לקחים" ומסרים חברתיים לציבור הרחב. השיר "מול כל העולם" ממש לא עומד בתנאים האלו.. וכן השיר הוא גם מסר וכללים כמו שנמר שהוא לא הולך להיות פשוט וזה לא משחק הילדים , כלומר שזה מאוד מסוכן השמיינה גם לילדים וגם אם שינינו מכל העולם אנחנו לא נוותר , זה תקווה תמיד לעתיד שאני לא אותר , שתמיד הם ילחמו כמו שאני נלחם על החזרת פרק סיום של השמיניה . ועל פי כל הכללים שאמרת אפשר לסכם שהשמייניה היא כן טרגדיה לפי אריסטו . דקל
 

שירטע

New member
טוב, יאללה, הבנו.

אתה צריך ללמוד להתגבר על השמיניה, אתה יודע. גם על הסוף שלה. בסדר, גם אם אתה לא אוהב אותו - אוקיי, סבבה, גם אותי הוא קצת עצבן כי הוא היה מאוד במפתיע ולא ראינו שזה הלך לשם וזה כאילו היה פיתרון פשוט מידי, ויותר מבאס מלהרוג את כל הדמויות. אבל בסדר, זה כולה סדרה, ותתגבר. זה יכול לעצבן כמה ימים אחרי זה, כמה שבועות, חודש, אבל עברו כמעט שלוש שנים.
 
למעלה