האם אביב גפן יצליח

  • פותח הנושא eoli
  • פורסם בתאריך

eoli

New member
האם אביב גפן יצליח

לגייס את הקול המזרחי ? זו הסיבה שאני צופה בתוכנית,ואם הוא לא יצליח,אז זו תעודת עניות למועמדים עם אג'נדה ברורה, שפוחדים לפרוץ את המשבצת שמקבעת אותם. כל הכבוד לאביב גפן.
 

Guy M1

New member
לא מבין למה הוא רוצה מתמודד מסלסל

אני חושב שהוא צריך לברוח מאנשי המזרחית כמו מאש. למה להכניס ראש בריא למיטה חולה?
 
אני מבין וגם רוצה


 

eoli

New member
אני מקווה ששורה

ארוכה של חסרי הבנה אינם עומדים מאחוריך. חבל שאתה רואה בז'אנר הזה את רע והמכוער בלי לתבל אותו גם בטוב . מן הסתם אתה לוקה בראייה צרה. אני גאה באביב גפן שהוא לא נמנה עם המחנה של חסרי ההבנה. מחזיקה לו אצבעות שיצליח במשימתו.
 

Guy M1

New member
לא מבין איך זה שאני לא אוהב ז'אנר מסויים

הופך אותי לאדם שלוקה ראייה צרה. שמעתי לא מעט מזרחית בחיי ולא אהבתי 99% ממה ששמעתי. באותה מידה, ששמעתי אופרה ו-Death Metal, ולא אהבתי את מה ששמעתי. זה עניין של טעם וריח. ואם ז'אנר מסויים הוא לא לטעמי ואני מחליט שאני לא מעוניין לשמוע אותו, אין שום פסול בזה.
 
אני חושב שהבעיה היא לא זה שאתה לא אוהב מזרחית

אלא בזה שכשמכנים אותה "מיטה חולה" זה לא מתקבל כמו "לא לטעמי".... בייחוד כשאנחנו מדברים על מוזיקה מזרחית ועושים הכללות. אין שום בעיה שאתה לא אוהב מוזיקה מזרחית כז'אנר, ובסופו של דבר אתה יכול להתבטא איך שאתה בוחר, רק צריך לדעת שביטויים מסויימים יגררו תגובות מסוימות אז לא לקחת את זה יותר מידי קשה, בשני הצדדים
 

eoli

New member
קשה מידי ?

ממש לא. איזון בדיעות - אוהבת.חריקות - מפריע.לא? "בייחוד כשאנחנו מדברים על מוזיקה מזרחית " אופססס,שמעתי חריקה כלומר מה,לשלול מוזיקה אחרת זה לא כזה נורא,אבל מוזיקה מזרחית לא,כי התגובות של אוהדי המזרחית מפחידות,כי הם מזרחיים [אווווו ספוקיייי ]?
 
ואוהדי מזרחית אשכנזים לא מפחידים?


התכוונתי שבארץ באופן כללי יש רגישות מסויימת כשמגיעים לדון במוזיקה מזרחית. זה קרה עם יוסי גיספן > אביב גפן > ירון אילון. זה קרה עם היציאה של יהורם גאון בזמנו. יש לי חברים שהם "אלרגיים" למזרחית וטוענים שהם לא מסוגלים לסבול מוזיקה כזאת, וזה נראה לי מוגזם ומיותר. לכן ביקשתי לשים לב לניסוח. וזה תקף לא רק למזרחית ואפילו לא רק למוזיקה. בסופו של דבר כל אחד יכול לשלול איזה ז'אנר שהוא רוצה, כולל מזרחית, וזה לגיטימי. נראה לי חבל לפסול מראש ז'אנר שלם, אבל מה אני כבר יכול לעשות?
 

eoli

New member
בפרט אוהדים אשכנזים


לא,אין רגישות מסויימת.... כי אם היתה רגישות כשבאים לדון,מן ההכרח שהדיון היה מאופיין בתרבות הדיון. ולא בוטה ואלרגי. פשוט יש צבור ששולל את הזאנר הזה על הסף. שורשי האלרגיה למוסיקה המזרחית הם הרבה יותר עמוקים. כלומר,האלרגיה היא רק סימפטום למחלה עמוקה יותר.אז רפואה שלמה לכל החולים. האם ידוע לך על ז'אנר אחר [מעולם המוסיקה] בארץ שקיימת כלפיו אלרגיה כמו למוסיקה המזרחית ?
 
ממממ....

אבא שלי אלרגי למטאל, או כמו שהוא קורא לזה "חתולים צורחים עם רעש"... גם אם יש אני לא חושב שבאותה עוצמה כמו עם המזרחית.
 

eoli

New member
זו הבעיה

כי אם האלרגיה היתה מיוחסת לבודדים,ונשארת בתחום הפרט ולא פורצת אל תוך המדיה - זה עדיין היה ברמת הלגיטימציה.אבל...
 

lavendula

New member
אני אלרגית לשירי אומצה אומצה (טראנס?)


וגם למוזיקת מעליות/ספא, אבל מסכימה איתך שבגדול הסלידה לז'אנר המזרחי היא העמוקה ביותר, באופן כללי. מצד שני, יש חובבי שירי חפלות שלא מבינים איך אפשר לשים מוזיקה אחרת, במיוחד בחתונות. כאילו, אדל או מרון 5 זה לא מספיק מקפיץ...
 

eoli

New member
עדיין העדפה

למוסיקה כזו או אחרת מתוך הבנה או לא,זו בחירה לגיטימית. אבל היא אינה לגיטימית כאשר ההעדפה הזאת שוללת מוזיקה אחרת בצורה גורפת וברוטלית בראשי חוצות.
 

Guy M1

New member
אני אלרגי ל...

אופרה ג'אז היפ הופ / ראפ / R&B (קצבי, לא בלדות) כל רוקנרול מלפני הביטלס רוק פסיכודלי (פינק פלויד ושות') Death Metal / ספיד מטאל / Hair Metal Glam Rock קאנטרי בלוז רוק כבד מדרגה מסויימת ראגיי ובטח שכחתי עוד כמה...
 

Guy M1

New member


הרבה מאוד רוק קל / אלטרנטיבי הרבה מאוד פופ Post Grunge Punk Rock Alternative Metal / Nu-Metal R&B (בלדות) דאנס
 
למעלה