האם אפשר לעשות העברת בעלות

זהירות, מוקשים.

לעשות העברת בעלות רק מול מי שרוכש את הרכב ממך ולא אף שלי מטעמו. האם אתה יודע מי הוא? יכול להציג בפניך תעודת זהוי מזוייפת. לך תוכיח? פרטי הקונה האמיתיים רשומים במאגר משרד הרישוי. הפ יכולים להצליב המידע והתמונה עם מי שרוכש ממך את הרכב. בנוסף, דרוש ממי שאתה מוכר לו את הרכב לתת לך אישור שקבל את רכבך לשביעות רצונו ואין לו תלונות לגבי המכונית שהוא מקבל. היו בעבר מקרים שונים של נסיונות להטעות. לא הייתי רוצה שתנפול בפח כל שהוא גם אם אתה מכיר אישית את קונה הרכב או משהוא מטעמו. חומר למחשבה.
 
אני סומך על הקונה בעיניים עצומות

כי הוא בן משפחה זו בכלל לא שאלה. אם זו רק הסיבה שאת מציעה רק עם הקונה אז אין בעיה. אם יש בעיה אחרת שאינה מאפשרת לעשות את זה עם מיופה כח שגם הוא בן משפחה ארצה לדעת.
 
בדיוק כרגע דיברתי עם משרד הרישוי

ונאמר לי כך: 1.אפשר לעשות העברת בעלות לאחר בדיקת הבוחן בחולון בכל סניף של משרד הרישוי. 2.ישנה אפשרות לעשות העברת בעלות גם עם מיופה כוחו של הקונה פלוס תעודת זהות של המיופה ושל הקונה. אם מישהו יודע אחרת אנא ספרו לי.
 
חיים הזגג

לא רוצה להיות רעה. רשמתי מה שרשמתי מתוך ידיעה על מה שקרה לאחרים והובא לידיעתי. כל אחד בוחר בדרך שטובה לו ביותר. לא מבינה. ממילא תהיה בחולון לצורך בדיקת הורדת האיווזור. מדוע לא לעשות העברת בעלות באותו מעמד? לא חבל לבזבז ז\מן? אם נאמר לך שאתה יכול להעזר במיופה כוח, כנראה שהאפשרות הנ"ל קיימת. ההחלטה שלך בלבד. בכל מקרה בהצלחה. ותתחדש עם הרכב החדש. סע בזהירות.
 

ריטהלה

New member
אתם מתעלמים מעובדה חשובה

מרגע פירוק מנגנון ומעלון הנכה אינו מסוגל לנהוג ברכב, וגם לא מסוגל להעמיס את כ"ג. לכן, אם הקונה הינו בן משפחה, או כמו אצלי, הארגון שאליו אני משתייכת - יש אפשרות לתת את תעודת הזהות של הנכה ולקונה והוא כבר יעשה גם את בדיקת הבוחן וגם את העברת הבעלות. כך עשיתי עד היום בעבר. מקווה שמשהו בנושא זה לא השתנה.
 
היה רשום גם שצריך אישור מהמוסך

על ההסרה אבל לא קיבלתי אישור מפרילינג שהוא שהסיר לי את המנגנון. וגם חבר שלי שהחליף רכב לפני כמה חודשים לא קיבל. יכולה להיות בעיה עם זה?
 

zvit

New member
לא צריכה להיות בעיה

יש מתקינים שנותנים אישור, שמפשט את תהליך הבדיקה. אך במשרד הרישוי יקבלו (ויאשרו הסרה) אותך גם ללא אישור המתקין.
 
למעלה