../images/Emo124.gifשוחחתי עם הגננת
בעלי ביקש שאעשה זאת בהקדם לפני שתתחיל את הפרק על המשרפות. היא הסבירה לי שהיא מספרת להם על הרכבות, הגטו, הטלאי הצהוב וגם מראה להם תמונות שהן בגדר ניתנות לעיכול לגילם. היא אכן הזכירה את מקלחות הגז במשפט אחד (שאותו נעם זכרה היטב). אמרתי לה שלדעתי אם בוחרים לדבר על השואה (ואני ממש לא בטוחה שחייבים ללמד על זה ילדים בגילאי 3-4) נראה לי שעדיף לוותר על תיאורים פלסטיים. לטענתה הדגש הוא על ה איך מספרים, המימיקה, שפת הגוף, והטונציה. היא מדגישה שלהם שזה דבר שקרה ולא יקרה עוד, מנסה להדגיש את הסיפורים האופטימים מהגטו ולראייה הציגה ציורי ילדים שנראו אופטימים, צבעוניים, שופעי חיים. כל ניסיונותי להגיד שהכל טוב ויפה אך לא תואם את הגיל כשלו. סיימנו את השיחה לא מסכימות ולא כל כך ברור לי מה עלי לעשות מכאן.