זה לא אני שאופטימי, זו התוכנית של הרכבת
תוכל לקרוא על זה ב
תשקיף שהיא הכינה לקראת הנפקת האג"ח.
לגבי הציוד - אף אחד לא הולך להחליף קרונות, הולכים להשתמש באותם קרונות הקיימים אבל עם קטרים חשמליים(שלפני שבועיים הסתיים תהליך הגשת ההצעות למכרז שלהם) , חלקם של הקרונות כבר מותאם להפעלה חשמלית וחלקם צריכים לעבור
התאמה ע"י בומברדיר. מכיוון שעם פתיחת קווים חדשים והרחבת השירות בקיימים נדרשת תוספת ציוד נייד, יוציאו את מכרז הקרנועים חשמליים כדי לספק דרישה זו.
שטח העבודה ממש לא זעיר, יש שם תעלת ניקוז שלמה ורחבה שברוב ימי השנה לא פועלת, מה גם שלהוסיף מסילה נוספת אפשר לעשות על גבי גשר חד מסילתי בצמוד לדופן, עם ניצבים שיועצבו בצורה כזו שימזערו למינימום את הקטנת הספיקה באיילון - בעיה שבכל מקרה יש צורך לטפל בה וזה לא חייב להיות ע"י "צינור תת-קרקעי בקוטר גדול מאוד".