מצחיק
שאתה אומר שפילוסופים מתעלמים מהנראה בעליל בעוד שאתה מחזיק בקונספציה של תודעה שדקארט המציא יש מאין מהמסד עד הטפחות.
טיעון הקוגיטו, לא זו בלבד שהוא טיעון כושל מבחינה לוגית (קיום הוא כמת השייך לתחשיב הפרדיקטים) אלא שהוא גם חוטא למשמעות המילים.
ידיעה או חשיבה (שהם שני דברים שונים לחלוטין) איננו מעיד כהוא זה על קיומו של יציר דימיוני שנקרא ׳תודעה׳ (מה זה בכלל)?
אם אני מרגיש משהו אני לא יודע שאני מרגיש אותו.
אם אני תופס משהו אני לא יודע שאני תופס אותו.
כאשר אני חושב משהו אני לא יודע שאני חושב אותו.
מאחר ו׳ידיעה׳ מצריכה אפשרות (לוגית) של טעות!
בדיוק כפי שאין לייחס ערך אמת T לפרופוזיציה מבלי האפשרות הלוגית לייחס לה גם ערך אמת F.
שאתה אומר שפילוסופים מתעלמים מהנראה בעליל בעוד שאתה מחזיק בקונספציה של תודעה שדקארט המציא יש מאין מהמסד עד הטפחות.
טיעון הקוגיטו, לא זו בלבד שהוא טיעון כושל מבחינה לוגית (קיום הוא כמת השייך לתחשיב הפרדיקטים) אלא שהוא גם חוטא למשמעות המילים.
ידיעה או חשיבה (שהם שני דברים שונים לחלוטין) איננו מעיד כהוא זה על קיומו של יציר דימיוני שנקרא ׳תודעה׳ (מה זה בכלל)?
אם אני מרגיש משהו אני לא יודע שאני מרגיש אותו.
אם אני תופס משהו אני לא יודע שאני תופס אותו.
כאשר אני חושב משהו אני לא יודע שאני חושב אותו.
מאחר ו׳ידיעה׳ מצריכה אפשרות (לוגית) של טעות!
בדיוק כפי שאין לייחס ערך אמת T לפרופוזיציה מבלי האפשרות הלוגית לייחס לה גם ערך אמת F.