טוב לגבי 1 ו-2 החוויה האישית שלי שונה.
גם מהאנשים שאני מכיר.
כשאני עושה או לא עושה משהו אני לא בודק קודם מה כתוב על זה. אני כן בודק לעיתים מה אומר חוק המדינה אם יש לי חשש שאני אעבור על החוק...בעצם גם זה לא ממש מדויק. מה שמעניין אותי זה איך רשויות האכיפה נוהגות במצב מסויים ולאו דוקא מה "כתוב". למה? כי מה שכתוב זה לא מה שקורה.
לגבי 3 - מה "הדבר הספציפי שנכתב"?
לגבי 4 - נו אז? המצאת הדפוס עשתה את זה הרבה יותר קל להפיץ אידאולוגיה -נכון. איך זה תומך בטענה שלך שנשים הן רכוש לפי ההלכה?
לפסקה הסופית - לא אמרתי עדיין שאני לא מקבל את הטענה שלך. אמרתי שהיא לא מבוססת. ההתרשמות שלי ממה שאני מכיר שאין שום דמיון בין נשים לבין חפצים. לא בהלכה ולא למעשה.
אתה טענת טענה - תגבה אותה. זה לא שאני צריך להפריך אותה.
לא הבנתי מה האנלוגיה לבריאתנות.
הבריאתן לא אומר לי לעשות מחקר ביולוגי בעצמי.
הבריאתן טוען טענה ללא גיבוי בראיות. בדיוק כמוך.
גם מהאנשים שאני מכיר.
כשאני עושה או לא עושה משהו אני לא בודק קודם מה כתוב על זה. אני כן בודק לעיתים מה אומר חוק המדינה אם יש לי חשש שאני אעבור על החוק...בעצם גם זה לא ממש מדויק. מה שמעניין אותי זה איך רשויות האכיפה נוהגות במצב מסויים ולאו דוקא מה "כתוב". למה? כי מה שכתוב זה לא מה שקורה.
לגבי 3 - מה "הדבר הספציפי שנכתב"?
לגבי 4 - נו אז? המצאת הדפוס עשתה את זה הרבה יותר קל להפיץ אידאולוגיה -נכון. איך זה תומך בטענה שלך שנשים הן רכוש לפי ההלכה?
לפסקה הסופית - לא אמרתי עדיין שאני לא מקבל את הטענה שלך. אמרתי שהיא לא מבוססת. ההתרשמות שלי ממה שאני מכיר שאין שום דמיון בין נשים לבין חפצים. לא בהלכה ולא למעשה.
אתה טענת טענה - תגבה אותה. זה לא שאני צריך להפריך אותה.
לא הבנתי מה האנלוגיה לבריאתנות.
הבריאתן לא אומר לי לעשות מחקר ביולוגי בעצמי.
הבריאתן טוען טענה ללא גיבוי בראיות. בדיוק כמוך.