איזו התנשאות וגסות רוח, כבר עדיף שתאלם
"אין שום ידע ו/או כלים לבדוק מה הסיבה שהנורה דולקת"
לידיעתך, המכונים הצטידו במכשירי סריקת OBD(הוראת הנוהל בדבר החלת הביקה בהם מתעכבת במשרד התחבורה) וכן הבוחנים עברו השתלמות לצורך כך.
מה זה בכלל משנה מדוע הנורה דולקת?
נורה דולקת = תקלה. אם בעל הרכב טוען שהיא נוטרלה ע"י מפתח, יתכבד הנ"ל להחזיר למצב ON ובמידה והנורה תכבה - יצלח את הטסט.
מכשירי הסריקה לא נועדו(בטסט) בכדי לתת תשובות למהות התקלה, אלא למקרים בהם ישנן תקלות חבויות מן העין(נורית אזהרה שרופה, קוצרה למקור מתח אחר ו/או תקלות המתגלות רק ע"י הסורק וכיוצ"ב).
בבקשה, תוציא את הנתיך הראשי ותחזור אלינו עם תשובה מהימנה, האם הנורה דולקת אם לאו?
רק שאני מכיר את נפשך. אתה מסוג האנשים אשר מטיל "פצצה" ובורח(ראה שרשורים קודמים - 1. טנדר טויוטה הורדה מהכביש 2. השרשור הקודם בנושא כרית אויר 3. פנית פרסה).
רישיון רכב - מכיר?
זהו ת.ז. של הרכב(נכון?), בדיוק כפי שנדרש לזהות רכב ע"פ מס' הרישוי, שלדה מנוע, סוג הרכב, יצרנו ועוד, גם גם הציונים המופיעים בקוביות למטה חובה שיהיו ברכב(אם צויינו ברישיון)[הגה כח, ת"ה אוטומטית, חלון בגג ועוד, וגם כרית אויר).
לא לכל דבר צריך תקנה פרטנית, לעיתים ניתן לפשט זאת ותקנות 306 ו-380 באות לעזר לשם כך(כמו גם רישיון הרכב).