האם ניתן להושיב ילד בן 4 במושב הקדמי עם בוסטר

פופאי 100

New member
קראש אני מצטער אבל אתה מסתמך על פרסומי וואלה כתורה מסיני !!

אבל איך אתה מסביר שמתחת לכסא הנהג במקור נימצא מחשב הכריות
והוא לא קיים ברכב הוא לא הזז ומי מיום הראשון נורית הכריות דולקת וכאשר
נשאל על כך התשובה ניתנה בשחצנות לך לטכניון ואני לא בבטוח שיש אישור
ולנכים קשים שנוהגים מכסא הגלגלים מרכיבים חגורות דמה שלא נימתחות
וכאשר הנ"ל בולם בחרום הוא נימרח על ההגה וכל המתקנים חודרים לחזהו
קראש ההתקפה האישית היא לא ההגנה הטובה במקרה זה
אני בעל רקע במכנאות רכב וקשה "למרוח " אותי
 

creth11

New member
לצערי אינך קורא את הכתוב - נתתי אוסף של כתבות מכל מיני

מקורות ולא רק וואלה.
אין בשום מקום היתייחסות לבעיה טכנית כל שהיא באותה תאוןנה, הנהג הנכה יצא אשם ללא נסיבות מקילות.
לנכים הנוהגים בכיסא הגלגלים שלהם מרכיבים חגורה קבועה שבאחריות הנהג למתוח אותה ולקשור כרטוי, מה לעשות לא ניתן להרכיב מיתקן מתיחה המחובר למחשב לכיסא הגלגלים, אי שימוש במערכת הזו היא האפשרות היחידה כיום לאפשר לנכה לנהוג בכיסא הגלגלים שלו ברכב.
לא בכל רכב מיקום מחשבים זהה לעניות דעתי מחשב הכריות ברוב המכוניות נמצא באיזור הדשבורד. אתה אולי מיתכוון למיתקן המתיחה הנמצא נקודת קשירה בחגורות קידמיות שאכן נמצא מתחת למושבים הקידמיים אבל זה לא מחשב הרכב.
מיתקון רכב נכה לפי צרכי הנכה דורש הרבה פשרות ושינויים גם בטיחותיים כדי לאפשר לנכה לנהוג ואתה צריך לומר תודה שייש מי שלוקח על אחריותו ביצוע שינויים כאלה רק כדי לאפשר לנכה נהיגה עצמאית.
לא ברור לי אל מה אתה מלין ?
לצערי גם אם הייתה פעם מכונאי אינו עושה אותך כניראה מבין במערכות הרכב החדישות.
 

פופאי 100

New member
ואם מותר לי לשאול את כבודו מה השכלתו ומה היידע בנדון

אתה מערב בשר\בחלב
כי מדובר במוח של כריות האוויר שבמקור נימצא מתחת למושב בשברולט ואז נורית דולקת הראתי לבעל מכוון טסטים והוא לא עשה כלום
צריך להרכיב צמה ולמקם את המח במקום אחר ומתעצלים לא שלא ניתן
בקשר לחגורות מסירים את החגורות המקוריות של הייצרן
ומרכיבים חגורות ישנות לא נימתחות וגם לזה אתה אומר כשר
אל מה אני מלין אל השחיתות במערכת שעולה בחיי אדם
למי אני צריך להודות שנתן לנכים את הזכות לנהוג ?
 

פופאי 100

New member
קראש אתה צודק אך כל הכתבות זהות אבל זו עיסקת טיעון

הבחור לא אשם שנתנו לו רישון במקום מטפל שנוהג זה עולה יותר
כמי שמקיר את הברנזה איכות האיבזור זו עבודה עברית הכל קומבינה
בבטיחות אין פשרות ואם היו מוציאים לרכבך את המח של הכריות מתחת למושב
ולא מזיזים+צמה למיקום אחר מענין איך תגיב
ויוציאו את החגורות הנימתחות וירכיבו לא נימתחות כשיש מקומות אחיזה
ואת גלגל הספר יזרקו מאחור וכך זה 8 שנים עובר טסטים ואני ידעתי את בעל המכון
מה אתה ההיתה עושה ???
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
מה קשור לחגורות לא נמתחות

הקרבנות של מיסטרלוב עמדו בתחנה חוקית ליד הכביש והאדון מיסטרלוב היה אמור לנהוג בכביש ולא לעלות על המדרכה, כלומר מקרה זה היה צריך להדליק נורה אדומה במשרד הבריאות ולהחמיר יותר במתן רשיונות נהיגה לכאלו המתקשים לשלוט ברכב דבר שאולי יפגע בחופש האישי שלהם אבל עשוי לחסוך חיי אדם.
 

פופאי 100

New member
ברזילי שבוע טוב ושנה טובה

אם היו מבצעים לך ניתוק כריות אוויר ע"י הוצאת המח ומורידים לך את החגורות ומרכיבים לך
חגרות לא נימתחות אתה רוצה בסבר על ההבדלים וזה מדובר ברכבים של נכים קשים מאוד
שיש להם על ההגה מתקנים כמו וו לנכים עם בעיות קשות בידים וכאשר הם בולמים חרום
ההגה +המתקנים ניכנסים לו בחזה ובבטן אלה מכללים בטיחותים ממדרגה ראשונה ואף אחד
במשרד התחבורה +משטרה לא עושים דבר בנדון זה מסכן את כל הנמצאים במרחב
לראיה מקרה מיסטרלוב
 

פופאי 100

New member
ברזילי המשך מיסטרלוב אינו אשם בהריגת 2 אנשים

קשה שלאישה שידה נקטעה הבחור היה בדיכאון מאצם התאונה ותוצאותיה
הבחור עם שיתוק מוחין רק יד אחת מתפקדת ואיתה הוא שוחה ומביא מדליות זהב בתחומו
זה שמשרד הבריאות נותן רשיון לנכים קשים מאוד לנהג זה רק שיקול כספי כי האלטרנטיבה
הם צריכים לספק לו מטפל נוהג וזה כבר עולה יותר ואם אותו נכה בזמן נהיגה מגרד לו מה הוא עושה
במקרה התאונה ניצמד לו רכב אחר מאחור והוא הייה במסלול השמאלי והוא נכנס ללחץ וזה גרם לתאונה
לי פעם קרה מקרה דומה כאשר נהגתי מגשר יבנה לאשדוד בטנדר ולא היה עד אשדוד אפשרות
לחזור למסלול הימני ומטר אחרי ניצמד סמי-טריילר במהירות 120 ויותר ואני מפעיל אורות חרום
ואורות דרך קצרים ורחוקים לסרוגין וצופר להסביר לנ"ל שאני לא יכול לפנות לו את הדרך
ומה יכול נכה קשה כמו מיסטרלוב לעשות ב מקרה דומה? !!!
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
אתה רציני?

אם הוא לא יכול לעשות כלום במקרה כזה מלבד להרוג - אז שפשוט לא ינהג, אם כשמגרד לו הוא חייב לעזוב את ההגה - שלא ינהג.
ומשרד הבריאות לא חייב לספק לאיש מטפל נוהג.
אסור - בכל החומרה - להתיר לאיש שנהיגתו מסכנת את חייו וחיי אחרים לעלות לכביש, עדיף שחופש התנועה שלו יוגבל מאשר שימותו אנשים
-
ולענינו של אותו אדם - שמעתי וקראתי (איני בטוח בנכונות הדברים כי מעולם לא נסעתי איתו) שהבחור זילזל בסכנות כביש, נהג בחוסר זהירות כדי להוכיח "גבריות" וחברים שלו פחדו לנסוע איתו
וכאן אפסיק כי לא זה נושא הדיון
 

פופאי 100

New member
ברזילי אני לא מקיר את הבחור אישית אך לא תמיד הנהג אשם

ואל תנהג כשוטר תליין למה מ הבריאות לא עושה את המוטל אליו +מ התחבורה+ המשטרה
אני מסביר לך על רמת האיבזור +הפיקוח של הטכניון +מ התחבורה ואתם בחרתם לתקוף את
הש.ג לידיעתך מ הבריאות+בלל חייבים לספק לו מטפל + רכב והוא נחשב לנכה מוסע ראה נכה צהל
כך שלתקוף את המסכן זה לא פיתרון אתם לא מתייחסים לפשעי ההתקנה אלה של הבחור !!!
 

creth11

New member
סהר דוד צר לי שאתה כניראה טועה הפעם ואילו קומפי צודק .הסבר

ייתכן בהחלט שאין בתקנות התעבורה תקנה מפורשת לעניין כריות אויר אבל הטעות שלך נובעת מהיתרי הייבוא שם חייב כל כלי רכב ממונע לעמוד בתקנות ותקינה אירופית או אמריקאית ואפילו חלקי חילוף כמו מפלטים פנסים וכ"ו צריכים לפי תקנות הייבוא להיות מסומנים בתקנים הנ"ל ומיכאן נובע שרכב מיובא תואם לתקנים המוזכרים בתקנות הייבוא גם בזיהום אויר גם באמצעי בטיחות ועוד הרבה נושאים שאינם בתקנות התעבורה
רכב שמגיע לטסט וחלק או אביזר או אמצעי בטיחות שאינו תואם למצבו המקורי אכן הינו שינויי מיבנה ולכן אסור ורצוי שלא יעבור טסט
גם שוטר ובמיחד בוחן רכב יכול רשאי וצריך ליבחון לפי אותם דרישות. למשל התקנת נורות כסנון בפנס רפלקטור פשוט הן מסנוורות גם באור דרך וגם אסורות בין היתר ביגלל שאינן תואמות לתיכנון הפנס והתקן שלו, וכן אתה בהחלט נידרש למנוע עבירה שכזו שהיא מסכנת נהגים אחרים
לעניין הכריות רכב שקיבל אישור ייבוא ב 10 שנים אחרונות יש לו במקור ולפי תקן ארץ הייצוא כריות אויר. ניתוקן או אי תקינותן הינו שינוי מיבנה ושינוי אסור באביזרים עקב אי התאמתו אפילו להוראות הייבוא
צר לי אבל סייר בוחן שאני מתייעץ עימו אכן יוריד רכב כזה מהכביש עקב תקלת כריות
צר לי שכל מערכת תקנות התעבורה שלנו היא טלאי על טלאי ומבולגנת בצורה הזוייה וכיוון שאיננו ארץ המייצרת כלי רכב אנו ניסמכים על תקנות ןאישורים של ארצות המייצרות ומתקננות כלי רכב קרי אירופה ואמריקה
סיכום קצר
ייבוא רכב מותנה בעמידתו או בתקן אירופי או בתקן אמריקאי וכל אביזר או אמצעי שאינו עומד בתקנים אלו הינו שינויי מיבנה הנידרש להיתר.
כריות אויר הינן אביזר חובה בתקנים המוזכרים ולכן גם חובה באישור הייבוא ואי תקינותן הינו שינוי אסור
 

be_roo

New member
תקנה 306 דורשת שכל חלקי ואביזרי הרכב יהיו תקינים

בלי קשר להיותם אביזרי חובה או לא, או יכולתו של שוטר/בוחן לבדוק זאת.
 
למעלה