הדיון הנצחי

אני ענת

New member
איך בונים את מערכת השעות?

נכנסתי לראות את סירטון הוידאו וכמעט אי אפשר היה לשמוע את קולה של הגברת ובנוסף לכך לא הבנתי כלום האם ניתן לקבל ייעוץ אישי באוניברסיטה? האם ידוע לכן על אפשרות כזאת?
 
אני לא יודעת באיזה סרטון מדובר

האם את שואלת איך לבנות (מה הפרוצדורה) או אילו קורסים לקחת ואיך לבחור? כך או כך, לא קיבלת חוברת בדואר/לא פורסמה חוברת באתר של החוג שלך?
 

אני ענת

New member
תודה

הכוונה שלי היא לעזרה טכנית אנסה לפנות טלפונית ולבקש עזרה לגבי קורסים... אין לי שום מידע על המרצים אני מנסה למצוא סטודנטים מנוסים (תואר שני - עו"ס) שאולי יוכלו לייעץ לי אבל הזמן קצר ההרשמה בתאריך 6.9 וכרגע אני חייבת להבין איך המערכת הזאת עובדת בכל אופן תודה מקרב ליבי ענת
 
סומך על הספרים...

אני די כשלון בניהול מחברת. כך שאני בכל מקרה לא אבנה עליה יותר מדי ואסתמך על ההסברים בספר. בזמנו (בתיכון) ניסיתי לנהל קלסר, מסתבר שזה עוד יותר גרוע ממחברת ספירלה. כי אם במחברת ספירלה אני עוד מצליח לשמור על סדר כרונולוגי מסוים, בקלסר כבר אחרי שבוע הכל אצלי מתבלגן עד כדי כך שאני לא מצליח להבין אפילו לאיזה קורס\מקצוע הוא שייך. אז בקיצור, בי"ב נואשתי מלנסות לנהל מחברת וכך קרה שסיימתי תיכון בלי אף מחברת. לבגרויות למדתי מספרים בלבד והשיטה בהחלט הוכיחה את עצמה (ברוב הבגרויות שלמדתי אליהן קבלתי ציונים לא רעים בכלל, שזה השג די נאה למישהו שכינוי 'תלמיד' היה קצת גדול עליו...). אבל לא אמרתי נואש, לא מזמן עשיתי פסיכומטרי וניסיתי שוב לנהל מחברת מסודרת. התחלתי ברגל ימין ובפדנטיות גרמנית, אבל אחרי שבועיים התוהו-ובוהו חזר, ואחרי חודש ימים כבר נטשתי את המחברת כי היא כבר הייתה דומה לאוסף של דפים אקראים מלאים באירוגלפים בלתי מזוהים. אז את שנה א' אני הולך להתחיל, כרגיל, עם כמה מחברות ספירלה. אבל אני די בספק שניתן יהיה להבין מהן משהו אחרי חודש, אז כולי תקווה שהספרים של האונ' מסבירים לא פחות טוב מהספרים בתיכון, אחרת אני עלול למצוא את עצמי בבעיה קטנה...
 

flutter girl

New member
הכי טוב לשלב

כעקרון אני לא אהיה עם לפטופ, למרות שכואב לי מאוד על זה... אבל אני משתמשת במחברות לסיכום רציף של חומר, ובקלסר אחד (או שניים) לכל שאר הדברים - דפים, סיכומים שצילמתי וכו'. ובאמת מה זה דפים אקראיים?
זה לא שיטה, זה בלאגן...
 

IdanXP

New member
לא תמיד אפשר לפטופ

לדעתי, בלימודים ריאליים באונ' כמו בחוגים לכלכלה, מערכות מידע מדעי המחשב וכו'... מאוד קשה להשתמש בלפטופ מהסיבה הפשוטה שקשה במהירות להקליד נוסחאות מתמטיות, גרפים וכו', לכן לא הייתי ממליץ. עובדה היא גם שיצא לי לראות רק אולי סטודנט אחד (וגם זה בקושי...) בכל קורס שמשתמש בלפטופ. למי שיש בעיה נוראית עם כתיבה, אפשר פשוט לבקש ממישהו לצלם את הסיכומים שלו בסוף השיעור ויש מכונות צילום בשפע. מה גם, שיש הרבה אולמות וחדרים מיושנים באונ' ואין מספיק נקודות חשמל / או שנקודות החשמל נמצאות במקומות ישיבה לא נוחים במיוחד. וגם לדעתי, זה לא כ"כ כיף גדול להיסחב עם לפטופ בתיק. בקורסים של פסיכולוגיה, משפטים וכו'... ראיתי יותר אנשים עם לפטופים. אבל עדיין, הרבה פעמים מתקבלת התחושה שיש אנשים שקונים לפטופים "רק כי לאחרים יש גם" (בסגנון אם אין לי לפטופ אני לא קיים...
) יותר מאשר צורך אמיתי בשימוש בלפטופ, או שזה עדיף על כתיבה רגילה. בשורה התחתונה, כמו שכתבתי, זה תלוי מהו תחום הלימוד. ובכל מקרה, הייתי ממליץ לחכות (לסטודנטים שנה א') עד שתתחילו ללמוד לפני שרצים לקנות לפטופ, קודם תראו איך מתנהלים השיעורים ואיך מסתדרים.
 

flutter girl

New member
ובעמוד הראשון לא לשכוח

"I LUV BRAD PITT" או: "מייקל לואיס תעשה לי ילד!" (הכל שאלה של נטיות)
 

Bad Princess

New member
לכל אחד טוב משהו אחר

מנסים ככה ומנסים משהו אחר ומחליטים מה עדיף.
 

beniNC

New member
ככה

קניתי קלסרים ואני בא הבייתה ומדפיס את החומר למחשב, כי יש לי כתב חרטומי
 

Josette

New member
לא מיותר?

אם אתה מצליח להבין את התב שלך כדי להדפיס את החומר, אז תצליח להבין גם כדי ללמוד למבחן אחרי זה. ואת הזמן שאתה מבזבז על להקליד אפשר לנצל בצורה הרבה יותר כיפית / יעילה... זו דעתי האשישית כמובן, זכותך לא להסכים.
 

amitk80

New member
זה ממש תלוי

היי, זה מאד מאד תלוי מה יותר נוח. בלפטופ אי אפשר לסכם שיעורים מתמטים אלא בעיקר זה יותר נוח לשיעורים תיאורטים אלא אם אתה ממש מקליד מהר ויודע להקליד טוב נוסחאות. אני אישית יודע להקליד טוב ומהר שיעורים תיאורטים כי נוסחאות אני ממש לא יודע להקליד (זה נוסחאות קצת מסובכות) לכן זה רלוונטי לכמה קורסים תיאורטים במערכות מידע. עמית
 
למעלה