מלחמה ברכבי השטח
תהיה שגיאה מזיקה ביותר. מי ששומר על הטבע הוא מי שמגיע למגע ישיר איתו, ומה לעשות, משפחות וגם מטיילים מבוגרים לעיתים אינם יכולים לטייל ברגל יותר מכמה קילומטרים ביום. אז כדי לגשת לאתרים מרוחקים הם צריכים להגיע ברכב- או לא להגיע בכלל. אם לא יוכלו להגיע בכלל למקומות כמו הר כרכום, למשל, למה לצפות שיתנגדו להקמת בית מלון, למשל, על ראשו? ואם ברכב, רוצה להלחם ברכבי השטח? אתה עלול לקבל דרישה לסלילת כבישי אספלט שחורים במקומות בהם יש היום שבילים קשים למעבר. כמו שבמקרים רבים דווקא ציידים הביאו להקמת שמורות טבע (כך היה באנגליה, כך קורה היום באפריקה, וכך נשמר גם יער האלונים של רמות מנשה, בזכות הגרמנים הטמפלרים) כך גם הג'יפאים הם אלה שהיום בין החשובים שבשומרי הטבע. לא כולם, כמובן. כמו שיש ציידים בלתי חוקיים, ישנם גם ג'יפאים שעוברים על החוק ומשאירים קוליסים. באלה יש להלחם. לצערי השיטה של מפלגת הירוקים עכשיו היא לצאת למלחמה בכל מי שירוק חוץ מהם- ראינו כבר התקפות על רט"ג, על החלה"ט, ועכשיו גם על הג'יפאים. דרור, האם יש למפלגה מספיק הישגים כדי לצאת לקרב מול ארגון ירוק אחד?