הודעה חשובה, כולם - כנסו

cheelly

New member
אביעד ובן-לא משחנעת אבל יש לי שאלה

אני מסקימה לקבל את ההחלטה הזאת (אין לי בררה) אבל היתה התיאצות עם השחקנים? כי אז הם יקבלו איזה 100 הודעות לפחות ביום במסרים ואז הם לא יאכלו לענות אז לא יצא מזה קלום. כי ככה לפחות אם הם לא עונים במסרים (למרות שהם ממש מקסימים והם תמיד עונים !!!!!!) הם יחלו לענות בפורום לכולם ביחד. גם ככה אין להם הרבה זמן פנוי . הם אסוקים מאוד בלימודים ובחזרות לכל מיני דברים וגם בהופעות (למשל גור בממה מיה)וזה יעשה להם קושי גדול. אז צריך לחשוב על פיתרון אחר אולי לפתור את הבעיה של כול ההודעות. זאת האצה שלי אתם יחולים לקבל אותה או לא.
 

Ben LeVi 232

New member
התחשבנו בעובדה שהשחקנים כותבים

פה עד עכשיו ולא ממש הראתם לנו שזו דרך מוצלחת במיוחד- הבלאגן עדיין היהי קיים. אנשים תמיד היו שואלים את אותן שאלות, והפורום נראש ממש כמו שוק. אם אתם כל כך דואגים להם- פשוט תחשבו פעמיים לפני שאתם שולחים להם מסר או הודעה בפורום, תקלו עליהם ואל תציפו אותם.
 
אפשר לשאול משהו

אוקי מקובל עליי כל העיניין הזה- אבל איפה בדיוק כתוב מסרים על המסך כי אני לא רואה כלווום
 

Aviad1987

New member
בצד שמאל למעלה

יש את השם משתמש שלך וליד יש את המספר מסרים שיש לך, תלחץ על זה ושם נפתח חלון המסרים.
 
יש לי שאלה שלא ממש קשורה..

שיש לשחקנים בלוג צ'אט... אז אפשר לרשום כאן את השאלות?? תענו בבקשה!
 

Aviad1987

New member
בוודאי

אירוחים מסודרים הם מטעם תפוז והפורום נועד בשביל לרשום שאלות בצורה מסודרת
 
יופי

----------------------------------------------------- לילוש
מי שמתעסק
מתרסק רועי
מי שמסתכל
מתבלבל רועי ויינברג השווה!!!
 

catslover

New member
רק שתדעו שהפורום הזה פשווט נהיה

זוועתי! חלק מזה זה כי כל ההודעות זה.. אני מתה על*** או *** תן לי את האי סי קיו שלך וכד'... אבל תאכלס... מה כבר אפשר לדבר על הסדרה הזאת? זו כולה סדרה של 50 פרקים! שלא קורה בה משהו כל כך מעניין! פשוט משעמם! אני אומרת את זה בתור ביקורת בונה.... וזו היא דעתי.. אני חושבת שאני כבר לא יבוא לפה... כי כשבאתי בהתחלה זה היה רק בגלל אדם.. כי אני מכירה אותו קצת אז סתם עניין אותי... ומהרגע שהגעתי לפה זה היה אותו פורום רדוד ושיטחי... מצד אחד ההחלטה המטופשת של המנהלים טובה כי הפורום יהיה פחות רדוד וטיפשי... אבל מצד שני ככה אף אחד שפוט לא יכתוב פה... קיצר ביי לכולם ותהנו בפורום השטחי והטפשי....
 

Aviad1987

New member
אמ ביקורת בונה אמרת?

יש דרכים להביע ביקורת בונה. ואת סותרת את עצמך בהודעה כמה פעמים. הפורום רדוד ושטחי - מכאן בא הצעד שלנו, המנהלים. אחר כך את אומרת שזה רעיון טוב וקוראת לו מטופש? מצדינו המנהלים שיכתבו פה גרעין מאוד מצומצם של אנשים אבל שיכתבו לעניין ויעלו את הרמה של הפורום, זאת הכוונה. תודה רבה על הבעת הביקורת, אני בטוח שאת שמה את כולנו פה בכיס הקטן. להתראות לכל מי שעוזב או מתכנן לעזוב, היה נחמד
 

catslover

New member
זה בדיוק מה שלא רציתי שיקרה!

כתבתי שזה רעיון מטופש כי זה פשוט ככה.. זה צריך להיות פורום חופשי ואתם לא יכולים לאסור לכתוב הודעות... זה מנוגד לכך שהפורום הוא מקום להבעה חופשית... זה לא מזיק, או פוגע או הסתה ולך זהו ביטוי עצמי לגיטימי... ומה שהתכננתי להגיד זה שלמרות שזה טיפשי כי זה מנוגד למה שפורום אמור להיות זהו כנראה הפתרון היחיד כדי שהפורום הזה יהפוך להיות פורום נורמלי ולא רדוד ושטחי כמו שהוא היה עד עכשיו... (לא שלא היו הודעות לעניין... היו אבל מעטות ביותר) ובסדר קצת הגזמתי עם כל הפורום הטפשי אבל זה פשוט ככה... אנשים צריכים להבין שהפורום זה לא מקום לכתוב אני מתה על... וכל מיני שטיות... אבל אם הם חושבים שזה מה שהם צריכים לכתוב זוהי זכותם המלאה... וזה לא פוגע באף אחד!!! ואני אל בטוחה שאני שמה פה את כולם בכיס הקטן... כי אני פשוט לא לובשת עכשיו מכנסיים עם כיסים... אבל תאכלס... יש פה אנשים כל כך רדודים (ואני ממש מנסה להגיד את זה יפה... אבל ממש!!) כנראה שהבנת את מה שרציתי להבין... למרות שזה לא ממש היה מיועד לך... כי לדעתי אתם לא צריכים לפעול בצורה כזו... ואנשים צריכים להבין לבד שרמת ההודעות שלהם רדודה ושטחית...
 

Aviad1987

New member
מה לעשות

גם בדמוקרטיה יש קווים אדומים ויש מצבים שצריך להגן על מה שיש לך. וזה הכל בא במטרה לשפר את הפורום.
 

catslover

New member
על איזה קווים אדומים אתה מדבר?

ועל איזו דמוקרטיה בדיוק? ההודעות לשחקנים לא פוגעות באף אחד, לא מסיתות ולא באות במטרה לפגוע ולכן הם ממש לא חציית קווים אדומים! אם אתם מחליטים מה אנשים יכתבו פו אז זו פשוט לא דמוקרטיה... אולי פורום צריך להיות כזה וצריך להיות סינון... אבל לא כזה... ההודעות האלה אולי מציקות אבל הן לא פוגעות באמת... לא מסתיתות ולא באות ממקום רע.... תבין שאני אומרת שלדעתי זה לר בסדר להגביל אנשים בצורה כזו ולקחת את חופש הביטוי שלהם בפורום בצורה כזו גורפת... אלא לנסות להסביר לאנשים שסוג ההודעות האלה הוא סתם שטותי ושהם יכולים לכתוב בפרטי.... והדרך הכי טובה היא להגיד לשחקנים לא לענות לשאלות בפורום אלא רק בפרטי... הבעיה היא שהם לא יקשיבו כי הם אוהבים שאומרים להם אני מת עליך... וכד'... מקווה שהבנת למרות שהחלטה כבר הוחלטה וזה לא משנה.... רק שתבינו שבהחלטה זו אתם "לוקחים את השלטון לידיים" ולי אישית פחות נעים לכתוב במקום שמגבילים אותי בצורה כזו!
 
אני חושב שזאת טעות אבל שיהיה |מרובע

אי אפשר להתווכח איתכם כי הפורום שלכם אבל לא נורא נצטרך ללכת על הדרך החדשה
 

catslover

New member
זה נכון שאי אפשר "להתכווח" אבל זה

לא ה"פורום שלהם" זה שהם מנהלים אותו לא הופך אותו לשלהם... ואם למשיהו זה מאוד מפריע הוא יכול להתלונן לתפוז... לא בטוח שיעשו אם זה משהו אבל אם זה מאוד מפריע... אין דבר העומד מפני הרצון!
 

noy13pour

New member
וכמו שאמרתי...

אם יש לך בעיה לכי הם המנהלים הם החליטו הרבה מהכותבים נורא עצובים כשהשחקנים לא עונים וגם הם מתחילים להציף" אני אוהבת מתה"וכו' כמו שאמרת.. וזה הפתרון! אולי לא הכי טוב שבעולם אבל יש מצב שיעבוד... עובדה לא כותבים לשחקנים בפורום והפורום לא מוצף..
 
למעלה