טענה לא מבוססת. עובדי היי טק רבים
משתמשים בתחבורה ציבורית.
למשל, עובדי איזור התעשייה של הרצליה פיתוח שמשתמשים בהמוניהם ברכבת, וכן גם במוניות שירות ואוטובוסים.
מנהלת איזור התעשייה מפעילה שאטלים, באמצעות אוטובוסים, שנוסעים מהתחנה לאיזור התעשייה. השאטלים האלה יוצאים בתדירות של 20 דקות מלאים לחלוטין. תוסיף לזה נוסעים רבים שהולכים מהתחנה לאיזור התעשייה, בחלקו הצפוני, ברגל (ועוד כמה באופניים) ותגיע למספרים מכובדים מאד, שהם הגורם העיקרי לביסוסה של הרצליה במקום מכובד ברשימת תחנות הרכבת עתירות הנוסעים.
כאמור, יש עוד רבים שמגיעים באמצעי תח"צ אחרים. אפשר לראות זאת בתחנת מחלף הסירה אחה"צ - המון עצום של נוסעים, שחלקם הלא מבוטל אנשי היי-טק, עולה שם על מוניות שירות ואוטובוסים.
למיתוס שעובדי הייטק נוסעים רק ברכב חברה אין בסיס. כיום הרבה פחות משתלם מבעבר להשתמש ברכב ליסינג, בגלל שינוי במיסוי.
בהחלט נכון שבמקומות שהחלופות התח"ציות גרועות, כמו באיזור התעשייה ברעננה, לעובדי היי טק (שמשכורותיהם לרוב מעל הממוצע) יש בדר"כ אפשרות להגיע ברכב פרטי, והם ישתמשו בה.
במקומות שיש אפשרויות טובות לתחבורה ציבורית, גם עובדי היי טק ישתמשו בה. כך זה באיזור התעשייה של הרצליה פיתוח, בפארק המדע ברחובות, בפארק מת"ם בחיפה ובעוד שלל בחברות כמו צ'קפוינט (בביצרון) וגוגל ישראל (ביגאל אלון) הסמוכות לתחנות רכבת ומוקדי תחבורה ציבורית.
אגב, יש גם חברות גדולות שמפעילות הסעות, כמו אלתא.