הולך מאתנו - החוליגן הגזען כעור הנפש

mike00

New member
../images/Emo45.gif

ברחו הגרשיים....
 

mike00

New member
ואני כבר חשבתי שאתה מנסה להגיד כהנא...../images/Emo12.gif

 

fifanowftw

New member
כהנא

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%90%D7%99%D7%A8_%D7%9B%D7%94%D7%A0%D7%90 בספרו "לשכים בעיניכם" הציג כהנא את תפיסת עולמו: מדינת יהודים פירושה חשיבה וקשרים יהודיים, פירושה תרבות יהודית ורוח יהודית בציבור יהודי. אך מעל לכל, פירושה ריבונות יהודית ושליטה יהודית על ייעודה. את זה ניתן ליישם רק במסגרת של רוב יהודי קבוע ומיעוט ערבי שלו וזעיר-ממדים. אך הערבים סבורים כי היהודים גזלנים ששדדו מהם את ארצם. אין הערבים חשים קשר מחייב או רגש כלפי מדינה שנשמתה יהודית. והערבים מתרבים, בכמות ובאיכות. הם יתבעו חלק רב יותר בשלטון; הם ידרשו "אוטונומיה" לחלקים שונים של המדינה. לבסוף יאיימו על עצם הרוב היהודי באמצעות שיעור הילודה הערבי. והתוצאה: התנגשות עקובה מדם. אם אמנם רצוננו למנוע התפתחות כזאת, רק דרך אחת פתוחה לפנינו: העברה מיידית של הערבים מארץ-ישראל לארצותיהם. כי לגבי ערביי ארץ-ישראל ויהודיה יש רק פתרון אחד: הפרדה. היהודים בארצם, ואילו הערבים בארצותיהם. הפרדה. רק הפרדה. בתכלס, הוא רצה להעיף את כל הערבים ולעשות פה מדינת הלכה.
 
פורטוגלי טיפש! MIND YOUR OWN F***G BUSINESS

ואל תטיף מוסר לאף אחד. הוא יהודי וציוני ולכן זו המדינה שלו, שלו ולא של פלשתיני כזה או אחר גם אם סבא של סבא של סבתא שלו עיבדה כמה טרסות כאן לפני 200 שנה. זר הוא לא, לא היה ולא יהיה, זו המדינה שלו והוא אמר דברים מאד מאד מנומקים ולבליל עילג של התלהמות רוית שנאה נגד עולים חדשים כמוך! השורשים שלו כמו של כל יהודי באשר הוא יהודי הם בני אלפי שנים כאן ולא משנה מה המבטא שלהם. הוא צודק שהכיבוש מבחינת הערבים הוא מאז התחלת הציונות והיא לא תלך מכאן כן, גם אם כמה דמגוגים עילגים יקראו לה "גזענות". הוא צודק בזה שהסיכסוך הוא עם הערבים ולא מ67' ולא מ48' אלא הרבה לפני. איך הגענו למצב שהוא יכול להבחר לכנסת? איך הגענו למצב שבא במדינה יהודית וציונית אנשים כמו טיבי, זחלקה וברכה שונאי ישראל ותומכי טרור מדופלמים שקוראים לחיסול ישראל נמצאים בכנסת ישראל.
 

THE WIZARD 55

New member
חטפת קריזה יובל../images/Emo6.gif

פעם שניה שמציעה לך כוס מיים:) אולי קולה בלי גזים
ורגע המדינה שייכת רק ליהודים?...
 
המדינה היא מדינה יהודית אז היא קודם כל מדינתם

של היהודים, מצד שני היא גם דמוקרטית אז היא מחוייבת לשיוויון זכויות אזרחי כלפי גם הלא יהודים. כל מה שכתבתי נכתב ביחס לאנטישמי הזה מפורטוגל, וכזה יש לראות את זה.
 
צודקת

המדינה היא מדינה של כל מי שאזרח כאן ורוצה להיות חלק ממנה אבל כן היא גם בהחלט בית לאומי לעם היהודי בעולם הזה וזהו תפקידה הראשי אז כנראה לזה התכוון
 
כאזרחים המדינה היא של כולנו, כמדינת לאום

ישראל היא מדינתו של הלאום היהודי. יש כאן 2 מימדים וצריך להבין את זה.
 

THE WIZARD 55

New member
בלבלת אותי יובל,

מה שאתה טוען זה שיש ליהודים בלעדיות על ישראל.. לא מובן לי...
 
אני טוען שליהודים, כלאום, יש בלעדיות על מדינת

ישראל, לא ארץ ישראל, מדינת ישראל. כאזרחים, לא לאום, אזרחים המדינה היא של כולם, יהודי ערבי וכו', לכולם מגיע שיוויון זכויות אזרחי וליהודים יש גם זכויות כלאום. מה זה אומר חוקתית? יהודי בישראל הוא גם אזרח וגם חלק מלאום. ערבי בישראל שהוא בעצם פלשתיני מבחינה לאומית הוא "רק" אזרח, נכון, יש לו לאומיות, אך היא אינה מוכרת, חוקתית, ע"י ישראל, לא היא ולא שאיפותיו, לא משנה כמה "מוצדקת" ומרובת "זכויות" היאר תהיה. אני מקווה שאני מספיק ברור.
 
הפיתרון של חילופי שטחים ואוכלוסייה הולך וקרב

החג' אמינים העומדים בראש פלסטיני 48 מרגישים שנהייה יותר ויותר חם סביבם. בבחירות הקרובות יהיה זה הנושא העיקרי: אנחנו פה והם שם. הבחירות ייצרו מפה פוליטית חדשה שבה החג' אמינים יתקשו יותר לפעול. ובכלל לא ברור עם לסוכני חיזבאללה וחמאס בתוך ישראל תינתן שוב ההזדמנות להסתנן לבית המחוקקים של היישות הציונית, או שייצר הקיום העצמי של היהוד יגבר עליהם ויעמידם במקומם. טוב עשה ליברמן ששם את האצבע עליהם והבהיר שמדובר באויבים בנפש של היישות הציונית מהסוג של נסראללה ומשעל ולא ב'אופוזיציה' לויאלית למדינה.
 
חילופי אוכלוסיה תוך הסכם זה דבר לא ראלי

בהתייחס לצד השני שברור שלא יסכים, מצד שני תוך כדי מלחמה טוטאלית זה ראלי מאד ויש לזה גם שם: טרנספר. ובתוך סיטואציה כזו זה לגטימי לחלוטין. לעומת זאת חילופי שטחים זה ראלי מאחר וזה אינו כולל טרנספר אלא רק שינוי בעלות הריבון על הקרקע. לצורך הזה גם אין צורך בהסכם מאחר ואף אחד לא זז מאדמתו אלא רק הגבול ובעיניין גבולות אין לאזרחים מילה בעיניין, בטח ובטח אזרחים ששונאים את מדינתם ומתנגדים לה.
 
למעלה