הומופוביה ברגאיי - דעתכם

ZeusMan

New member
כשף...

אם תוכלי לספר על התהליך שלך בעולם הזה אני מאמין שזה יוכל לעזור לאנשים להיפתח יותר...
 
חח לא נראה לי שאנשים רוצים לשמוע-

כאן את זה. מה שכן זה קרה בגיל יחסית מאוחר (16+)- ותתפלאו אבל זה היה כמה חודשים אחרי שחזרתי מג'מייקה. ובנינו, כל מי שאומר באטי בוי וכאלה - זו סתם מושפעות!! טאכלס, שכל אדם יברר עם עצמו-- לפני שהוא נכנס לרגאיי, ככה הוא היה מדבר על הומואים? (לי האמתי, לא נראה בכלל.. הם סתם ניסחפו בזרם), אותי אישית זה מאוד מצחיק לשמוע על זה שרוצים להרוג אותנו- אולי אפילו מהנה, כי מדברים על האישה- ושרק אותה צריך- טוב זה מה שגם אני צריכה חהחה
אולי כי זה לא נראה לי מציאותי!!! לא נתפס לי במח.. *חומר למחשבה: בגיל 14-15 פחדתי מלסביות!! תמיד הייתי אומרת- "אין לי בעיה עם זה, רק שיהיו רחוקות (ולגבי ההומואים לא הפריע לי בכלל!) ושיעשו מה שבראש שלהם.. כל עוד הם לא פוגעים באף אחד!!!!" והופ הופ הופ פחות משנתיים התחלתי לפזול לצד של הנקבות. שיהיה חג עצמאות שמייח!!! חג המנגלים
 
כבוד על הפתיחות...

ואת שומעת שירים שקוראים לפגוע בלסביות / הומואים? נפגעת מזה?
 
כן.. בטח!! כי סבבה לי הקצב..

לא משנה לי בכלל מה הם שרים, גם אני בקושי מבינה כשהם שרים- כי יש ת'סאונד והזה.. אבל אני יודעת מה ועל מה הם שרים- כמו שאמרתי.. זה מצחיק אותי.. אולי אם הייתי בחור שאוהב בחורים- היה לי עם זה קשה- כי וואלה אנ'לא שומעת כמעט על לשרוף ת'צ'צ'י גאל, וגם אם כן- לא מפריע לי- כי אנ'לא פוגעת באף אחד!! אז שילכו לחפש ת'אמא שלהם בסיבוב חהחה
זה גם מוזר לי, כי אצלי בישוב- לא ניתקלתי אישית בגיזענות או בדעות כאלה - יאנו ששונאים אתיופים, רוסים, הומואים ולסביות- אין אצלנו דבר כזה!! אולי בגלל זה זה לא נתפס אצלי או מעליב אותי, זה כמו שיגידו מוות לשמנים, למשקפופרים, לתפרנים, ללובשי סמרטוטים חהחה וכו'.. כנראה זה בגלל איך שגדלתי, כולם אותו הדבר!! אין דבר כזה יותר טוב!! תחשבו על זה =) אתם ניתקלטם באיזשהי גיזענות או אחד מהדברים שאמרתי?! (יאנו אני יודעת שיש, פשוט לא ניתקלתי בזה עד השיחה בפורום בוואלה..) המשך יום מהנה, תיזכרו- כולנו או הדבר, ועשויים מאותו החומר- -כשף!
 
לא נתקלת בגזענות?

תחשבי על זה שאם בפורום רגאיי בוואלה קמו מספיק אנשים שהוציאו כאלו דברים חשוכים מהפה שלהם, אז כמה מסתובבים ברחובות.. סתם דוגמא (בלי קשר ישיר לדיון) למשל אני וכל החברים היינו ברוקעצמאות, שכבנו שם על הדשא ביחד.. פתאום כמה מהחברות שלי מתחילות לדבר על 2 בנות שמתחרמנות שם, בקטע שזה לא בסדר. 'הן סתם בנות, איך הן יודעות מה הן רוצות'. הן לא אמרו את זה על זוג של סטרייטים.. הן אמרו את זה על זוג של לסביות\דו\לא יודעת מה הן היו לא מכירה. אם בן ובת ביחד אז אי אפשר להגיד עליהם שהם עדיין לא יודעים מה הם רוצים? בטח שאפשר! אבל הן לא בחרו לבקר את האלפי זוגות אחרים שהיו שם, הן בחרו לבקר דווקא אותן. והדיבורים שלהם לא נגמרו פה.. אבל לא משנה. בכל מקרה לדעתי כל אלו שקמו שם במחשבה שהם יודעים מה האלוהים שלהם רוצה ומה צריך לקחת מהרגאיי, במחשבה שיש להם זכות להרוג [!!] אנשים בגלל הדעות שלהם, זה גרוע. ואני לא מבינה למה הם מרגישים כל כך ראסטות, אם אני לא טועה הם לא נולדו בג'אמייקה הם נולדו בישראל אז מה זה התלונות האלו על זה שבישראל לוקחים רק מה שרוצים. ברור שלוקחים רק מה שרוצים!! ומי שרוצה לחפש סיבות לשנוא שימצא. עצוב.
 
את חתשבי אולי שגדלתי בקופסאת משי-

אבל לא ניתקלתי בגיזענות כל החיים שלי!! לא בילדות, לא בתיכון ולא בצבא!! אולי על הערבים, מזה אולי-- בטוח!! אני שומעת לפעמים שאומרים שצריך להרוג אותם- ולא בגלל שהם ערבים יאנו מוצא אחר משלנו, בגלל שהם ערבים שהורגים אותנו!! ואני מקווה גם לא להיתקל בעוד סוגי גיזענות.. שיהיה יום מדהים וסוף שבוע מהנה!! -כשף!
 
זה הורג אותי שהמון אנשים

חושבים שהם ראסטות מלידה ומזלזלים באחרים. אבל הם סתם אנשים קטנים שבשביל להגדיל את עצמם מקטינים אחרים או לפחות מנסים
 

Dtiup

New member
אני בפסק שיש כאלו..

כי אם יש אז הם חיים בבועה ורודה. בכל מקרה אני לא יודע מה הולך על גזענות כאן בשרשורים... אבל זה ידוע שיש גזענות... זה לא משהו שלא רואים... אפילו מנסים להעיף את מצעד הגאווה מירושלים.. וכדומה.. אבל איש באמונתו יחיה... ככה זה היה וככה זה יהיה.. יש כמה סוגי אנשים בקטע הזה מי שמפריע לו והוא מוציא את זה ..גזענים למיניהם. מי שמפריע לו ולא אכפת לו.. מי שלא מפריע לו.. ערב טוב.
 

White sunrise

New member
../images/Emo205.gif

אני חושבת שאולי זה קצת מפריעה בגלל שהחברים שלי והקרובים שלי הם הומוים ולסביות אבל בעיקרון זאת מוזיקה וכול אחד יכול להביא דעה ואני לא חייבת להסכים איתה . לא הבנתי כשף נסעת לג'מיקה בגיל 16 ??
 

SimsY

New member
אז שיר אנטישמי גם יכול לעבור?

כי הרי כל אחד יכול להביע דיעה בלי שנצטרך להסכים איתה.
 

goanin

New member
גועל נפש!

אסור לתת לאמנים הומופוביים, גזענים או אנטישמים לגיטימציה, ויש להחרים אותם לחלוטין! אם מישהו היה מביע בשיריו את סלידתו מהיהודים? מספיק רק זה (אפילו שלא יקרא לאלימות נגדם), וזה כבר מזעזע ונותן פרופורציה להומופוביה - שזה אותו דבר! הזמר יעני יוצא "גבר" אם הוא הומופוב - זו תפועה מכוערת וראוי שכל אדם יתן עליה את הדעת ויוקיעהּ.
 

Nechi Nech

New member
באמת אוי ואבוי, מס' מילים לגבי הדבר

הזה. אני אישית באמת חשבתי שכאן בארץ יחליקו את העניין או לפחות יתעלמו ממנו. לדעתי עומדת להגיע תקופה בה הרגאיי יכבוש את הארץ ובגדול כמו שהיה בהיפהופ. את ההיפהופ בארץ המבקרים ואנשים עם דיעה מיושנת וצרות עין כבר הספיקו לאנוס לקלקל ולהדביק סטיגמות מפה ועד הודעה חדשה... ותיהיו בטוחים שכשהרגאיי יתפוס בארץ אותם המבקרים ואנשי התקשורת האלה ייתפסו על עניין "שנאת ההומואים ברגאיי הישראלי", וחבל מאוד. אני אישית כאמסי גם מכניס פה ושם מילים כמו באטי וצ'יצ'י.. אבל אין לזה שום כוונה להומואים, אני לא הומופוב ואני לא שונא אותם - יש לזה כוונה לאנשים שליליים, ומעצם העובדה שאני מושפע מזמרי דאנסהול אני שואב מהסטייל ומהתרבות.
 

SimsY

New member
הם השחורים לא יכולים להרשות לעצמם

להיות הומופוביים. אותם שונאים בגלל שהם שחומי עור/שחורים איזה ביטוי שלא תעדיפו וכאלה שרוצים שיוויון אין להם את הלוקסוס לשנוא אחרים !
 
למעלה