הומופוביה ברגאיי - דעתכם

SimsY

New member
אם ככה אין להם על מה להלין

על זה שמתנהגים אליהם כמו אל זבל בארצות הברית אם הם מתנהגים בצורה דומה לאחרים.
 

eviaman

New member
תראה...תשמע...

אני לא מתרגש ולא התרגשתי ששמעתי ונודע לי שבראסטפריי יש הומופוביה הרי בכל דת ורבות יש סלידה להומואים...בנצרות...ביהדות...באיסלאם... וגם בראסטפריי ככה זה... עם אנשי הדת בכל העולם לא ?
 

SimsY

New member
רגאיי זה לא דת

ודת זאת לא פונקציה כשמדובר על אנושיות
 
מה הקשר?

כמו שהסביר לך החבוב מתחתי בכל דת יש דתיים יותר ודתיים פחות, הדתיים יותר סולדים מהומואים ולדעתם זה נוגד את הדת. גם בארץ שלנו הדתיים לא מסכימים לזה, להזכיר לך שדקרו מישהו במצעד הגאווה? לא כולם שונאים הומואים ובכל מקום תמצא את זה. אז בגלל זה שונאים אותנו בתור יהודים? או בגלל זה שונאים את השחורים בכל העולם? לא רואה כ"כ קשר... אחרת זאת הסיבה לשנאה בכל העולם - אבל זאת לא הסיבה יש דברים קצת יותר כבדים מהומופוביה. גזענות כלפי שחורים קיימת מאות שנים אחורה, והיא צריכה להסתיים בדיוק כמו התנגדות להומואים. אבל זה ממש לא תירוץ הומופוביה בעד גזענות כי אז אתה לא יוצא כ"כ מתקדם או נאור מהם, פשוט אותו דבר.
 

SimsY

New member
נאה דורש - נאה מקיים

זה בסיסי, אם אתה רוצה שיתנהגו אלייך בצורה מסויימת תתחיל אתה בהתנהגות כזאת.
 

DCZ 95

New member
ת'אמת אני אישית דיי הומופוב

והומופוביה זה לא שינאה-רק גועל שמאוד קרוב לפחד-שום דבר נגד הומואים, כל עוד הם רחוקים או שהם לא מנסים להתחכך ולהתחיל איתי.. בקשר לרגאי-אני חולה על המוזיקה ועם כל הכבוד-למה שזה יפריע לי?!-טוב נו-זה לא אמור להפריע לי ואני ממש בעד רגאי גם אם הוא נגד הומואים וזהו-אל תהיו הומואים-תהנו!
 
למעלה