הופעה מדהימה, היה כיף אדיר!

uridat

New member
../images/Emo45.gif אכן, הופעה מעולה

פעם ראשונה בערבים אלו ופעם ראשונה גם בקיסריה. מלבד החום והלחות הבלתי נסבלים, והסאונד שלטעמי היה ממש לא מדהים (יציע 2 שורה 13) היתה הופעה מדהימה ומרגשת. התרשמותי (בסדר אקראי): רמי קליינטשטיין נתן ביצוע מדויק ויפה (חבל שלא נשאר לשיר עם תמוז את "ככה את רצית אותי"). אהוד בנאי היה מצויין כרגיל. דיקלה נתנה ביצוע מרשים עם פרשנות שמתאימה ללחן. מיקי קם היתה מרגשת ומצמררת. (אני חושב שאפשר להרכיב פסקול מלא של טקס יום-הזיכרון משירי מאיר בלבד. וזה מלמד משהו על הרגישות והאנושיות שלו). נינט היתה מוצלחת למדי. שלומי סרנגה שר יפה מאד עם בחירה אמיצה ולא פשוטה לחידוש. תמוז כמובן היו מדהימים. איזה אנרגיות ואיזו תגובה של הקהל. זהו בנתיים. אם אזכר אוסיף עוד...
 
מדובר היה בערב בינוני עם הסתייגות רצינית

היו מספר ביצועים מנותקים לחלוטין מהשיר כמו ארול, שדות גולדברג וטרמינל אך היו במהלך הערב כמה ביצועים מופלאים, הביצוע של האחים לקוצים א' היה בין השירים שהכי נהניתי לראות בהופעה איי פעם, ביצוע מרגש ומחדש לשיר הדוקר. אהוד בנאי כמובן ריגש גם הוא בלילה השקט ובשיר תת המודע הזמני. תמוז כמובן ענו על כל הציפיות נתנו הופעה מעולה ומרגשת, התגשמות של חלום. הנה הצילום שלי (איכות וויזואלית לא מוצלחת, איכות סאונד לא רעה) של שיר תת מודע זמני בביצוע אהוד: http://www.youtube.com/watch?v=rT5P-vCZQxw
 

Cheat 2 Win

New member
דעה

רוב הביצועים היו טובים ומשביעי רצון כבכל שנה, אבל השנה היו מס' ביצועים, שלדעתי, ביזו את המעמד. שלומי סרנגה, למשל, שר סגור, החזיק את הידיים למטה ממש כמו ילד בן 7 ששר במתנ"ס. מה גם שהעיניים שלו לא הופנו לקהל כמעט לאורך כל השיר, אלא למטה למילים. השור הזאת קצת נשמעת כמו ביקורת של שופט ב"כוכב נולד", אבל זו דעתי. מאוד התאכזבתי גם מהביצוע של מרינה ל"שדות גולדברג", ציפיתי ממנה להרבה יותר. היא הפכה את השיר לשיר דיכאוני וקודר, בלי שום סיבה נראית לעין. אפשר לציין את גם הביצוע של האחיות ניני, שהיה מגוחך לדעתי. משתמע מההודעה הזאת שיש לי רק תלונות, אז אני אציין שהרוב המוחץ של הערב היה מוצלח מאוד. נהניתי מאוד בקיסריה כמו בכל שנה, רוב הביצועים היו מרגשים ומצויינים, ומגיע ח"ח ענק להפקה ולמבצעים.
 
חולק על דבריך

מרינה מקס' בלומין ויהודה עדר ביצעו דואט, והם נתנו לו פירוש (או כיוון) מעניין ושונה לגמרי מהביצוע הרגיל. לי זה היה נראה כמו סוג של דיאלוג בין אבא ובת, אם כבר. שלומי סרנגה באמת קצת פיספס, וחבל - הוא נתן לשיר כיוון חדש לגמרי, והיה יכול להגיע איתו למקו הרבה יותר גבוה. ובכל מקרה, אף אחד לא "ביזה את המעמד" - זאת הגזמה פראית, שחוטאת לרעיון של ביצוע גרסאות כיסוי שבאות ממקום מקורי ולא סטנדרטי. כל הזמרים בהופעה היו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, ומגיע להם כל הכבוד. תודה ענקית מגיעה לתרצה ולבני המשפחה שלא היו על הבמה אך עשו עבודת קודש מאחורי הקלעים כדי שהערב המיוחד הזה יהפוך למה שהיה.
 

עידו123456

New member
מסכים חלקית

למרות שאני בדרך כלל נהנה מהפירושים ששלומי סרנגה עושה לשירים, הפעם הוא איכזב בגדול ונדמה היה שהוא ידע את זה כשהוא ירד מהבמה. הוא היה סגור, שר בלי רגש והכי גרוע שהוא לא הצליח להגיע לטונים המתאימים. נדמה לי שהוא (או יהודה עדר? מי בוחר את השירים?) לא בחר את השיר המתאים. גם מרינה לא סיפקה את הסחורה ונתנה הופעה דרמטית מידי לשיר, זה לעמת הביצוע היפה שלה לטרמינל שנה שעברה את האחיות ניני דווקא אהבתי. רגעי השיא לדעתי היו עם מיקי קם שהצליחה לרגש מאוד, גם עם ההקדמה וגם עם הביצוע הוירטואוזי, הדואט של דן תורן ואפרת גוש שהיה מעולה, האחים אריאל וכמובן שולי רנד.
 
איך הוב נישט כויעח לכתוב

אז לא הגבתי - אבל ניסחת את הדברים הכי קרוב למה שהרגשתי. שולי ומיקי היו המאסטרפיס'ז של הערב. היו עוד ביצועים לא רעים לצד לא טובים (כמו שחלקית כבר הזכרת, וגם עלמה זוהר המקסימה שההתרגשות כפתה עליה הגשה נוראית, עם טיימינג גרוע ושכחות קריטיות - למרות שאין לי ספק שלו היתה עולה שנית זה היה נשמע אחרת לגמרי, והבכי שלה בסוף בזמן תמוז היה שילוב של התרגשות תמוזית ובאסה עצמית כנראה). חושב שיותר מדי שירים מושרים שוב ושוב. כמו שכבר הוזכר. במיוחד כשאותו אמן מבצע מה שכבר ביצע (אולי מלבד אהוד בנאי שהביצועים שלו ללילה שקט עבר על כוחותינו, שיר תת מודע זמני ובלוז כנעני הם ייחודיים ואין יכול לו). יש מספיק שירים שכתב מאירנו שטרם בוצעו או בוצעו בעבר אי שם ויש עוד מה לעשות איתם. אוהבים את כל השירים - אבל תנו לנו יותר רישומי פחם של ברנרד ולואיז ושירי קומבינה ושירים של אחרים וכאלה שטרם הולחנו וכיו"ב. לגבי הסוף - שלום צדק לדעתי ולא היתה שום סיבה שתמוז יעלו שוב אחרי שלושה ביצועים אולטימטיביים. זה ערב לשירי מאיר והמחווה היתה כבר כאן. אחרי כל הסאגה הוא התרצה בעל כרחו - זה היה מביך ולא תאם את המעמד, למרות שבסוף הוא היה מספיק מסטול כדי להביא אותה בצחוקים גנובים סטייל צו פיוס אחרי שהחריד את החרד אריאל וייבש את העדר לצד הגדרון. בשנה הבאה בבקשה - מקום קטן יותר, אמנים צנועים יותר וביצועים כנים/מושקעים/חודרי לבב וכליות יותר. ותודה, לכל מי שהפיק, הופיע, הינדס והיה.
 

משמרותי

New member
וואלה צהובון ../images/Emo98.gif

יפה מאד הבעת דעתך... בהקשר לבקשתך,אלו הן הכוונות בשלב זה,כי קצת אזל הכויעח ובעיקר הממון... בשלב זה יש שתי הפקות צנועות שנמצאות זה זמן רב על הדרכים והן האחים אריאל,ו"דלתות נפתחות מעצמן" אשר גם דואגות לפרסם כאן ובמקומות נוספים כמו הפייסבוק. ושאלה לי אליך:איך זה,אחרי כל חלופת המסרים שלנו,לא התקשרת ואמרת שאתה בהיכל,למפגשון קצרצר?
 
"עשר שנים לזכרו של אריאל זילבר"

צריך להפסיק לתת לשדרן ליאור פרידמן מגל"צ לשדר מההופעה. בשנה שעברה הוא נתן להכל נופך של ערב זיכרון כבד, תיאורים שנשמעים מלויה והשנה הוא עשה זאת שוב.
 
../images/Emo12.gif

עכשיו שמעתי את תחילת השידור...אוי ואבוי מסכן אריאל זילבר. לפחות היה מתנצל על הטעות האיומה, בהחלט בושה.
 
מאחר ולא אוכל

לספק פרשנויות מדופלמות על שלל הביצועים (סתם כי אני לא כ"כ מדופלמת) אנסה יותר לתאר את מה שהרגשתי אקדים ואומר שאת מאיר זכיתי להכיר רק בשלב בו כבר לא יכולתי לערוך איתו הכירות רשמית יותר ככה שמעולם לא זכיתי להרגיש את רטט האוויר הזורם מפיו והסתפקתי ברטט ממברנת הרמקולים אבל גם זה הספיק לי כדי להתאהב. אני התרגשתי בערב הזה אולי כי אני רגשנית ואולי כי למרות כל הגודל והפלשים והנקניקיות היה הרבה מאיר . הטקטסטים היו אותם טקסטים שאני כ"כ אוהבת לעתים מלובשים בלבוש אחר- היו אשר דווקא החמיאו לגזרה העגלגלה (והיו כאלה שאם שאלו לדעתי , לא הייתי ממליצה ללבוש) אבל לא שאלו לדעתי... היו מנגינות מוכרות ומתוקות לאותן מילים היו הרבה אנשים אוהבים הן על הבמה והן מולה היה ים ומלא מלא רוח אני קמתי בבוקר עם חיוך
 
../images/Emo2.gif

שמעתי עכשיו את ההקלטה,פדיחה לא נעים, בייחוד מאריאל זילבר. אני מקווה שזה סימן לחיים ארוכים. רונית
 

novemberain

New member
טוב, לא רק שהרג בטרם עת את אריאל זילבר.

גם הידע המוזיקלי לא משהו. "ועוד שיר שכתב מאיר אריאל ללהקת תמוז, פנס הרחוב" וכן, הנימה בהחלט מזכיר ערב זכרון.
 
והוא עושה את זה כל שנה

בשנה זעברה זה היה משהו כמו: "אודי אריאל, עם זקן כיפה ופאות..." כאילו חרב עלי ועולמו, כל אמן שעלה לבמה ולא משנה כמה אנרגיות הביא (זכורה לטוב ממ"ב) קיבל תיאור יומזיכרוני רע במיוחד.
 
למעלה