הזמנת מוצר דרך האינטרנט.

מיכי 10

Member
תודה, Arana, אז אני *לא* הצלחתי למצוא אותם.

גם הייתי כבר עצבנית מדי, כי לאחר שהזמנתי, היתה לי הרגשה שהכל שם "לא כשר".
אני לא יודעת למה אינני מצליחה להגיע אל הפרסומת הראשונה שלהם, שהגיעה אלי אתמול. בכל אופן, היא היתה כולה בעברית,ואם זכרוני אינו מטעני, דובר שם על המצאה ישראלית. כך שהייתי בטוחה לאורך הקנייה, שעומדת מולי חברה ישראלית. רק מאוחר יותר, כשלא מצאתי שום אישור, קבלה או כתובת, התעורר החשד שלי, וגם נוכחתי לדעת שהחברה כנראה אמריקאית.

הדבר שהדאיג אותי אחרי כל שאר הפרטים שלא מצאתי, זה שגם לא הודיעו לי איך ומתי אקבל את מה שהזמנתי.
וכשכבר שלחו את הסמס, הוא למעשה, היה ריק מתוכן, אם אפילו כתובת האתר שצוינה בו אינה מובילה לאתר.

בקיצור, כל זה כבר לא מעניין אותי, כי הכל בוטל.

אגב, כשחיפשתי מאוחר יותר את "סחבק גב" בגוגל, מצאתי ביקורות על המוצר:
https://il.bee.deals/dashboard/deals/0Ovbbbc

אינני יודעת אם הכתוב בהן נכון, אבל אם אקנה פעם בכל זאת מוצר כזה, אקנה אותו כמובן בחברה אחרת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הקישור הראשון הוא מקומי, לכונן הקשיח שלך...

את השני לא ניסיתי, אבל אי אפשר להגיע לעגלת הקניות שלך בשום קישור, זה משהו שנשמר מקומית אצלך במחשב, בד"כ ע"י עוגיות.
&nbsp
אם את לא מבינה מאיזה אתר את קונה, מה את עושה, איך משתמשים נכון בכ"א וכו', באמת כדאי להימנע.
 

מיכי 10

Member
נכון. אם הייתי אמורה לקבל לקח, קיבלתי אותו מאותה "חֶברה"

לא ברורה. אז זה היה "שיעור" בשבילי. :)
כך שסביר להניח שאמשיך לא לקנות דרך האינטרנט.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
הקשר

יש חברות שהוקמו לצורך מכירת מוצרים ושרותים ו"על הדרך" מישהו בחברה עלול לגזור קופון ע,ח כרטיסי אשראי של לקוחות ויש חברות שהוקמו מלכתחילה כדי לשאוב פרטי האשראי של לקוחות.
נראה לי שהחשש של הפונה הוא שנפלה על אחת כזאת והיא ביקשה עצה איך לברוח.
 

מיכי 10

Member
קלעת בול, ברזילי. זה *בדיוק* מה שחששתי


כבר מספיק גרוע שכל הפרטים שלי החשובים נמצאים בידיהם.
ואת זה בדיוק הבין גם הנציג היעיל ומסביר הפנים של ישראכרט, שאליו הגעתי אמש. ולכן, אעפ"י שהגעתי אל הטלפון הלא נכון, הוא החליט מיד לעזור לי!
כי אחרת, הייתי צריכה להמתין עד יום ראשון בבוקר, כשיפתחו שוב את שירות הלקוחות של ישראכרט.
 
חסימת כרטיס אשראי

עושים במוקד שפועל 24 שעות 7 ימים בשבוע. לא צריך לחכות ליום ראשון
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא צריך שום חברה מיוחדת לשם כך, זה נכון תמיד בכל מצב

וכל מי שמקבל את פרטי האשראי יכול לעשות בהם שימוש לרעה, גם אם הוא עובד בחברה לגיטימית. זה נכון בכל עסקה שהיא, אז מה, תבטל את הכרטיס אחרי כל שימוש? זה מטופש וחסר טעם. אם הגישה היא פחד תמידי משימוש לרעה (אף שיש הגנה וביטוח, כן?), עדיף לוותר על כרטיס אשראי וחסל.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למה לבטל כרטיס במקום לבטל עסקה? לא ברור לי

ביטול הכרטיס לא נראה לי נחוץ ובכל מקרה לא אמור לבטל עסקאות שנעשו טרם הביטול. צריך לבקש מחברת האשראי שלא לכבד את העסקה, זה הכול. אם יש חשש מניצול עתידי לרעה את בלאו הכי מוגנת, רק לעקוב אחר השימושים בכרטיס (זה נכון תמיד).
 

מיכי 10

Member
זאת בדיוק היתה הבעיה: שלא היתה באתר המוזר שום אפשרות לבטל

את העסקה.
בכלל, לא היתה שום דרך לחזור אליהם, מכל כיוון שהוא. הכל סגור ומסוגר. זה עוד אחד מהפרטים הרבים שנראו לי בדיעבד חשודים אצלם.
אגב, אל כל שירי ההלל שבהודעה הראשונה, התייחסתי כאל פרסומת מוגזמת ומיותרת: מגילה ארוכה ללא סוף, במקום כמה שורות קצרות ומסבירות. אבל המוצר שבתמונה, נראה לי כל כך פשוט וידידותי, ובמחיר סביר, שהתפתיתי לקנותו - אפילו כקנייה ראשונה שלי דרך האינטרנט...

ולגבי ביטול העסקה עצמה, איתרע מזלי, ועשיתי אותה ביום חמישי לפנות ערב!
שירות הלקוחות של ישראכרט פועל רק בימים א - ה, ורק עד 16:00 !!!
כך שהעובדה שמישהו, שאינו שייך בכלל לשירות הלקוחות, הבין את הבעיה והציע לי את העזרה היחידה שהוא היה יכול להגיש לי, היא בעיני מזל גדול!

אז יהיה לי כרטיס חדש, וישראכרט יעבירו כבר את מספרו אל כל הוראות הקבע שלי, ומבחינתי זה בסדר גמור.
כל שנותר לי לעשות, כפי שהוא אמר לי, זה לבדוק שהכל תקין. ואחרי ארבעה ימי עסקים, לקבל בבנק את כרטיס האשראי החדש לי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
דיברתי רק על ביטול באשראי. קראי שוב את דבריי

ביטול כרטיס בדיעבד לא מבטל עסקאות שנעשו לפני הביטול. אם את לא רוצה שחברת האשראי תכבד את החיוב את צריכה לעשות זאת נקודתית.
 

מיכי 10

Member
כן, הבנתי אותך. אבל אמש לא ניתן היה כבר לעשות זאת.

ולא רציתי להמתין עד יום ראשון. אז קודם, כל עשיתי את הדבר היחיד שיכולתי (ביטול הכרטיס), וגם זה רק בזכות העובדה ש"נפלתי" על נציג נחמד, שנחלץ לעזרתי, אף שלא היה זה מתפקידו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
החיפזון מהשטן. מה היה קורה לו המתנת לראשון?

זה לא שביצעת העברה בנקאית של אלפי שקלים לנסיך ניגרי... בסה"כ עסקה באשראי שלא הבנת איך ומה עשית בה, ובעסקה מרחוק החוק מגן עלייך ומעניק לך אפשרות ביטול, וגם כרטיס האשראי מבוטח מפני ניצול.
&nbsp
יכולת להתייעץ, יכולת לבדוק אם יש בכלל חיוב באשראי, יכול ליצור קשר עם החברה (היו עוזרים לך לאתר אותה בנחת) והיו חוסכים ממך פעולה מיותרת שבאמת אפשר לעשות 24/7 אבל זו עדיין לא סיבה לעשות אותה.
&nbsp
העיקר שעכשיו את רגועה...
 

מיכי 10

Member
נכון. זה העיקר. ועכשיו עלי להפסיק - שבת שלום לכולכם וחנוכה

שמח!
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
היי. האם קיבלת הודעה שההזמנה בוצעה, או שלא סימנת את המשבצת
CONFIRM? או: האם נשלחה לך לדוא"ל חשבונית או אישור רכישה?
 

מיכי 10

Member
לא, משה, לא ראיתי משבצת כזאת.

כשלושת רבעי שעה לאחר הרכישה, קיבלתי סמס מהם, שכבר העתקתי אותו לעיל, אבל אעתיק בשבילך שנית:
"שלום מיכל, אל תשכח/י את ההזמנה שלך ב-Dr. Relief!
שמרנו את עגלת הקניות שלך, וניתן לראות אותה כאן:
https://rem.bz/671af61 "
וזה, כאמור, מוביל אל דף שאינו עובד.



(אפילו מחקתי לפני כמה דקות את הקוקיז, כפי שמוצע שם, וגם זה לא פותח את הדף).
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לדעתי העיסקה לא הושלמה. שמירה על עגלת הקניות זה לפני ההשלמה
 
למעלה