שוב התבלבלת בין השירשורים...
חצי מהזמן את כותבת לי בלשון נקבה ועונה לטענות שלא אני העליתי. בכל מקרה... הפשט של התורה ברור בענין נגעים... הכוונה לבעיות עור (בעיקר צרעת) ולא לעניייני צניעות ונגיעה. (את ענייני הצניעות פתרו אבי הנערה והאחים שלה בשיטות המוכרות כיום בשם "שמירת כבוד המשפחה", ולא היה צורך לערב את הכוהנים בבעיה.) הגישה שהרבנים הם יורשי הכהנים נובעת מהעובדה שכולנו היום יורשיהם הרוחניים של הפרושים. הפרושים הם אלה שהעבירו את הכוח והסמכות מהכהנים לחכמים. מלבד זאת, שימי לב שאופירA הדגישה את החלק של "השופט אשר יהיה...". כלומר הסמכות היא לא רק לכוהנים אלא גם למי שמוגדר כ"שופט" (פעם הסנהדרין, והיום הרבנים).
חצי מהזמן את כותבת לי בלשון נקבה ועונה לטענות שלא אני העליתי. בכל מקרה... הפשט של התורה ברור בענין נגעים... הכוונה לבעיות עור (בעיקר צרעת) ולא לעניייני צניעות ונגיעה. (את ענייני הצניעות פתרו אבי הנערה והאחים שלה בשיטות המוכרות כיום בשם "שמירת כבוד המשפחה", ולא היה צורך לערב את הכוהנים בבעיה.) הגישה שהרבנים הם יורשי הכהנים נובעת מהעובדה שכולנו היום יורשיהם הרוחניים של הפרושים. הפרושים הם אלה שהעבירו את הכוח והסמכות מהכהנים לחכמים. מלבד זאת, שימי לב שאופירA הדגישה את החלק של "השופט אשר יהיה...". כלומר הסמכות היא לא רק לכוהנים אלא גם למי שמוגדר כ"שופט" (פעם הסנהדרין, והיום הרבנים).