היום בתפוז אנשים

היום בתפוז אנשים ../images/Emo42.gif

העונה החדשה של "אחי! אחותי!" חוזרת ובגדול, וערוץ ניקולודיאון מזמין אתכם לקחת חלק באודישנים. אם אתם בני 14-15 ויש לכם דיעה על כל מה שחשוב, היכנסו לפורום אחי אחותי ואולי נראה גם אתכם בתכנית.
ביום ראשון, ה- 25.9.05, ב-21:45 (מיד עם סיום הפרק) יתארח ב- BlogTV חגי לוי, יוצר הסדרה בטיפול. אתם מוזמנים לשרשר לו שאלות בפורום בטיפול כבר מעכשיו. לבלוג TV: http://www.tapuz.co.il/blogtv
 
../images/Emo41.gifחדשות עידכונים בערבון מוגבל../images/Emo41.gif

טוב, אז ככה:
פרסמתי השבוע שבשבוע הבא יהיה 2 פרקי ספיישל, ואח"כ שבוע בלי פרק.... אז מסתבר שבסוף יהיה פרק אחד בלבד שבוע הבא, ואז שבוע אחריו יהיה 2 פרקי ספיישל (פרקים 52+53) ואח"כ שבוע בלי פרק.... (אני מקווה שהפעם מה שאני אומרת נכון X:)
הסדרה תמשיך עד פרק 70 לפחות- שוב, אני לא בטוחה לגבי אמינות המידע אבל בכל זאת ^^
פרק 196 של המנגה עומד לצאת בקרוב, ונראה לי שיש כבר כמה סקינים שלו שמסתובבים חופשי X:
לפי מה שהבנתי פרק 50 הוא פילר, אבל אני לא בטוחה לגמרי P: וקוראים לו "האריה המתעורר" או משו בסגנון הרמ, בינתיים זהו. כשאני אראה שלונאר או סול סוסייטי הוציאו תרגום אני אכתוב פה את זה אם אף אחד לא יכתוב קודם ^^
 

JeeChan

New member
פרק 50 הוא אכן פילר, רק השניות

האחרונות של הפרק הם חלק מהעלילה.
 

dark max

New member
נכון!

ובגלל זה אני הולכת להרוג את מי שעשו את הסדרה! *הורגת אותם עם CROSSBOW* *נזכרת שהפרק של שבוע הבא חשוב* *הולכת אל סאשומארו מהאנימה 'אינויאשה'* *דורכת על ג'אקן* *גונבת לסאשומארו את טנסיאגה* *מחזירה את היוצרים לחיים* *צועקת עליהם* *הם מבטיחים לא לעשות הרבה פילרים* *סאשומארו מגיע* *בורחת* *הוא משיג אותי* *הוא שולף את טוקג'ין* *הוא הורג אותי* *נשארת מתה*
 

dark max

New member
אה, אור, אתה יכול לשרשר אזה לשרשור

שבועי? אין לי כוח העתיק הכל לשם
חוצמזה, זה המקום של זה... תירוץ עלוב ולא משכנע. הנה אחד יותר טוב: פליז! או שלא
 

Fay Wood

New member
הו מאגניפ ^-^ ../images/Emo168.gif

עד 70?? לאא T.T כלהכבוד על ההשקעה וזה ^_^ אוהיוגוזאיימאס X_X;
 

Fay Wood

New member
אממ אממ.. אור... ../images/Emo168.gif

נכון.. נכון שאתה מרשה לעשות פינת שונן איי שבועית אומשו..?? *פאפי פייס*
 

Kawaii Baka

New member
אני מצטער שאני אומר את זה אבל

דבר שטוב לפאנסלאטס הוא לא טוב לשאר האנשים. ולא אני לא אומר שכל מי שלוקח חלק או נהנה מהשירשורים האלה הוא פאנסלאט, אבל לא צריך לספק למיעוט הקיצוני הזה תחמושת.
 

sasuke girl

New member
חחחחמה? אוקיי..בבקשה אל תוציא

את עצמך טיפש...לא מתאים לך.... תראה אתה לא נפגע מהשירשור הזה. הוא מוגדר כשונן איי כל מי שנגד פשוט לא נכנס..זה לא שמפרסמים לך את זה פה בכל חור. ומיעוט קיצוני?? חחח אוקיי הגזמנו קצת? זה נשמע כאילו יש פה מחתרת שהידות שקונות נשק לפיגוע הבא... -_- dude
 
../images/Emo45.gif

מממ הוא כבר צריך לדעת שאי אפשר להתנגד לרצונם של פאנגירלז מטורפות !!! (במיוחד ג'ינג'יות) בכל מקרה שיהיה בהצלחה אבל רק לזכור לשים רק בשרשור שונאן איי או משו כזה..
 

Kawaii Baka

New member
אני ניפגע מזה שזה יוצר דלת לאחדות

אשר לא מסוגלות לשלוט בעצמן ואשר גוררות אחרים לויכוחים חסרי טעם רק בגלל שאותם אנשים לא מבינים איך לעזאזל מישהו יכול לאנוס את הפיצול אישיות שלו. ואני מדבר מניסיון מאד כואב במקומות אחרים. לא, יש פה מחתרת שאם ניתן לה יד חופשית תתחיל לקפוץ על כל אדם שאומר משהו שלא מתאים להם, וזה קרוב לוודאי יפגע לא קצת בפורום, שוב אני מדבר מניסיון אישי. מה שכן, אני מתפלל שמנהל הפורום כאן הגון. X:
 

sasuke girl

New member
מנהל הפורום הזה מאווד הגון

תאמין לי |בדגש|מנסיון חח דלת? לא מסוגלות לשלוט בעצמן? חחח תראה,אני מבטיחה לך שאף אחת פה לא תזרוק עליך שני פיצולי אישיות מזדיינים(סליחה על המילה הגסה אור) ו...תרשה לי לצחוק על דמיונך הפרוע-אני מבטיחה לך שוב, אין פה שום מחתרת יאוי..והן לא ישלחו הומואים מתפוצצים לאוטובוסים. או יתמנו פצצות שונן איי מתחת לרכבות או שיט(שוב מילה גסה-גומנה אור צ'אן) בסיגנון. ושוב תסלח לי אם אני מחקה אותך: מנסיון הן לא יקפצו פה על אף אחד עם דעות שונות, ולא ינשכו (למרות שאני לא יכלה להבטיח לך שלחלק אין כלבת -__-) לסיכום הפורום לא יפגע,ואני מקווה שאתה לא נפגעת ממני,כי אין לי שום רצון בזה. לאב יו אול(אבל במיוחד את מיאבי ^^)
 

JeeChan

New member
ברור שאני מרשה לך, כל עוד תשמרי

על צנזורה מסויימת לפי חוקי תפוז, אז ברור שמותר D:
 
למעלה