היום בתפוז Live

בובווות!../images/Emo24.gif

העלתן לי חיוך על הפרצוף, וזה היה בדיוק במקום!
מממ..לא קרה משהו עד כדי כך טראגי. (אוקי, הוא יקרה מחר.. בשיחה שיש לי עם המחנכת וההורים..
) אני וחברות שלי בחודש האחרון מבריזות די הרבה, מדברים קטנים כאלה.. סוף כיתה ט', לא לומדים, מי שם זין?! והפעם..אפשר להגיד ש..'הרחקנו לכת'..נסענו ליהוד, ותפסו אותנו.. התקשרו להורים, כשההורים בכלל חשבו שאנחנו בבצפר, ונהיה בלגגגגגגגגגןןןן מפה עד אל-הריש ("ומסיבות, יותר ממאה אלף איש, ובחורות, מת"א עד אל-הריש.."
בויאקה ..) ומחר יש לנו שיחה עם ההורים והמחנכת, ואני הולכת לממממממממווות. כ"כ למות. הקטע הוא שעם ההורים דיברתי כבר, והם ממש כעסו, אבל הסברתי להם את זה, ו..היה אפשר עוד איכשהו לרכך אותם עוד יומיים ככה.. אבל כוסאמקקק!! השיחה הזאת עם המחנכת מחר.. פאקקק. היא הולכת להוציא אותי להורג, והם הולכים לשתף פעולה!!! ואם זה הולך להיות מחר כמו שאני חושבת שזה הולך להיות, אני יכולה לחלוווום על לרכך אותם, במיוחד בנוגע לשנטיפי, שלא לדבר על ליחצ"ן, בכללי. סעאמקקקק!!
 
אוי. אני מטומטמת.

נמממ.. עזבו.. זה הדיכאון\עצבים... מהתחלה: היום אני וחברות שלי הברזנו. נסענו לתיכון ביהוד כדי ליחצ"ן שם את שנטיפי, במקום ללמוד.. (הקטע המעצבן הוא שבמילא אנחנו לא עושים כלום בבצפר.) וההורים לא ידעו, ובטח שלא הבצפר.. פתאום, היום המחנכת שלנו החליטה להתקשר הביתה שלנו ולברר איפה אנחנו! (א-ח-ל-ההה, דווקא היום, מכל הימים שאנחנו מבריזות.) היא התקשרה, ועם כלללל המזל שיש לנו, ההורים של כולנו היו בבית, ונלחצו ת-ח-ת כשהם שמעו שאנחנו לא בבצפר... חטפנו צעקות בטירוף מכל העולם, וזה עוד לפני השיחה שיש לנו מחר. ובקיצור? הסתבכנו לגמרי לגמרי. אני מאוד מקווה שאני אצליח לשכנע תהורים שלי עוד כמה ימים בקשר לשנטיפי ומה שקשור בו...
 

The Charmd One

New member
אוקיי שירו'ש שמעי../images/Emo24.gif../images/Emo79.gif

קודם כל- שום לוויה ושום נעליים, לא לדבר ככה, הפחדת אותי בטרוף יא נעל! אז, אוקיי באמת בלעכס אבל הממ תראי, השיחה לבד או גם עם החברה? בכל מקרה לפני תדברי עם ההורים שלך, אפילו רק עם אמא או מי שאת יותר קרובה ויותר נוח לך כזה, פשוט תאמרי שכן, את הברזת, יודעת שזה טעות ולא נכון אבל תאמרי שאת יודעת בדיוק שלא לומדים בביצפר, באים ושורפים את היום ולא לומדים בכלל, נאמ תאמרי שבכל הימים שהברזת זה היה רק לשעה אחת או שעתיים שבטוח היו חופשיות ובכל מקרה דיברת עם מישהו לברר אם באמת היה משהו והשלמת וזה..(
) תאמרי שאת מצטערת ושלא תעשי את זה שוב, אבל לא יהיה טעם לכועס או להעניש אותך כי את יודעת מתי לפעול, יודעת כמה הלימודים חשובים, ובדיוק בגלל זה את מרשה לעצמך להפסיד את השטיות הקטנות ואת הזמן שמבזבזים בביצפר, על קצת להנות ולהתפרק עם חברה, ובעצם לעשות את העבודה שלך שאת מרוויחה ממנה וככה לא מבזבזת סתם...בלה בלה בסגנון, אני ושבת שהם יבינו, ותנסי לדבר עם שנטיפי רק עוד קצת זמן שהם טיפה יתקררו... בהצלחה בובה, ותזכרי הם בסך הכול רוצים את טובתך, שקבלי השכלה, תוציאי תעודת בגרות טובה, תצליחי ותהיי מאושרת...תתמקדי בזה, וגם תגידי להם שלטווח הארוך זה שטיות וזה לא יישנה כלום, וזה היה חד פעמי ובלה בלה... לאב יו
 
../images/Emo24.gif

מתה עליך מיאמור.. האמת שזה ב-ד-י-ו-ק מה שאמרתי להם.. הם עדיין טוענים שאין לי גבולות, ושאני צריכה ללמוד את הלקח שלי..ובלה בלה.. אז הם עומדים חזק על עניין השנטיפי. אבל אולי עוד כמה ימים, אחרי שהם יראו שאני לא מבריזה, ושאני ילדה טובה וכל זה, הם יותר יתרככו.. תחזיקו לי אצבעות!!
אבל אני ממש מפחדת ממה שיהיה אחרי מחר. ממש ממש. סעאמק, המחנכת שלי נאצית בקטעים האלה, והיא רק תחמם תהורים עוד יותר..
 

The Charmd One

New member
../images/Emo25.gif../images/Emo23.gif../images/Emo79.gif

חח טלפתיה...אה אויש בלע, אז זה סתם פרנציפ ובאמת אולי הם עוד יתרככו...חח ואני אחזיק!!*מחזיקה*
אויש אממ אפשר אולי לבטל את זה? או שתכיני אותם קודם שהיא תגזיםפ ושהיא שונאת אותך חח וכל מיני כאלה, בכל זאת הם תמיד יאמינו לבת שלהם...
 

tamarosh

New member
תראי כפרה...

אני מה זה מבינה אותך גם לי יש ת'קטעים האלו עם ההורים שלי. אני אומרת להורים שלי שהתבטלו לי מחר 5 שעות ואני רוצה להישאר בבית יאללה כוסאמק גם ככה לא ילמדו שעתיים. אבא: "שומדבר. כל עוד יש ביצפר את הולכת. בלי טענות"
להרבייייייץ לו אני מסוגלת!! קיצר אם זה הגיע למצב כזה של שיחה עם המחנכת...אני לא אשקר ואגיד "לא נורא" אבל תראי לפחות את לא לבד בקטע הזה...גם החברות שלך אפשר לומר "נדפקו" יחד איתך - לא שזה כזה לטובה כי יש ת'פעמים האלו שדווקא ההורים שלך מחליטים להיות מלאכים ואומרים: "נו חפיף נבליג" ואז יש ת'הורים של החברה השנייה שאומרים: "מה פתאום!!! לא עוברים על זה בשתיקה!" ומשפיעים עליהם... אז אני מקווה בראש ובראשונה שהורים שלך בעדך רוב הזמן! ו...אני מקווה שיהיה בסדר. צ'מעי טוב לא יצא מזה! אז לפחות...סבייייר לאב יו ואני אחזיק לך אצבעות מחר. שנטיפי - HERE SHE COME!!! עם או בלי ליחצ"ן! המחנכת שלך על הזין שלי! את תהיי שם הבטחה שלי!
 
בובההה!../images/Emo24.gif

חחחחח..מתוקית!
האמת שבד"כ ההורים שלי איתי בקטעים האלה, ולא נותנים למורה לזיין אותי יותר מדי.. אבל הפעם הם בטוחים שהם לא הבהירו לי מספיק את הגבולות. כי..לא מזמן הברזתי משעור ספורט, והמורה הנאאאאצית כתבה לי מכתב להורים, וכאלה, וגם אז אמרתי שזה לא יקרה שוב.. ונאאארף, זה די קרה שוב. (אחת השעות שהברזנו מהם היו ספורט..
מפגרותתת!
לא חשבנו על זה אפילו.. והקטע הוא שלא לומדים בכלל, המורה פשוט נאצית.גררר.) אז הם בטוחים שהם צריכים לעמוד על שלהם עכשיו, ולא לוותר לי כ"כ בקלות. בעעע!! וכן..המחנכת על הזין שלי גם!! אבל ההורים, ההורים..
ובקיצור-אני מתההה עלייך יפההה!!
 

°נועית°

New member
../images/Emo24.gif

יהיה בסדר מותק, אל תדאגי. מילה שלי. וכמו שתמר אמרה, את תהיי שם והמחנכת על הזין של תמר! (?)
אוהבת אותך בובה..ויהיה בסדר.
 
../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif

אוהבת אותך גםם!!
בסוף גלית לא עשתה לנו כלום.. כאילו, מה שאנחנו צריכות לעשות זה להגיע כל יום לבצפר, בזמן, ולא להבריז בכלל.. קיצר- יצאנו בזול.. אבל..אמאבא..שנטיפייייי..
חפיף, אני אסתדר בסוף..
 
אמממנ..אני ~חולה~../images/Emo58.gif

*שיעול מזוייף*[ גלית בכלל לא התקשרה אליי...היא ראתה אתמול שהייתי חולה (סתם הייתי עייפה...
) ו...אמנ...לפחות ישנתי קצת.
 
למה שגלית תתקשר?../images/Emo12.gif

ותרגישי טוף..
נעעע! גם אני רוצה לישון!! אההה..תגידי, נכון יש תעבודה בג"ג, אז לא עשית על שוויץ והורדת במקרה מavodot, נכון?
 
לאאאאא!!!../images/Emo10.gif../images/Emo58.gif

את ל-א עושה על שוויץ!!
ואת ל-א מורידה מעבודות!!
אוף....כבר סיימנו...
 
../images/Emo16.gif../images/Emo105.gif

ברוכה הבאה למועדון.
את מי משאירים כיתה כי היא נכשלה ב-3 מקצועות? הוו כן, אותי אותי אותי!
 
../images/Emo32.gif ייאי לי!! ../images/Emo13.gif

היום היה לי מבחן באנגלית, ובגלל שהגשתי ראשונה המורה בדקה לי וקיבלתי 97
... הקבצה א' מואץ - Here we come! שאר ציוני להיום: הבעה
84 (למי אכפת
) של"ח
68 (למי אכפת 2
)
 
למעלה