הייי לכולם אני חדשה!!!!!!!!!!!!!!!!

yuviz

New member
אל תזלזלי בזה שאת רוסייה!

כשאת אומרת שאת שמנה או מכוערת לאנשים אז הם מאמצים את המילים שלך ואומרים לך גם-את גורמת להם לחשוב ככה! אל תתביישי לחשוף הכול או להתלבש כמו כולם, זה לא נורא להיות מלאה! אני מלאהה מלאה וחברות שלי אומרות לי שאני לא, או שיש לי אופי.. ואני ממשיכה להגיד עד שהן כבר אומרות לי שאני סוחטת מחמאות חח.. אם גם ההורים שלך רוצים לעזור לך לעלות את הביטחון העצמי שלך תבקשי נגיד.. ליום הולדת שלך שייקחו אותך לדיאטנית! זה יעשה לך רק טוב! לאב, יובל.
 
ריטוש!

אל תידאגי בקשר לחברות שלך כי את תימצאי בטוח חברה חמודה שתוכל לעזור לך כי היא גם במצבך...גם לי זה היה כך עד שאני בעצמי הלכתי והכרתי חברות חדשות! מי אילנוש!
 
תודה.........

איזה פורום מצויין זה בהתחלה התביישתי לספר לפורום את הבעיות שלי אבל אז החלטתי שאני מספרת !!!!!!!
 
מרגריטה....

לדעתי אף אחת לא צריכה להתבייש באיך שהיא נראת גם אם היא לא דוגמנית על, כידוע לך - אף אחד לא מושלם! והמראה החיצוני לא קובע הכל, ואם את תפתחי אישיות נחמדה ,(שאני בטוחה שיש לך) ותגבירי את הביטחון העצמי שלך, כולם יאהבו אותך ויקבלו אותך כמו שאת! ומי שלא אוהב אותך - בעיה שלו! הוא לא יודע מה הוא מפסיד... ולא כדאי לשקוע ברחמים עצמיים בגלל שאת מלאה!
 
לא רק זה...

גם כולם עוזרים לכולם... לפחות מנסים! ולדעתי, אם את תגבירי את הבטחון העצמי שלך, ותסתכלי על דברים מהצד החיובי, את תאהבי את עצמך, וככה גם אחרים יאהבו אותך! הכל תלוי רק בך!
 
עוד כמה ימים אני אשים ת'תמונה שלי..

ואז תראו אם אני יפה או מכוערת אומרים לי שאני יפה אבל אני לא חושבת ככה !!!!!!!
 

°°NaTaLi°°

New member
אילנה!

היי מה המצב? תאמיני לי הבית ספר שלי זה גן חיות וכבר לא מעניין אותי שום דבר נוגעים בי אני ישר הולכת למורה שיקראו לי איך שהם רוצים אני לא סתומה שאני יתן שירביצו לי! גנבו לי מלא דברים פלאפון,כסף,כרטסיות לאוטובוס,מחשבון זה הגיע לי עד למעלה כבר נגמר לי הסבלות. למדתי שם כמה דברים שהם לא באים בשביל לילמוד אלה בשביל לשחק,למדתי לקלל ולהרביץ ולהלשין. את כל זה למדתי, אני לא כמו הם אני רוצה ללמוד למרות שאני לא ממש מצליחה אני לא ממש יודעת ללמוד וזה לא מצחיק אני ממש לא יודעת ללמוד אנילא לומדת למבחנים אני לא זוכרת כלום בכיתה אני לומדת. אומנם יש לי רמת איקיו גבוה מהממוצע יש לי בעיות למידה. ואני מתכוונת להצליח והינה כרגע שיפרתי תציונים. מי שנוגע בי חוטף קללה שבחיים לא ישכח זה יוצא לבד השיכבה מפחדים מימני אתמול עשיתי להם תמוות כל שניה ניסו לקחת לי תשולחן ואני חצי מרוקאית וזה שילוב מנצח עם כואב לי הראש הם חטפו צרחות ומה שתירצי היום בבוקר לקחו לי תשולחן מכיתה אחרת הלכתי להביא אותה אמרתי בשקט: "למה לקחתם לי תשולחן? הם אמרו זה לא שלך, עניתי לקחתם א זה מהמקום שלי אני הבאתי אותו אתם רוצים שולחן תיקחו בכיתה שלי יש שולחן אחר אבל בשולחן שלי על תיגעו ביי לקחתי תשולחן שלי בחזרה" וזהו אחר כך בכיתה שוב ניסו לקחת לי תשולחן צרחתי תעזוב לא כדי לכם להתחיל איתי אני לא מרגישה טוב ואני עצבנית תחכו עוד שבועיים שיעשו לי סיטי ועיגלו מה יש לי בראש כי כבר נמאס לי. חחח הם מפחדים מימני חבל על הזמן אתמול הם הסתכלו עלי כאילו אני משוגעת או אוטיסטית הם לא מבינים שאני חולה כבר המון זמן 5 שנים אף אחד לא האמין לי השנה חזרתי להתלונן ובגדול היה לי חודשיים שלא יכולתי לזוז ועוד היתי עם ברונכית היתי קרובה לדלקת ריאות אני כמעט ניחנקתי בשיעור ספורט כי רצתי לא ידעתי שאסור היה לי לרוץ וחברה שלי עצרה איתי כי לא יכולתי לנשום כל שניה השתעלתי ונפלתי על הרצפה אמרתי לבנות שלא יגילו למורה כי המון זמן לא השתתפתי בגלל הכאבים בכל הגוף הם אמרו המורה אמרה לי תגידי השתגעת אסור לך להשתתתף את חולה קראו להורים שלי ועשיתי אנלציה. אני נולדתי חולה התי עם ברונכית נולדתי פג 915 גרם אני מבחנה גם חח האח הגדול שלי נפטר זיכרונו לבירכה בגיל 6 ימים המשקל שלא היה 600 גרם ההורים שלי פחדו גם שלי יקרא משהו אבל גדלתי גם אחותי נולדה פז אבל עם קילו היא נולדה חזקה מאוד חח. לא רק אני חולה במשפחה גם אחותי במשהו יותר גרוע ותאמיני לי אילנה וגם את ריטה היא יותר גרועה מישנינו ני לא יודעת עם היתי במקומה איך היתי חיה זה ממש אסון. זהו גמרתי תמגילה אני לא מבינה למה אני שופכת פה תלב סורי עם זה מציק למישהו!
 

yuviz

New member
ואוו! את אמיצה!

רק בת 13-14-15? בת כמה את? ויש לך כבר סיפור חיים כזה! אני לא רוצה רזומה כמו שלך.. אבל הוא בחלט ארוך! ואל תעשי דברים שאומרים לך לא לעשות, זה רק יכול לפגוע בך כי אם יכולת לעשות את הדבר הזה לא היו מונעים את זה ממך! אני בטוחה שרוצים רק בטובתך.. ואני מצטערת שלא היו מאמינים לך עם הכאבי ראש! ואני מאחלת לך שיגלו כבר את הבעיה שלך ושזה לא ימשיך לך הכאבי ראש הנוראיים האלו, ואני מאחלת לך ולאחותך שתחלימו מהמחלה אני בטוחה שממש קשה לכן ככה! לאבב יו ותמיד פה.. יובל.
 
כן ....

294729022 וזה היה של לולי הפצצתית וזאת חברה שלי היא מותק של ילדה והיא מזה יפה אני מזה מקנא בה ... לולי נתנה לי אותו כי היא לא רצתה אותו יותר ולולי היא מהכיתה שלי אתם מכירים אותה?
 

°°NaTaLi°°

New member
אה וריטה אני כן רוסיה חצי וחצי

מרוקאית אומנם לא רואים שאני רוסיה בפנים אבל אני לבנה כמו הרוסים חחחח אבל ממש לבנה אומנם קצת השתזפתי וזהו חחח
 

°°NaTaLi°°

New member
לא אני לא מדברת רוסית חחח

רק כמה מילים אני מבינה יותר מאשר מדברת שהיתי קטנה ידעתי אבל אז הפסיקו ללמד אותי אז שחכתי חח וזה נורא מעצבן עכשיו אני לא יכולה לדבר עם הבן של בת דודה שלי חחח הוא יודע רוסית זה מה שלימדו אותו אז שאני ואחותי רואות אותו אז אנחנו מלמדות אותו עברית הגיע הזמן שהוא ידע עברית חחחח וגם שנסעתי לקנדה אז היו 3 בני דודים שידעו רק רוסית או אנגלית ופעם ראשונה שראיתי אותם גם את דודה שלי היה קשה לתקשר איתם במיוחד עם בריק הוא כל הזמן שיגע אותי חח ביי עפתי
 
למעלה