הייי לכולם אני חדשה!!!!!!!!!!!!!!!!

ריטושקה איך התגעגתי !!!!!!!!!!!!!!

חחח רק היום ראיתי אותך טוב יאללה עזבו אותי בטח אני שיכורה! באהבה מאיה
 

JustME79

New member
לכולם...

א. אימצתם את הקטע של סיפור הבעיות שלכם בצ'אט. אני ממליצה לכל אלה שיש להם בעיות בחיים ורוצים לשתף את כולם להרשם לבלוגים ולכתוב את כל מה שבא לכם. ב. זה שאת מלאה לא אומר שלא יסתכלו עלייך לכל בן יש את הטעם שלו ויש כאלה שאוהבים מלאות ויש כאלה שלא. ג. אני נחשבת "רזה" אבל אני לא מרגישה כזו בכלל, לא ניכנס לזה, אבל אין לך מה לקנא באף אחת מהרזות, לכל אחת יש את החסרונות שלה, ותגידי תודה שאלה החסרונות שלך. כי פלטה זה שטויות, לכל בנאדם שני יש פלטה, ולהיות מלאה זה לא ביג דיל, אם את רוצה את גם יכולה לעשות דיאטה אם זה כל כך מפריע לך. מקווה שעזרתי..!
 

JustME79

New member
בפורום~

ושלא תבינו לא נכון, אין לי בעיות עם הסיפורים שלכם אני נהנת לקרוא ולנסות לעזור... אבל זה בא בכמויות והמנהלים די מתלוננים על זה אז הרעיון הכי טוב הוא בלוג...
 
אוקיי ריטוש... תקשיבי לי:

זה שאת מלאה זה לא אומר שאת מכוערת! אני מכירה הרבה ילדות מלאות שהן גם ממש ממש יפות, שמטפחות את עצמן, והכי חשוב: שומרות על הביטחון העצמי שלהן! (חחח יובל, זאת לא לילך!). כל מה שיפתור לך את הבעיה זה שתעלי לך את הביטחון העצמי, המון... כי לפי מה שאני הבנתי (ומה שאני רואה) הביטחון העצמי שלך נמוך - שואף ל-0! ריטה - אף אחד לא מושלם, לכולם יש את הפגמים שלהם, והם לא צריכים להתבייש בהם. אני רוצה לספר לך סיפור שקרה לי: בכיתה ד' גילו שיש לי עקמת בגב. זאת הייתה תקופה נוראית בחיים שלי, הלכתי לבתי חולים, קיבלתי איומים מרופאים שאם הגב שלי לא יסתדר יעשו לי ניתוח, הלכתי אפילו פעם אחת עם רצועות - וכלום לא עזר. התחלתי לעשות תירגולים של פיזיוטרפיה שגם לא ממש עזרה. הרופאים שליכבר כמעט התייאשו, וקבעו לי תור לבדיקה פעם בחצי שנה. ואז התחלתי לשפר את העמידה שלי (אופס...)... הבנתי שאני הולכת כפוף בגלל שאין לי ביטחון עצמי, אז התחלתי לשפר לי את הביטחון העצמי ולהגיד לי כל מיני דברים מעודדים, וכך - כמו שהביטחון העצמי שלי גדל, כך העקמת קטנה. ולפני חודש הלכתי לבדיקה והעקמת עכשיו 3 מעלות (במקום 30 שהיה לי קודם) ובשנה הבאה - העקמת תהיה 0 מעלות (כך אמרו הרופאים) ולא תהיה לי עקמת יותר! אז התשובה היא: ביטחון עצמי. את חייבת להיות בטוחה בעצמך, ולשים פס על העולם. את חייבת להגיד: "אני טובה! ואני לא אתן לאף אחד לדרוך עליי!" ואם את לא מרגישה בנוח עם זה שאת מלאה - לכי לדיאטנית!
 

Danielle b3

New member
היי ריטה ../images/Emo70.gif

קודם כל ברוכה הבאה! מה נשמע? איך הולך? ודבר שני: אנשים לא צריכים לאהוב אותך רק בגלל איך שאת נראית. הם צריכים לאהוב אותך בזכות עצמך, האופי יותר חשוב מהיופי, ולאט לאט הם יבינו את זה! את רק צריכה קצת לחכות ועם החברות שלך אומרות לך שאת יפה את צריכה להאמין להם! את צריכה קצת יותר ביטחון עצמי ולהאמין בעצמך , ואם את מאמי כמו שאת אומרת וגם חברות שלך אמרו לך את זה , אז בטוח שבקרוב מאוד את תמצאי לעצמך חבר
מקווה שעזרתי
דניאל
 

No FeAr GirL1

New member
לריטוש המאמוש!

תראי יש לי חברות שהן מלאות אבל נורא יפות (ואני מאמינה שגם את כזאת).. ואני מאוד אוהבת אותן כחברות! ואני בטוחה שככה גם החברות שלך אוהבות אותך ולא איכפת להן מהמראה החיצוני! ודווקא זה בסדר להיות מלאה וכשבן יגש אליך ויתחיל איתך את תדעי שהוא אוהב את מי שאת באמת, את האופי שלך ולא רק את היופי החיצוני..! נ.ב: לדעתי החברות שלך צודקות במה שהן אומרות (למרות שאני לא מכירה אותך) כל בן היה רוצה אותך עם אופי כמו שלך ויופי! חברות בדרך כלל לא ישקרו לך! תאמיני בעצמך ואת תראי איך שכל הבנים מסביבך!
 
למעלה