הייתי במיונים הראשונים ליפה והחנון 3!

goldy

New member
אני יודע שאני חנון../images/Emo13.gif

אין לי כישורים חברתיים: מעולם לא היו לי חברים גברים סטרייטים כמוני, ומעולם לא קרה שמכ"ם של מישהיא אישר אותי בתור חבר (להתפשר עליי רק כי *כל* שאר הגברים אמרו לה "לא", לא נחשב)
 

צלהגשם

New member
חבל שאתה נוקט בגישה כזאת

כנראה שעוד לא פגשת את הבחורה הנכונה. יש הרבה בנות שמחפשות בחורים חנונים טובים ולא משנה להן שהם לא מתגלחים או איך הם מתלבשים או מה הם אוהבים לעשות בזמנם הפנוי. עצוב שאנחנו חיים בעולם שבו אנשים חושבים שהם צריכים לשנות את מי שהם כדי למצוא אהבה. אני חושבת שאתה יכול למצוא מישהי גם בלי התכנית הזאת, במוקדם או במאוחר זה יקרה.
 

צלהגשם

New member
תראה, אני יכולה להזדהות איתך לחלוטין

קראתי את הבלוג שלך וגם הגבתי בו בזמנו (אתה כנראה מכיר אותי בכינוי אחר שאני לא אחשוף כאן), ונדמה לי שהגישה שלך קצת מיואשת. אגב - זה ניכר בבירור גם מהחתימה שלך. רק תחשוב אם זה באמת מה שאתה רוצה, זה הכל. אם אתה חושב שללכת לתכנית טלויזיה יעשה אצלך את השינוי שאתה מחפש - אז לך על זה מכל הלב.
 

goldy

New member
כן; לחשוב מחוץ לקופסה, ולבצע מעשים 'מסוכנים'

שעלולים להכשל, שכולם יצחקו ממני כי יעמוד להם מלאחל לי כישלון, וגם אחרי שאצליח כל מי שסירס אותי כל חיי יתפלל לכישלון כי אם הוא כלומניק אז מה פיתאום אני קיים, בהחלט יעשה לי את היום. *אני* רוצה את זה, וכל הלוקים באוטיזם יכולים ללכת לחפש.
 

צלהגשם

New member
אני לא מצליחה להבין את מה שאתה אומר

אתה יכול פעם אחת לכתוב תגובה רצינית ללא ציניות? מה עובר עליך?
 

goldy

New member
me tarazan, you jain

משאית עם שני נגררים. "רק תחשוב אם זה באמת מה שאתה רוצה, זה הכל. אם אתה חושב שללכת לתכנית טלויזיה יעשה אצלך את השינוי שאתה מחפש - אז לך על זה מכל הלב" __כן.
 

צלהגשם

New member
the eagle has landed

שיהיה לך בהצלחה, מה יש כבר לומר... אני אישית לא הייתי עושה את זה, אבל כל אחד ושיקוליו שלו. מאחלת לך רק טוב.
 

Saladin

New member
המרחק בין יאוש וקומדיה הוא קטן.

אם הוא ישכיל לעשות את הסוויץ' הקטן הזה (וסליחה על השימוש בביטוי שחוק מעולמות הרכב והספורט) הוא יכול להיות ממש מבדר וגם ליהנות.
 

Saladin

New member
כן, אבל לא נראה לי שאתה שם זין ../images/Emo6.gif

ןכנראה שגם אין לך הומור עצמי
 

Saladin

New member
cheer up mate.

קבל עצה מבחור שנמצא באותו מצב שלך וגם לו אין קבלות בתחום שבינו לבינה (בעצם זו החלטה שלך אם לקבל אותה או לא): המפתח לחיים טובים יותר וגם להצלחה בתחום שבינו לבינה הוא לפתח אדישות מסוימת כלפי האפשרות שתהיה לך הצלחה בתחום הזה או לא, אבל כמובן אדישות בריאה המעוגנת בביטחון שמה שלא יקרה, אתה אוהב את עצמך ובעיקר את החיים. כמובן שכאשר ואם בכלל מתחיל משהו קונקרטי בחייך, כלומר אם וכאשר תיכנס מישהי לחייך, תצטרך הרבה יותר מאדישות אבל כשזה יקרה אדישות כבר לא תהיה הבעיה שלך (ושלי, לצורך העניין). הנקודה שאני מנסה להעביר היא שהחיים לא סובבים רק סביב יחסי אישות, אלו הם רק היבט אחד של החיים ויש הרבה דברים ליהנות מהם גם בלעדי היבט זה.
 
למעלה