הייתי במיונים הראשונים ליפה והחנון 3!

goldy

New member
בדיוק קו המחשבה שלי

היום אני במצב בו אני רק נהנה להסתכל על נשים, אני לא גם נמשך אליהן חד-צדדי.
 

Saladin

New member
באמת שהתגובות שלך קורעות.

תסתכל רגע על כל התגובות שלך בשרשור הזה ותבין איזה פוטנציאל קומי יש לך (סתם, אני בטוח שהסתכלת כבר פעם, לא שזה עזר
). לגבי הפסקת התאהבויות חד צדדיות, זה בהחלט אחד השלבים והסימנים לפיתוח האדישות המסוימת המכונה בגרות. לא יודע בן כמה אתה (29.5, לפי החתימה? או שזה מתייחס רק לימח שמה), אצלי ההתאהבות החד צדדית האחרונה (היו שתיים) היתה בגיל 21 ונמשכה שנתיים. זה בהחלט היה שיפור לעומת הקודמת שנמשכה 8 שנים. השנייה גם החליפה את הראשונה באופן מיידי, כאילו עלתה מהספסל לבקשת המאמן (הראשונה נפסקה בעקבות צעד מעשי שנקטתי בקשר למושא ההתאהבות, אחד הצעדים המפגרים מה שנקרא אבל הוא עזר כיוון שהוא סיים את ההתאהבות, רק כדי להחליפה באחרת כאמור). סיום ההתאהבויות החד צדדיות מלווה באימוץ גישה יותר צינית (ציניות "בריאה"), טוב לא ממש אימוץ - הגישה מתלבשת עליך יותר משאתה מאמץ אותה.
 

צלהגשם

New member
גולדיל'ה, אתה לוקה בסתירה פנימית

אתה טוען שאתה לא שם על החברה המסרסת, ושאתה לא צריך להכנע לתכתיבים של האנושות בנוגע לבאיזה גיל צריך להתחיל לצאת עם בחורות וכו', אבל נדמה לי שהתכנית הזאת עושה בדיוק את זה - היא מכניסה אותך למן תבנית כזו של תכתיבים חברתיים - אם תשנה את המראה שלך ותחומי העניין שלך כדי שיהיו קצת יותר "מגניבים" אז יהיה לך סיכוי להכנס למועדון המובחר של אלה שזוכים לפופולריות מהסביבה. גילוי נאות - אני אישית בשמחה הייתי יוצאת עם 99% מה"חנונים" שהציגו בתכנית גם בגרסה החנונית שלהם בהתחלה. אין בך שום דבר לא בסדר, אל תגרום לאף אחד לחשוב שמשהו בך דפוק או שאתה לא טוב מספיק רק בגלל שאתה שונה. אתה שווה הרבה יותר מזה ואני רק מקווה שהתכנית הזו לא תזיק לך יותר ממה שתועיל.
 

goldy

New member
אין בי שום סתירה פנימית../images/Emo62.gif

מכיוון שמעולם לא הזדמן לי לחוות את גיל ההתבגרות, הגעתי למצב שהיום, בגיל "כמעט 30", אני כל הזמן שואל את עצמי מיוזמתי: "מתי אני אמור להרגיש מבוגר?!". אני מרגיש שנרדמתי בגיל 12.5 עם תחילת ההזעה המוגברת מהגב, והתעוררתי בגיל 17 עם קו מחשבה של: "אילו רק הייתי יודע זאת קודם היה לי עכשיו טוב יותר". כל השינויים שחוויתי הם חיצוניים בלבד! אני לא *מרגיש* שמשהו משמעותי השתנה בי. כשאתקבל לתוכנית אזכה לישון על אותה מיטה עם מישהיא, וגם אחלוק עימה ארון בגדים!! וגם אוכל לצפות בה מטפחת את עצמה, וכשהיא תתעורר אוכל לשאול את האישה שאיתי על מה חלמה, וגם להסתכל לה לתוך העיניים לעיתים קרובות|מסמיק_ברמות|. "אם תשנה את המראה שלך ותחומי העניין שלך כדי שיהיו קצת יותר "מגניבים" אז יהיה לך סיכוי להכנס למועדון המובחר של אלה שזוכים לפופולריות מהסביבה." __"מקובלים-לא מקובלים" מת ביומיים הראשונים לכיתה ז': אנשים שנגררים שייך רק ליסודי. בגיל 16 אנשים נעשו כאלה עצמאיים; שהדבר האחרון שעניין אותם זה את מי הכלומניק התורן מנסה להשפיל, רק כדי שלא ידעו שהביטחון העצמי שלו צריך סולם כדי להגיע לריצפה. אני רוצה ששהותי בתוכנית תגלה לי משהו חדש: שהנשים בה, ללא קשר לפרק המייקאובר, יגלו לי איך לעניין את המכ"ם הנשי, שאלמד מהן משהו שיעניק לי *סוף-סוף* את הידע כיצד להצליח להשיג חברה! אני יודע שמה שאני עושה היום לא עובד, ואני יודע שמקורותיי מאכזבים: הגיע הזמן לנסות משהו חדש
מסוכן, שלא בטוח אם יצליח.
 

צלהגשם

New member
מצטערת, אני עדיין לחלוטין לא מסכימה איתך

אתה מחפש אשליה או משהו אמיתי? מה עושה את הבנות האלה אוטוריטה במערכות יחסים? האם מה שמעניין בחורה א' בהכרח יעניין גם בחורה ב'? אני לא מצליחה להבין את קו המחשבה שלך. אבל כנראה שאתה לא תשתכנע וגם אני לא אשתכנע, אז בוא נסכים לא להסכים
 
בהצלחה!

אבל אל תתלהב יותר מדי בשלב הזה - יש עוד המון שלבים שצריך לעבור עד שמתקבלים רשמית לתכנית.
 

דוד531

New member
חבר יקר

יש עוד מספר עצום של דרכים בהן אתה יכול לנקוט כדי לפתח את הבטחון העצמי שלך ולהכיר בנות. על עולם הפיקאפ שמעת? אם אתה הולך לשם עם חלום שהתוכנית תשנה את החיים שלך, ושאולי איזו "יפה" תתאהב בך וחייך ישתנו אז חבל. ישנן עוד מספיק דרכים טובות יותר, וללא חשיפה עצמית ברמה כזו.
 

goldy

New member
נמאס לי מהמציאות: בא לי מדומה

אני לא רואה את זה בתור השפלה: נמאס לי להכנע לחוקים כגון "אתה חייב להזדיין עד גיל מסויים רק כדי לסמן V, או שעדיף שתתאבד מהבושה". נמאס לי להכנע לחינוך מסרס מהסביבה וההורים. אין שום יצור ביקום שדעתו עליי משנה לי עד-כדי-כך שאתבייש ממנו.
 

דוד531

New member
כל מה שאתה אומר טוב ויפה אבל:

אני רוצה לשאול אותך למה אתה רוצה ללכת לתוכנית? עולם הפיקאפ הוא עולם מבוסס ומלא שיאפשר לך לפתח בטחון עצמי ולהכיר בנות. אני רוצה שתראה את התוכנית "the pickup artist" העונה הראשונה והשניה, זה יתן לך מושג על מה אני מדבר. השינוי שה"חנונים" עוברים בתוכנית הוא שטחי אם בכלל. אני מציע לך לעבור שינוי עמוק יותר.
 

goldy

New member
מה אני כותב לעצמי?!

אני רוצה את ההרגשה של הביחד, מדומה ככל שתהיה! אני רוצה לדעת איך זה לחלוק ארון בגדים עם מישהיא, ולשהות בחברתה במשך ימים רבים ככל הניתן כשאין לי תחרות: היא איתי או לבד. אני לא מאמין בחיזור כי לנשים יש מכ"ם לגברים.
 

דוד531

New member
מצויין, אל "תאמין", תיווכח

בטח שלנשים יש מכ"ם, עולם הפיקאפ קיים והתפתח בעשור האחרון, היום יש מיליוני גברים בעולם וגם בישראל שמתעסיקם בפיקאם ולמדו בעזרו איך להתנהל עם נשים, זה לא עניין של אמונה זה עניין של עובדות בשטח. אתה רוצה לכפות על נשים את עצמך? להיות ברירת המחדל שלהן? לך לזונה, חבל שתשפיל את עצמך מול כל ישראל בתקווה לזה שאחת מהן "תגלה אותך". אם אתה רוצה לבנות את עצמך מבחינת נשים נתחיל מזה שתראה את הסדרה The pickup artist, אחרי זה אתה כבר תהיה צמא כ"כ, והתוכנית גם תעניק לך כלים מעשיים. כמו כן אתה צריך לטפל בבעיות הנפשיות שלך ובADD שלך. אם תמשיך לעשות מה שעשית עד היום אתה תמשיך לקבל את אותן התוצאות שקיבלת עד היום. אם תלך לתוכנית עם ארגז הכלים שהלכת איתו עד היום אתה לא תקבל תוצאות שונות. או שאולי החלום שלך הוא להפוך לאלכס הבא? אני מציע לך לבנות את עצמך.
 

goldy

New member
../images/Emo216.gif

לא יכול להיות שאני כותב לך את מה שאתה רוצה לקרוא או שאתה הולך עם הראש בקיר.
 

elcool

New member
מר בחור...

בתור אחד שהיה שם... ניסיתי פיק אפ. לא הרבה. אבל הלכתי למועדונים. התחלתי עם בחורות. אתה יודע מה גיליתי? לא מתאים לי. זה רועש. זה מעפן. ואני צריך לשים תחפושת על עצמי כדי להצליח. לא בא לי בטוב. דבר שני, אין לך מושג על מה אתה מדבר. תשאל כמעט את כל המשתתפים שהיו העונה (וכרגע אחד מהם עונה לך) - החנון שנכנס זה לא החנון שיוצא. אני יכול להעיד על עצמי שהעובדה שהלכתי לתוכנית (וזה הבדל בין "מה שעברתי בתוכנית". שים לב:רק העובדה שהייתי שם) הביאה לי ביטחון עצמי, את היכולת לדבר עם זרים, את הרצון להתעניין בהם, את היכולת לפתח שיחה (במיוחד עם אנשים מסוגים שבחיים לא היית מוצא אותי מדבר איתם קודם) וכישורים חברתיים מפה ועד כרמי יוסף. ואתה יודע משהו? כל האומני פיק אפ מגעילים אותי. אלו שחושבים שכמות בחורות זו מטרה. שחושבים שלהשפיל בחורה יגרום לה להכנס איתם למיטה. לא אכפת לי אם זה עובד או לא, זה פשוט להוריד את עצמיך בתור בן אדם לרמה הכי נמוכה ונלוזה שיכולה להיות. אני חיי בזוגיות מאושרת של כבוד הדדי ושימחת חיים. אני ממליץ לך לקרוא את הפורום הזה טוב טוב ולראות מי הקהל שלו. ואם היית רואה את עצמיך חלק מהפורום ששמו "היפה והחנון", תחשוב פעמיים לפני שאתה לא מפרגן למי שמודיע שאולי יהיה שם. תשמח בשימחתו במכום להעכיר אותה. יום טוב.
 

דוד531

New member
אהלן חבר

כשאני מדבר על עולם הפיקאפ אני לא מדבר על אנשים שהולכים למועדון או מסיבה ומתחילים עם בנות, אלא לעולם שלם עם ספרים, תיאוריות פסיכולוגיות, קהילה תומכת ואפילו קורסי שטח. העולם הזה מקנה לך יכולות חברתיות עם גברים ועם נשים. כשאתה לומד ומתפתח אז אתה באמת מצליח "להשיג" הרבה בנות, אך אין הדבר אומר שאתה הופך את העניין למטרה שלך, ואם המטרה של בנאדם היא פשוט להפתח לעולם אז זו מטרתו והוא עושה כרצונו עם הכלים שהוא רוכש. וכן אחרי שאתה שוכב עם בחורה או שתיים אחרי שלא היית עם בחורות במשך 20 שנים, זה בהחלט יכול לשחרר אותך ולנתץ כל מני פרדיגמות חברתיות שאתה נושא בראשך כמו: "יש קוד מיוחד לפיצוח בנות", " רק הגברים החתיכים משיגים כוסיות", או כמו שגולדי הצהיר "לבנות יש מכ"ם". את כל אלה הנסיון בשטח מגמד ופותח בפניך עולם חדש. ד"א השפלת בנות היא לא כלי שאני מכיר בעולם הפיקאפ. אתה וודאי מתכוון ל"נגס" בהם משתמשים לפעמים על מנת להכניס אווירה מעניינת לשיחה. נג טוב אף פעם לא משאיר את הבחורה נעלבת. בנוגע לחוויה שלך: קטונתי מלהבין אפילו פסיק מהחוויה, ואני מאוד מכבד את הדרך שעברת וגם שמח בשבילך, במיוחד אם נהנת כפי שאתה מתאר. אבל, וזה אבל גדול אני חושב ש: - רוב ה"חנונים" (כל שכן ה"יפות") שהולכים לתוכנית לא עוברים שינוי עמוק מאוד אם בכלל (ויעיד על זה אלון שקראתי את תגובותיו). בהשוואה לפיתוח עצמי הדרגתי ומבוקר, אם על ידי לימוד פיקאפ ודינמיקה חברתית כפי שאני מציע, ואם על ידי כל תוכנית שיפור עצמי שהיא, השינוי שמושג בתוכנית קטן לאין שיעור. - אני נותן לגולדי עוד אופציה לפני שהוא משמש כגלדיאטור להמונים. אופציה שלדעתי היא בעלת כל הפלוסים שהתוכנית מציעה ויותר. אני בשום פנים ואופן לא מסכים לשורה האחרונה שלך שקורת לי להענות לאיזשהם תכתיבים בנוגע לתוכן הדברים שלי רק בגלל שאני נמצא בפורום מסויים. אני אתן את דעתי, ואת מה שאני חושב לנכון ללא קשר לשם הפורום. מקווה שאני לא צריך להבהיר למה. שוב, אני לא מזלזל בעוצמת החוויה שלך ומאחל לך כל טוב!
 
רד מגולדי, בבקשה ../images/Emo140.gif.

למה זה נראה לך ליגיטימי שתתנשא עליו, תאבחן אותו ללא הסמכה רפואית כחולה נפש, תשלח אותו לזונה כשאתה מלמד אותו לא לכפות את עצמו על נשים שיגיעו לתוכנית כדי לקבל חשיפה בזוגיות מדומה עם חנונים מרצונן החופשי ותמליץ לו על סדרה שתפתור את כל בעיותיו לכאורה
?
 

דוד531

New member
היי שושיטה בפיתה

לגבי ההתנשאות: ממש לא התכוונתי להתנשא ואני מצר אם עלה ריח של התנשאות מהכתוב. בנוגע לשליחה לפסיכולוג את צודקת יתכן והדבר לא היה במקום, פשוט הגישה הצינית שלו לכל דבר גירדה מעליי את היחס הרגיל שאני נעזר בו כשאני פונה לאנשים. הרגשתי שזה מה שהוא מחפש דיבור ישיר ותכלסי בלי כל מני הבטחות שווא שהוא מרגיש שאנשים תמיד מטיחים בו. השליחה לזונה הייתה כדי להדגים לו שמה שהוא עושה זה לא מהלך נכון, וכמוהו כמו ללכת לזונה. הוא כותב "אני רוצה לדעת איך זה לחלוק ארון בגדים עם מישהיא, ולשהות בחברתה במשך ימים רבים ככל הניתן כשאין לי תחרות: היא איתי או לבד. אני לא מאמין בחיזור כי לנשים יש מכ"ם לגברים" בעצם הוא רוצה להיות עם אישה בלי שתהיה לה האופציה להתנגד. עכשיו תגידי לי את שושיטה בפיתה, אלו נראים לך מניעים בריאים ללכת לתוכנית טלוויזיה? אני הצעתי לו לפתח עצמו ולגרום לאישה לרצות להיות איתו גם כשיש לה עוד עשר אופציות. גולדי שבוי בתפיסה שיש להרבה גברים רגילים (כביכול רגילים) שנשים יפות הן מצרך נדיר, ושצריך להודות לאל כשאחת כזו רק פונה אליך, שלנשים עם יופי יש מכ"מ והן קולטות את גולדי. אני רוצה ללמוד אותו שאלו שטויות. לא המלצתי לו על סדר שתפתור לו את כל בעיותיו, אלא על סדרה שתדגים לו על מה אני מדבר. הדאגה שלך לבחור נעימה לי ואת אישה טובה.
 
למעלה