נו, אל תיתמם...
ארגוני ההומואים לוחצים להכניס לתוכנית הלימודים בדיוק את הניסוח שלי שיש כאלה ויש כאלה, כדי שהתלמידים יבינו ששתי האופציות הן בסדר גמור. זה לא תיאור עובדתי-טכני אלא תיאור בעל משמעות של שיפוט ערכי אוהד להומואים. אפשר לתאר את העובדות שלפיהן הרוב נורמלי ואוהב את בני המין השני, ולעומתו יש מספר קטן של סוטים/חולים/מסכנים (מחק את המיותר) שאוהבים את בני מינם. טכנית תיארתי בדיוק את המצב בשטח. העובדה שאני הוספתי "סוטים" היא שיפוט ערכי לא יותר מהשיפוט שלך שהשמיט את המינוח הזה בכוונת מכוון. תיאור יבש של בר כוכבא ללא סופרלטיבים חיוביים או שליליים אינו מכיל שיפוט ערכי, ולכן אינו אנלוגי לנושא החד-מיניים.
ארגוני ההומואים לוחצים להכניס לתוכנית הלימודים בדיוק את הניסוח שלי שיש כאלה ויש כאלה, כדי שהתלמידים יבינו ששתי האופציות הן בסדר גמור. זה לא תיאור עובדתי-טכני אלא תיאור בעל משמעות של שיפוט ערכי אוהד להומואים. אפשר לתאר את העובדות שלפיהן הרוב נורמלי ואוהב את בני המין השני, ולעומתו יש מספר קטן של סוטים/חולים/מסכנים (מחק את המיותר) שאוהבים את בני מינם. טכנית תיארתי בדיוק את המצב בשטח. העובדה שאני הוספתי "סוטים" היא שיפוט ערכי לא יותר מהשיפוט שלך שהשמיט את המינוח הזה בכוונת מכוון. תיאור יבש של בר כוכבא ללא סופרלטיבים חיוביים או שליליים אינו מכיל שיפוט ערכי, ולכן אינו אנלוגי לנושא החד-מיניים.