הישרדות אוסטרליה עונה 3

פרק 10

אנחנו זוכים לעוד קצת מידע על שבט האלופים. בריאן יוצא נגד סטיב, מאט עדיין מנהל מלחמה נגד ג'קי ושיין. מאט גם בברית עם סטיב, שארן, לידיה וסאם, ועכשיו הוא מנסה לצרף לברית את מוניקה. אבל גם בלעדיה, יש להם רוב. האלמונים שמחים שהם הדיחו את זאק סוף סוף, אבל מי המטרה הבאה? בנג'י? או שהם יחזרו שוב להדיח את טיגן? הם גם זוכים במתנות מהבית, כולל הפסנתר הידוע לשמצה. זו בדיוק הנקודה שהישרדות האמריקאית התחילה ממש להעיק עם הסיפורי סינדרלה, והזוכה האחרון לפני העונה הזו היה בן. חבל שאוסטרליה גם הולכת באותו כיוון.

האלמונים סוף סוף זוכים באתגר פרס! רגע, הם זכו רק בשלושה אתגרי חסינות וזהו??? הם באמת קורצו מהחומר של... לא אולונג, אבל נגיד מראאמו ורארו. גם אוגאקור היה שבט די גרוע באתגרים ועם המון מזל בגלל הפליטת פה של קימי והפינוי של מייקל. עכשיו מוניקה, שבגללה האלופים הפסידו, בסכנה. אבל הפרס של האלמונים הוא אחד מאלה שברגע שאוכלים מספיק, מתגלה רמז לאליל. בנג'י מוצא אותו ראשון, אבל גם הית' עולה על הרמז. בסוף שניהם עדיין לא מוצאים את האליל.

האלמונים שוב מפסידים חסינות (וואו, איזה שבט גרוע) ובנג'י עושה את הדבר הנכון ומתפייס עם טיגן כדי להדיח קודם את פייג', שהייתה ונשארה במשך הרבה זמן החוליה החלשה. אבל כשהוא מדבר עם שוני, הוא עלול לשלם על זה בהדחה שלו! למזלו, כל השבט עושה את הדבר הנכון ומדיח את פייג', כולל שוני ופנלה.
 
פרק 11

בנקודה הזו יחסי הכוחות נראים חקוקים באבן - מאט, סטיב, שארן, מוניקה, לידיה וסאם נגד ג'קי, בריאן ושיין אצל האלופים, ושלוש בריתות של שניים אצל האלמונים. אבל עכשיו בא הערבוב וטורף את כל הקלפים. שוני וטיגן, ולידיה, מוניקה ושארן עוברות שבט. זה בעיקר יכול להיות חדשות רעות עבור מאט, סטיב וסאם, כי שוני וטיגן יכולות מאוד בקלות להצביע עם ג'קי ובריאן. אם זה יקרה, שיין מן הסתם תצביע איתן גם. בשבט האדום, האלופות לשעבר דווקא מתפצלות, כשלידיה בוחרת בצד של רוב ובנג'י, אבל שארן ומוניקה בוחרות להיות בכלל עם הית' ופנלה.

השבט הכחול מפסיד חסינות, חוויה מרעננת לרוב חבריו, אבל מאוסה לשוני וטיגן. חלק מחברי השבט מחליטים להצביע נגד טיגן, במקום לנצל את חברות השבט החדשות. אבל בסופו של דבר, במועצת השבט, כולם פונים נגד ג'קי ובריאן ומדיחים את ג'קי, אחרי פיצול עם בריאן ליתר ביטחון - שגם היה מצליח, כי ג'קי ובריאן בעצמם החליטו לפצל נגד שוני וטיגן, כשאין להם שום חבר לתוכנית.
 

noamlahav

New member
שיין אף פעם לא הייתה בברית עם ג'קי ובראיין ותמיד הייתה בצד של מאט
היא פשוט שיחקה שהיא איתם בתור מרגלת כדי לברר מה הם מתכוונים לעשות
הרעיון להשאיר את טיגן ושוני ולפנות נגד ג'קי ובראיין היה שלה
 
פרק 12

לידיה מחזקת את הקשר שלה עם בנג'י ורוב, שיין מחזקת את הקשר שלה עם מאט וסאם. בינתיים, בריאן מביך את עצמו כדי להתקדם במשחק - גבר, זה לא יעזור, עדיף שתישאר עם כבוד במקרה הזה! השבט האדום מוכיח שכנראה פייג' הייתה עודף השומן של השבט וזוכה שוב, ולא בגלל חברות השבט החדשות, אלא דווקא בגלל הישנים והישנות - גם טיגן הפסידה לפנלה, שמזמן אני חושד שהיא הכי חזקה מבין הבנות. באותו לילה בנג'י יוצא שוב לחפש את האליל, שאליו הוא קיבל רמז בפרס עם הנאצ'וס. הוא גם מוצא אותו.

אתגר חסינות מאווווווד מגניב ומקורי, לא רק שהשבטים היו ראש בראש כל הזמן, אלא שהם החליפו מקומות הרבה פעמים. אבל השבט האדום זוכה בפעם השלישית ברציפות - שוב, חוויה מרעננת להית', פנלה, רוב ובנג'י. אבל לשוני וטיגן, המזל עומד להיגמר. מאט בפירוש לא רוצה להדיח את בריאן, מה שאומר שאחת מהן הולכת הבייתה, אלא אם כן הן מצליחות להעביר את בריאן ושיין לצד שלהן. אבל סאם משתמש באסטרטגיה של לקס ומודיע לבנות שהשבט מצביע נגדן. איך בדיוק זה עוזר לך?! תשחק את המשחק או שתהיה "ראוי" ותתחסד, אבל אל תנסה לעשות את שניהם ביחד!

בעקבות זה, הבנות מצליחות להסית את שיין נגד בריאן, ועכשיו יש לה משימה לשנות את ההצבעה של הבנים. נראה שהיא מצליחה, אבל הערך של סאם ירד מאוד בעיניי. להודיע למישהו שהוא מודח זה משהו שאי אפשר להצדיק בשום סיטואציה. אבל במועצת השבט, טיגן מגלה שהיא איום גדול מדי וכל השבט הצביע נגדה, ועוד עם פיצול קולות עם שוני. יש שוב טוויסט, שמאפשר לשבט השני להציל את טיגן, אבל רוב ובנג'י בוגדים בה ומדיחים אותה יחד עם האלופות לשעבר.
 
פרק 13

שוני נשארת בודדה במערכה בשבט הכחול, אבל יש לי הרגשה שעכשיו השבט הולך להתפרק. לא יודע מה טיגן עשתה כדי להיחשב לאיום כל-כך נורא, אבל שוני לא זוכה לאותו גורל. לצערי בשבט האדום, נראה שאם הם הולכים למועצת השבט, אפילו נס לא יעזור לפנלה מלהיות המודחת הבאה. "שבט האלמונים" לא קיים יותר, ואם האלופים יחזרו כולם להתאגד במיזוג, לא רק רוב ובנג'י, אלא גם שוני יהיו איתם. אבל הית' מנסה לכוון את האלופות כנגד רוב ובנג'י. העונה מרגישה יותר טובה מהראשונה, אבל לא מתקרבת לרף האבסורדי שהציבה השנייה.

השבט הכחול, בהרכב הנוכחיף סוף סוף זוכה בחסינות, וזה אומר שפנלה מודחת - או שלא, כי דיילימושן ספיילר לי שהיא שורדת לפחות עד פרק 15. הית' ממשיך לכוון נגד רוב, ואני מאוד מקווה שהוא יצליח. עם זאת, אם הברית הזו תחזיק מעמד במיזוג, נראה שהאלופות ירצו יותר לעבוד עם פנלה. בכל מקרה, למיזוג יגיעו שמונה אלופים ורק ארבעה אלמונים, ככל הנראה בשוויון בין המינים. אמנם פנלה לא מודחת, אבל זה רק בגלל שהיא לא הייתה המטרה של בנג'י בכל מקרה. הית' הודח לצערי :-(
 
פרק 14

שישה פרקים לאחר שהית' השתמש באליל כדי לשלוח את אניטה לאי הגלות, שם טיגן ניצחה אותה באתגר וחזרה למשחק, שניהם עכשיו סופית מחוץ למשחק. סך הכול לא מאוד נהניתי משלושת הפרקים האחרונים, שבהם נראה שלמיעוט ממש אין מה לעשות, וכל המאמצים של טיגן ושוני והית' ופנלה לשנות את גורלם, עלו בתוהו. טוב שהגיע המיזוג, ושוני ופנלה אולי יכולות בכל זאת לשנות את גורלן. אבל האלמונים היחידים מלבדן הם רוב ובנג'י, והם יעבדו עם האלופים בלי לחשוב פעמיים, אז אפשר לומר ששבט האלמונים רשמית מת. נראה כמה משוסע שבט האלופים כשלידיה, שארן ומוניקה יחזרו אל חבריהן לשבט המקורי.

וואו, התעצבנתי מהשימוש המוגזם של אמריקה בבאפים שחורים, שוב דבר לא הכין אותי לזה... הגירסה האוסטרלית השתמשה עד עכשיו באותו צבע מיזוג כל הפעמים! לשבט המיזוג אין אפילו שם! מיד מתחילים במכירה הפומבית. הייתי בטוח שתהיה עם שיין הישנות של הפרס של לוק, אבל במקום זה היא קיבלה משהו שהוא בין פרס לעונש. נראה לי שבסוף היא אכלה יותר מכל אחד אחר :-D שוני מקבלת במנה שלה רמז לאליל חסינות, מה שגורם לי לתהות, לצד הספוילרים לעונת האולסטארס שאני חושש ממנה, האם ההפקה דאגה לשוני גם בעונה הזו.

יחד עם הוידויים של פנלה מהפרק הקודם, די ברור שרוב הוא הטוב במיעוטו, שזה מוזר כי בנג'י הוא אולי השחקן הכי טוב שנשאר במשחק אחרי שיין. איך בנג'י הצליח לשרוד אותו ואת זאק (הגרוע מכולם ביי פאר), אין לי מושג. אבל הם מצאו את מקומם עם האלופים, אז סביר להניח ששוני ופנלה יודחו בפרקים הקרובים. אבל מסתבר ששבט האלופים באמת לא מאוחד כמו שאפשר לחשוב. חוץ מבריאן, שיכול להיות פרילנסר מוחלט, וכמובן גם שיין, נראה שייתכן פילוג בין הבנים לבנות. אבל יכול להיות שארבעה הם כל הקולות ששוני ופנלה צריכות, כי הרמז של שוני לאליל מתגלה כגניבת קול.

במהלך אתגר החסינות, נראה שנעשה לשוני ופנלה נס, שבט האלופים מתפרק וחלקו מנסה לגייס אותן, כשהמטרה הראשית היא לידיה - אם היא רק לא תזכה בחסינות! וכנגד כל מה שנראה כמו היגיון, היא מפסידה את החסינות לשארן במאני טיים. שיין כמו שיין, האסטרטגית הכי טובה במשחק, כבר משחיזה את הסכין לתקוע בגב של לידיה. אבל הסיכויים במחנה נראים מאוד, מאוד קלושים. נראה שרק סטיב, בריאן, שוני ופנלה בתוכנית, וזה לא מספיק. בנג'י מתחיל להתגלות כשחקן שמהלך גדול יותר חשוב לו ממהלך נכון. אז בנג'י ורוב, וגם סאם, בוודאות יצביעו עם לידיה, נגד פנלה. מאט כמעט בוודאות גם איתם. זה משאיר את מוניקה ושארן כקולות הצפים.

במועצת השבט מסתבר, להפתעתי הרבה, שכולם חוץ מסאם ומאט, הצביעו נגד לידיה והיא הודחה. כנראה ברגע שמוניקה ושארן השתכנעו להדיח אותה, גם רוב ובנג'י התקפלו, ולראשונה מאז ההדחה הראשונה של טיגן, הצביעו ביחד עם פנלה. אה רגע, תיקון טעות - אלה רוב ובנג'י שהצביעו נגד פנלה. מתחיל לרדת לי מבנג'י לגמרי, זה מתחיל להיראות יותר כמו תסמונת שטוקהולם מאסטרטגיה.
 
נערך לאחרונה ב:

noamlahav

New member
בנג'י לא ידע על לידיה
שארן נודעה על כך אחרונה (כנראה כדי שכבר המועצה תהיה קרובה ולא יהיה לה זמן לספר לה) ולא הודיעה על כך לחברי הברית שלה
 
פרק 15

בעקבות ההדחה של לידיה, בנג'י קולט שמאט הוא שחקן מאוד חזק, ומחליט לפנות נגדו. הוא אפילו לא חושב לשנייה ששיין היא המושכת בחוטים. מאט משחק טוב, אבל הוא כמו אלכס באמזונס, כששיין הוא רוב, ואולי בנג'י בתפקיד דינה, לא יודע. העונה מתחילה להיות ממש טובה. גם שארן משחקת את המשחק כסוכנת כפולה, קרובה גם למאט וגם לבנג'י. נקווה שהיא לא תגמור כמו כריסטי.

אגב שארן, היא נתקלת באותה הדילמה שההפקה השתמשה בה שוב גם בשתי העונות הקודמות, רק שהפעם הדילמה מטופשת לגמרי בגלל שהיא בשלב המיזוג, שבו טובת השבט חסרת כל ערך. מה שהיה מיותר בבורנאו, בוודאי שיהיה מיותר בשלב הכי אסטרטגי של הישרדות עד היום. כמו כל השאר, היא משקרת לשבט לגבי הדילמה, אבל בנג'י לא טיפש ומיד עולה עליה. האם זהו הפרק האחרון שלה?

התשובה היא לא, כי היא שוב זוכה בחסינות! הסיכוי שבחורה תודח הפרק נראה לי קלוש, זה כנראה יהיה בין הכינורות השניים, רוב וסטיב. העריכה מכינה אותנו למצב שבו יהיו סוף סוף שני מחנות, אבל זה פשוט לא היה נכון, כי ההדחה שוב הייתה כמעט לחלוטין פה אחד, כשרוב הודח.
 
פרק 16

אז לשבט החדש יש שם, קוראים לו "קורו סאבו". עדיין, הייתי שמח לדעת איך הגיעו דווקא לשם הזה. יום חדש עולה, ובנג'י מוצא את עצמו ללא בן ברית, לכאורה. משימת פרס פיזית בשלבים, מהר מאוד נשארים רק הבנים (מינוס סטיב שפרש בשלב מוקדם), מאט זוכה בסוף ובוחר לפרס את... פנלה?!? ואת שארן. מן הסתם הוא רוצה לכרות ברית איתן ועם שוני, מה שגורם לסאם לכוון נגד מאט. אני בהחלט רואה עכשיו ברית של סאם, בנג'י, שיין ובריאן, מה שמשאיר את מוניקה כקול הקובע, לפחות לכאורה. אחרי הפרס, גם בנג'י בפירוש מכוון נגד מאט.

אבל בניגוד לבנג'י, סאם רץ את כל המרתון ומתחיל לגייס חברים. הוא עובד על פנלה ושוני, על מוניקה ועל בריאן. זה נשמע ממש לא טוב בעברית, דרך אגב. אחריו, דרך אגב, יהיה צורך להדיח את שארן ברגע שהיא מפסידה חסינות. אבל באתגר הזה היא לא תזכה. זה אתגר שתפור למידותיה של שיין. היא כנראה הזקנה הכי מגניבה שאי פעם התמודדה בתוכנית ריאליטי. אבל לא, מאט זוכה בחסינות. אז מה לעזאזל יקרה עכשיו? סטיב יודח? או שארן? או שמישהו ילשין למאט וסאם או בנג'י יודחו? בכל מקרה, זה כנראה אתגר שאישה לעולם לא תזכה בו, כמו שבאתגר דלי המים מעולם לא זכה גבר, עד כמה שאני זוכר.

בכל מקרה, פנלה, שוני ומוניקה רשמית עובדות עם בנג'י וסאם, ונראה שהמטרה היא סטיב. בכל מצב אחר, הראש של שארן כבר היה מונח מתחת לגיליוטינה, אבל דווקא בגלל שהיא חזקה, כדאי להשאיר אותה, כדי שאולי בפעם הבאה היא תיקח חסינות וניתן יהיה להדיח את מאט. אבל סאם משחק באש, השיטה שלו ממש מסוכנת. אני לא מאמין שזה מתוך ערכים, בניגוד ללקס מסרס העונות, הוא רוצה לגרום למאט להאמין שהוא עוד לצידו. אם זה עובד, סאם הופך רשמית לחפרפרת, ואחת טובה מאוד. זה צעד אחד לפני עכביש, ופשוט אין מספיק מחנות כרגע כדי ליצור אחד.

אז בין אם סטיב יודח, או שהבנות יעברו לצד של מאט וידיחו את בנג'י, או אפילו שמאט יעלה על החפרפרת, בכל מקרה המודח הפרק יהיה גבר. כרגע נראה שבמקום חפרפרת, כמו שחשדתי מהרגע שהוא הודיע לטיגן על הכוונה להדיח אותה, סאם במקום זה הפך לחמור, וכנראה יודח. הוא אכן מודח בסוף, כשרק פנלה מצביעה איתו נגד בנג'י. מקווה שזה לא יתנקם בה, אבל כרגע רוב הבנות, וגם בריאן, הם די פלוטרים, מה שגורם לרצף הדחות שהן כמעט פה אחד.
 
פרק 17

אז קודם כל, די תודה למחלקת הספוילרים - סליחה, הפרומואים - שבזכותה אני כבר יודע שבנג'י ומאט הולכים לשלוף אלילים, ויודח מישהו לא קשור. אולי בריאן, אולי שארן, או סטיב. עם כל האינטריגות של שבט האלופים, סביר להניח שפנלה ושוני הכי בטוחות כרגע, הן קשורות גם לבנג'י, עד כמה שזה נשמע הזוי, וגם למאט. שיין גם לא הולכת לשום מקום, היא קורצה מאותו החומר כמו סירי, פלוס יותר כוח פיזי. כרגע אני רואה הדחה של בריאן. אגב, רק לי הוא נראה קצת כמו המלך ריצ'ארד הראשון, רק יותר רזה? בניגוד אליו, לא נראה לי שילהקו את בריאן לתפקיד אורח ב"באטלסטאר גלקטיקה".

נראה שמי שדוחפת חזק להדיח את בריאן היא שארן, אז אולי היא זו שתודח הפרק. עשר דקות לתוך הפרק, גם יש לה וידוי על כמה שהיא בטוחה - נורה אדומה לאורך ההיסטוריה הענפה של הישרדות. או שלא, כי יש לה רמז לאליל. כרגע אין ממש מיותרים, חוץ ממוניקה - המשתזפת האמיתית של העונה, שמעולם לא חשבה אפילו להרים מהלך ו/או לקחת את המשחק לידיים שלה. גם את סטיב, שוני ופנלה, כולם כינורות שניים, אני אדרג כנראה די נמוך. העונה הזו ממוקמת די באמצע בין עונה 2 (הפנומנלית) לעונה 1 (הטובה פלוס), אבל נוטה יותר לכיוון עונה 2.

אבל שארן נפסלת בחלק הראשון של אתגר החסינות, ולכן לא תוכל לקחת את האליל. זה רק מחזק את הסיכוי שהיא תהיה המודחת הפרק. אנליס כבר הוכיחה בעונה הקודמת שליהוקי המשך (כולל ל"סיקווסטר" הבינלאומי) מבוססים על משחק חזק, ולאו דווקא על משחק חכם. גם מאט נפסל, בחלק השני שכלל פאזל. זה אומר שמישהו חדש יצטרף למועדון הזוכים בחסינות! ובסוף הפרומו הטעה - לא בנג'י הוא זה שיקבל את הקולות נגד מאט, כי הוא זכה בחסינות. המודח יהיה אולי בריאן, אולי שארן, או שמא... לא יודע כבר, אולי אפילו מוניקה.

מה שכן, בסוף האתגר שארן כן מוצאת את האליל, ומשתפת את החדשות עם כל השבט. כן... כן, העריכה לא משאירה הרבה מקום לספק. שארן היא המודחת הפרק. מצד שני, מאט דוחף להדחה של בריאן, ובריאן דוחף להדחה של מאט. בקצב הזה, בנג'י יקח את פנלה ושוני תחת כנפו, ושלושתם יגיעו לפרק הגמר, כמו שגאלו בסמואה הכחיד את עצמו ונתן לפואה פואה המאוחדים בראשות ראסל, להגיע לפיינל 5. אמנם העונה הזו לא חזקה כמו עונה 2, אבל בנג'י ושיין יכולים להיות זוכים אפילו יותר טובים מג'ריקו. בכל מקרה, שלושה אלילים יכולים להיות משוחקים הפרק, ואם כן, הולך להיות בלגאן. מה שבטוח, בנג'י לא יודח, וסביר להניח שגם לא מאט.

כרגע נראה שגם שארן תשתמש באליל על בריאן, היא עצמה תודח, ואם לא, בריאן יודח. אבל במועצת השבט, היא משתמשת באליל שלה על מאט. אבל רגע... בנג'י אומר לה להשתמש באליל על עצמה... והיא משתמשת בו על עצמה במקום. פעם ראשונה שמתמודד משנה את המטרה של האליל שלו ברגע האחרון, לפי פקודה של שחקן אחר. מאט, אגב, לא משתמש בשלו. אז אני מניח שהיא מצביעה עם מאט, ויש ארבעה קולות בטוחים לבריאן (מאט, שיין, סטיב, שארן) וארבעה למאט (בריאן, בנג'י, פנלה, שוני), כשמוניקה היא הקול הקובע. מוניקה הצביעה נגד מאט (או שמא שארן הצביעה נגדו?) ושלטונו הסתיים, אני מניח שדרכה של שארן במשחק גם קרובה לסיום.
 

noamlahav

New member
קטע ההדחה של מאט היה מאוד מוזר
איך שארן השתכנעה כלכך בקלות וגם למה מאט כשראה שבנג'י נלחץ לא רץ להשתמש באליל שהיה לו

מוניקה פלואטרית אבל לא מסכים אתך שהיא סתם משתזפת
היא מודעת בשלב זה למה שהולך באי ולמערך הכוחות ויש לה דיי קשרים טובים עם כולם
היא לא כמו סטיב שתקוע בצל של מאט ולא ממש חושב בעצמו על המשחק
 
מסכים שגם סטיב גרוע, וגם רוב היה אותו דבר רק בצד של בנג'י. טיגן, פנלה ושוני קצת נלחמו גם בעצמן, אבל מבין האלמונים שבמיעוט, נראה שהית' עשה את רוב העבודה, והוא אובדן הפרה-מרג' האמיתי היחיד.
 
פרק 18

מסכים שיש משהו חשוד בהדחה של מאט, אבל למה שההפקה תמכור את המשחק נגדו? בשביל בריאן? מה שכן, שוני ופנלה סוף סוף בעמדה שאפשר להדיח אותן, אם בנג'י יהיה על הכוונת ויזכה שוב בחסינות, או אפילו אם השבט ירצה לפצל קולות ביניהם. שיין, מצד שני, עושה סנדרה ומחבלת בשבט. פעם שנייה כבר. היא ללא ספק הפייבוריטית שלי העונה, אבל לא יודע מה אני מרגיש לגבי מהלכים כאלה. זה באמת סתם מיותר ולא עוזר לך אסטרטגית, אלא אם בא לך לעשות ראסל - וזה עבד רק בעונה עם אחד הקאסטים החלשים אי פעם.

בואו נראה עכשיו אם שיין, סטיב ושארן יוכלו להפוך לגמרי את השבט שוב כנגד בנג'י - והאם סטיב בכלל יעשה משהו. משהו אומר לי שהוא לא, אבל לכו תדעו, אולי הוא רצה להשאיר את העבודה השחורה למאט ועכשיו יצוץ מבין הצללים. שארן מנסה לאחד שוב את כל האלופים כנגד בנג'י וחבורתו, כמו שחשבתי שיקרה. אבל בריאן לא קונה את זה לרגע. אבל בנג'י משתחצן קצת יותר מדי, אני ללא ספק רואה את המשחק מתהפך נגדו בכל זאת בסוף היום. ללא זאק השוביניסט ורוב המאצ'ואיסט, בנג'י הפך מהר מאוד לאחד המתמודדים האהובים עליי העונה.

אתגר הפרס מתנהל בבחירת בית ספר. עניין החלוקה לפרקים עם אתגר פרס ופרקים ללא אתגר פרס, עדיין מוזר בעיניי - במיוחד שההבדל בין הפרק הזה לפרק שעבר, שלא היה בו אתגר פרס, הוא רק חמש דקות. הדמיון בין בריאן וריץ' ממשיך, אבל ריץ' היה הומו שמן בלי יותר מדי מודעות לרתיעה מעירום, בריאן פשוט... מוזר קצת. השבטים הגיעו אחרי הסיבוב הראשון לתיקו, אבל הפעם שיין למדה מהטעויות שלה מהסיבוב הראשון, וניצחה את פנלה בקלות אחרי שהפסידה לה בפעם הקודמת. ויש כאן עוד בעייה מאוד גדולה לברווזים. זו בדיוק ההזדמנות המושלמת של שיין לגרום לבריאן ומוניקה לעבור צד. בנג'י נתקע עם בנות הברית שלו ועם סטיב, שלא ילך לשום מקום.

גם אם בריאן ומוניקה יעברו צד, לברווזים יש עוד יתרון אחד - גניבת הקול של שוני. היתרון הזה יהפוך מצב של 5-3 לתיקו, ואז מוניקה כמובן תחזור מיד לאותו הצד ושארן תודח. כל היתרונות במשחק כרגע נמצאים אצל בנג'י - אבל במהלך הפרס, בריאן מוצא עוד רמז לאליל. אתגר החסינות לא נראה כמו אתגר שבנג'י יכול לזכות בו, אבל בנג'י לא יודח הפרק בכל מקרה, כי יש לו אליל ולשוני יש גניבת קול. חוץ מזה, נראה שבריאן עדיין איתם. בריאן עצמו זכה בחסינות, אז הוא יכול ללכת לאן שירצה, אבל אני בספק אם הוא ירצה לחזור לאנשים שהצביעו נגדו בפעם הקודמת. אז כן, נראה ששארן בדרך לספסל המושבעים. אבל נראה שבנג'י רוצה לחסוך יתרונות.

במועצת השבט, שוני גונבת את הקול של שארן, וטוב שהיא עשתה את זה, כי בסוף בריאן ומוניקה החליטו כן להצביע עם האלופים. אבל בגלל ששוני גנבה את הקול של שארן, היא יכלה להצביע רק פעם אחת בתיקו. זה דבר שהיא לא חשבה עליו עד הסוף, ואילו הייתה גונבת את הקול של סטיב או שיין, המהלך שלה היה מושלם. בגלל זה, בנג'י הודח והאלופים חזרו לשלוט במשחק, כשאין שום יתרון חוץ מרמז לאליל של בריאן.
 
זה המקום, אגב, לציין שהאינטרנט איכזב אותי ולא הצלחנו להקים מם. אין תוצאות כשאני כותב "קלי וולדמורט" בגוגל.
 
פרק 20

אז בריאן ומוניקה ושוני ופנלה איחדו כוחות, ועכשיו סטיב לא יכול להצביע בשתי מועצות השבט הבאות, מה שאומר שגם אם מוניקה שוב תעבור צד, חוץ ממנה יש רק את הקולות של שיין ושארן. בנוסף, מסתבר למחרת בבוקר שסטיב גם לא יכול להתמודד באתגר הפרס או להיבחר לפרס, אלא לשהות באי הגלות עד אתגר החסינות. אה, לא, באוסטרליה זה חוף הגלות. הוא כמו אי הגלות, רק בלי יכולת להשיג אליל חסינות, או כל דבר טוב אחר. שארן מנסה להציל את הצד שלה, ונראה שהיא מכוונת נגד שוני ופנלה.

שארן, שיין ובריאן זוכים בפרס, וכמובן שהנשים עובדות להעביר את בריאן לצד שלהן. אם הן מצליחות, פנלה היא שתודח הפעם. אבל בריאן להוט להישאר עם הבנות. במילים אחרות, גורלו של סטיב נחרץ - אלא אם כן הוא זוכה בחסינות, ואז גורלה של שארן נחרץ. כמובן, בגלל שסטיב היה בחוף הגלות, הסיכוי שלו לזכות בחסינות נראה די קלוש. בפועל, זה היה ממש צמוד, אבל אחרי שהתקשה מאוד בתחילת האתגר, בריאן צימצם את כל הפער וזכה בקאמבק די מרשים.

אז לסטיב אין חסינות או קול, לבריאן יש חסינות ואליל, האלופים רוצים להדיח את פנלה, אבל היא לא קיבלה וידוי אחד מסכן עד עכשיו. אני יודע שהעריכה האוסטרלית היא קצת שונה משל האמריקאית, אבל זה מרגיש לי קצת מוזר. מה שכן, אם מוניקה עוברת צד וכופה תיקו, בהצבעה השנייה בריאן יכול בקלות לשנות גם את הקול שלו. מה שקרה בפועל זה שמוניקה לא עברה צד, אבל הם החליטו לפצל בין סטיב ושארן. זה אומר שרק שיין, שוני, בריאן ומוניקה יכולים להצביע בסיבוב החוזר, והאלופים במיעוט אפילו יותר מצמית. אחרי זה סטיב הודח כצפוי. העונה הזו עדיין פחות צפויה מעונה 1, אבל לא מתקרבת לעונה 2.
 
פרק 21

שיין ושארן עכשיו לגמרי במיעוט, ואפילו מנסות לגייס את שוני ופנלה נגד בריאן, אבל ללא הצלחה. אבל אז, שארן מוצאת לעצמה אליל חסינות. אני חושב שזו הפעם הראשונה בהישרדות אוסטרליה שהאליל מתגלה ללא רמזים, נכון? בריאן זוכה בעוד חסינות, וזה אומר שאישה תודח לראשונה מאז... לידיה? וואו. פיצול קולות עדיין יוכל להוציא את שיין מהמשחק, אבל אז באמת מספיק מעבר צד של מישהי אחת (מוניקה) כדי להדיח את פנלה, אם בגלל שמוניקה תצביע נגדה, ואם בגלל שהיא תצביע נגד שארן, שתשתמש באליל.

תכל'ס? שוני ופנלה כל-כך זחוחות הפרק בוידויים שלהן, שקשה לי לראות מישהי מודחת מלבד פנלה, למרות ששוני עדיין יותר בולטת ממנה בוידויים. אבל אולי זה בגלל ששוני הולכת להגיע לפיינל 3. בניגוד להדחה של סטיב, כאן המצב יכול להשתנות ברגע, ואחרי שפנלה תודח, מוניקה תוכל סופית להתהפך על בריאן, והוא ושוני יהיו המודחים הבאים, אלא אם מוניקה תודח לפניהם. אני בהחלט רואה פתאום את שיין ושארן בתור הפיינל 2 - ותכל'ס, זה יהיה פיינל 2 הכי ראוי שיכול להיות כרגע.

כצפוי, התוכנית של שיין ושארן מצליחה, בריאן מצביע לשארן כשהיה אמור להצביע לשיין, וזה מספיק כדי שפנלה תודח.
 
פרק 22

מסתבר שבריאן לא טיפש, הוא מראש תיכנן ללכת עם מוניקה ושיין לפיינל 3. בהתחשב בעובדה ששיין מנסה להיפטר ממנו כבר מהפיינל 7, הוא או מאוד אמביציוזי או לא קורא נכון את המפה הפוליטית בכלל. הוא גם זוכה בפרס, במכונית (כלומר, הוא מקולל ולא יכול לזכות במקום הראשון, אם ללכת לפי ההיסטוריה של הישרדות אמריקה) ובילוי, שהוא לוקח אליו את מוניקה - עוד טעות לדעתי, שוני יכולה בקלות לעבור עכשיו צד בעצמה. וזה באמת מה שהיא עושה, לא בטוח אם היא עוד יודעת שההדחה של פנלה הייתה חבלה מכוונת.

שארן זוכה בחסינות! כל הכבוד, דרך אגב, שהחזירו את האתגר הזה, התגעגעתי אליו. שוני רשמית עברה צד, אבל לבריאן כמובן יש עדיין אליל. מה שהוא לא יודע זה ששוני עברה צד, וכשהיא לומדת על האליל שלו השי"ניות (לשם שינוי משהו נשמע אפילו יותר טוב בעברית) מכוונות נגד מוניקה במקום והיא מודחת, ובריאן מבזבז את האליל שלו. ההדחה לא הייתה יכולה להיות יותר מושלמת!
 

Robbed Goddess

New member
התחלתי לראות את העונה הזו מחדש (התחלתי אותה קצת אחרי שהיא שודרה ופרשתי אחרי
שראסל הודח
) והיום הגעתי לפרק 5. אבוי, כמה חפירות ובכי על הדחה ברורה. כל הסיפורי רקע של המתמודדים הזכירו לי את העונות הראשונות של ארה"ב ודווקא זה היה נחמד בהתחלה, אבל הם קצת הגזימו. כמעט בטוחה שאני יודעת מי ניצח ומי בגמר מהודעות שנתקלתי ברדיט, אבל לא נורא... בנתיים אין לי פייבורט, אולי מואנה.

וסטיב זו בחירה פחדנית לפי דעתי, הוא גם ככה היה האאוטסיידר בברית הבנים
הדחה של בנג'י שהנהיג אותה או של זאק כדי להביע עמדה הייתה הרבה יותר הגיונית וגם סטיב הוא אחד כזה שברגע שהיה רואה שהוא במיעוט כנראה היה רץ לבנות ושואל אותן מה הן רוצות שהוא יעשה בשביל שישמרו עליו עוד יום
מה שאי אפשר להגיד לגבי זאק ובנג'י
לגמרי
 
למעלה