הלב אומר תודה - נוער מולדת

הגינגי

New member
אגרת מק´הון הייתה בצורה של מכתב

ואני מתנצל על הטעות בשם בין חוסיין לעבדאללה עמך הסליחה. אני מציע לך לא לדאוג לציוני בבגרות יש לי אמא ואבא דאגנים מספיק. הטרור בא מהלח"י והאצ"ל ואפילו מההגנה ואין דוגמא טובה מפיצוץ מלון קינג דיווד על ידי תנועת המרי העברי. בנוסף למספר לא מבוטל של פצצות אשר הוטמנו בשווקים רחבי הערים הערביות. הפלא ופלא הערבים לא המציאו שום דבר חדש, אולי נתבע את החמאס על זכויות יוצרים.
 
טרור לעומת טרור

ה"טרור" כביכול שאתה אומר שהאצ"ל השתמשו בו היה בזמן מלחמה ביננו לבריטים אני לא יודע עד כמה אתה יכול לקרוא לזה טרור זה בזמן מלחמה ואם אני לא טועה היו הרבה מלחמות שכאלה בעולם ואני לא שמעתי שקוראים לזה טרור. קח את דוגמת אירלנד. הטרור שהם עושים בנו לא מבדיל בין ילד לחייל צה"ל הערבי שבא לת"א להתאבד לא מבחין בין אמא עם 5 ילדים לנער תמים לסתבא שמחה ולאח שרק עכשיו סיים בהצטיינות קורס במכללה. האצ"ל פגע בחיליים הפלשתינאים פוגעים בכל דבר שמפריע להם.
 
עוד שתי תוספות

ואם הבריטים כ"כ רצו את ארץ ישראל וחתמו הסכמים עם צרפתים יהודים ערבים אז איך זה שהם ויתרו עליה כ"כ בקלות??? ובקשר לתל חי: מה זה משנה אם זה פלשתינאים או צ´רקסים או ערבושים הם רצחו יהודים תמימים שהאמינו למילה של ערבי! אסור להאמין למילה של ערבי! אתה ראית את זה בתל חי ואתה רואה את זה בהסכם אוסלו ואתה תיראה את זה כל פעם שיהיה הסכם כלשהוא עם מנהיג ערבי! ואם באמת הערבי הזה ירצה שלום איתנו וידבר איתנו (כדוגמת חוסיין מלך ירדן) אז הוא ירצח בארצו (כדוגמת חוסיין מלך ירדן). אז או שאנחנו מאמינים למילה של ערבי, הוא עומד מאחוריה לא משנה מה ואז הוא נרצח.(חוסיין מלך ירדן) או שאחנו מאמינים למילה של ערבי הוא לא עומד מאחוריה ואז אנחנו משלמים את המחיר. (עראפת) בשני המקרים אנחנו מפסידים... מה המסקנה תגיד לי???
 
להזהר ממה?

שירצחו אותי בדיוק כמו גנדי בגלל שאני מאמין במשהו שהערבי לא מאמין? בגלל שאני אומר את האמת ולא מפחד? בגלל שאני אומר את מה שהיה צריך להאמר 150 שנה קודם? בגלל שכך צריך לנהוג בפושעים? תאמין לי אני לא גזען, אבל כאשר אתה מנסה לדבר עם ערבי ומנסה להאמין לדבריו ושואל את עצמך אולי הפעם זה יעבוד? אולי הפעם הטרור יפסק? אולי הפעם אני יוכל לשלוח את הבן למכולת בלי לעשן 10 סיגריות בדקה? אולי הפעם אני יוכל לצאת מהבית עם המשפחה לנופש? ובסוף אתה מבין ששוב טעית ששוב הטרור מכה שרק בנס אתה לא נפגעת אבל 5, 10, 15 , 20 יהודים אחרים נהרגו.... תינוקת בת חודשיים, אמא לעשרה, אבא , אח , אחות, דוד, סבא, סבתא. די!!! די לטרור!!! תחי הציונות!!! רק טרנספר יביא שלום!!
 
תיקון טעות

כתבתי שחוסיין מלך ירדן נרצח אני חוזר בי ומתקן התברר לי שהוא מת ממלחה קשה בשנת 99´...סליחה. אבל עדיין נחוש בעדתי ואומר כמה אנשים כבר יש כמו חוסיין כמה מוכנים להקריב את חייהם הפוליטים ללכת נגד המובר בערבי ולהקשיב לקול היהודי? אין בינתיים אף אחד כזה חוץ מהגדול מכולם "סילמאן א-שאפיחדשות ערוץ 2 עזה"
 
למעלה