הלווווו לה לה לה

Dark Rain

New member
מיצי, מזל"ט על המינוי.. ../images/Emo3.gif

אל תדאגי כ"כ עקב הבלאגן שנוצר בפורום.. אנשים לא מתרעמים על העובדה שאת ספציפית נבחרת, אלא על העניין שהמינוי נעשה ´מאחורי הקלעים´ וללא סקר משותף בין חברי הפורום. סביר להניח שדבר שכזה היה יותר משקיט את הרוחות.. אני אישית מעריך את (רוב) הטעם שלך בקולנוע (וספרים- קנית אותי כשקראת את דרקון אדום
). אין לי שמץ בעייה עם מינוייך. בהצלחה לך
הו, ואל תשכחי שדרקון אדום יוצא עוד 6 ימים לקולנוע! אז אולי תקדמי את יציאתו לקולנוע עם כתבות\תמונות וכו´.. ?.. Rain.
 

Max California

New member
___

כן . ראיין , צודק, מאחורי הקלעים אני מניח שזה אחד הדברים שיותר מפריעים לי. באמת אני חושב שהיה צריך לעשות איזה סקר או משהו בסגנון.
 

מיצי007

New member
תודה רבה../images/Emo70.gif

ממש גרמת לי להסמיק... סתם צוחקת,תודה רבה על המחמאות. אני יודעת,אני די תולעת ספרים,ספרים באנגלית,וספרים טובים...וסרטים- בכלל בואו לא נכנס לזה. כנראה שאתה צודק,אנשים יותר התעצבנו שזה מאחורי הקלעים,אבל היו צריכים להבהיר את זה יותר טוב ולא להגיד לי שאין לי ותק או שאין לי ניסיון. בכל מקרה בקשר לדרקון אדום- אני לא יודעת מה יש לי אבל אני בטירוף ,ממש באקסטזה לא נורמלית,רצה בבית וצועקת למשפחה שלי מוהאהאהאהא שורטת את הקירות.אמרתי לחברות שלי- כל מי שימנע ממני לראות את הסרט הזה בדממה מוחלטת אני הורגת אותו,אני זקוקה לשקט שאני רואה כזה סרט,אני יודעת שאני לא נורמלית-כבר אמרו לי שאני שרוטה עמוק במוח זה בסדר. בכל מקרה,אני אברך את כניסת הסרט בתמונות אם לילו תרשה לי ואם כן אז אני שמה תמונות מהסרט. נ.ב רמז קטנטן:טרום בכורה -תבדקו בעיתונים.
 

3Dennis

New member
לזה בדיוק התכוונתי

ולכן אני לא חושב שהיא צריכה להיות המנהלת. יש אחרים שמתאימים יותר לתפקיד. ולכן צריך לעשות משהו בנידון. סקר או משהו כזה.
 

מיצי007

New member
ושוב...

למה אתה מתכוון לאנשים שיותר מתאימים לתפקיד? מה לא בסדר בי?
 

3Dennis

New member
שום דבר

רק יש אנשים שיש להם ידע הרבה יותר טוב משלך. אבל זאת לא הנקודה. אופן המינוי שלך הוא אידיוטי. זה מה שמעצבן.
 

מיצי007

New member
מאיפה לך כמה ידע יש לי?

הא? מאיפה לך כמה ידע יש לי? זאת כבר דעה אישית שלך בלבד,כל אחד לדעותיו שלו אבל עדיין-YOU DONT KNOW ME ואתה לא יודע אפילו כמה מידע אני צוברת וצוברת,למה עצבים?!?!למה לרדת עליי,אני מניחה שאני יודעת כמוך...ושווה בשווה עם אנשים אחרים.
 

3Dennis

New member
שוב.. זאת לא הנקודה

הנחתי הנחה שיש אנשים שמתאיחם להם יותר לנהל את הפורום. אין לי בעיה עם המינוי שלך. רק לא בצורה הזאת.
 

מיצי007

New member
רק בגלל שלא הודיעו לכם קודם?

אני באמת מצטערת לא ידעתי שזה יהיה ככה. אבל לפי ההודעות הקודמות שלך זה נראה כי כן יש לך משהו נגדי-שאני לא יודעת מספיק,שוב מאיפה לך לדעת? מי לדעתך יותר מתאים? אני מנהלת פורום נוסף בתפוז,גם זה קריטריון לבחירה...קראת את ההודעה של לילו-היא מסבירה את הכל.
 

3Dennis

New member
התגובות הראשונות

היו בעיקר מתוך כעס. זה נראה בהתחלה שלילו כאילו בחרה אותך מכיוון שהיא חשבה שאת טובה יותר מאחרים. אני מבין שזה לא בדיוק ככה. שוב.. חבל שהיא פתאום הפילה את זה עלינו משום מקום.
 

S h o o

New member
מיצי, אל תעלבי

אין כאן שום עניין אישי (מבחינתי בכל מקרה, אני בטוח שגם מהשאר), אבל בכנות, ההרגשה שלי היא שכדי להפוך למנהל פה בפורום, כנראה צריך שיהיה לך ´דיבור´ עם המנהלת, וזה מרגיש לא לעניין.
 

חולוני

New member
יש היום טרום בכורה של רד דרגון..

יש גם 2 הקרנות היום בקניון חולון.. (ואני גר 2 דקות ממנו) נראה לי שאני אלך היום להקרנה של 21:45 אם אני לא אצא לאנשהוא בסוף.. אני מקווה מאוד שזה יהיה אפשרי. :)
 
לי יש כבר כרטיסים להערב ../images/Emo9.gif

רק רציתי להראות שעמדתי במילתי, ואלך לראות את הסרט בקולנוע למרות שכבר צפיתי בו באמצעים פירטיים.
 

מיצי007

New member
אני גם הולכת!

איזה כיף!!!! אני כל כך שמחה אין לכם אפילו מושג כמה...
 
למעלה