הלווווו לה לה לה

שיו, כמה נהניתי!

הסרט אפילו יותר מהנה בצפייה שנייה, אין לי מלים! איזה סרט משובח! כפי שכבר ציינתי, רוצו בהמוניכם. ולפי התגובות מהקהל, גם שאר האנשים נהנו, אם כי לא כולם מהסרט דווקא.
 

מאטריקס

New member
../images/Emo65.gif ../images/Emo49.gif ו../images/Emo50.gif מיצי! ../images/Emo140.gif

מזל טוב על הפיכתך למנהלת הראשית (? זה נחשב ראשית, לא?) של הפורום!
!
 

מילאן

New member
צודקים!!!

אני נאלץ לתמוך בדניס, מקס ו-SHOO. אבל את כל התשובות צריכה לספק LEELOO ולא מיצי. בהצלחה מיצי010!
 

leeloo

New member
לכל הקולות המתרעמים בפורום

כמה שאני מעריכה את הדעות שלכם, איני חושבת שזה ממקומכם לבקר את המינוי של מיצי007 למנהלת פורום לצידי. אני מצטערת אם זה ניראה לכם לא צודק ולא הגיוני, אך עליכם לסמוך עליי ועל הנהלת תפוז שאישרו את המינוי שלה, כי ההחלטה הזו נעשתה עפ"י שיקולים רבים שאין זה המקום לפרטם. מיצי007 מנהלת פורום נוסף, יש לה את הכישורים והידע של מנהלים אחרים בתפוז, נושא הסרטים קרוב אליה במיוחד, היא מוכרת לי כבחורה אחראית ומשקיעה, עובדה שהיא פנתה אליי לפני חודשים בבקשה להיות מנהלת לצידי, ולא התייאשה מאז. אני מקווה שתקבלו אותה בברכה, כי באמת מגיע לה יחס נאות, ואין זה אומר שהפורום הולך להשתנות בכל צורה שהיא. מיצי007 פשוט תשגיח על הפורום בהיעדרי, ובזמן האחרון נוכחתי לראות שחשוב שיהיה מנהל נוסף לצידי, שיתרום בעבודה ובמלאכה. אז אנא, איני רוצה לראות עוד טענות, אם אתם רוצים לקבל הסבר יותר טוב משלי (למרות שדעתי מייצגת את דעת הנהלת תפוז), אתם מוזמנים לבקשו בפורום "תפוז משוב". להמשך דרך טובה יותר..
 

מילאן

New member
"ההחלטה הזו נעשתה עפ"י שיקולים..."

"ההחלטה הזו נעשתה עפ"י שיקולים רבים שאין זה המקום לפרטם" אז איפה? בפורום ש"ס?
 

Max California

New member
../images/Emo31.gif

ממש מגעיל אותי מה שהולך פה. את מופיעה כל עשרים שנה ושאת כן כאן את מטיפה לנו על איך אנחנו צריכים לדבר או לכתוב. לא נראה לי בכלל. אני חבר קבוע פה כבר כמה זמן. וזה מתסכל אותי. שממנים אנשים בלי שום שאלות . .או סקרים. היא "אחת" מאיתנו. לא מישהו חדש. אני חושב שהייתה צריכה להיות פה שאלה.
 

S h o o

New member
../images/Emo45.gif עם מקס - כל מילה

כאילו אנחנו ילדים קטנים בגן, והיום קיבלנו ´גננת חדשה´ - אז "שבו בשקט ותתנהגו יפה, כי אמא אמרה" ועכשיו אם יש לנו בעיה עם זה אז "לכו תתלוננו להנהלת תפוז". אני לא מבין למה אי אפשר להגיד מראש, "אני מחפשת מנהל/ת נוספ/ת, מי לדעתכם מספיק מוכשר/בעל ידע/בוגר/מומלץ וכו´. אולי אם מישהו פה היה יודע שנפתחה אפשרות, היה מנסה? זה שאמרת לפני חודשים שמתישהו את מתגייסת לא אומרת שאפשר כבר להציע מועמדות. ומה זה כבר חשוב מה דעתנועל זה? זה כבר נעשה ולנו נותר לשבת בשקט ולקבל את זה. ושוב, הבעיה פה היא לא מיצי - ובלי קשר, שיהיה בהצלחה, מיצי.
 

חולוני

New member
מזל טוב ושיהיה בהצלחה..

ודי להתווכח על שטויות.. מה זה משנה מי מנהל ומי לא? אם מיצי רוצה להיות מנהלת, שיהיה לה בכיף.
 

3Dennis

New member
יש עוד אחרים שרוצים לנהל

למה דווקא היא? אני אישית לא רוצה.. אבל אני בטוח שיש כאלה שכן. אני חושב שלילו הייתה צריכה להעלות את הנושא הזה לפני המינוי.
 

חולוני

New member
מי רוצה לנהל?

לי אישית אין התנגדות שיהיו פה גם 3 מנהלים. מי שרוצה לנהל שיגיד ושלא ישב בשקט ויחכה שמישהו יציע לו.. כי זה לא יקרה. מיצי ביקשה, קיבלה, מה הבעיה? יש גם פורומים עם 4 מנהלים..
 

3Dennis

New member
סבבה

אין לי גם בעיה שינהלו את הפורום הזה 4 מנהלים. אבל מן הראוי שלילו תציע את זה לפני שהיא ממנה מישהי "מאחורי הקלעים"
 

חולוני

New member
בזה אני מסכים.

הייתם צריכים להודיע על זה מראש, ולא להביא אותה בהפתעה.. עם כל הכבוד.
 

מיצי007

New member
תודה רבה חולוני

על התמיכה... זה שאני מנהלת לא ישנה את מהות הפורום... אני באמת לא ישבתי בחיבוק ידיים וביקשתי.זה הכל... יש פה עוד מישהו שרוצה להיות מנהל? אם אתם אומרים שיש פה הרבה-רק תרימו ידיים. העובדה שזה נעשה מאחורי הקלעים זה רק בגלל שמתוך נימוס ביקשתי מלילו תוך כדי התכתבות במסרים ואני לא חושבת שזה מטעם הפורום לדעת על מה אני מדברת איתה לא? באמת אנשים...תקבלו אותי בשמחה ובחיבוק לפורום אל תהיו רשעים....
 

3Dennis

New member
אז מתוך נימוס

לפני שלילו הייתה נותנת לך את הכחול היא הייתה צריכה להתייעץ איתנו. עם חברי הפורום הגם וותיקים. אם זה היה קורה, הייתי מגיב ומברך אותך.
 

מיצי007

New member
לא רק היא

נתנה את הכחול-אלו היו גם השיקולים של תפוז כמו שלילו הסבירה בהודעתה. ומה,עכשיו אתה לא יכול לברך אותי בגלל זה? אוקיי,אין בעיות SEE IT YOUR WAY
 

3Dennis

New member
כבר מאוחר מידי

סתם.. מזל טוב
חבל שכל זה היה נמנע אם לילו הייתה קצת יותר אחראית בקטע הזה.
 
למעלה