הלו פה זה המסיבה?

חשטפית

New member
רוב הסיכויים שהם יחזרו בשביל א'.

ואני מדגישה את המילה רוב. כמעט שלא קורים מקרים כמו ב' ו-ג'...
 

EverMan

New member
מהניסיון שלי

אז כן , יש הרבה שיחזרו אם הסיבה במקור לא הייתה בשביל זה. ז"א - אם הם הלכו רק בשביל זיון חד פעמי - זה ברור שהם לא יחזרו. מה גם - אז לא באמת שווה לצאת איתם - אז המרוויחה היא הנערה. ואני מכיר הרבה מאוד זכרים שיחזרו בשביל ב' וג' ...
 

nir y agus

New member
לדעתי זה ניצול |מטוריה|

מה בחורה, מטפחת לשימוש חד פעמי?! צריך לכבד את הבחורה...... לא?
 

EverMan

New member
מה הקשר ?

יש בנות שבהחלט ילכו בשביל משהו חד פעמי. ויש זכרים שהולכים רק בשביל סקס. לא צריך להיות צבוע.
 
ופה מונחת הטעות!

אני לא מאמין בזה....צריך לכבד בחורה....אתם רוצים כבוד קודם כל בראש ובראשונה תכבדו את עצמכן...ואז תקבלו כבוד בחורה שלא מכבדת את עצמה ומוכרת כן כן מוכרת את הגוף שלה בפגישה הראשונה זאת אחת בלי כבוד עצמי!
 
לא לא ולא

בשביל עוד סקס....מותק זה לא תופס זה סתם שטויות. בשביל קשר רציני...חחחחחחחחחח בטח! בואי נגיד את זה ככה את תיכנסי לקשר רציני עם מישהו שהוא ממש קמצן אבל ממש? אותו דבר לגבי הגברים אנחנו לא נניכנס לקשר רציני עם אחת נותנת. ובת נותנת אף פעם לא עושה רושם טוב, ואם קרה מצב היפותתי והיא עשתה רושם אל חשש יש את החברים שמורידים לך את הרושם! עם כל ההערות על כמה שהיא שרמוטה(סליחה על הביטוי....תתגברו)
 

EverMan

New member
ככה,

דבר ראשון , אני זכר. (לפחות לאחרונה שבדקתי) שנית , בת יכולה לעשות כל מה שבראש שלה ! אין דבר כזה שרמוטה ! אישה יכולה לעשות מה שהיא רוצה עם גבר כל עוד זה מרצון. שהיא עושה את זה בשביל להיות פופולרית , או כי זה מגניב - היא "שרמוטה". אבל מישהי שנהנית מסקס , ועושה את זה בהסכמה , עם אהבה או תשוקה ... כל הכבוד לה. אני מכיר בנות שהזדיינו עם עשרות ולא נקראות שרמוטות וחסר לאדם שיקרא להן ככה. ויש בנות שעשו את זה עם בודדים , אבל הן "שרמוטות" בגלל שהן עושות את זה כי זה מגניב , לא כי הן נהנות.
 
סליחה על הטעות.

אבל לא הבנת מה שאמרתי....אמרתי שיש את החבר שיוריד את ההתלהבות...מן הסתם אם אתה זה שמתלהב אתה לא תחשוב ככה....היא אולי לא נקראת ככה אבל בעיניי אחרים היא תהיי כזאת אולי לא בפני הליברלים כביכול.
 

EverMan

New member
למי אכפת איך קוראים לה ?

היא עושה משהו כי זה נכון בשבילה ? כי היא נהנית ? כי זה מה שהיא רוצה ? או מה שיחשבו עליה ? ומי שעושה את זה כי היא נהנית - ומישהו קורא לה שרמוטה ... אז עם כל הכבוד המצורף - בעיה שלו , שיקפוץ.
 
אני גם לא זוכר שמיניתי אותך לדובר..

הגברים הבינ"ל. צריך הרבה מאוד התנשאות כדי לדבר בשמם של כמעט 3 מיליארד אנשים, לא? אין לי שום בעיה להיכנס לקשר רציני עם מישהי ששכבתי איתה בפגישה הראשונה... ובאופן כללי לגבי השאלה על סקס בפגישה ראשונה, אני חושב שאין כללי נכון \ לא נכון, יש תחושה של אותו הרגע ופשוט זורמים איתה, יש ימים, פגישות ואנשים שיתאים לי לשכב איתם בפגישה ראשונה, יש ימים, פגישות ואנשים שלא יתאים לי לשכב איתם בפגישה ראשונה... הטיעון היחידי שאני יכול למצוא נגד, זה הטיעון של אין מתח מיני שנצבר, ואז הפעם הראשונה של בני הזוג היא כביכול פחות טובה - אבל זה שוב תלוי, יש לפעמים מתח מיני שנוצר בפגישה ראשונה שהוא יותר גדול מכל מתח מיני אחר שיכול להיווצר בכל מהלך הזוגיות.
 

ני3ו3ות

New member
בייבי גם אתה מכליל...../images/Emo47.gif

לא תמיד רוב המתח המיני הוא הכי גדול בפגישה ה1 למעשה לדעתי מרבית האנשים אוהבים ללמוד להכיר את בני הזוג שלהם ולהתאהב ולהמשך מחדש בכל פעם יותר
 
בייבי לקרוא שוב...

"...אבל זה שוב תלוי, יש לפעמים מתח מיני שנוצר בפגישה ראשונה שהוא יותר גדול מכל מתח מיני אחר שיכול להיווצר בכל מהלך הזוגיות." לגבי סקס ברגע שמואהבים זה כמובן דבר שונה לחלוטין כבר, אני למען האמת אפילו רואה את זה כאקטים שונים לחלוטין. סקס מתוך מתח מיני או תשוקה בלבד הוא אקט שונה לחלוטין מסקס שמעבר לרגשות הנ"ל יש בו גם אהבה. (וכמובן שהשני הוא הכיף יותר...)
 
תודה באמת שאני צריך אישור שלך...

אבל אם אתה מתחבר למישהי ששכבת איתך בפגישה הראשונה...אז או שאתה ממש מעריך את עצמך וחושב שאתה כלי או שאתה לא מעריך את עצמך ואתה הולך עם זאת שנתנה לך....כי אני לא יודע מה איתך אבל כשמישהי תשכב איתי בפגישה הראשונה אני לא בדיוק יסתכל על כמה שהיא נחמדה אלא על איך שהיא מתקמרת.
 
כדי לדבר בשמי אתה צריך...

אני בכלל לא אתייחס לדיון על ההערכה עצמית שלי, אבל הנקודה היא שאין איזה התנהגות גברית שכל הגברים מתנהגים כמוה - עובדה היחס שלי (גבר א') שונה מהיחס שלך (גבר ב'), ייתכן שמשהו אצלי לא בסדר, ייתכן שמשהו אצלך לא בסדר - ייתכן ששנינו לא בסדר, והתשובה ההגיונית יותר היא ששנינו בסדר, רק בני אדם שונים.
 

NoNameMan

New member
אז ככה...

סקס בפגישה הראשונה הוא לדעתי שמור לקשרים הלא רציניים שיש בהם משיכה מינית בעיקר ולא נראה שהקשר יתפתח לקשר ארוך טווח... וזה אחלה של דבר!... ואיך אפשר לדעת?... בימים שאחרי...
 

nir y agus

New member
../images/Emo183.gif ודעותיי

סקס בפגישה ראשונה
ובעניין חרמנות- לא יודע אם אפשר לזהות חרמנות....
 
למעלה