טענתיך בחיטים ואתה מגיב לי בשעורים
טענתיך ב
הודעתך הלזו, אז מה אתה מחזיר אותי עכשיו להודעה הרבה יותר מוקדמת שלך? הרי כבר התקדמנו מאז...
אם טרם הבנת לאן אני חותר, אז אצטט לך מ
הודעתך הלזו את המשפט האחרון שלך שם: "אם מגלים שהוא חסיד אומות העולם...אחרי שהרגו אותו, היו
בוודאי מצטערים בין אם הלאום שלו יהודי בין אם היה מוסלמי טהור".
שים לב אל ה"ודאי". לא "נניח" ואפילו לא "סביר להניח", אלא "ודאי". אז על כך ציינתי בפניך (בתגובתי ל
הודעתך הלזו): "מהמשפט האחרון שלך אני מסיק כי אתה מסכים אתי, שהם [בודאי] היו עצובים - יותר מכפי שהם עכשיו - אילו היה מתברר להם שהוא יהודי אשר התנגד כל ימיו לטרור הערבי, הלא כן?".
אגב: הרשיתי לעצמי להוסיף הפעם (בתוך סוגריים מרובעות) את ה"ודאי" (למרות שזה לא הופיע בנוסח המקורי של דבריי), משום שלכאורה מצופה ממך לתמוך גם ב"ודאי" הזה (בלי "נניח" ואפילו בלי "סביר להניח"), כשם שבמשפט האחרון שלך שב
הודעתך הלזו - ציינת את הכל ב"ודאי" (בלי "נניח" ובלי "סביר להניח").
ובכן אני מסכם את שאלתי, והפעם ברחל בתך הקטנה (ולא איכפת לי לשאול זאת גם תוך כדי שאיפה עמוקה מתוך אותה סיגריה קובנית ידועה לשימצה בין אם היא זכורה לך ובין אם לאו): האם אתה אכן מוכן להסכים - "בודאי" (בלי "נניח" ובלי "סביר להניח") - עם מסקנתי הנ"ל, שאותה היסקתי מתוך המשפט האחרון שב
הודעתך הלזו - אשר אותו אתה כאמור ציינת "בודאי" (בלי "נניח" ובלי "סביר להניח")?