בהחלט על קצה המזלג. אבל ממש
ק קסנדרה* New member 21/12/03 #34 למה על קצה המזלג ? האם הפואנטה צריכה להכות בנו ? או שרק צריכה לגרום לתפנית ?
ו ופו היה אומר New member 21/12/03 #43 לדעתי הפואנטה צריכה לקחת אותנו למקום חדש שלא ציפינו לו בתחילת הקריאה אז, כן גם להכות בנו
ק קסנדרה* New member 21/12/03 #64 פאם לא בסיפורת. בסיפורת מספיק ש שתגרום לתפנית , קראי את ההסבר שלי לפו, יש דוגמא.
K kaya11 New member 21/12/03 #46 עד כמה שהבנתי בשיר מסוג זה כל מה שקודם לפואנטה הוא הקדמה שמובילה אותנו להבנה של מצב כדי שנוכל להבין את השינוי שנוצר. זה מה שקורה גם בשיר של איציק וגם אצל צינסקי...
עד כמה שהבנתי בשיר מסוג זה כל מה שקודם לפואנטה הוא הקדמה שמובילה אותנו להבנה של מצב כדי שנוכל להבין את השינוי שנוצר. זה מה שקורה גם בשיר של איציק וגם אצל צינסקי...
ס סנדרלין מונרו New member 21/12/03 #52 סוג של פרולוג, כמו סיפור רקע הטרמה ואחר כך הפאנץ ליין אז איך בכל זאת זה לא מסתדר עם שיר מהופך?
ס סנדרלין מונרו New member 21/12/03 #57 סוג של פרולוג, כמו סיפור רקע הטרמה ואחר כך הפאנץ ליין אז איך בכל זאת זה לא מסתדר עם שיר מהופך?
ס סנדרלין מונרו New member 21/12/03 #63 בעצם מבינה!!!!!!!! הכל עניין האורך זה צריך לבוא בשורה אחת של מחץ או אולי טיפה יותר ולא המשך של סיפור אשר מברר לנו כי חשיבתנו מוטעת כמו שעושים בסיפורים של אגתה כריסטי מי הרוצח.... וכו
בעצם מבינה!!!!!!!! הכל עניין האורך זה צריך לבוא בשורה אחת של מחץ או אולי טיפה יותר ולא המשך של סיפור אשר מברר לנו כי חשיבתנו מוטעת כמו שעושים בסיפורים של אגתה כריסטי מי הרוצח.... וכו