poseidon111
Active member
אז בעצם מה שאת טוענת הוא שמכיון שהוא
פגע בנו אז, ולא יכול לפגוע בנו שוב, עדיף להניח לזה. אין לנו אינטרס בעצם להביע את מחאתינו או את דעתנו כי זה "פאט מאת".
לא נראית לך גישה גלותית קלאסית של "מה זה יעזור ליהודים עכשיו"?
אם הייתי משנה את הדוגמא למישהו עם עבר אפל כנגד היהודים שהולך לקבל פרס נובל לשלום, היית טוענת אותו דבר, כי הרי אין סכנה שהוא יפגע בנו לאחר מכן,
כפי שחששת עם הדוגמא הקודמת...
העניין הוא עקרוני הרבה יותר מהמקרה הספיצפי הזה לדעתי, ונוגע לזכותה או אי זכותה של המדינה היהודית להביע את מורת רוחה מאותות ומופתים שזוכים
אלו שפגעו ביהודים.
את תמיד יכולה להעלות את הטענה שעדיף לעיתים להיות חכם מצודק, למשל.
פגע בנו אז, ולא יכול לפגוע בנו שוב, עדיף להניח לזה. אין לנו אינטרס בעצם להביע את מחאתינו או את דעתנו כי זה "פאט מאת".
לא נראית לך גישה גלותית קלאסית של "מה זה יעזור ליהודים עכשיו"?
אם הייתי משנה את הדוגמא למישהו עם עבר אפל כנגד היהודים שהולך לקבל פרס נובל לשלום, היית טוענת אותו דבר, כי הרי אין סכנה שהוא יפגע בנו לאחר מכן,
כפי שחששת עם הדוגמא הקודמת...
העניין הוא עקרוני הרבה יותר מהמקרה הספיצפי הזה לדעתי, ונוגע לזכותה או אי זכותה של המדינה היהודית להביע את מורת רוחה מאותות ומופתים שזוכים
אלו שפגעו ביהודים.
את תמיד יכולה להעלות את הטענה שעדיף לעיתים להיות חכם מצודק, למשל.