אצלנו הגיור היה חלק מסיפור האימוץ
בגלל שלינדו גדול בהרבה מהבת שלך, התהליך היה שונה. שבוע אחרי שחזרנו ארצה היינו אצל הרב שאז היה מורשה לגייר קטינים. הוא צייד אותנו בשמות של מוהלים שמקובלים עליו. בשבוע שאחרי כן (שבועיים אחרי שחזרנו) נערך טכס המילה כפי שצריך: היה צורך בשני עדים שמקובלים על הרבנים, כלומר חרדים. היו שלושה: שני אבות של שתי שכנות שלנו שמאד שמחו איתנו ומאד רצו לזכות במצווה, וחבר שלנו שחזר בתשובה. אחי (חילוני כמונו) לא היה מספיק יהודי כדי להיות סנדק או עד...
שבועיים נוספים אחרי כן הוזמנו לבית הדין של אותו רב, קיבלנו הדרכה, שילמנו אגרה עבור בית הדין ועבורהמקווה, האיש והבן טבלו וזמן מה אחרי כן קיבלנו את תעודת הגיור.
כאמור, כל השכנים התאספו לצורך המילה, היתה שמחה גדולה בבנין, אחד העדים הביא איתו כיסא אליהו שהגיע איתו ארצה כשעלה מתימן, המוהל שהוא חבר ילדות של החבר שלנו החוזר בתשובה התרגש. הפרטים הללו היו חלק מסיפור האימוץ- איך נסענו, מה עשינו שם, איך חזרנו ומה קרה.
בנוגע לבר המצווה- כל חבריו של בני עלו לתורה הן ביום חול והן בשבת. גם לינדו רצה. אז היתה עליה לתורה בתפילת שחרית, היתה עליה לתורה בשבת, היתה מסיבה לחבריו בחוות הסוסים והיתה מסיבה לבני משפחה וחברים. טיול? "ממילא אתם לוקחים אותי לטיולים בארץ ובחו"ל, רוצה מסיבה, לא טיול בר מצווה". והוא אכן צדק.