הסולו האהוב עליכם

TAZ!

New member
באמת? (#2)

אני דווקא שמעתי איפשהו (לא זוכר איפה) שזה של גילמור. לא יודע, מה זה משנה בעצם.
 
זה של ווטרס

גילמור מעולם לא טען שהיתה לו יד בליין הבס של Money. הוא ניגן באחד הבסים ב-One of These Days, ובחלקים מ"אנימלז". אולי גם ב"החומה" איפשהו.
 

RoieL

New member
הוא דווקא כן הקליט את הבס במאני

אבל לא בגרסא שאתם חושבים אליה- אלא כחלק מאלבום אוסף שיצא לפלויד בסביבות 83' אם אני לא טועה.
 
הפלויד אכן הקליטו מחדש את השיר

עבור האוסף Works, וזאת מסיבות משפטיות. לא ידוע לי שגילמור הוא שניגן שם בבס; האם הוא אמר זאת? בכל מקרה, הליין נכתב במקור ע"י ווטרס, שביצע אותו באלבום DSOTM.
 

RoieL

New member
לא לוורקס

כי אם לאלבום A Collection Of Great Dance Songs שיצא בשנת 81', טעות שלי. גילמור הקליט שם את כל הכלים מלבד הסקסופון, בין ניגן די פארי, כמו במקור.
 

Artoo Detoo

New member
לפי מה שהבנתי הוא כן ניגן בסקסופון

באותה גרסא למאני, הוא לא ניגן על קלידים.
 

The Walrus

New member
he did played the keyboards

he started learning sax only four years ago, so he didn't played on that record.
 

Anuerysm

New member
היא צודקת

ווטרס כתב את הבאס, משום מה גילמור מנגן אותו גם בגירסא המקורית
 

FunkyMonk

New member
מאיפה הוצאתם את זה?

קודם כל, גילמור לא מנגן על הבס עם מפרט, כמו שאפשר לשמוע בפיגס. לעומת זאת, בליין של מאני שומעים בבירור סאונד של מפרט.
 

bazmaster

New member
האמ...

סולו אני חושב שאני מעדיף בראש ובראשונה את הסולו של קומפטרמבלי נאמב, הביצוע מפולס... אבל לגבי קטע אינסטרומנטלי אני לא חושב שאי פעם נכתב שיר יפה יפה ומרגש מאקוז...
 
אני אוהב את...

הסולו של echoes בפומפיי פשוט סולו גאוני, וגם את dogs סולו שמשתלב כל כך יפה בשיר וכל תו מתאים למקום שלו
 

eliavtu

New member
אממממ...

באמא לב אטום בערך בדקה ה19 <ואם שומעים טוב מישהו אומר ''Silence in the studio!'' > מגיע קטע מדהים, הכי טוב של פינק פלוי לפי דעתי.. <ואולי גם הכי טוב בכלל..> וממ.. אני אוהב גם את הסולו ה"עוצר נשימה" של shine on <בשני החלקים, אבל החלק השני במיוחד> והסולו סקסופון ב- set the controls ב- Fat Old Sun יש גם סולו גיטרה יפייפה של גילמור, אבל במיוחד הבס של ווטרס, שהוא פשוט ענקק שם!
 

RoieL

New member
ולי יש שלושה

1. CN וכל מילה מיותרת. 2. Atom Heart Mother - יש שם חלק שבו כל היצירה מתערבלת אחת בשניה- וברגע שיא אחד, שבו קול דמוי צפרדע [פרוג, כמו שמישהו כתב פה פעם
] מבקש "שקט באולפן!", מגיע אחד הרגעים הכי יפים של פלויד בכל הזמנים- עם סולו הסלייד המדהים של גילמור והסיום הגדול. 3. High Hopes - אנשים יגידו שהגשר חמוד, הסולו חרוש וכד', אבל מה לעשות, שלושת השירים האלה הם היחידים שמצליחים להעביר בי וויברציות. סולו הסלייד פה הוא לדעתי אחד השיאים של גילמור- אחרי שהתפתח עם השנים- משטויות שהוא עשה עם סלייד זכוכית בפומפי בשיר On Of These Days, דרך האלבום האהוב עלי, הלא הוא דארק סייד, ב- SOYDC ו- WYWH, גם באנימלז שמעתי אותו בריפ של כבשים אם אני לא טועה, ועד החומה. פה לדעתי הסלייד מגיע לשיאו, סיום מדהים, משתווה לדעתי אפילו לקומפורטבלי נאמב. שימו לב שהקטעים האהובים עלי הם סיומים של שירים, הפלויד כנראה ידעו לעשות את זה. קלידים- תגידו מה שתגידו, אבל עבודת הקלידים והקטע בן ה- 5 שניות שפותח את Eclipsed [השיר האהוב עלי עם ACYL ו- BD], הוא שיאו של רייט. גם את נובודי הום אהבתי, וסולו הסינט הפותח והסוגר [שוב סיום] את SOYDC. מייסון- טיים ורן לייק הל.
 

RoieL

New member
ובקשר להיי הופס

מה שהכי מדהים זה שסולו כל כך אקטיבי ומורגש נשאר כ"כ שקט [למרות הדיסטורשן, הצלילים זורמים כאילו גילמור מנגן ללא אפקטים בכלל, פשוט סולו מדהים, וכמו CN, חבל שנגמר כ"כ מהר].
 

Anuerysm

New member
זה כל כך מצחיק

שדווקא את כל הקטעים שכולם אוהבים כאן חבר להקה אחר כתב הפסנתר של נובאדי הוום הוא עבודה של ווטרס
 
למעלה