הרצאה קצרה ומעניינת על הסיבות להעלאת מחירי התח"צ
למרות שהעיקרון של עצמאות המערכת נכון מאוד, אבל להעלות באופן רוחבי זה להרחיב את הטעות שעשתה מירב מיכאלי
אין סיבה להעלות את מחירי התח"צ העירוניים, ובערים קטנות צריך להפחית את התעריף, כי במחיר של היום יותר זול לנסוע ברכב פרטי, וגם בזמן נסיעה האוטובוס מפסיד לרכב הפרטי באופן משמעותי בחלק גדול מהקווים (ביחוד בערים הקטנות).
צריך להעלות את מחירי הנסיעה הבינעירוניים, או ליתר דיוק להוציא אותם מהסדרי החופשי חודשי, בגלל שהמשקל של המחיר בבינעירוני הוא הרבה פחות חשוב, ואילו המחיר הנמוך פוגע ביכולת התגבור של הנסיעות, ונסיעות תדירות חשובות בהרבה
למרות שהעיקרון של עצמאות המערכת נכון מאוד, אבל להעלות באופן רוחבי זה להרחיב את הטעות שעשתה מירב מיכאלי
אין סיבה להעלות את מחירי התח"צ העירוניים, ובערים קטנות צריך להפחית את התעריף, כי במחיר של היום יותר זול לנסוע ברכב פרטי, וגם בזמן נסיעה האוטובוס מפסיד לרכב הפרטי באופן משמעותי בחלק גדול מהקווים (ביחוד בערים הקטנות).
צריך להעלות את מחירי הנסיעה הבינעירוניים, או ליתר דיוק להוציא אותם מהסדרי החופשי חודשי, בגלל שהמשקל של המחיר בבינעירוני הוא הרבה פחות חשוב, ואילו המחיר הנמוך פוגע ביכולת התגבור של הנסיעות, ונסיעות תדירות חשובות בהרבה