שים לב לתיקון
1.כתבתי את כמה שורות מעל בקשר למוצרט ובטהובן, התכוונתי אליהם בתור זוג גאונים שהשמועות אחד על הגאונות של השני המריצו אותם לכתיבה טובה יותר (למרות שמוצרט שמע על הגאונות של בטהובן רק בתור הילד הקטן שמאיים לקחת את המעמד שלו, ובטהובן היה בן 4 או 5 כשמוצרט נפטר) 2.לא הוא לא, וזה לא שירים טובים, הם אולי חביבים כשמביאים אותם בתור שירים של להקה פשוטה, אבל לא כשלוש שנים לפני זה אותם אנשים הציבו את הרף של אבי רואד 3.זה לא קשור, יש שירים של ג'ון, ואני אמרתי שגם פול נעשה ממש ממש גרוע באותה תקופה, כי נמאס להם להתחרות, אז הנה הוכחת את מה שאמרתי, רק מהכיוון ההפוך. 4.עוד פעם, זה לא פגום, זה פשוט לא טוב. השירים מציקים! מאוד!!! וזה מבנאדם שהוכיח שוב ושוב שהוא יודע לכתוב ברמה בטהובנית ממש, ואז חזר לכתוב בלדות רוק מפגרות לאהובתו הפוספטית. ויש מספיק שירים... 5.אני רק יודע שיש מישהי כזו מאחותי, כמו שאמרתי, אני לא מי יודע מה מעודכן בעולם, אבל תזכור יש התפתחות, זה התפתח מחוסר חשיבות של יכולת ולאט לאט זה הגיע איפהשהו בשנות ה-80 למצב שבו גם המסר כבר לא היה מי יודע מה חשוב, אני מניח שהיא ממשיכה פשוט את המסורת. 6. הוא יכול להאמין בקומוניזם, אבל הוא לא מיישם את הערכים של הקומוניזם בשום צורה, חוץ מללבוש משקפי שמש מצחיקים, שאני די בטוח שזה פיתוח שלו, לא זכור לי משהו כזה ממרקס או לנין. ועכשיו בוא נחזור למוטיב העיקרי כאן- אני לא אומר שג'ון ופול (וג'רג' אגב, אם כבר מדברים), לא ידעו להלחין מחוץ לביטלס, אני אומר דבר אחר, אני אומר שברגע שאתה מציב רף גבוה של יצירה, ומוציא לעולם הודעה של "זה מה שאני יכול לעשות", ואח"כ עוד מחזק את זה עם אלבום נוסף ברמה דומה, אתה לא יכול לחזור למוזיקה בשקלית, אתה פשוט לא, אתה יודע לכתוב? תכתוב כמו שצריך! איבדת את זה? תחזור להודו, תבלע משהו, לא יודע, אבל אל תתלה את המוזיקה שלך באידיאולוגיה כדי להיפטר מהצורך להשקיע באמת בהלחנה, כי היא עדיין חשובה לפחות כמו המילים. אגב, בקשר למה שאמרת על I am the walrus, דוקא יש שם מילים ממש ממש טובות (Elementary pinguins singing hare krishna man you should hav seen them kicking edgar allen poe...)