העצומה להעדפת רינגו

העצומה להעדפת רינגו

זהו. נמאס לי לפזר את העצומה בנצל"שים בכל רחבי הפורום ולא לדעת מי חבר בעצומה ומי לא. מי שמצטרף לעצומה צריך לכתוב הודעה ובה כתוב שהוא תומך בעצומה, ועד כמה (העד כמה מאד חשוב).
 
אני../images/Emo45.gif

תומכת בעצומה מאוד. עד... מוות?עד סוף עונת האבטיחים?
 
משל מספר המשלים

פעם אחת, לפני שנים רבות היה מספר משלים שאהב להקפיץ+לקפץ simoltaneusly. אותו מספר משלים המציא משל בשביל עצמו, כדי שהוא יוכל להקפיץ הודעות, והמשל הזה יפורסם בעתיד אם אותו מספר משלים יצטרך להקפיץ. מוסר השכל: עקבו אחרי המשלים! יכול להיות שיתגלו פרטים מפתיעים בהמשך!
 
טוב

חשבתי על כך רבות, והגעתי למסקנה - רינגו באמת זקוק לתמיכה! (ראה ערך כל הסקרים שבהם אפחד לא הצביע לרינגו) ממש בושה! גם לרינגו יש רגשות! וכך חוש הצדק החברתי שלי התעורר ומאחר ואני דוגל בשוויון אני מצטרף לעצומה!!! רינגו - הביטל המועדף!!
 

קניידעל

New member
אבל אני לא

ג'ון ופול ביחד זה לנון מקרטני, זוג המלחינים הטוב ביותר של המאה ג'ורג' כתב את within you without you שזו לגבי סיבה מספיק טובה להכריז עליו כגאון, ויש כמובן עוד הרבה צ'ופרים ממנו אבל מה רינגו כבר עשה? סך הכל היה הקיוט ביטל לכמה שנים ובסופו של דבר אפילו לילדות קטנות ומפגרות נמאס ממנו. ובקשר ללהביא את פול, סבבה רק תדאג גם לאיחוד עם לנון שיגיע גם הוא (תבין מהמשפט מה אני חושב על מקרטני לבד, או לנון לבד פור ד'אט מאטר) אגב מזל טוב על הפורום, סוף סוף פורום ללהקה הטובה ביותר בעולם, חיכינו לא מעט, נקווה שהיה שווה
 
זה מה שאני מדבר עליו!

הנה האפלייה ואי ההערכה כלפי כשרונו (?) של רינגו! ואגב, לגבי ג'ון ופול בנפרד... המממ... גם בתקופת הביטלס הם לא בדיוק כתבו ביחד, כך שאתה יכול להגיד שאתה לא אוהב את הסגנון המוזיקלי של הביטלס, כי רוב השירים נכתבו רק על ידי פול או ג'ון, ולכן הם פחות טובים. אבל זה לא ככה. ג'ון לנון יצר מחוץ ללהקה את Imagine, שהוא (לדעתי) השיר הטוב ביותר בכל הזמנים, וכן הלאה.
 

קניידעל

New member
לדעתי לא

אני פשוט לא סובל לא את הטון המחאתי-מתחנחן של ג'ון אחרי הביטלס (וגם לא בלט איט בי) או את שירי האהבה המפגרים של מקרטני כשהוא היה לבד אני גם לא מדבר על כתיבת מילים בלבד כשהם היו ביחד היתה להם כזו תחרותיות מטורפת שהוציאה מהם דברים שלא יאמנו, וכנ"ל לגבי ג'ורג' שהרגיש לפט אאוט בהרבה מאוד מקרים בתור מלחין וכותב כשרוני במיוחד אבל בנפרד לא היה להם למי לכתוב, במי ג'ון ייתחרה כשהוא לא בביטלס? ביוקו? תעשה לי טובה.. ואגב, אני רציני מה רינגו עשה? אולי אני סתם מזיין את השכל, אני פשוט לא יודע
 
טוב...

קודם כל, ג'ון לא כתב את לט איט בי. חוץ מזה, אמנם היה לו טון מוזר שלא תאם בדיוק את חייו האישיים, אבל (לי לפחות) הלחנים חשובים יותר מהמילים (ראה I am the walrus). פול לא כתב שירים מפגרים, אלא שירים יפים מאד, והוא גם היה עם אשתו ושלושת ילדיו ולא לבד. אמנם הייתה תחרותיות בתוך הביטלס, אבל הם יוצרים מוכשרים בלי קשר לתחרותיות, ולכן הם כתבו שירים יפים גם מחוץ למסגרת הביטלס. בקשר לרינגו, הוא כתב שני שירים והשתתף בעוד שניים כשהוא עוד היה במסגרת הביטלס, אחד מהם הוא Octopus's garden המדהים שהוא אחד השירים היפים ביותר באביי רוד (שהוא הדיסק הטוב ביותר של הביטלס), ולפי מה שהתפרסם בפורום (למרות שלי אין דיסקים שלו אחרי ההתפרקות), התעורר בו אחרי ההתפרקות איזשהו חוש מוזיקלי בלתי ידוע למדע. חוץ מזה, אפילו אם הוא לא היה עושה את כל זה, הוא עדיין היה מופלה, ולכן צריך את העצומה, שתעזור להעלות את מעמדו הירוד (מדי!) של רינגו בקרב הציבור.
 

קניידעל

New member
כן אבל לינדה מקרטני

לא היתה איזו יוקו תראו-אני-אמנית-מיוסרת-בלי-שום-כישרון-אמנותי-אבל-עם-כל-כך-הרבה-קונספציה-בשקל-שאם-אני-אאסוף-את-כולם-אני-אוכל-להפוך-למליונרית אונו היא היתה סך הכל זמרת רקע בווינגס (אני פשוט לא אוהב את ווינגס, ואני לא היחיד) עכשיו, בקשר לכתיבה שלהם מחוץ לביטלס, לא אני לא מאמין בזה ובקשר לרינגו- רימו אותי, כל חיי לימדו אותי שג'ורג' כתב את אוקטופוס'ס גרדן הרי חתמתי
 

tin ker bell

New member
אני חולקת עליך-../images/Emo12.gif

כיוון שממה שאני הבנתי אתה אומר שהתחרותיות ביניהם הוציאה ת המיטב,והם כתבו שירים לא לשם כתיבת שירים,הנאה והוצאתם לאור-אלא להראות שהם טובים יותר אחד מהשני,ואני חושבת שזה לא כ"כ נכון. הייתה תחרותיות,ללא ספק-אך לא התחרותיות היא שעודדה אותם ליכתוב. בקשר לג'ון לנון לאחר פירוק הביטלס-הוא היה מחאתי מאוד,אך הוא לא עשה זאת כדי שיהיה לו "סטייל" מסוים,אלא זה היה הוא. אבל אתה בשלך אני ושלי,ואני לא מנסה להשפיע..
 

קניידעל

New member
לא הבנת

אני לא אומר שהם כתבו טוב בגלל התחרותיות אני אומר שהיא הוציאה מהם את המיטב וזה דבר רגיל ומקובל כשמחברים 2 גאונים לעבוד ביחד תצא עבודה מעולה כי הם יתחרו בלי סוף אחד בשני, בין אם זה ביחד או אחד נגד השני. אבל אם זה ביחד בד"כ זה יביא לפיצוץ שיהרוס את הצוות (כמו שקרה לדוגמא כאן, ובעוד כמה מקומות בהסטוריה לדוגמא מוצרט ובטהובן או אמרסון ולייק) ואולי זה לא מה שעודד אותם לכתוב, אבל זה מה שהוציא מהם את מלוא הפוטנציאל, שתפח ותפח לאורך הקריירה, עד ניצול ממש מקסימלי של הכישרון של כולם בסרג'נט פפר ובאבי רואד כיצירת מלאות ובשאר הדיסקים המאוחרים (חוץ מלט איט בי, זה חרא) אבל אם את מאמינה שבאמת הם כתבו טוב בגלל הנאה ולשם האמנות, אני מצטער לאכזב אותך, אבל זה לא. רוב האנשים מאמינים שאמנות מקלה על נפש האמן, עד שהם הופכים לאמנים. גם אני פעם חשבתי שאם אני אתחיל לכתוב ולהלחין אני ארגיש יותר טוב. אני לא. ואני לא היחיד. עכשיו בקשר לג'וני בוי- ממש סליחה, אבל להגיד שזה היה הוא זה פשוט בולשיט. גם אם המחאה היתה בדם שלו, וגם אם יש לו את האמנות שלו אני איבדתי אמונה בכל דבר שהוא הוציא מהפה שלו אחרי 69 כשגיליתי שעם כל הצילומים עם יוקו כשהם משחקים אותה פשוטים, ועם כל האמונה הזנית שלו הוא היה אחד האמנים הכי עשירים בעולם. הוא היה פאקין מיליונר, יושב לו על גג העולם ואומר להמונים שצריך להפיל את הגג, מדבר על סדר עולם קומוניסטי כשהוא השיג כמעט כל מה שהיה לו דרך התעשיה הקפיטליסטית מאוד של הפופ לדורותיו. אני יודע שגם פול מקרטני עשה את זה, אבל לפחות הוא לא נפנף אף פעם באידיאולוגיות מפגרות. ואגב- ג'ון נתן גם את הלגיטימציה באמצע שנות ה-70 לעובדה שלא חייבים לדעת לכתוב או לנגן כדי להיות בעסקי המוזיקה, העיקר שתהיה לך אמירה. הוא שם את הסגר על דור המלחינים שבאמת למדו כתיבה/מוזיקה או שהיו באמת בעלי כישרון. הוא פתח את הסכר לפרץ עצום של אנשים שלא יודעים לנגן להלחין לכתוב או לשיר לתוך עסקי המוזיקה, זרם שזורם עד היום מהסקס פיסטולס ועד בריטני ספירס (אם היא עדיין קימת, אני לא מי יודע מה מעודכן) וזה בכך שהוא שם את האמירה החברתית בתוך חלק עקרוני מהמוזיקה ובמקביל הוריד יותר ויותר את הרמה של ההלחנה בקטעים שלו. אולי לאמנים פשוטים זה מותר, אבל לא כשאתה ג'ון לנון, לא כשכל ילד קטן בעולם מסתכל למעלה ואומר- "אבל ג'ון עושה את זה"
 

קניידעל

New member
כן, שמתי לב לאיוולת

באמת טמטום מוצרט ובטהובון, כמובן, מעולם לא עבדו ביחד בטהובן גם אף פעם לא פגש את מוצרט. איך הוא יפגוש הוא היה בן 4 כשמוצרט מת אבל הסיפורים שעברו בוינה על הגאונות של מוצרט תמיד הפחידו את בטהובן והפחד מלא להיות גאון כמו מוצרט תמיד הפחיד אותו והמריץ אותו אז נכון, יצאו מזה ללודוויג המון בעיות, אבל תראו מה יצא לנו מזה וכשמדברים על אמנים תמיד צריך לזכור שחשובה התוצרת, אמן צריך לסבול בשביל האמנות שלו, ואם אתה לא רוצה לך תלמד אינסטלציה, ולא צריך להיות לנו אכפת מהחיים הפרטיים שלו בשום אופן (עוד סיבה למה אני שונא את לנון- הקשר העמוק שהוא יצר בין החיים הפרטיים שלו למוזיקה שלו, דבר שכמעט שלא היה קיים בתקופה של הביטלס)
 
מזתומרת

פתח את הסכר לאנשים שלא ידעו להלחין לכתוב או לנגן? אתה חולק על העובדה שג'ון דווקא כן ידע להלחין, לכתוב ולנגן?
 
אולי... ואולי לא!

1. בטהובן ומוצרט???!!! לא זכור לי שהם אפילו היו חיים באותן שנים 2. הדיסק לט איט בי הוא דיסק יפה מאד (למרות כל הטוענים לכך שהוא גרוע)- יש בו שירים כמו- two of us, across the universe, I me mine, let it be, I've got a feeling, the long and winding road, for you blue... 3. אם אני לא טועה רוב השירים בלט איט בי הם של פול, ולכן זה יכול להיחשב דיסק שלו יותר משל ג'ון. 4. לגבי הטענות עם האידאולוגיה של ג'ון- אמנם פול בחר להיות כוכב רוק שכזה, וג'ון החליט ללכת לכיוון של שלום, אחווה, ושאר דברים אוטופיים, אבל אמונתו לא פגמה ולו קצת בשירים שלו. למעשה, לי מוכר רק שיר אחד שבו מוטפת אידאולוגיה, ולא זכור לי שהמוזיקה בו פגומה כל כך... למעשה זה השיר האהוב עליי בכל הזמנים (Imagine). רוב השירים שלו לא היו קשורים לאידאולוגיה בכלל, אלא לאהובתו יוקו. 5. לא זכור לי שלבריטני ספירס יש מסר חברתי (חוץ מ-"כסף זה הכל בחיים"), אבל תעדכן אותי בנושא. 6. לגבי הטענות לכך שג'ון לא באמת האמין במה שהוא עשה, אני חלוק עם עצמי: מצד אחד, זה שהבן אדם עשיר, לא אומר שהוא לא יכול להאמין בקומוניזם. מצד שני, לגבי השלום והאחווה... אפשר להגיד שאני לא מחבב את החיים האישיים של ג'ון, ולכן אני מסכים שהוא לא יישם את האמירות הגבוהות שלו בחיי היום יום.
 

קניידעל

New member
שים לב לתיקון

1.כתבתי את כמה שורות מעל בקשר למוצרט ובטהובן, התכוונתי אליהם בתור זוג גאונים שהשמועות אחד על הגאונות של השני המריצו אותם לכתיבה טובה יותר (למרות שמוצרט שמע על הגאונות של בטהובן רק בתור הילד הקטן שמאיים לקחת את המעמד שלו, ובטהובן היה בן 4 או 5 כשמוצרט נפטר) 2.לא הוא לא, וזה לא שירים טובים, הם אולי חביבים כשמביאים אותם בתור שירים של להקה פשוטה, אבל לא כשלוש שנים לפני זה אותם אנשים הציבו את הרף של אבי רואד 3.זה לא קשור, יש שירים של ג'ון, ואני אמרתי שגם פול נעשה ממש ממש גרוע באותה תקופה, כי נמאס להם להתחרות, אז הנה הוכחת את מה שאמרתי, רק מהכיוון ההפוך. 4.עוד פעם, זה לא פגום, זה פשוט לא טוב. השירים מציקים! מאוד!!! וזה מבנאדם שהוכיח שוב ושוב שהוא יודע לכתוב ברמה בטהובנית ממש, ואז חזר לכתוב בלדות רוק מפגרות לאהובתו הפוספטית. ויש מספיק שירים... 5.אני רק יודע שיש מישהי כזו מאחותי, כמו שאמרתי, אני לא מי יודע מה מעודכן בעולם, אבל תזכור יש התפתחות, זה התפתח מחוסר חשיבות של יכולת ולאט לאט זה הגיע איפהשהו בשנות ה-80 למצב שבו גם המסר כבר לא היה מי יודע מה חשוב, אני מניח שהיא ממשיכה פשוט את המסורת. 6. הוא יכול להאמין בקומוניזם, אבל הוא לא מיישם את הערכים של הקומוניזם בשום צורה, חוץ מללבוש משקפי שמש מצחיקים, שאני די בטוח שזה פיתוח שלו, לא זכור לי משהו כזה ממרקס או לנין. ועכשיו בוא נחזור למוטיב העיקרי כאן- אני לא אומר שג'ון ופול (וג'רג' אגב, אם כבר מדברים), לא ידעו להלחין מחוץ לביטלס, אני אומר דבר אחר, אני אומר שברגע שאתה מציב רף גבוה של יצירה, ומוציא לעולם הודעה של "זה מה שאני יכול לעשות", ואח"כ עוד מחזק את זה עם אלבום נוסף ברמה דומה, אתה לא יכול לחזור למוזיקה בשקלית, אתה פשוט לא, אתה יודע לכתוב? תכתוב כמו שצריך! איבדת את זה? תחזור להודו, תבלע משהו, לא יודע, אבל אל תתלה את המוזיקה שלך באידיאולוגיה כדי להיפטר מהצורך להשקיע באמת בהלחנה, כי היא עדיין חשובה לפחות כמו המילים. אגב, בקשר למה שאמרת על I am the walrus, דוקא יש שם מילים ממש ממש טובות (Elementary pinguins singing hare krishna man you should hav seen them kicking edgar allen poe...)
 

seafox

New member
הממ..

יש כאן וויכוח מעניין. חשבתי לצרף את עצמי אליו |אף גדול ונדחף| עכשיו... מקרטני,אתה בהודעות שלך מצרף לא עובדות אלא דעות שאתה יכול להתכווח עליהן שעות (אבי רואד הוא האלבום הכי טוב,אוקטופוס גרדן השיר הכי יפה ובלה בלה).אין בזה שום עובדה קיימת כמו 1+1=2 אז למה להתווכח על זה? אותו דבר עם העצומה של רינגו.למה רינגו הופלה?הא?!מאיפה הגעת למסקנה הזאת?אין ספק שהוא לא כמו הביטלס האחרים.הוא מאוד מוכשר אבל בנגינה שלו.לא בתור מלחין.מה לעשות?זה ככה. בקשר לג'ון אחרי הביטלס,רוב המוזיקה שלו הייתה אישית.וייתכן שהייתה קשורה לאידיאולוגיה שלו וייתכן שהייתה קשורה לזיקה או שאיפה לקומוניסטיות אבל ייתכן גם שהוא ידע שהקפיטליזם יימשך ולכן למה לא לשמור על מה שיש לו בנוסף לאידיאולוגיה שלו..ייתכן.לכו תדעו,וגם אם אתם ממש רוצים לדעת קשה מאוד,הבנאדם מת. תחרותיות-הייתה קיימת ועוד איך!אני לא רואה את הביטלס עם כ"כ הרבה שירים בלי התחרות הזאת.יש טונה להקות בלי תחרות שרוב הכתיבה היא אצל בנאדם אחד וכמה זמן הלהקה הזאת הייתה קיימת?5 שנים?זהו?!בלי התחרותיות הביטלס לא היו קיימים כ"כ הרבה זמן ולא היו מוציאים שירים כאלו מדהימים. אגב,קניידלע,נראה לי שאולי הכוונה שלך לא למוצארט ובטהובן אלא מוצארט וסליירי...ביניהם הייתה תחרות רבה גם כן.אולי מהכיוון של סליירי יותר.אבל אין ספק מהעניין הזה שמוצארט היה הגאון וסליירי היה רק יכול לשבת בצד ולאכול את הפאה שלו.
 

קניידעל

New member
לא, התכונתי לבטהובן

אני יודע על סליירי (קראתי את הביוגרפיה של מוצרט ואני מכיר את הסיפורים וכל זה. אבל סליירי מעולם לא נחשב לגאון, והוא לא דוגמא כי הוא גם לא ממש תמרץ את מוצרט, מבטהובן כן, כי מוצרט באמת פחד ממנו וכנ"ל להפך. מי שלא מכיר סיפורים, שייחפש על הברון פון-ליכנובסקי.
 

seafox

New member
אתה צודק..בקשר לסליירי

בקשר לבטהובן...זה קצת קשה לדעת. גם מוצארט מת מוקדם מדיי בשביל לדעת...
 
למעלה